SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Niets van te merken, het gaat zoals gewoonlijk vlekkeloos.quote:Op zondag 2 april 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik was eventjes wat stil, want ik kreeg telefoon tussendoor...
Het lukte me gelukkig wel om tussendoor de platen in te starten
Wel een keer tot 11 uurquote:Op zondag 2 april 2017 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niets van te merken, het gaat zoals gewoonlijk vlekkeloos.
Ben je wel eens om 11 uur gaan draaien trouwens?
Heb je nog zo'n vakantiebestemming track liggen?quote:Op zondag 2 april 2017 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nog ergens een halfuur muziek vandaan gaan toveren.... Ideeën / verzoekjes zijn altijd welkom.
Geen idee... wat zou de bestemming moeten zijn dan?quote:Op zondag 2 april 2017 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n vakantiebestemming track liggen?
quote:Op zondag 2 april 2017 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom
Goede timing, want ik had net een fijne golden oldie klaargezet...
Ehm... Italië dan maar.quote:Op zondag 2 april 2017 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee... wat zou de bestemming moeten zijn dan?
Ik weet zo niks. Na One Night In Paris had ik eerst One Night In Bangkok willen draaien, maar ik had die track zo snel niet voorhanden.quote:
Woah..... luister naar de muziek!quote:Op zondag 2 april 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wereldplaat. Staat in mijn Top 200 allertijden
De tekst "let the music play" bracht mij bij dit nummer van Barry White, deze keer in de remix van Funkstar Deluxe.quote:
Deze versie ken ik niet.quote:Op zondag 2 april 2017 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De tekst "let the music play" bracht mij bij dit nummer van Barry White, deze keer in de remix van Funkstar Deluxe.
Niet bij Shannon?quote:Op zondag 2 april 2017 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De tekst "let the music play" bracht mij bij dit nummer van Barry White, deze keer in de remix van Funkstar Deluxe.
Had ook gekund, maar die heb ik niet voorhanden. Wel een andere versie, door de Pet Shop Boys geproduceerd. Die kan draaien, maar ik wil PSB-overkill voorkomen.quote:
Helaas niet. Had zo maar 5-1 kunnen zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
Hey MM, was fraaie wedstrijd he?! uitslag doet de wedstrijd geen recht..
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens gekeken.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
Hey MM, was fraaie wedstrijd he?! uitslag doet de wedstrijd geen recht..
Ik schuif op tijd weer weg vandaag. Vanaf morgen een half uurtje eerder beginnen.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Magische tijd, iedereen schuift langzaam aan...
eigenlijk moeten zijn ja. Zelfs Traore speelde gewoon goed. Al had ie wel twee keer moeten scoren..quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet. Had zo maar 5-1 kunnen zijn.
Maar we hebben gewonnen
dan hebben ze vast speciaal voor jou een show weggevenquote:Op zondag 2 april 2017 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens gekeken.
De uitslag had wat hoger mogen zijn, maar winnen is belangrijker in dit geval...
Ik zat voor de buis, denk niet dat ze dat wisten...quote:Op zondag 2 april 2017 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan hebben ze vast speciaal voor jou een show weggeven![]()
1984 niet gelezen? als ze willen, weten ze alles.quote:Op zondag 2 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat voor de buis, denk niet dat ze dat wisten...
5-1 had een wezenlijk verschil gemaakt wat betreft het doelsaldo. 2-1 niet.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet. Had zo maar 5-1 kunnen zijn.
Maar we hebben gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |