Waarom stuur jij mij hele tijd DM'squote:Op zaterdag 1 april 2017 08:54 schreef ikwordtergekvan het volgende:
ey wie hebben we daar
[ afbeelding ]
die twee DM's ofzo een dag geleden?quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:07 schreef leolinedance het volgende:
Waarom stuur jij mij hele tijd DM's
wie?quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:54 schreef ikwordtergekvan het volgende:
ey wie hebben we daar
[ afbeelding ]
Een koekje van eigen deeg geven heet dat.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:07 schreef Barrah het volgende:
Dus iemand denkt het adres van Braad gevonden te hebben door wat beelden te combineren die hij zelf op internet heeft gezet?
En ondanks dat hij beweert dat het adres niet klopt begint hij vervolgens een hele tirade tegen Mapima, want die zal hier wel achter zitten, waarin hij dreigt haar op te zullen zoeken en nog net niet applaudiseert als iemand haar naam in de chat noemt?
Nee, als je jezelf van iemand wilt verlossen die je lastig valt is haar vals beschuldigen en het goedkeuren van het delen van haar gegevens een goed idee
Negeren lijkt mij beterquote:Op zaterdag 1 april 2017 09:36 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Een koekje van eigen deeg geven heet dat.
Ik zou haar keihard doenquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het is dat GL links meisje dat haar lidmaatschap heeft opgezegd.
Ik heb de aanwijzing begrepen!quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het is dat GL links meisje dat haar lidmaatschap heeft opgezegd.
quote:OMG, werkelijk Braad, Werkelijk ?
Heb geen idee, klep weer dicht.
Als je controleerd, zorg dan dat je bij je hebt, motorolie, koelvloeistof, remvloeistof en ruitensproeiervloeistof.
Kan je niet eens een pijlstok aflezen?
Why is everybody picking on me?
Why is that Ralph Dud so, Mean ?
Becouse, those ....... video's you post!
I maby a dyslecties, emty headed, crazy, fanatic, lounitic, who don't know how to write without
makking misstaks all the time.
I don't make stuppid video's like that
Boblafrance Ralph
BURNquote:Ga nog maar even door, beroerd dat je geen werk hebt, en je hebt een ziekte daar spot ik niet mee, laat staan dat ik dat iemand toe wenst.
Echter, je instelling is gewoon beroerd. Nederland is een verzorgingsstaat. Maar ook een afschrijfstaat. En als je zo door gaat, schrijven ze jouw ook af.
Er zijn genoeg instellingen waar je terecht kan. En daar hoef je helemaal niet voor te schamen, want half Nederland loopt bij de psygiater.
Ik zou er nog wel langs willen, want je wordt er niet slechter van.
En er zijn genoeg instellingen die jou aangepast werk kunnen geven, zo dat je maatschappenlijk weer mee draait.
Maar dat doe je niet, en zo trekt je leven voorbij.
Boblafrance Ralph
Jaja, zelfs onze immer tolerante (en meestal onbegrijpelijke) Boblafrance is nu klaar met Braddie.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:18 schreef Geelman het volgende:
Ook op AW heeft brad het zwaar, want de waarheid wordt hem eens flink verteld:
[..]
[..]
BURN
![]()
Heb hem een bericht gestuurd, ik denk wel dat het goed komt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:15 schreef Geelman het volgende:
Nu weer ff normaal doen jongens, anders gaat brad straks de BMW-klusfilmpjes niet uploaden!
Ik vermoed dat Boblafrance een soort franse versie van Ad L is!quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jaja, zelfs onze immer tolerante (en meestal onbegrijpelijke) Boblafrance is nu klaar met Braddie.
09-03-2017 Hoe Ik Speakers In Mijn Ford Ka Bouwquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Boblafrance een soort franse versie van Ad L is!
quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
09-03-2017 Hoe Ik Speakers In Mijn Ford Ka Bouw
Een duikboot op wielen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:29 schreef Geelman het volgende:
Man man man, wat voor camera gebruikt Ad voor deze film?!
Balpencameraquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:29 schreef Geelman het volgende:
Man man man, wat voor camera gebruikt Ad voor deze film?!![]()
Kunnen de fans hem geen GoPro schenken of zo? Ik wil best een paar euro doneren.
Hehe, toen dat brommertje langsreed, leek het net alsof er een straaljager passeerde. Dat zet zo'n geheime dienst wel op scherp natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:38 schreef Barrah het volgende:
[..]
Balpencamera
Is nog uit de tijd dat Ad als geheim agent voor de BVD in zijn vrachtwagen heel Oost Europa doorcrosste.
Zijn huisnummer noemde ik op inderdaad. Om hem te laten zien dat er een paar mafkezen zijn die een halve dag op google maps hebben gezeten om zijn adres te achterhalen. En die mafkees ben jij.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:55 schreef ikwordtergekvan het volgende:
En ter herhaling:
[..]
Dit heb jij juist zelf gedaan, in de chat. Echt.
Nu kom ik je stalken, je ziet m'n ouwe lullenbak wel verschijnen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn huisnummer noemde ik op inderdaad. Om hem te laten zien dat er een paar mafkezen zijn die een halve dag op google maps hebben gezeten om zijn adres te achterhalen. En die mafkees ben jij.
Mijn huisnummer is 46, ga je me nu ook een maaltijd bezorgen of realiseer je je dat een huisnummer alleen niet genoeg is als "adres"? Ik heb stoeptegels gezien die nog intelligenter zijn dan jij. Ook stoeptegels die minder irritant zijn, maar dat terzijde.
Jij bent natuurlijk van harte welkomquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nu kom ik je stalken, je ziet m'n ouwe lullenbak wel verschijnen.
Dat huisnummer is eigenlijk alles wat je nodig hebt, vrij uitzonderlijk huisnummer namelijk, zeker voor zo'n plek. Dus nee, ik - een enkele andere mafkezen - hebben niet lang gezocht. Dit gaat jouw intelligentie te boven?quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
Zijn huisnummer noemde ik op inderdaad. Om hem te laten zien dat er een paar mafkezen zijn die een halve dag op google maps hebben gezeten om zijn adres te achterhalen. En die mafkees ben jij.
Mijn huisnummer is 46, ga je me nu ook een maaltijd bezorgen of realiseer je je dat een huisnummer alleen niet genoeg is als "adres"? Ik heb stoeptegels gezien die nog intelligenter zijn dan jij. Ook stoeptegels die minder irritant zijn, maar dat terzijde.
Dan had hij zijn hele woonplaats niet moeten delen. Maar ja, dit:quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:33 schreef Barrah het volgende:
Het doet er niet toe wie het adres noemde, of welk deel ervan.
Het gaat erom dat Braddie zichzelf onvindbaar achtte maar het zelf met een paar details in zijn video's doodsimpel maakte om hem te vinden. Dat is gewoon naïef.
Die gegevens vervolgens delen is niet netjes. Dát het gebeurt is iets dat we eerder hebben gezien en waar je gewoon op kunt wachten.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:20 schreef Geerd het volgende:
En daarbij, als die het echt niet wou dat men zou weten waar die zou wonen.
Had die geen plaatsnaam genoemd etc en alleen maar vlogs binnen opgenomen, krijgt die geen aandacht.
Vooral zoals net hoe die op het einde deed?
Hij ligt nu in bed te smullen van de reacties !!
Als niemand meer zou kijken, geen aandacht meer zou geven.
Dan stort hij in
Als ik Mapima zo bekijk, snap ik niet dat ze een 'maatschappelijk behoeftige' als Braad zo afvalt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:47 schreef Voszje het volgende:
En weer een rap over Braddie. Wat is het ook een dom wicht.
Wat probeer je nou te zeggen eigenlijk? Iedereen weet hier zijn adres omdat jij mensen dat hebt toegestuurd per dm. Dat is helemaal niet interessant. De enige reden waarom jij zit te janken is omdat je "grap" mislukt is. Figuren zoals jij zijn de reden waarom je hier altijd moet opletten met wat je deelt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:40 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Dat huisnummer is eigenlijk alles wat je nodig hebt, vrij uitzonderlijk huisnummer namelijk, zeker voor zo'n plek. Dus nee, ik - een enkele andere mafkezen - hebben niet lang gezocht. Dit gaat jouw intelligentie te boven?
Ik ga dit topic niet verder vervuilen met een schoolplein fittie.
inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
De gemoederen lopen hier weer hoog op zo te zien.
na 30 seconden afgezet, gaat nergens overquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:47 schreef Voszje het volgende:
?quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Niet? Jij bent degene die mij op alle mogelijke kanalen bent gaan achtervolgen.
Je hebt vast helemaal gelijk. Maar vecht dit maar via DM uit. Ook dit is totaal niet boeiend namelijk.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen eigenlijk? Iedereen weet hier zijn adres omdat jij mensen dat hebt toegestuurd per dm. Dat is helemaal niet interessant. De enige reden waarom jij zit te janken is omdat je "grap" mislukt is. Figuren zoals jij zijn de reden waarom je hier altijd moet opletten met wat je deelt.
Niet? Jij bent degene die mij op alle mogelijke kanalen bent gaan achtervolgen.
Hij wil gevonden wordenquote:Op zaterdag 1 april 2017 12:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Ik keur het (ongevraagd) delen van privegegevens niet goed. Dat je het gaat opzoeken is nog tot daar aan toe, dat is ook brad z'n eigen naïviteit om dat online te gooien zonder eerst na te denken en je video te editten.
Ja zoveel aandachtquote:Op zaterdag 1 april 2017 12:05 schreef Simterklaas het volgende:
Denk dat Braddie zo even een fapje gaat zetten op dit topic.
Ben geen konijnquote:Op zaterdag 1 april 2017 12:10 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Er zijn er meer die een lekker bakkie salade wilde hebben denk ik. Afgunst.
Truequote:Op zaterdag 1 april 2017 12:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
na 30 seconden afgezet, gaat nergens over
Nat broekje !!!quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ad een keer live gaat [ afbeelding ]
Door het telkens weer over haar te hebben en aandacht te geven is Mapimas interesse voor Braddie weer gewekt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:47 schreef Voszje het volgende:
Toch wel dom, Braddie kan haar reputatie zo om zeep helpen!quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:25 schreef Chai het volgende:
Door het telkens weer over haar te hebben en aandacht te geven is Mapimas interesse voor Braddie weer gewekt.
Haar reputatie als goedkope slet die alles doet voor aandacht?quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:30 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Toch wel dom, Braddie kan haar reputatie zo om zeep helpen!
Sja niet zo gek als hij zelf de conclussie trekt dat mapima zijn nieuwe adres heeft verspreid en dan nog ff haar naam noemt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Door het telkens weer over haar te hebben en aandacht te geven is Mapimas interesse voor Braddie weer gewekt.
Nee dan moet Mapima even snel een Annefleurtje doen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:31 schreef Chai het volgende:
Haar reputatie als goedkope slet die alles doet voor aandacht?
Haar gelijk alle 'credits' geven dus.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja niet zo gek als hij zelf de conclussie trekt dat mapima zijn nieuwe adres heeft verspreid en dan nog ff haar naam noemt.
Zo kun je het zien ja !!quote:
Die video lijkt net iets eerder geupload te zijn (15u geleden) dan de livestream Mapima rant (13/14 uur geleden).quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja niet zo gek als hij zelf de conclussie trekt dat mapima zijn nieuwe adres heeft verspreid en dan nog ff haar naam noemt.
Ben benieuwd of er al t-shirts aan de muur hangen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo kun je het zien ja !!
Mapima smult weer hoe straks braddie live tegen der tekeer gaat helemaal opgefokt![]()
![]()
En wij ook![]()
Ben benieuwd of hij de salade heeft opgegeten, of als bewijsmateriaal bewaard voor de rechtzaak.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er al t-shirts aan de muur hangen.
Bezuinigingen op de GGZ pakken niet goed uit...quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:47 schreef Voszje het volgende:
Aan de andere kant levert het wel voor het nodige vermaak natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2017 12:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bezuinigingen op de GGZ pakken niet goed uit...
Braddie heeft wel een expressieve kop. Mooi GIFje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aan de andere kant levert het wel voor het nodige vermaak natuurlijk
[ afbeelding ]
Dit is een blijvertje
Dit is lid van FNV jongeren.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:41 schreef Geelman het volgende:
Bezuinigingen op de GGZ pakken niet goed uit...
Geweldig hoe die altijd zo serieus en overtuigend probeert te kijken!quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Braddie heeft wel een expressieve kop. Mooi GIFje.
Gekken zitten overal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:45 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Dit is lid van FNV jongeren.
Nederland.
Ik denk dat hij het prima zou doen op een toneelvereniging.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:45 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Geweldig hoe die altijd zo serieus en overtuigend probeert te kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |