Veel grappiger is dat mensen geloven dat er duizenden betrokken zijn bij een complottheorie. Dat er niet echt een vliegtuig in gevlogen is.quote:Op zondag 2 april 2017 19:18 schreef woid het volgende:
[..]
dus dat.
en grappig dat iedereen maar gelooft dat dat ergens gewoon gebeurd is.
Pas maar op dat ze dalijk niet gaan roepen dat je onaardig tegen ze doet en ze belachelijk en zwart maakt! En dat voor een modquote:Op zondag 2 april 2017 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel grappiger is dat mensen geloven dat er duizenden betrokken zijn bij een complottheorie. Dat er niet echt een vliegtuig in gevlogen is.
Nee, sterker nog. Dat is hilarisch
omdat ik niet weet wat het wel was, moet ik gaan geloven dat een amateur tot 3 keer toe een dergelijke actie heeft kunnen ondernemen...,quote:
duizenden geloven ook dat ze op de maan zijn geweest..., was ook live op TV.quote:Op zondag 2 april 2017 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel grappiger is dat mensen geloven dat er duizenden betrokken zijn bij een complottheorie. Dat er niet echt een vliegtuig in gevlogen is.
Het was op TV, dus dan moet het wel echt zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2017 19:39 schreef woid het volgende:
[..]
duizenden geloven ook dat ze op de maan zijn geweest..., was ook live op TV.
Heb jij getuigenissen van duizenden mensen gezien? Of is het gewoon een aanname die je doet?quote:Op zondag 2 april 2017 17:38 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Daarnaast hebben duizenden mensen een luchtspiegeling gezien blijkbaar. Of een hologram.
BNW is je plaats. Niet NWS, niet met dit soort beweringen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij getuigenissen van duizenden mensen gezien? Of is het gewoon een aanname die je doet?
Onvoorstelbaar he, dat er mensen zijn dit echt denken.quote:
Er zit nogal een verschil tussen zomaar iets aannemen en het feit dat het vliegtuigen waren ontkennen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:37 schreef woid het volgende:
[..]
omdat ik niet weet wat het wel was, moet ik gaan geloven dat een amateur tot 3 keer toe een dergelijke actie heeft kunnen ondernemen...,
alleen maar omdat ik niet kan zeggen wat het wel was, ja ja.
Ik geloof nog eerder in een roomblanke Keltische Allah dan dat er een raket in het wtc of het Pentagon gevlogen is ja.quote:Op zondag 2 april 2017 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he, dat er mensen zijn dit echt denken.
Er zijn ook mensen die geloven in een opperwezen.
Leef er maar mee.
Ik wilde al stoppen. Zie een aantal posts terug.quote:Op zondag 2 april 2017 19:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
BNW is je plaats. Niet NWS, niet met dit soort beweringen.
Ik geloof ook niet dat er een raket in gevlogen is, terwijl je dat nu wel suggereert.quote:Op zondag 2 april 2017 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik geloof nog eerder in een roomblanke Keltische Allah dan dat er een raket in het wtc of het Pentagon gevlogen is ja.
ik ontken niet dat het een vliegtuig was, ik geloof niet dat een amateur capabel is iets dergelijks te doen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:49 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen zomaar iets aannemen en het feit dat het vliegtuigen waren ontkennen.
Logischer dat het een hologram was inderdaad![]()
Wel mooi dat er altijd om bewijzen wordt gevraagd en alle bewijzen als nep worden afgedaan, en dat op de simpele vraag wat het wel was wordt geantwoord met: ja uh dat weet ik niet, maar het was geen vliegtuig hoor!
Misschien moet je je eens door de brandweer laten voorlichten over hoe vuur in een woning om zich heen kan grijpen. Als het een beetje meezit hebben ze nog een demonstratieruimte voor je ook.quote:Op zondag 2 april 2017 19:22 schreef woid het volgende:
[..]
net als dat in een cartoon alles affakkelt doormiddel van een huis tuin en keuken aansteker
want ik moet ook afbranden omdat ik het niet met je eens ben?quote:Op zondag 2 april 2017 20:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens door de brandweer laten voorlichten over hoe vuur in een woning om zich heen kan grijpen. Als het een beetje meezit hebben ze nog een demonstratieruimte voor je ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |