SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
je hebt de nieuwe smileys gevondenquote:
Nou, niet gevonden. Ze staan er gewoonquote:Op zondag 2 april 2017 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
je hebt de nieuwe smileys gevonden
quote:Op zondag 2 april 2017 00:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, niet gevonden. Ze staan er gewoon
quote:Op zondag 2 april 2017 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Die TT bevalt me wel, ik ga de daad bij het woord voegen.
Tot morgen maar weer...
slaaplekker Madquote:Op zondag 2 april 2017 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Tot morgen maar weer...
quote:For the first appearance of the song on Bingo, the band received some criticism for the fact that the artists listed in the song are all male, so they recorded a second version where all the artists are female.[3] This is the version called "More Endless Art". In "More Endless Art", the melodic quoatation from Beethoven is substituted with one from Carl Orff, who, it might be quibbled, is not a woman, while the substitution of "Walt Disney's Minnie Mouse" for his Mickey Mouse may not quite right the gender balance either. Still, "More Endless Art" was better than a defence Dave Couse had offered in interviews, that the band had thought that Joan Miró was a woman.
Gaaf he?quote:Op zondag 2 april 2017 00:19 schreef knokkels het volgende:
endless art .. alleen maar kunstenaars en hun geboortedatum en sterfdatum. leuk concept wel
Truste Madquote:Op zondag 2 april 2017 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Tot morgen maar weer...
quote:
quote:
quote:
quote:
Zet je volume dan omhoogquote:
Whehe, had ik al maar iemand ander zat blijkbaar ook aan de knoppenquote:
Ik was het nietquote:Op zondag 2 april 2017 00:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, had ik al maar iemand ander zat blijkbaar ook aan de knoppen
quote:
hou je goed vast!quote:
Het glas heeft al turbulentere tijden meegemaakt (heb het glas uhm "geleend" van SAS).quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 00:46 schreef just me het volgende:
Het is mooi geweest,
Oscar bedankt voor de muziekjes![]()
tijd om te gaan slapen
Trustequote:Op zondag 2 april 2017 00:46 schreef just me het volgende:
Het is mooi geweest,
Oscar bedankt voor de muziekjes![]()
tijd om te gaan slapen
Ja, de mopperkont.quote:
Jij moet gewoon minder in KSC hangen en meer hierquote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Koen66 het volgende:
was helaas weer eens veel te kort dat ik kon meeluisteren
maar lekker nummer was het
Mad Raegaeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat voor stijl zal ik eens gaan doen?
jouw stijlquote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat voor stijl zal ik eens gaan doen?
Dit ben ik nog hoorquote:
Zolang het geen jazz is helemaal OKquote:
Niet haten op jazzquote:
Cash?quote:
Johnny Hates Jazzquote:
Nee, Fogel Hates Jazz. Dat zégt ie zelfs net.quote:
Ah, kan ook gebeuren.quote:Op zondag 2 april 2017 01:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee te ver weg. Mijn HD was nog niet wakker
quote:
Out of Focus - God Save the Queen, Cried Jesusquote:
Heb alleen helaas mijn bed al gevondenquote:
quote:Op zondag 2 april 2017 01:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Dit is pas echt de kinderen terroriseren.
Het is geen gemakkelijk spul.quote:Op zondag 2 april 2017 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e x dat ik het van je hoor, volgens mij.
Echt nooit geweten dat je een Deadhead was, Fogelquote:
Mag ik de set met namen en tracks in een pm aub?quote:
Ik regel wel link voor de complete 74 gig.quote:Op zondag 2 april 2017 01:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag ik de set met namen en tracks in een pm aub?
Mijn ogen vallen dicht
is wel zijn dingquote:Op zondag 2 april 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je bent lekker aan het rammen, Stien.
Deze zijn stuk lastiger te raden.quote:Op zondag 2 april 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je bent lekker aan het rammen, Stien.
Free - Fire & Waterquote:Op zondag 2 april 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
Dit nummer is wel te doen. de band dan.
quote:Op zondag 2 april 2017 01:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Deze zijn stuk lastiger te raden.
Ja best wel .. Maar ik zit rustig in mn lounge chairquote:Op zondag 2 april 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ouwe Rockers dekt de lading toch aardig?
Dit stamt nog uit zijn goede tijd.quote:Op zondag 2 april 2017 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.. Herkenbaar wel weer Rod
Ja zekerquote:Op zondag 2 april 2017 02:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit stamt nog uit zijn goede tijd.
Mzzls volgende keer doe ik weer wat totaal anders.quote:Op zondag 2 april 2017 02:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stien, dank mèn, dat klonk wéér lekker en voor mij waren veel nummers de 1e keer luisteren.
*plat*
Slaap ze L2B en een kus voor muisquote:Op zondag 2 april 2017 02:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stien, dank mèn, dat klonk wéér lekker en voor mij waren veel nummers de 1e keer luisteren.
*plat*
Mafze Luckyquote:Op zondag 2 april 2017 02:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*plat*
Yep, zei toch dat er te gek spul tussen stond.quote:Op zondag 2 april 2017 02:13 schreef chufi het volgende:
Piet, dit is ook voor jouw nieuw materiaal van dat 74Gb?
Dit is wel jouw smaak beetje toch?quote:
Je hoort me niet klagen .. Dus min of meer jaquote:Op zondag 2 april 2017 02:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit is wel jouw smaak beetje toch?
Perfect op maat gaat het nooit worden.quote:Op zondag 2 april 2017 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoort me niet klagen .. Dus min of meer ja
Ja en willlen we dat wel?quote:Op zondag 2 april 2017 02:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Perfect op maat gaat het nooit worden.
fllink poydquote:
Ik zoek dat uit met lijst die ik eerder gemaakt heb.quote:Op zondag 2 april 2017 02:45 schreef chufi het volgende:
Draai je selectief of gewoon de lijst zn ding doen?
OK IC dus toch wat persoonlijkheid er inquote:Op zondag 2 april 2017 02:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik zoek dat uit met lijst die ik eerder gemaakt heb.
Vind ik het nix komt ie niet in de map waaruit ik draai.quote:Op zondag 2 april 2017 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
OK IC dus toch wat persoonlijkheid er in
Aubquote:Op zondag 2 april 2017 01:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag ik de set met namen en tracks in een pm aub?
Mijn ogen vallen dicht
quote:
Balen zeg.quote:Op zondag 2 april 2017 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zo goed is deze morgen niet. Weer (te) vroeg wakker, hoofdpijn en ben flink verkouden aan het worden. Vandaag maar rustig aan.
Hoe ging het met je huiswerk?
Flink aan de koffie?quote:
Het zat er een beetje aan te komen. En gisterenmorgen in de regen gestaan en buiten moeten zitten op de verjaardag.quote:Op zondag 2 april 2017 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Balen zeg.
Ik denk dat het goed ging.
Ik heb zowat alles kunnen doen. Maar moet ze nog even op de computer zetten.
Want op het kleine schermpje van de camera kun je het toch niet goed zien.
Nogal zo'n koffieleut.quote:
Want over 2 weken is het Pasen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:07 schreef just me het volgende:
fotograafmeneer
Ik begin ook weer snotterig te worden en te hoesten! Maar beter nu dan over 2 weken
dat soort dingen dus, en mijn australische neef weer zienquote:Op zondag 2 april 2017 09:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Want over 2 weken is het Pasen.
En dan moet je met de kabouters paaseieren zoeken.
quote:Op zondag 2 april 2017 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
dat soort dingen dus, en mijn australische neef weer zien
quote:Op zondag 2 april 2017 09:10 schreef just me het volgende:
wat voor emo moet ik me bij deze voorstellen ?
Hij woont nu tijdelijk in Londen maar wilde ons weer graag zienquote:Op zondag 2 april 2017 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Klinkt leuk. Is hij dan in Nederland?
Leuk!quote:Op zondag 2 april 2017 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Hij woont nu tijdelijk in Londen maar wilde ons weer graag zien
stom is dat. Begint het mooi weer te worden, heb je dat. Hoesten doe ik ook.quote:Op zondag 2 april 2017 09:07 schreef just me het volgende:
fotograafmeneer
Ik begin ook weer snotterig te worden en te hoesten! Maar beter nu dan over 2 weken
Hij komt nu naar Nederland, ik zal voorstellen om volgende keer bij zijn ouders te meeten in Australie danquote:Op zondag 2 april 2017 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk!
Dus hij komt naar Nederland? Of gaan jullie naar Londen?
quote:Op zondag 2 april 2017 09:15 schreef just me het volgende:
[..]
Hij komt nu naar Nederland, ik zal voorstellen om volgende keer bij zijn ouders te meeten in Australie dan
quote:Op zondag 2 april 2017 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
stom is dat. Begint het mooi weer te worden, heb je dat. Hoesten doe ik ook.
quote:Op zondag 2 april 2017 09:15 schreef just me het volgende:
[..]
Hij komt nu naar Nederland, ik zal voorstellen om volgende keer bij zijn ouders te meeten in Australie dan
Ik ben eigenlijk nog helemaal niet grieperig geweest dit jaar. Dus ik mag eigenlijk niet klagen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:16 schreef just me het volgende:
[..]![]()
het moet afgelopen zijn met dat geklooi![]()
Goedemorgen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:17 schreef peaceman het volgende:
morge mensen....
gisteren niet geluisterd.. was een beetje moe
doe dat dan ook nietquote:Op zondag 2 april 2017 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog helemaal niet grieperig geweest dit jaar. Dus ik mag eigenlijk niet klagen.
ja, daardoor wel om half 7 er uit geweestquote:Op zondag 2 april 2017 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan is het goed dat je op tijd plat bent gegaan.
dat kan ook de leeftijd zijnquote:Op zondag 2 april 2017 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, daardoor wel om half 7 er uit geweest
Dan kun je er vandaag wel tegenaan.quote:Op zondag 2 april 2017 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, daardoor wel om half 7 er uit geweest
nou werd wakker door de vogels, zoals elke morgen eigenlijk... ik vind natuur prima, maar je moet er geen last van hebbenquote:
naar de wc moeten is ook natuurquote:Op zondag 2 april 2017 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou werd wakker door de vogels, zoals elke morgen eigenlijk... ik vind natuur prima, maar je moet er geen last van hebben
Daar moet je ook geen last van hebben.quote:
Ik heb nu last van te weinig koffie, even bijzetten dusquote:Op zondag 2 april 2017 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar moet je ook geen last van hebben.
Hoezo verslaafd?quote:Op zondag 2 april 2017 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nu last van te weinig koffie, even bijzetten dus
is knokkels niet wat voor je?quote:Op zondag 2 april 2017 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nu last van te weinig koffie, even bijzetten dus
knokkels en ik hebben al samen n nacht doorgebracht, wel voor herhaling vatbaarquote:
quote:Op zondag 2 april 2017 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
knokkels en ik hebben al samen n nacht doorgebracht, wel voor herhaling vatbaar
klinkt wel flink fout eigenlijkquote:
Ik wilde het zo niet zeggen.quote:
Dat mag.quote:Op zondag 2 april 2017 09:30 schreef peaceman het volgende:
zal ik om 10 uur wat Nederlandstalige muziekjes inknallen?
Dat doe je zo goedquote:
Te weinig koffie op dus.quote:Op zondag 2 april 2017 09:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat doe je zo goed![]()
Nog dank voor de deuntjesIk was in slaap gevallen
Dát ga ik natuurlijk op de meest flukse manier fixen. Straksquote:
Ik heb gisteren misschien 15cl whisky gedronken.quote:Op zondag 2 april 2017 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Flink aan de koffie?
Is het nodig na alle alcohol van gisteren?
Maar je hebt je door de NS laten vervoeren ?quote:Op zondag 2 april 2017 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren misschien 15cl whisky gedronken.
Had gisteren gewoon naar huis kunnen rijden....
Nee, door mw. MM die ook de hele dag in Leiden was.quote:Op zondag 2 april 2017 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
Maar je hebt je door de NS laten vervoeren ?
dat is gezelliger dan de treinquote:Op zondag 2 april 2017 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, door mw. MM die ook de hele dag in Leiden was...
Een vriend was ook mee, maar ik ben blij dat ik niet meer naar een station hoefde te lopen of zo...quote:
in de kârrek in de kârrek zei EMwee Mad-Em,quote:Op zondag 2 april 2017 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, door mw. MM die ook de hele dag in Leiden was.
Maar niet in de kerk...
Relax!quote:Op zondag 2 april 2017 09:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
in de kârrek in de kârrek zei EMwee Mad-Em,
in de kârrek in de kârrek zei EMwee Mad-Em
quote:
ach beter dan kakkerlak toch?quote:
alleen ff opzij, moet er langsquote:
Even de snelle versie erin gezet!quote:
Dat bedoel ik.... maar wat doe jij in mijn huis?quote:
Ah, the day after the day afterquote:
oopsquote:Op zondag 2 april 2017 10:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... maar wat doe jij in mijn huis?
quote:
Het is altijd te lekker weer om je druk te maken.quote:Op zondag 2 april 2017 10:14 schreef Melting het volgende:
Zo.... stapje langzamer maar weer. Het is te lekker weer om me nu zo druk te maken.
quote:
Slaapkop.quote:
Tja, maar soms moet het!quote:Op zondag 2 april 2017 10:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is altijd te lekker weer om je druk te maken.
Zonnetje ook door de speakers?quote:Op zondag 2 april 2017 10:19 schreef Karzai het volgende:
raampjes open zonnetje en peaceman door de speakers
quote:
ik moest ff wat voor het raam hangen.. door de zon zag ik niet wat er op mijn beeldscherm stond...quote:Op zondag 2 april 2017 10:19 schreef Karzai het volgende:
raampjes open zonnetje en peaceman door de speakers
Ik heb meder koffie nodig daarvoorquote:
quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman heeft de zon verbannen uit de woonkamer....
Nope, ik mis de pit achter mijn stem watquote:
ze voelt zich helaas echt niet lekker.. ze ligt onder een dekentje op de bankquote:
Ja, hier is zon, maar denk je niet dat Peaceman dat wat raar zou vinden?quote:
mijn tip; wees zelf het zonnetje in huisquote:Op zondag 2 april 2017 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman heeft de zon verbannen uit de woonkamer....
quote:Op zondag 2 april 2017 10:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, hier is zon, maar denk je niet dat Peaceman dat wat raar zou vinden?
Danny "Krijg toch allemaal de klere, en geef me nog een biertje" de Munckquote:
En dan ontneem je haar ook nog eens de zon.quote:Op zondag 2 april 2017 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze voelt zich helaas echt niet lekker.. ze ligt onder een dekentje op de bank
'werk' gaat voor het meisjequote:Op zondag 2 april 2017 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan ontneem je haar ook nog eens de zon.
Ik ben inmiddels wel wat gewend hier in huis.quote:Op zondag 2 april 2017 10:30 schreef peaceman het volgende:
mocht je denken dat het niet erger kon dan deze... wees gerust het nummer hierna weet je beter
quote:Op zondag 2 april 2017 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel wat gewend hier in huis.
quote:Op zondag 2 april 2017 10:30 schreef peaceman het volgende:
mocht je denken dat het niet erger kon dan deze... wees gerust het nummer hierna weet je beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik zou het wel willen, maar dat gaat vandaag niet lukken.quote:Op zondag 2 april 2017 10:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
mijn tip; wees zelf het zonnetje in huis
Beterschap Diaan.quote:Op zondag 2 april 2017 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen, maar dat gaat vandaag niet lukken.
quote:Op zondag 2 april 2017 10:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, die Koos... verscheurt al jaren geen foto's meer..... liggen namelijk bovenop de kast...
Beterschap Diaanquote:Op zondag 2 april 2017 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Zo maar eens pcm nemen.quote:
en de WMO betaalt de aanpassingen in zijn huis niet?quote:Op zondag 2 april 2017 10:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, die Koos... verscheurt al jaren geen foto's meer..... liggen namelijk bovenop de kast...
Beterschapquote:Op zondag 2 april 2017 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon peaceman boodschappen laten doen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Zo maar eens pcm nemen.
Ik hoop straks mee te kunnen gaan boodschappen doen. Even naar buiten is misschien wel even lekker.
heb ik al voorgesteldquote:Op zondag 2 april 2017 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon peaceman boodschappen laten doen.
peaceman nemen? Een Gieltje, hier op R49?quote:Op zondag 2 april 2017 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Zo maar eens pcm nemen.
Ik hoop straks mee te kunnen gaan boodschappen doen. Even naar buiten is misschien wel even lekker.
Dat wil hij ook wel....quote:Op zondag 2 april 2017 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon peaceman boodschappen laten doen.
Ze vertrouwt jou niet met de boodschappenquote:
ParaCetaMolquote:Op zondag 2 april 2017 10:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
peaceman nemen? Een Gieltje, hier op R49?
ik denk het ook.quote:Op zondag 2 april 2017 10:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze vertrouwt jou niet met de boodschappen![]()
Hazes had daar geen problemen meequote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef Karzai het volgende:
de hele week bier en knakworstjes lijkt me ook geen leuk vooruitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |