Ik ben alleen blij met Lee Towersquote:Op zondag 2 april 2017 16:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee jullie worden gewoon kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 2 april 2017 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 2 april 2017 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
''Mogelijk kwam dit doordat Ajax in de eerste minuut al op 1-0 kwam''.
Mwah. Een beetje wel ja, het was erg onrustig op het stadhuisplein. Maar dat ze nou "alles kort en klein hebben geslagen"quote:
quote:
Het zal niet erg gezellig zijn geweest nee.quote:Op zondag 2 april 2017 16:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah. Een beetje wel ja, het was erg onrustig op het stadhuisplein. Maar dat ze nou "alles kort en klein hebben geslagen"![]()
Er waren ook fotografen, dus dan is het logisch!!11quote:Op zondag 2 april 2017 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet over berichten hoor, beter wegkijken allen
heerlijk sloop je eigen stad maar, mongolenquote:Op zondag 2 april 2017 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
''Mogelijk kwam dit doordat Ajax in de eerste minuut al op 1-0 kwam''.
Die zijn heel slecht op het moment.quote:
Als ze kampioen worden komt de ware aard pas echt naar boven daarquote:Op zondag 2 april 2017 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk sloop je eigen stad maar, mongolen
En spelen ze zes wedstrijden tegen minstens twee ploegen die nog meer voorstellen dan Feyenoord en het heel lief houden als het bij 2-0 of 0-2 blijft.quote:Op zondag 2 april 2017 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden komt de ware aard pas echt naar boven daar
Dit is een misverstand denk ikquote:Op zondag 2 april 2017 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En spelen ze zes wedstrijden tegen minstens twee ploegen die nog meer voorstellen dan Feyenoord en het heel lief houden als het bij 2-0 of 0-2 blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |