Dat is ook wel een dingetje, maar daar dan nog.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:51 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Daar is de Braad nou eenmaal niet zo goed in
Er is helemaal geen risico. Niemand heeft kwade intenties.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:54 schreef Remqo het volgende:
risico van het vloggen en Fok! underdog-cultheld zijn dan maar weer.
Ik herinner me een snitch-actie bij het UWVquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:59 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Er is helemaal geen risico. Niemand heeft kwade intenties.
Wel knurftjes die een geintje willen kapen. Want.. dat is echt leuk.. ofzoiets.
ja maar ik zou het persoonlijk niet prettig vinden hoe "onschuldig" het ook is. bij mij zou het iets doen met hoe prettig ik mij in mijn eigen omgeving voel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Wel een klein beetje eigen schuld, hij wist dat heel veel mensen zijn oude adres weten.
En wat doet tie nu gewoon weer hetzelfde.
Ach en als je een betaald maaltijd stuurt is daar ook niks mis mee, er is ook wel eens een briefje onder de twingo gedaan, en tijdens de live stream is die gaan kijken.
Stond iets op van Groetjes Fok! ofzo gewoon normaal onschuldig.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:50 schreef Geerd het volgende:
er is ook wel eens een briefje onder de twingo gedaan, en tijdens de live stream is die gaan kijken.
Stond iets op van Groetjes Fok! ofzo gewoon normaal onschuldig.
Klopt, maar het zijn niet alleen Fokkers die het kunnen zien/ op zouden kunnen zoeken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:04 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar ik zou het persoonlijk niet prettig vinden hoe "onschuldig" het ook is. bij mij zou het iets doen met hoe prettig ik mij in mijn eigen omgeving voel.
okay ik laat dan ook niet zoveel slingeren dat iemand erachter komt maar mijn IQ is dan hoog genoeg dat ik de gevolgen van mijn daden inzie. volgens mij is dit niet het geval bij bradge, hier kunnen we best rekening mee houden toch? zodat het toch nog leuk blijft.
volgens mij zit hij er vreselijk mee wat dat ene kind hem allemaal flikt dus lijkt me zeker niet gepast.
beetje zoals iemand plagen is het weet je? voor de ontvangende partij kan het heel anders aanvoelen.
Zie sig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt, maar het zijn niet alleen Fokkers die het kunnen zien/ op zouden kunnen zoeken.
En daarbij, als die het echt niet wou dat men zou weten waar die zou wonen.
Had die geen plaatsnaam genoemd etc en alleen maar vlogs binnen opgenomen, krijgt die geen aandacht.
Vooral zoals net hoe die op het einde deed?
Hij ligt nu in bed te smullen van de reacties !!
Als niemand meer zou kijken, geen aandacht meer zou geven.
Dan stort hij in
Jup!quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zie sig.
En nu bier tappen in je kroeg, want die staat ook droog.
Wat dan?quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef Remqo het volgende:
Ik herinner me een snitch-actie bij het UWV
Ja maar jij bent een vrouw.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:04 schreef isax het volgende:
ja maar ik zou het persoonlijk niet prettig vinden hoe "onschuldig" het ook is. bij mij zou het iets doen met hoe prettig ik mij in mijn eigen omgeving voel.
okay ik laat dan ook niet zoveel slingeren dat iemand erachter komt maar mijn IQ is dan hoog genoeg dat ik de gevolgen van mijn daden inzie. volgens mij is dit niet het geval bij bradge, hier kunnen we best rekening mee houden toch? zodat het toch nog leuk blijft.
volgens mij zit hij er vreselijk mee wat dat ene kind hem allemaal flikt dus lijkt me zeker niet gepast.
beetje zoals iemand plagen is het weet je? voor de ontvangende partij kan het heel anders aanvoelen.
Iets wat mapima hem geflikt heeft, details laat ik achterwege.quote:
En de bimmer danquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iets wat mapima hem geflikt heeft, details laat ik achterwege.
Ik vrees dat Braddie wel eindigt als John Lennon, die voor z'n stulpje neergeschoten werd door een doorgedraaide fan na het vragen van een handtekening.
Die komt naast de Twingo in het museumquote:
Wie weet heeft ie best wel redelijke deal gemaakt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die komt naast de Twingo in het museum
Dat hij een WA-jong uitkering heeft wil niet zeggen dat hij dom is.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:04 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2017 03:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Hij kan zelf ook wat beter met zijn privacy omspringen.
Hij zou ook een krantenwijk kunnen doen ?quote:Op zaterdag 1 april 2017 03:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat hij een WA-jong uitkering heeft wil niet zeggen dat hij dom is.
Hij kan zelf ook wat beter met zijn privacy omspringen. Dat doet hij bewust niet.
quote:
Dat is mapima nietquote:Op zaterdag 1 april 2017 07:43 schreef Barrah het volgende:
Afgaand op de foto op LinkedIn is Mapima hooguit een 4/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |