Niet bij Shannon?quote:Op zondag 2 april 2017 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De tekst "let the music play" bracht mij bij dit nummer van Barry White, deze keer in de remix van Funkstar Deluxe.
Had ook gekund, maar die heb ik niet voorhanden. Wel een andere versie, door de Pet Shop Boys geproduceerd. Die kan draaien, maar ik wil PSB-overkill voorkomen.quote:
Helaas niet. Had zo maar 5-1 kunnen zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
Hey MM, was fraaie wedstrijd he?! uitslag doet de wedstrijd geen recht..
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens gekeken.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
Hey MM, was fraaie wedstrijd he?! uitslag doet de wedstrijd geen recht..
Ik schuif op tijd weer weg vandaag. Vanaf morgen een half uurtje eerder beginnen.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Magische tijd, iedereen schuift langzaam aan...
eigenlijk moeten zijn ja. Zelfs Traore speelde gewoon goed. Al had ie wel twee keer moeten scoren..quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet. Had zo maar 5-1 kunnen zijn.
Maar we hebben gewonnen
dan hebben ze vast speciaal voor jou een show weggevenquote:Op zondag 2 april 2017 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens gekeken.
De uitslag had wat hoger mogen zijn, maar winnen is belangrijker in dit geval...
Ik zat voor de buis, denk niet dat ze dat wisten...quote:Op zondag 2 april 2017 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan hebben ze vast speciaal voor jou een show weggeven![]()
1984 niet gelezen? als ze willen, weten ze alles.quote:Op zondag 2 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat voor de buis, denk niet dat ze dat wisten...
5-1 had een wezenlijk verschil gemaakt wat betreft het doelsaldo. 2-1 niet.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet. Had zo maar 5-1 kunnen zijn.
Maar we hebben gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |