abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2017 @ 01:47:30 #251
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_169939195
quote:
11s.gif Op zondag 2 april 2017 01:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bizar. Gewoon de dood van alle slachtoffers ontkennen en doen alsof alle rouw in scène gezette drama betreft. Dat je het uit je toetsenbord durft te krijgen.
Dat dus, schandalig. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik dit soort dingen lees en denk ook: wie zijn die mensen die echt geloven dat alles in scene is gezet. Ik vind het eng.
Utopia!
  zondag 2 april 2017 @ 02:00:21 #252
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169939319
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 01:47 schreef Haropro het volgende:

[..]

Dat dus, schandalig. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik dit soort dingen lees en denk ook: wie zijn die mensen die echt geloven dat alles in scene is gezet. Ik vind het eng.
Er zullen vast ook mensen zijn die het eng vinden dat ze het geloven en plaatsvervangende schaamte voelen voor mensen die ze daarvoor veroordelen. Schandalig toch.
wooblabalurg
pi_169939720
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 01:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja ik zie wat puin en zooi, maar ik als leek herken daar geen vliegtuig onderdelen in. En ik denk het gros met mij ook niet. :)
We hebben enerzijds een uit de kluiten gewassen WTC dat de hoogte in was gebouwd en hoofdzakelijk voor kantoorruimte was ontwikkeld en daarmee nauwelijks verschilde van een doorsnee wolkenkrabber uit hetzelfde bouwjaar. En wat dat betreft niets veiliger is vergeleken met een bijlmerflat. Om een wolkenkrabber jumbojetproof te maken moet je op de eerste plaats namelijk geen wolkenkrabber bouwen.

Aan de andere kant één van de beste bunkers ter wereld. Het vrij compacte en laaggebouwde Pentagon dat met opzet gelaagd is gebouwd met ultradikke betonnen muren waar lege holle ruimtes tussenzitten zodat bijna geen enkel compartement in directe verbinding met de ander staat Het is zo gebouwd dat inslagen van projectielen een klein percentage van een vleugeltje vernielt maar de rest overeind houdt. En in dit design verkreukelt een vliegtuig helemaal tot kleine splinters.

En de 9/11 ontkenners halen maar graag de functies en specificaties van de gebouwen door elkaar.

M.a.w.
1. 'Waarom knalt het vliegtuig bij het WTC niet tegen de gevel als een vlieg tegen de voorruit?'

2.'waarom staat het Pentagon er nog na de aanslag?'

En dat is complot-denken op zn zwakst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 02-04-2017 03:39:44 ]
pi_169941105
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 03:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We hebben enerzijds een uit de kluiten gewassen WTC dat de hoogte in was gebouwd en hoofdzakelijk voor kantoorruimte was ontwikkeld en daarmee nauwelijks verschilde van een doorsnee wolkenkrabber uit hetzelfde bouwjaar. En wat dat betreft niets veiliger is vergeleken met een bijlmerflat. Om een wolkenkrabber jumbojetproof te maken moet je op de eerste plaats namelijk geen wolkenkrabber bouwen.

Aan de andere kant één van de beste bunkers ter wereld. Het vrij compacte en laaggebouwde Pentagon dat met opzet gelaagd is gebouwd met ultradikke betonnen muren waar lege holle ruimtes tussenzitten zodat bijna geen enkel compartement in directe verbinding met de ander staat Het is zo gebouwd dat inslagen van projectielen een klein percentage van een vleugeltje vernielt maar de rest overeind houdt. En in dit design verkreukelt een vliegtuig helemaal tot kleine splinters.

En de 9/11 ontkenners halen maar graag de functies en specificaties van de gebouwen door elkaar.

M.a.w.
1. 'Waarom knalt het vliegtuig bij het WTC niet tegen de gevel als een vlieg tegen de voorruit?'

2.'waarom staat het Pentagon er nog na de aanslag?'

En dat is complot-denken op zn zwakst.

Ghehe.... jij kwam met een totaal verkeerde afbeelding aanzetten en roept hier nu dat 9/11 ontkenners de functies en specificaties van gebouwen door elkaar halen. 8)7

Ik vind het vreemd dat zelfs de kwetsbare vleugels dwars door die dikke stalen balken heen gaan. Er breekt zelfs niets af. Hij glijdt naar binnen als een warm mes door de boter. Vergeet ook niet wat er bij komt kijken om op die hoogte harder dan 800 km/u te vliegen.

Maar goed. Ik hou er mee op. Het is schitterend weer!
pi_169941364
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ghehe.... jij kwam met een totaal verkeerde afbeelding aanzetten en roept hier nu dat 9/11 ontkenners de functies en specificaties van gebouwen door elkaar halen. 8)7

Ik vind het vreemd dat zelfs de kwetsbare vleugels dwars door die dikke stalen balken heen gaan. Er breekt zelfs niets af. Hij glijdt naar binnen als een warm mes door de boter.
Hij gaat door glas en dunne stalen balken.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169941404
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dun?

pi_169941441
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 01:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik haal uit geen van die foto's uit dat het overduidelijk om een vliegtuig gaat hoor. Behalve wat losse vliegtuigonderdelen die los liggen en niet in dat gebouw zitten.

:@
Het is pas puin van een vliegtuig is als je na zo'n botsing duidelijk een vliegtuig herkent in het puin? Dat is natuurlijk een merkwaardige veronderstelling. Er ligt een enorme berg puin, duidelijk niet afkomstig van het gebouw zelf in dat gat en erom heen. Dit is er niet snel even met een paar vrachtwagens naartoe gebracht lijkt me, dus is van buitenaf afkomstig. De theorie gaat (volgens bepaalde bewijzen) dat er een vliegtuig in gevlogen is met een vaartje van ca. 500 km/u, welnu dat is nu aannemelijk gemaakt door deze foto's. Een andere theorie, dat men er een raket in heeft geschoten, kunnen we hiermee ontkrachten.
I´m back.
pi_169941556
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dun?

[ afbeelding ]
Dat is met cladding, maar vergeet niet dat je te maken hebt met een object van 100 ton dat met zeg minimaal 600km/u er tegen aan knalt.

Newton's tweede wet is hier van toepassing, dat brengt nogal wat kracht met zich mee.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 2 april 2017 @ 11:01:39 #259
369251 Geralt
of Rivia
pi_169941686
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
Het is pas puin van een vliegtuig is als je na zo'n botsing duidelijk een vliegtuig herkent in het puin? Dat is natuurlijk een merkwaardige veronderstelling. Er ligt een enorme berg puin, duidelijk niet afkomstig van het gebouw zelf in dat gat en erom heen.
Misschien dat het voor jou klip en klaar is, maar ik kan niet beoordelen of dat puin van het gebouw zelf afkomstig is of niet. Ik heb geen ervaring met gebouwen waar grote gaten inzitten.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169941801
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 11:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Misschien dat het voor jou klip en klaar is, maar ik kan niet beoordelen of dat puin van het gebouw zelf afkomstig is of niet. Ik heb geen ervaring met gebouwen waar grote gaten inzitten.

:)
Ja, ik ben er wel door overtuigd. Het gaat hier iig niet om een raket die er in geschoten is.
I´m back.
pi_169942373
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Dat is met cladding, maar vergeet niet dat je te maken hebt met een object van 100 ton dat met zeg minimaal 600km/u er tegen aan knalt.

Newton's tweede wet is hier van toepassing, dat brengt nogal wat kracht met zich mee.

[ afbeelding ]
En onder die cladding zitten nog steeds inches dikke stalen balken.

Ik ben bekend met de wetten van Newton, maar het gaat er bij mij echt niet in dat het toestel op een dergelijke manier het gebouw in glijdt.

Daarbij vind ik het bizar dat en novice piloot een dergelijke Boeing 767 met +800 km/u op slechts 300 meter boven zeeniveau weet te besturen en met precisie de toren in weet te krijgen. Een toestel als dit is niet ontworpen om met die snelheden op dergelijke hoogtes te vliegen.

Van een piloot met meer dan 40 jaar ervaring:

quote:
‘No Boeing 767 could attain a speed of 540 mph at 1000 feet above sea level ‘parasite drag doubles with velocity’ and ‘parasite power’ cubes with velocity.
quote:
The fan portion of the engine is not designed to accept the volume of dense air at that altitude and speed.
quote:
The alleged 'controlled' descent into New York on a relatively straight course by a novice pilot in unlikely in the extreme because of the difficulty of controlling heading, descent rate and descent speed within the parameters of 'controlled' flight.

‘It takes a highly skilled pilot to interpret the "EFIS" (Electronic Flight Instrument Display) display, with which none of the hijacker pilots would have been familiar or received training on, and use his controls, including the ailerons, rudder, elevators, spoilers and throttles to effect, control and maintain a descent.
pi_169942906
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
No Boeing 767 could attain a speed of 540 mph at 1000 feet above sea level ‘parasite drag doubles with velocity’ and ‘parasite power’ cubes with velocity.
Jammer dat dat in de 767 trainingssimulator wel gewoon lukt, zonder moeite.
pi_169944336
quote:

[ afbeelding ]

Als je er al van overtuigd bent dat dit filmpje nep is, waarom draag je het dan iedere keer weer aan als bewijs?

Kijk, of je denkt dat het nep is en dan heeft het geen waarde of je begrijpt "Newton's second law" en in dat geval hoef je niet te twijfelen aan de echtheid.

Verder: waarom probeer jij ieder topic over dit onderwerp te gijzelen, ook als het in NWS staat en niet in BNW? Voor mensen die het geloof aanhangen dat dit alles nep is, is er al een hele eigen sectie op dit forum.
  zondag 2 april 2017 @ 13:43:14 #264
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_169944632
quote:

[..]

Ik vind het vreemd dat zelfs de kwetsbare vleugels dwars door die dikke stalen balken heen gaan. Er breekt zelfs niets af. Hij glijdt naar binnen als een warm mes door de boter. Vergeet ook niet wat er bij komt kijken om op die hoogte harder dan 800 km/u te vliegen.

[ afbeelding ]

Maar goed. Ik hou er mee op. Het is schitterend weer!
Ik heb een keer een experiment gezien waarbij een papier met een scherpe vouw door een stuk gietijzer ging, als de snelheid maar hoog genoeg is.
Overigens het was live op TV, 1000den ooggetuigen en 100den opnames :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_169945063
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:03 schreef NgInE het volgende:

[..]

De meeste complottheorie omtrent waardoor de torens zijn ingestort zijn wetenschappelijk ontkracht vind ik zelf.
Geen idee, dat bewijsmateriaal is zo snel mogelijk kwijtgemaakt, en moest en zou weg, en daarna heeft het nog een paar maanden op zee gedreven omdat men het nergens kwijt kon. Dat is toch te zot voor woorden, waarom is dat geen enorm schandaal?

quote:
Dan is de vraag: was het echt Bin Laden die er achter zat? Ik denk ook dat daar genoeg bewijs voor is.
Ja? Er zijn video's van verschillende mannen die claimen Bin Laden te zijn maar de video waarin hij verantwoordelijkheid voor 9/11 lijkt te nemen is de meest afwijkende van eerdere beelden van hem. En hoeveel weet jij nou eigenlijk van Bin Laden als we één onbetrouwbaar gebleken bron, de Amerikaanse regering, buiten beschouwing laten? Dan weet je niet eens of hij wel dood is. Ik zou zeggen vraag het hem zelf, maar ze hebben hem 2 keer laten ontsnappen en de 3e keer zouden ze hem per ongeluk gedood hebben en om onduidelijke redenen in zee gegooid.

quote:
Een terroristische aanslag faken zou nooit werken; je hebt er heel veel mensen voor nodig. Uiteindelijk zou iemand gaan praten of zou er een USB stick kwijt raken ect.
Er zijn genoeg mensen die een terroristische aanslag willen plegen. Ik denk dat de vrachtwagenchauffeurs van Nice en Berlijn liever een vliegtuig in het Amerikaanse luchtruim hadden gehad. Je hoeft ze alleen maar hun gang te laten gaan en ze een plan aan de hand te doen. Hun gang laten gaan is feitelijk gebeurd, vanwege die oefening met een vergelijkbaar scenario, en het plan aan de hand doen is een kwestie van één infiltrant.

Ik vind interne Amerikaanse betrokkenheid dan ook niet onvoorstelbaar, Saudische betrokkenheid evenmin. Maar ik maak noch volg complottheorien. Ik stel alleen vast dat de verschillende Amerikaanse autoriteiten geen deugdelijk onderzoek hebben verricht, daarbij wetten hebben overtreden, dat ze liegen en dat ze informatie achterhouden. Daarna hebben ze nog vaker gelogen om bepaalde doelen te bereiken die zijn geholpen door 9/11.

Als we nou eens serieus proberen om zo nuchter en rationeel mogelijk naar het optreden van de Amerikaanse regering en andere Amerikaanse autoriteiten rondom 9/11 te kijken, dan gaan toch alle alarmbellen af of niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169945469
Ik leg me er maar bij neer.

Mensen beginnen op de een of andere manier altijd te schuimbekken en over te gaan op de persoonlijke aanval als je buiten de lijntjes kleurt.

Succes verder met de discussie over de Pentagon foto's :)
pi_169947982
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
In zijn fantasie was het WTC de sterkste bunker ooit.
pi_169948201
Ik kan 't hem ook niet kwalijk nemen. Ik denk dat deze mensen zich absoluut veilig voelden als ze een naderende jumbojet zouden zien. Die zou gewoon tegen t raam moeten tikken en als een baksteen naar beneden moeten vallen. Net als in de cartoons.

pi_169948656
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 15:49 schreef Beathoven het volgende:
Ik kan 't hem ook niet kwalijk nemen. Ik denk dat deze mensen zich absoluut veilig voelden als ze een naderende jumbojet zouden zien. Die zou gewoon tegen t raam moeten tikken en als een baksteen naar beneden moeten vallen. Net als in de cartoons.

[ afbeelding ]
De bovenste etages van Restaurant Windows on the World hadden inderdaad dunnere balken dan rond de impact area het geval was. Die waren zo dik als ik hierboven ergens gepost heb.

Maar goed, stop er maar mee. Dit is NWS. Geen BNW.
pi_169949820
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De bovenste etages van Restaurant Windows on the World hadden inderdaad dunnere balken dan rond de impact area het geval was. Die waren zo dik als ik hierboven ergens gepost heb.

Maar goed, stop er maar mee. Dit is NWS. Geen BNW.
Die leken helemaal niet dikker. En denk je dat iets dikkere balken een vliegtuig wel hadden gestopt? Verder ben jij degene die op BNW niveau lult :)
pi_169950670
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 16:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Die leken helemaal niet dikker. En denk je dat iets dikkere balken een vliegtuig wel hadden gestopt? Verder ben jij degene die op BNW niveau lult :)
Misschien waren bij dikkere balken er wel meer paspoorten van de kapers intact naar beneden gefladderd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169951584
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 16:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Daarnaast hebben duizenden mensen een luchtspiegeling gezien blijkbaar. Of een hologram.
  zondag 2 april 2017 @ 19:18:53 #273
215628 woid
let's get Friendly
pi_169953966
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Laten we aannemen dat je gelijk hebt en dat een dergelijke Boeing, dat feitelijk een aluminium blik is, met vleugels en al dwars door toch wel redelijk dikke stalen balken kan snijden en volledig het gebouw kan penetereren. Laten we aannemen dat dit waar is...

Hoe hard moet dat ding dan vliegen? Let wel: Op zee-niveau he... het niveau waarbij de lucht nogal sluggish is vergeleken met de lucht op kruissnelheid. Zo'n toestel is op die hoogte met die snelheid (+800km/pu) haast onbestuurbaar. Laat staan voor een piloot die niet groter gevlogen heeft dan een Cessna. Het continue alarm van de clacker zou de man gek maken...het toestel zou haast uitelkaar vallen van de klappen die het te verduren krijgt.
dus dat.

en grappig dat iedereen maar gelooft dat dat ergens gewoon gebeurd is.
  zondag 2 april 2017 @ 19:22:07 #274
215628 woid
let's get Friendly
pi_169954048
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 15:49 schreef Beathoven het volgende:

[ afbeelding ]
net als dat in een cartoon alles affakkelt doormiddel van een huis tuin en keuken aansteker
pi_169954123
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:18 schreef woid het volgende:

[..]

dus dat.

Wat waren het dan?
  Forum Admin zondag 2 april 2017 @ 19:25:00 #276
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169954143
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:18 schreef woid het volgende:

[..]

dus dat.

Veel grappiger is dat mensen geloven dat er duizenden betrokken zijn bij een complottheorie. Dat er niet echt een vliegtuig in gevlogen is.

Nee, sterker nog. Dat is hilarisch
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169954240
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Veel grappiger is dat mensen geloven dat er duizenden betrokken zijn bij een complottheorie. Dat er niet echt een vliegtuig in gevlogen is.

Pas maar op dat ze dalijk niet gaan roepen dat je onaardig tegen ze doet en ze belachelijk en zwart maakt! En dat voor een mod :P

Ik heb al 4 keer gevraagd wat het dan wel was. Maar dat wordt dan genegeerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2017 19:29:10 ]
  zondag 2 april 2017 @ 19:37:03 #278
215628 woid
let's get Friendly
pi_169954474
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:24 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat waren het dan?
omdat ik niet weet wat het wel was, moet ik gaan geloven dat een amateur tot 3 keer toe een dergelijke actie heeft kunnen ondernemen...,
alleen maar omdat ik niet kan zeggen wat het wel was, ja ja.
  zondag 2 april 2017 @ 19:39:00 #279
215628 woid
let's get Friendly
pi_169954544
quote:

[..]

duizenden geloven ook dat ze op de maan zijn geweest..., was ook live op TV.
pi_169954731
quote:

[..]

Het was op TV, dus dan moet het wel echt zijn. :D
  Forum Admin zondag 2 april 2017 @ 19:46:20 #281
pi_169954742
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:39 schreef woid het volgende:

[..]

duizenden geloven ook dat ze op de maan zijn geweest..., was ook live op TV.
:|W echt waar
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169954773
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 17:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Daarnaast hebben duizenden mensen een luchtspiegeling gezien blijkbaar. Of een hologram.
Heb jij getuigenissen van duizenden mensen gezien? Of is het gewoon een aanname die je doet?
  Forum Admin zondag 2 april 2017 @ 19:47:54 #283
pi_169954793
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb jij getuigenissen van duizenden mensen gezien? Of is het gewoon een aanname die je doet?
BNW is je plaats. Niet NWS, niet met dit soort beweringen.
pi_169954802
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar he, dat er mensen zijn dit echt denken.
Er zijn ook mensen die geloven in een opperwezen.

Leef er maar mee. :)
pi_169954836
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:37 schreef woid het volgende:

[..]

omdat ik niet weet wat het wel was, moet ik gaan geloven dat een amateur tot 3 keer toe een dergelijke actie heeft kunnen ondernemen...,
alleen maar omdat ik niet kan zeggen wat het wel was, ja ja.
Er zit nogal een verschil tussen zomaar iets aannemen en het feit dat het vliegtuigen waren ontkennen.

Logischer dat het een hologram was inderdaad }:|

Wel mooi dat er altijd om bewijzen wordt gevraagd en alle bewijzen als nep worden afgedaan, en dat op de simpele vraag wat het wel was wordt geantwoord met: ja uh dat weet ik niet, maar het was geen vliegtuig hoor!
  Forum Admin zondag 2 april 2017 @ 19:49:57 #286
pi_169954846
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar he, dat er mensen zijn dit echt denken.
Er zijn ook mensen die geloven in een opperwezen.

Leef er maar mee. :)
Ik geloof nog eerder in een roomblanke Keltische Allah dan dat er een raket in het wtc of het Pentagon gevlogen is ja.
pi_169954852
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

BNW is je plaats. Niet NWS, niet met dit soort beweringen.
Ik wilde al stoppen. Zie een aantal posts terug.
Jullie komen zelf telkens weer olie op het vuur gooien.
pi_169954913
Enkele vinden het hier makkelijker om de schuld altijd bij een ander te leggen i.p.v zelf verantwoordelijk te zijn blijkbaar. |:(
  zondag 2 april 2017 @ 19:55:06 #289
215628 woid
let's get Friendly
pi_169954984
overigens.., mr President, please tell us...

pi_169954986
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik geloof nog eerder in een roomblanke Keltische Allah dan dat er een raket in het wtc of het Pentagon gevlogen is ja.
Ik geloof ook niet dat er een raket in gevlogen is, terwijl je dat nu wel suggereert.
  zondag 2 april 2017 @ 19:56:40 #291
215628 woid
let's get Friendly
pi_169955027
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:49 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Er zit nogal een verschil tussen zomaar iets aannemen en het feit dat het vliegtuigen waren ontkennen.

Logischer dat het een hologram was inderdaad }:|

Wel mooi dat er altijd om bewijzen wordt gevraagd en alle bewijzen als nep worden afgedaan, en dat op de simpele vraag wat het wel was wordt geantwoord met: ja uh dat weet ik niet, maar het was geen vliegtuig hoor!
ik ontken niet dat het een vliegtuig was, ik geloof niet dat een amateur capabel is iets dergelijks te doen.
  zondag 2 april 2017 @ 19:58:03 #292
215628 woid
let's get Friendly
pi_169955071
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

zelfs de NASA gelooft het niet.
  zondag 2 april 2017 @ 19:59:54 #293
215628 woid
let's get Friendly
pi_169955111
voor de goede orde, JFK is vermoord door Oswald, heeft iedereen live op tv gezien. en ik heb een zilver hoedje. 8)7
pi_169955115
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:22 schreef woid het volgende:

[..]

net als dat in een cartoon alles affakkelt doormiddel van een huis tuin en keuken aansteker
Misschien moet je je eens door de brandweer laten voorlichten over hoe vuur in een woning om zich heen kan grijpen. Als het een beetje meezit hebben ze nog een demonstratieruimte voor je ook.
  zondag 2 april 2017 @ 20:01:14 #295
215628 woid
let's get Friendly
pi_169955141
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 20:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens door de brandweer laten voorlichten over hoe vuur in een woning om zich heen kan grijpen. Als het een beetje meezit hebben ze nog een demonstratieruimte voor je ook.
want ik moet ook afbranden omdat ik het niet met je eens ben?
dank je.
  Forum Admin zondag 2 april 2017 @ 20:01:44 #296
pi_169955158
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')