SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Carl Louis - Human Beingquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:41 schreef Watertornado het volgende:
het nummer dat na harder better faster stronger kwam
Wat is dat voor een rare haak aan het eind van de knuppel? Dat beschadigt het bont toch enorm?quote:
Ja vroeg ik me ook al af!quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare haak aan het eind van de knuppel? Dat beschadigt het bont toch enorm?
Sta je zo in de winkel zeg je zo van hey er zit een winkelhaak in mijn bontquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook al af!
Ja dat zorgt dat de garantie op die zeehond verbroken wordt natuurlijk!
In de "Ze smelten de paashaas"-remix!quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Vergeten hitje van Billie Ray Martin, medio jaren 90
Nog erger dan het origineel?quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de liefhebber: van dit nummer - I Started A Joke - bestaat ook een cover door de Pet Shop Boys... maar dat is niet echt een versie die ik aanraad. Zouteloze cover. Doe mij het origineel maar.
*veegt reepjes schapenvlees van de monitor af en snakt naar ademquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sta je zo in de winkel zeg je zo van hey er zit een winkelhaak in mijn bont
jij raadt een PSB nummer áf?quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de liefhebber: van dit nummer - I Started A Joke - bestaat ook een cover door de Pet Shop Boys... maar dat is niet echt een versie die ik aanraad. Zouteloze cover. Doe mij het origineel maar.
Pet Shop Boys hebben veel leuke, creatieve covers gemaakt, maar daar is I Started A Joke er beslist niet één van.quote:
Ach, het is wel luisterbaar hoor (maar meer ook niet).quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
jij raadt een PSB nummer áf?![]()
Wow dan moet het wel ernstig zijn
Mijn favoriete nummer van hem. Inmiddels duiken trouwens allemaal beelden van een live-concert uit 2016 op op YouTube. Onder meer Iron met een groot koor erbij; fraai om te zien en te horen.quote:
dank voor de deuntjesquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn aangekomen bij de laatste track van de show. Die komt van de - in mijn ogen - zeer ondergewaardeerde Sean Bradford. Vorig jaar al de fijne track Colorblind, zijn nieuwste nummer heet The Road (Back To Love).
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met L2B zo meteen!
quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn aangekomen bij de laatste track van de show. Die komt van de - in mijn ogen - zeer ondergewaardeerde Sean Bradford. Vorig jaar al de fijne track Colorblind, zijn nieuwste nummer heet The Road (Back To Love).
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met L2B zo meteen!
Graag gedaanquote:
Dank voor het luisteren!quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel voor de afwisselende show Elf
Dank u, dank uquote:
Graag gedaan en succes!quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heer 11, dat was weer aangenaam luisteren, dank u!
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:01 schreef knokkels het volgende:
Dat moment dat je je realiseert dat je op het puntje van je tong bijt. En de realisatie van pure pijn die daarop volgt.
Dat moment dat je je realiseert dat je op het puntje van je tong bijt. En de realisatie van pure pijn die daarop volgt.
Veel indiaas, goa-achtige vibe welquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:02 schreef ToT het volgende:
Dit nummer klinkt als een hele verzameling van allemaal verschillende bekende dingen, maar ik kan er steeds niet op komen wat allemaal!
Het schaapschaafsel maakt dan wel weer erg veel goedquote:
Ken alleen de Dukes van vroegàh.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:14 schreef knokkels het volgende:
Dit klinkt me zo bekend in de oren
Heeft Basti Grub iets met Duke te maken?
Wanneer ik zulke muziek draai heb ik meestal geen idee wie het zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:14 schreef knokkels het volgende:
Dit klinkt me zo bekend in de oren
Heeft Basti Grub iets met Duke te maken?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer ik zulke muziek draai heb ik meestal geen idee wie het zijn.
Ah, nee. tenzij hij op zijn negende begon is het niet dezelfdequote:Op zaterdag 1 april 2017 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken alleen de Dukes van vroegàh.
Maak altijd een map met nummers en ga daar beetje met spelen tijdens draaien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch weet je iedere keer weer zo te draaien dat er andere nummers in voorkomen.
En regelmatig wisselen van genre tijdens het live draaien, doe je ook vaak. Dat pakt ook meestal erg lekker uit.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Maak altijd een map met nummers en ga daar beetje met spelen tijdens draaien.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, nee. tenzij hij op zijn negende begon is het niet dezelfde
Wel extreem lekker, deze
Dan wissel ik van map.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En regelmatig wisselen van genre tijdens het live draaien, doe je ook vaak. Dat pakt ook meestal erg lekker uit.
Is dat dan voor of na de joint in de fik staat?quote:
Tijdens meestal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is dat dan voor of na de joint in de fik staat?
Jij zal je vanavond niet vervelen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Kijkje achter de schermen...
[ afbeelding ]
dat ziet er niet slecht uitquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik wissel alleen maar van genrequote:Op zaterdag 1 april 2017 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En regelmatig wisselen van genre tijdens het live draaien, doe je ook vaak. Dat pakt ook meestal erg lekker uit.
Ãme?quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit doet me trouwens denken aan Ame, met zo'n kringeltje op de A.
Toch is dat ook wel een kunst, zomaar willekeurig wordt snel een zootje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wissel alleen maar van genreVariatie is een doel, net als het inpassen van nieuwe muziek.
Zo heeft iedereen z'n stijl en dat maakt Radio 49 leuk om naar te luisteren.
hak-op-tak kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Toch is dat ook wel een kunst, zomaar willekeurig wordt snel een zootje.
Nee, Âmequote:
quote:
Ahhh als in liefde.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Âmehttps://de.wikipedia.org/wiki/%C3%82me
Het begin van de track die L2B net draaide, deed me daar aan denken.
kennichnichtquote:
da dachkquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tering Jantje, wat gaat ie weer strak zeg.
Ja best wel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Strak, strak, in z'n traningspak, pak!quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Strak, strak, in z'n traningspak, pak! [ afbeelding ]
my heart, the beatquote:
Beukt lekker doorquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
dat ziet er niet slecht uitIetsje ouder dan 3 maanden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die zal vast geen geur en smaak van oude sportsokken hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ietsje ouder dan 3 maanden...
[ afbeelding ]
Neuh...quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
die zal vast geen geur en smaak van oude sportsokken hebben
Mag ik hieruit concluderen dat je zo meteen niet mee raadt?quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Komt raad het plaatje zo?quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je zo meteen niet mee raadt?
ik bleek nog koffie te hebbenquote:
Jij bedankt voor het draaien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was 'm dames en heren. Dank voor het luisteren!
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelden een muis zo enthousiast gezien over een panter....
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was 'm dames en heren. Dank voor het luisteren!
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie net dat iemand mij heeft gevraagd om vanavond de stad in te gaan. Diegene moet nog maar even wachten. Eten én een stuk Melting meepakken.
Beetjequote:Op zaterdag 1 april 2017 21:10 schreef Stien_Struis het volgende:
Deze kan in ieder geval nog beetje zingen.
Zolang het maar op de maat van de muziek gaat.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:11 schreef knokkels het volgende:
* knokkels beukt teder met zijn hoofd tegen de muur
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het maar op de maat van de muziek gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De eerste tracks wist ik bijna allemaal!Wat een schatje is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
De eerste tracks wist ik bijna allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Avro's Kinderkoor - Klepperde Klep
ow nee
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Avro's Kinderkoor - Klepperde Klep
ow nee
Het is een MP3.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Lollipop maar geen idee hoe het bandje heet?
chordettes, jeeeeezzzquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Lollipop maar geen idee hoe het bandje heet?
Dat kan ik me goed voorstellen....quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik draai vandaag ja..... ik wil niet vergeleken worden met zijn muziek
Met die aparte videoclipquote:
De eerste tracks wist ik bijna allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Maak wel meer kans op score nu MadM en DDM er niet zijn.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Maak wel meer kans op score nu MadM en DDM er niet zijn.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaat het om de Rudolf neus vandaag?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Weet het vaak wel maar al dik te laat
Gokje ABC
Goede of slechte herinneringen?quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Bertus Staigerpaip..... ow nee,,, Long Tall Ernie
jack?quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Bertus Staigerpaip..... ow nee,,, Long Tall Ernie
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky zegt John Spencer, ik zeg nep-elvis
quote:
Ik tune even in...quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mad's reacties staan er doorgaans binnen een seconde.
Nu is -ie weer terug in je geheugenquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Deze is ook uit mijn geheugen verbannen.
De volgende is er één die jij sowieso weet.quote:
Begrijp ook meteen weer waarom ik 'm niet ken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu is -ie weer terug in je geheugen
oh my dog!quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
je draait mijn tijd, ik kan het dromen
Pff...je weet gewoon dat je hem nu al weet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Zucht..... deze wil ik ook niet weten.
Waarom heb je zo'n aversie tegen die oude platen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Zucht..... deze wil ik ook niet weten.
Dat hangt nog al af van het genre en dit vond ik toen al niks en dat is altijd zo gebleven maar doe mijn best om mee te raden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n aversie tegen die oude platen?
klaarzit, niet Ultravox hè?quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:32 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende als eerste raadt.
Kijk je wel uit dat je niet per abuis een plaat van na 2000 draait?quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:35 schreef Melting het volgende:
Dit is één van de jongste platen die ik in mijn oldies shows zal draaien.
Want deze is al uit 1999.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:35 schreef knokkels het volgende:
wow.. er komt rode vloeistof uit mijn oren. Is dat normaal?
het hoeft niet. Echt. Het hoeft nietquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:35 schreef Melting het volgende:
Dit is één van de jongste platen die ik in mijn oldies shows zal draaien.
Want deze is al uit 1999.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet per abuis een plaat van na 2000 draait?
Dit is nog 1 van de betere kun je nagaan.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:35 schreef knokkels het volgende:
wow.. er komt rode vloeistof uit mijn oren. Is dat normaal?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is normaal als je de boxen helemaal open zet.
ouchquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit is nog 1 van de betere kun je nagaan.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:38 schreef knokkels het volgende:
chris robinson - stay with my baby tonight
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kolère, ga je éven roken, moet je 374 mtr scrollen.
10 weken in de Top 40quote:
Toen zong ik nog de trappelzakboogiequote:Op zaterdag 1 april 2017 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
10 weken in de Top 40
11 hoogste notering
1974
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen zong ik nog de trappelzakboogie
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar de uitvoering van Rubberen Robbie dan weer niet.
Is goed voor de conditie van je wijsvinger.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kolère, ga je éven roken, moet je 374 mtr scrollen.
Mijn ouders waren toen nog aan het oefenen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen zong ik nog de trappelzakboogie
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn ouders waren toen nog aan het oefenen.
Die heb ik nog niet gezien vanavondquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Wow.... het is dus echt de band die ik dacht dat het mogelijk zou zijn
Ik zat het me net af te vragen. Ik dacht: het klinkt Nederlands en die stem lijkt wel wat op Venus
Dank.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaat lekker, Melting. Leuke show weer.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:49 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij de 1e tonen weet ik al dat ik deze niet ken: Neil Diamond.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schuift "Rock in the sea" in een verzamelmapje. Die wil ik nog wel eens terughoren.
Shocking Blue is sowieso wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schuift "Rock in the sea" in een verzamelmapje. Die wil ik nog wel eens terughoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |