SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
je hebt de nieuwe smileys gevondenquote:
Nou, niet gevonden. Ze staan er gewoonquote:Op zondag 2 april 2017 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
je hebt de nieuwe smileys gevonden
quote:Op zondag 2 april 2017 00:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, niet gevonden. Ze staan er gewoon
quote:Op zondag 2 april 2017 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Die TT bevalt me wel, ik ga de daad bij het woord voegen.
Tot morgen maar weer...
slaaplekker Madquote:Op zondag 2 april 2017 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Tot morgen maar weer...
quote:For the first appearance of the song on Bingo, the band received some criticism for the fact that the artists listed in the song are all male, so they recorded a second version where all the artists are female.[3] This is the version called "More Endless Art". In "More Endless Art", the melodic quoatation from Beethoven is substituted with one from Carl Orff, who, it might be quibbled, is not a woman, while the substitution of "Walt Disney's Minnie Mouse" for his Mickey Mouse may not quite right the gender balance either. Still, "More Endless Art" was better than a defence Dave Couse had offered in interviews, that the band had thought that Joan Mirķ was a woman.
Gaaf he?quote:Op zondag 2 april 2017 00:19 schreef knokkels het volgende:
endless art .. alleen maar kunstenaars en hun geboortedatum en sterfdatum. leuk concept wel
Truste Madquote:Op zondag 2 april 2017 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Tot morgen maar weer...
quote:
quote:
quote:
quote:
Zet je volume dan omhoogquote:
Whehe, had ik al maar iemand ander zat blijkbaar ook aan de knoppenquote:
Ik was het nietquote:Op zondag 2 april 2017 00:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, had ik al maar iemand ander zat blijkbaar ook aan de knoppen
quote:
hou je goed vast!quote:
Het glas heeft al turbulentere tijden meegemaakt (heb het glas uhm "geleend" van SAS).quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 00:46 schreef just me het volgende:
Het is mooi geweest,
Oscar bedankt voor de muziekjes![]()
tijd om te gaan slapen
Trustequote:Op zondag 2 april 2017 00:46 schreef just me het volgende:
Het is mooi geweest,
Oscar bedankt voor de muziekjes![]()
tijd om te gaan slapen
Ja, de mopperkont.quote:
Jij moet gewoon minder in KSC hangen en meer hierquote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Koen66 het volgende:
was helaas weer eens veel te kort dat ik kon meeluisteren
maar lekker nummer was het
Mad Raegaeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat voor stijl zal ik eens gaan doen?
jouw stijlquote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat voor stijl zal ik eens gaan doen?
Dit ben ik nog hoorquote:
Zolang het geen jazz is helemaal OKquote:
Niet haten op jazzquote:
Cash?quote:
Johnny Hates Jazzquote:
Nee, Fogel Hates Jazz. Dat zégt ie zelfs net.quote:
Ah, kan ook gebeuren.quote:Op zondag 2 april 2017 01:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee te ver weg. Mijn HD was nog niet wakker
quote:
Out of Focus - God Save the Queen, Cried Jesusquote:
Heb alleen helaas mijn bed al gevondenquote:
quote:Op zondag 2 april 2017 01:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Dit is pas echt de kinderen terroriseren.
Het is geen gemakkelijk spul.quote:Op zondag 2 april 2017 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e x dat ik het van je hoor, volgens mij.
Echt nooit geweten dat je een Deadhead was, Fogelquote:
Mag ik de set met namen en tracks in een pm aub?quote:
Ik regel wel link voor de complete 74 gig.quote:Op zondag 2 april 2017 01:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag ik de set met namen en tracks in een pm aub?
Mijn ogen vallen dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |