Ik pleit mijzelf helemaal nergens van vrij. En als jij het mij kwalijk neemt dat ik je "grap" heb ontnomen waarbij je heel fok zijn adres hebt doorgestuurd om hem een pakketje te kunnen bezorgen dan zal ik daar geen seconde van wakker liggen. Is namelijk niks grappigs aanquote:
Jij smijt zijn huisnummer (als het klopt) net de chat in he.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik pleit mijzelf helemaal nergens van vrij. En als jij het mij kwalijk neemt dat ik je "grap" heb ontnomen waarbij je heel fok zijn adres hebt doorgestuurd om hem een pakketje te kunnen bezorgen dan zal ik daar geen seconde van wakker liggen. Is namelijk niks grappigs aan
Oehhhhh...... Nice.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:10 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Ik vraag me af of Adriaan, nu Braddie verhuisd is, toevallig wat vaker op het oude adres van Braddie te vinden is.
Sinds het gezamenlijke uitje naar Slagharen zit dit concept al in mijn hoofd, echter leefde ik in de veronderstelling dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:10 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Ik vraag me af of Adriaan, nu Braddie verhuisd is, toevallig wat vaker op het oude adres van Braddie te vinden is.
Jij smijt ongevraagd zijn hele adres bij iedereen in zijn dm box, hè. En dan ga je zitten janken als dat ter sprake komt gedurende de stream. Niet zo gek dat mensen dat raar vinden. We delen niet allemaal dezelfde kronkel waarbij het "grappig" is om iemand te terroriseren op zijn huisadres.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:09 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Jij smijt zijn huisnummer (als het klopt) net de chat in he.
Wat wil je nou zeggen?
Kan nooit kloppen, dat adres.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij smijt ongevraagd zijn hele adres bij iedereen in zijn dm box, hè. En dan ga je zitten janken als dat ter sprake komt gedurende de stream. Niet zo gek dat mensen dat raar vinden. We delen niet allemaal dezelfde kronkel waarbij het "grappig" is om iemand te terroriseren op zijn huisadres.
Wat wil je nou zeggen?
Rot op man, met wat jij in deze topicreeks over Braad uitkraamt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Jij smijt ongevraagd zijn hele adres bij iedereen in zijn dm box, hè. En dan ga je zitten janken als dat ter sprake komt gedurende de stream. Niet zo gek dat mensen dat raar vinden. We delen niet allemaal dezelfde kronkel waarbij het "grappig" is om iemand te terroriseren op zijn huisadres.
Wat wil je nou zeggen?
dit.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:33 schreef Remqo het volgende:
Het is sws sneu om Bradge z'n adres te achterhalen en het rond te strooien.
Gun onze koddige vriend ook een beetje privacy
Er is een verschil tussen meepraten in een topic en zijn adres proberen te achterhalen en dat met iedereen te delen. En alsof dat nog niet erg genoeg was ook nog hem voor lul te zetten door dingen naar hem op te sturen. En dan janken als een klein kind als je grap mislukt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:31 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Rot op man, met wat jij in deze topicreeks over Braad uitkraamt.
'Iedereen'/'heel fok', 'terroriseren', 'mensen dat raar vinden'. Leuke spins.
Het waren inderdaad de beelden van dat uitje, waar de chemistrie op subtiele wijze naar voren kwam.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sinds het gezamenlijke uitje naar Slagharen zit dit concept al in mijn hoofd, echter leefde ik in de veronderstelling dat ik de enige was.
Het is toch mapima?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen meepraten in een topic en zijn adres proberen te achterhalen en dat met iedereen te delen. En alsof dat nog niet erg genoeg was ook nog hem voor lul te zetten door dingen naar hem op te sturen. En dan janken als een klein kind als je grap mislukt.
Rare snuiter ben jij. Familie van Mapima zeker?
gemistquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:39 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Het waren inderdaad de beelden van dat uitje, waar de chemistrie op subtiele wijze naar voren kwam.
Dan moet hij stoppen met het publiceren van zijn leven, zo niet blijft dit gebeuren.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:33 schreef Remqo het volgende:
Braddie moet even een beetje beter nadenken met wat hij doet en zegt en het zou hem sieren als hij niet zo makkelijk uit de tent laat lokken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dan moet hij stoppen met het publiceren van zijn leven, zo niet blijft dit gebeuren.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:33 schreef Remqo het volgende:
Wel een klein beetje eigen schuld, hij wist dat heel veel mensen zijn oude adres weten.quote:
Braddie is overigens niet de enige met die beelden in zijn bezit; laatst werd er op een onofficiële account een fragment online gegooid.quote:
Daar is de Braad nou eenmaal niet zo goed inquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Braddie moet even een beetje beter nadenken met wat hij doet en zegt en het zou hem sieren als hij niet zo makkelijk uit de tent laat lokken.
Laten we eerlijk zijn, bij de vorige stream toen hij druk op de keyboard bezig was, waren de reacties op hem ook een stuk leuker, ik zou Brad ook aanraden om daar mee door te gaan.
Zo'n live politie inval lijkt me anders ook wel lachenquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Wel een klein beetje eigen schuld, hij wist dat heel veel mensen zijn oude adres weten.
En wat doet tie nu gewoon weer hetzelfde.
Ach en als je een betaald maaltijd stuurt is daar ook niks mis mee, er is ook wel eens een briefje onder de twingo gedaan, en tijdens de live stream is die gaan kijken.
Stond iets op van Groetjes Fok! ofzo gewoon normaal onschuldig.
Je bent echt ziek. Niet huilen als je morgen een krop sla in de supermarkt ziet, hey.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Er is een verschil tussen meepraten in een topic en zijn adres proberen te achterhalen en dat met iedereen te delen. En alsof dat nog niet erg genoeg was ook nog hem voor lul te zetten door dingen naar hem op te sturen. En dan janken als een klein kind als je grap mislukt.
Rare snuiter ben jij. Familie van Mapima zeker?
risico van het vloggen en Fok! underdog-cultheld zijn dan maar weer.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Wel een klein beetje eigen schuld, hij wist dat heel veel mensen zijn oude adres weten.
En wat doet tie nu gewoon weer hetzelfde.
Ach en als je een betaald maaltijd stuurt is daar ook niks mis mee, er is ook wel eens een briefje onder de twingo gedaan, en tijdens de live stream is die gaan kijken.
Stond iets op van Groetjes Fok! ofzo gewoon normaal onschuldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |