Toch is dat ook wel een kunst, zomaar willekeurig wordt snel een zootje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wissel alleen maar van genreVariatie is een doel, net als het inpassen van nieuwe muziek.
Zo heeft iedereen z'n stijl en dat maakt Radio 49 leuk om naar te luisteren.
hak-op-tak kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Toch is dat ook wel een kunst, zomaar willekeurig wordt snel een zootje.
Nee, Âmequote:
quote:
Ahhh als in liefde.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Âmehttps://de.wikipedia.org/wiki/%C3%82me
Het begin van de track die L2B net draaide, deed me daar aan denken.
kennichnichtquote:
da dachkquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tering Jantje, wat gaat ie weer strak zeg.
Ja best wel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Strak, strak, in z'n traningspak, pak!quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Strak, strak, in z'n traningspak, pak! [ afbeelding ]
my heart, the beatquote:
Beukt lekker doorquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
dat ziet er niet slecht uitIetsje ouder dan 3 maanden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die zal vast geen geur en smaak van oude sportsokken hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ietsje ouder dan 3 maanden...
[ afbeelding ]
Neuh...quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
die zal vast geen geur en smaak van oude sportsokken hebben
Mag ik hieruit concluderen dat je zo meteen niet mee raadt?quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Kijkje achter de schermen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |