Rot op, ik bepaal zelf wel wanneer ik recreatief reisquote:Rij a.u.b. buiten de spits als je recreatief aan het reizen bent !!
Dit zou geen probleem zijn als de werktijden flexibel zouden zijn, want dan zou de filedruk in de spits lang niet zo hoog zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Rot op, ik bepaal zelf wel wanneer ik recreatief reisBeter ga je gewoon meer flexibel werken
Jij woont geeneens in NL dus rij maar lekker in de spitsquote:Op maandag 3 april 2017 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Rot op, ik bepaal zelf wel wanneer ik recreatief reisBeter ga je gewoon meer flexibel werken
Hèhè ik ben van 1962 😃volgens wiki nog een babyboomer. Maar maak je niet ongerust. Ook ik moet tot 68 werken op papier. Ook dan zal ik op die leeftijd nog mobiel moeten zijn als de gezondheid het toelaat. Dan zal ook ik vast wat trager zijn dan een 25 jarige.quote:Op maandag 3 april 2017 11:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik vind het persoonlijk de meest egocentrische en verwaande generatie die in deze maatschappij leeft. Zelfs nog erger dan de welbekende millenials.
Dat laatste klopt natuurlijk als een zwerende vinger. Iedereen tegelijk de weg opgoed idee
Werkgevers/matige-managers ambtenarij en scholen zijn niet bepaald behulpzaam bij het reduceren van filedruk.quote:Op maandag 3 april 2017 11:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit zou geen probleem zijn als de werktijden flexibel zouden zijn, want dan zou de filedruk in de spits lang niet zo hoog zijn.
Ja hallo, dan kun je zo'n beetje het halve management ontslaan en kun je je werknemers niet meer bespioneren in de gaten houden via hun werkpc. Dat gaan we mooi niet doen. Ga maar lekker in de file staan loonslaaf.quote:Op maandag 3 april 2017 11:38 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Werkgevers/matige-managers ambtenarij en scholen zijn niet bepaald behulpzaam bij het reduceren van filedruk.
Allemaal tussen 08:00 en 09:00 beginnen handig hoor !
En thuis werken wil er ook nog niet in bij werkgevers met name bij beroepen waar je zou verwachten dat men thuiswerk zou stimuleren bijvoorbeeld de telecom en ICT.
Thats the spirit!quote:Op maandag 3 april 2017 11:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja hallo, dan kun je zo'n beetje het halve management ontslaan en kun je je werknemers niet meer bespioneren in de gaten houden via hun werkpc. Dat gaan we mooi niet doen. Ga maar lekker in de file staan loonslaaf.
Ja, in musea vind ik het persoonlijk ook een groot probleem tegenwoordig hoor.quote:Op maandag 3 april 2017 10:40 schreef thabit het volgende:
Niet alleen op de weg is dit een probleem. Ook in het zwembad kun je niet meer fatsoenlijk baantjes trekken omdat het vol ligt met bejaarden.
En in de winkels..... Wat een overlast is dat met die trage bejaarden.quote:Op maandag 3 april 2017 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, in musea vind ik het persoonlijk ook een groot probleem tegenwoordig hoor.
Generatie X hèquote:Op maandag 3 april 2017 11:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hèhè ik ben van 1962 😃volgens wiki nog een babyboomer. Maar maak je niet ongerust. Ook ik moet tot 68 werken op papier. Ook dan zal ik op die leeftijd nog mobiel moeten zijn als de gezondheid het toelaat. Dan zal ook ik vast wat trager zijn dan een 25 jarige.
Maar ik geef je deels wel gelijk. De babyboomer die al met 57 jaar kon stoppen met werken hebben goed voor zichzelf gezorgd. En vaak denken ze inderdaad dat de wereld om hun draait.
In 2017 nog steeds zo'n strak regime bij de meeste bedrijven?quote:Op maandag 3 april 2017 11:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit zou geen probleem zijn als de werktijden flexibel zouden zijn, want dan zou de filedruk in de spits lang niet zo hoog zijn.
Hier hebben we hoogstens file als een kudde schapen besluit de weg te blokkerenquote:Op maandag 3 april 2017 11:35 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Jij woont geeneens in NL dus rij maar lekker in de spits
Klopt. 😃 Bekneld tussen generaties. Generatie niks. Het was niks en het word niks😃quote:
Patatgeneratie werden wij genoemd.quote:Op maandag 3 april 2017 12:17 schreef Cherna het volgende:
[..]
Klopt. 😃 Bekneld tussen generaties. Generatie niks. Het was niks en het word niks😃
Praat je nu uit ervaring?quote:Op maandag 3 april 2017 11:38 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
En thuis werken wil er ook nog niet in bij werkgevers met name bij beroepen waar je zou verwachten dat men thuiswerk zou stimuleren bijvoorbeeld de telecom en ICT.
Je wil niet weten. Tot het autistische aan toe ; als jij je werk goed doet (waar je tenslotte voor betaald wordt) wat boeit het dan of jij om 8 9 of 10 uur aan komt kakken?quote:Op maandag 3 april 2017 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
In 2017 nog steeds zo'n strak regime bij de meeste bedrijven?Manmanman
Ja gewoon niet janken.quote:Op maandag 3 april 2017 11:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja dat is een feit! maar weet jij een humane oplossing om de overpopulatie te reduceren?
* Minder mensen toelaten is al een goede start maar ja dat wil er in Den-Haag niet in...
Is dat die generatie die nu de files veroorzaakt op de werkdagen?quote:Op maandag 3 april 2017 12:17 schreef Cherna het volgende:
[..]
Klopt. 😃 Bekneld tussen generaties. Generatie niks. Het was niks en het word niks😃
Nog niet. Duurt nog een paar jaar.quote:Op maandag 3 april 2017 12:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dat die generatie die nu de files veroorzaken op de werkdagen?
Die moeten langer doorwerken. Dus met 68 69 jaren oud nog steeds op de weg in de spits maar dan wat trager. Je zult dus werktijden en het ov hierop moeten afstemmen wil je de files in de spits laten afnemen.quote:Op maandag 3 april 2017 12:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat nou werkt die niksjugend nog niet?
100? Als ze 100 reden had ik geen reden om te klagen:quote:Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die zitten juist gigantisch op hun geld en dan doel ik niet eens op de huizen die ze bezitten. Dat gun ik ze verder ook, want dat zijn hun centen, maar de wereld draait niet om hun. En ze zijn doorgaans te eigenwijs en egoistisch om te erkennen dat ze beter niet meer kunnen autorijden. Dat is godverdomme een recht ja, je flikkert maar op met je 120. Ik rijd hier 100 en daar heb jij je maar aan te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |