Neen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat ze wel degelijk alle zwarte dozen hebben gevonden, ook van het WTC.
Mogelijk niet meer bruikbaar maar gevonden zeker.
Officieel niet maar ik denk van wel:quote:
Ik geloof er geen zak van, want ik denk dat er helemaal geen vliegtuigen bij betrokken waren.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Officieel niet maar ik denk van wel:
https://www.infowars.com/black-boxes-found-911-story-disputed
Wtf? Die heb ik gemist. Op de emo zinspelen van de mens doet het goed in deze events. Daarom ook vaak van die achtergebleven schoenen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar zijn de zwarte dozen van de vliegtuigen die het WTC geraakt hebben eigenlijk gebleven? Nooit gevonden.... toch?
Maar ze hebben we foetusbotjes tussen het puin gevonden van het ongeboren kind van Vanessa Lang Langer.
Nee, dat weet iedereen hier, dat jij dat denkt. Dat mag je denken. Vrij land enzo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, want ik denk dat er helemaal geen vliegtuigen bij betrokken waren.
Hahaquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, dat weet iedereen hier, dat jij dat denkt. Dat mag je denken. Vrij land enzo.
Hier wat van die vele tienduizenden "ooggetuigen":quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, dat weet iedereen hier, dat jij dat denkt. Dat mag je denken. Vrij land enzo.
Op dag 1 kan dat. Maar daarna worden toch details van slachtoffers vrij gegeven, adressen, familieleden die daarna rouwen en dat van 3.000 mensen, waaronder ook nog hoeveel was meer dan 300 first responders...quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zou dat opvallen? Je zet een hand vol acteurs in die als select groepje rouwende familieleden voor media over heel de wereld hun showtje opvoeren en iedereen slikt het voor zoete koek.
Nee, dan zouden ze foto's moeten vrijgeven van de situatie net na de impact.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
PHOTO GALLERY
FBI releases never-before-seen photos from 9/11 Pentagon attack
[ afbeelding ]
Nou toch weer een mysterie uit de weg genomen, toch?
Was dus duidelijk wel gewoon een vliegtuig in geknald, getuige foto's in de slides in bron.
Een paar jaar later konden ze het toch ook met Irak?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:35 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zijn alle beelden dan gefaked? In 2001 konden ze dat echt nog niet...
Daarnaast zagen miljoenen mensen het tweede vliegtuig live op tv erin vliegen. Als dat nep was dan zouden mensen in NY (die allemaal naar de torens omhoog keken) toch iets anders hebben moen zien?
Juist.... Live op TV. Daar zit hem de crux.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:35 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zijn alle beelden dan gefaked? In 2001 konden ze dat echt nog niet...
Daarnaast zagen miljoenen mensen het tweede vliegtuig live op tv erin vliegen. Als dat nep was dan zouden mensen in NY (die allemaal naar de torens omhoog keken) toch iets anders hebben moen zien?
Lijkt me duidelijk filmpje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:59 schreef MaGNeT het volgende:
Dit maakt wel goed duidelijk waarom het vliegtuig zo klein lijkt op die bewakingscamera:
Ook foto's van de schade die het vliegtuig in zijn pad naar het Pentagon heeft veroorzaakt, zoals de omgevallen lantaarnpalen.
Dat er geen meeting meer is lijkt me duidelijk, gezien de omstandigheden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier nog een bizar toneelstukje:
Vanaf 01:19 komt de tweede geïnterviewde aan beurt. Leuke opmerking van de journalist aan het einde van het interview met deze man die een engeltje op zijn schouder heeft gehad.
"There is no meeting". Godver de godver... Right in your face
Ik bedoel eigenlijk dat dit niet logisch is voor het tweede toestel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Juist.... Live op TV. Daar zit hem de crux.
Mocht je oprecht interesse hebben, hier wordt het uit de doeken gedaan:
https://www.youtube.com/watch?v=
En dit konden ze al prima in 2001:
Als ze zoveel mogelijkheden hadden om heel 9/11 in elkaar te zetten, hadden ze nooit meer mogelijkheden hoeven te hebben imho.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Feit is dat de Amerikaanse overheid enorme mogelijkheden heeft gekregen door 9/11. De wereld had er vandaag zonder 9/11 anders uitgezien. Het was een game changer zoals pearl harbor dat ook was.
De rest is allemaal speculatie.
Er zijn ook andere scenario's denkbaar waarbij de Amerikaanse overheid wel op de hoogte was van de aanslagen en het heeft laten gebeuren om hier politiek gewin uit te behalen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ze zoveel mogelijkheden hadden om heel 9/11 in elkaar te zetten, hadden ze nooit meer mogelijkheden hoeven te hebben imho.
Natuurlijk klopt dat.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat dit niet logisch is voor het tweede toestel.
De hele wereld kijkt naar de torens als de eerste al in brand staat. Of ze kijken naar de tv (miljoenen mensen) óf live op de grond in NY (tienduizenden mensen). Als ze fake beelden op tv laten zien dan moet dat toch worden opgemerkt door die duizenden getuigen in NY die met hun eigen ogen de tweede toren geraakt zien worden?
Bij het eerste vliegtuig zou het nog kunnen aangezien niemand omhoog kijkt en dus zouden de mensen in NY niet kunnen hebben gezien dat het een raket of een vliegtuig was. Bij de tweede zijn er bizar veel live getuigen die met eigen ogen het vliegtuig hebben gezien. Of klopt dat ook niet?
Precies. Ik denk nog steeds dat (een deel van) de overheid op de hoogte was van de vergevorderde plannen en het doorgang heeft laten hebben om zo daarna bepaalde wetten er meteen doorheen te rammen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Feit is dat de Amerikaanse overheid enorme mogelijkheden heeft gekregen door 9/11. De wereld had er vandaag zonder 9/11 anders uitgezien. Het was een game changer zoals pearl harbor dat ook was.
De rest is allemaal speculatie.
Ja, okee, dat kan ook. Maar daar gaan de complottheoretici niet vanuit.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Er zijn ook andere scenario's denkbaar waarbij de Amerikaanse overheid wel op de hoogte was van de aanslagen en het heeft laten gebeuren om hier politiek gewin uit te halen.
Het probleem is dat iedereen die de originele lezing niet volledig geloofd direct wordt weggezet als aluminium complot idioot terwijl daar wel een flinke nuance valt te maken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, dat kan ook. Maar daar gaan de complottheoretici niet vanuit.
In een mildere variant van deze theorie kun je er iig vanuit gaan dat ze op de hoogte waren van het feit dat er wel eens een aanslag zou kunnen gebeuren en ze wisten ook dat de eigen defensie niet op orde was of in ieder geval niet echt goed functioneerde bij een eventuele grote aanslag. Volgens mij is dat wel min of meer bewezen.
quote:Rebuilding America's Defenses
Written before the September 11 attacks, and during political debates of the War in Iraq, a section of Rebuilding America's Defenses entitled "Creating Tomorrow's Dominant Force" became the subject of considerable controversy. The passage suggested that the transformation of American armed forces through "new technologies and operational concepts" was likely to be a long one, "absent some catastrophic and catalyzing event – like a new Pearl Harbor."[45] Journalist John Pilger pointed to this passage when he argued that Bush administration had used the events of September 11 as an opportunity to capitalize on long-desired plans.[48]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |