Ik zag pas bij einde match dat we maar met 3 speelden tegen 4.quote:
Ik doe daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zag pas bij einde match dat we maar met 3 speelden tegen 4.
Die 4e was Caland.
Blijkbaar wil GGMM op deze manier winnen, zieligquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zag pas bij einde match dat we maar met 3 speelden tegen 4.
Die 4e was Caland.
Dan kan dat onmogelijk Johannes zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die onder zijn naam speelde,ja.
En bagger speelde.
Ik zou niet als Caland willen spelen, een man die diverse Hazes liedjes mee blèrt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan kan dat onmogelijk Johannes zijn geweest.
Dat was Nina. Een dame die een boek heeft geschreven over haar leven.quote:
Zonder Kongolo, Vilhena en Elia.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een hype zeg die wedstrijd ook zonder Vilhena.
Dat spreekt wel voor hem vind ik. Lekker toch meebleren?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou niet als Caland willen spelen, een man die diverse Hazes liedjes mee blèrt.
*allequote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou niet als Caland willen spelen, een man die diverse Hazes liedjes mee blèrt.
Start op de bank.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elia is niet afwezig toch? Las dat hij beschikbaar was.
Op Facebook
Alleen tokkievolk kent Hazes uit z'n hoofd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat spreekt wel voor hem vind ik. Lekker toch meebleren?
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen tokkievolk kent Hazes uit z'n hoofd.
Braziliaantjes moet je kort houden.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die Neres al gewend aan het Ajax spel?
Wie denk jij eigenlijk dat er wint zondag?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
Bottegod op Ziyech zou ik wel willen zien.
Ik hoop op een gelijkspelletje, zie Feyenoord niet winnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie denk jij eigenlijk dat er wint zondag?
Jouw ma ookquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Braziliaantjes moet je kort houden.
Op Tete, Sanchez , Dolberg en Ziyech (in vorm) na zie ik niet zoveel talent daarquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR is veel te naief met al die talentjes.
Dan stel ik voor dat je niet meer aan dit soort effectbejag doet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben verward denk ik met iemand anders.
Dit ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspelletje, zie Feyenoord niet winnen.
Nu even opletten Harryquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je niet meer aan dit soort effectbejag doet.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Braziliaantjes moet je kort houden.
Zyjech is ook niks bijzonders. Verder eensquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Tete, Sanchez , Dolberg en Ziyech (in vorm) na zie ik niet zoveel talent daar
Sinds kort mag dat niet meer in het vondelpark.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer ik had wel willen BBQ'en of melk klappen in het zonnetje.
Ziyech overschat zichzelf nogalquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zyjech is ook niks bijzonders. Verder eens
Welnee. Mijn collega's van de FP hebben haar nog geïnterviewd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij vindt Stax zeker ook een topper?
Dat dacht ik ook ja, niks mis mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Bosz heeft helemaal gelijk.
In Spanje en Turkije krijgen clubs de ruimte om te herstellen/voor te bereiden.
Alsof Ajax zo'n probleem isquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:30 schreef Caland het volgende:
Nederland regeltjesland. Alsof je gemeenten overstag krijgt dat ze Ajax op maandagavond op bezoek krijgen.
Bosz is een jood die zijn muil moet houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Bosz heeft helemaal gelijk.
In Spanje en Turkije krijgen clubs de ruimte om te herstellen/voor te bereiden.
Helene en Stax zelfde laken het pak, maar slechts mijn mening..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welnee. Mijn collega's van de FP hebben haar nog geïnterviewd.
Bracha van Doesburg is meer mijn typ.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij vindt Stax zeker ook een topper?
Europese punten Sjakiequote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bosz is een jood die zijn muil moet houden
Wat doet die tegenwoordig? Al een tijdje niks meer van vernomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bracha van Doesburg is meer mijn typ.
typquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah ik zie een bepaald thema.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Echt een natte dweil.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:38 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is Valentijn toch een akelige man, die steekt de voetballen lek die in zijn tuin belanden.
Zijn wel al bijna gekwalificeerd voor het WK al.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speelt die daar? Dat is nog minder dan NL dan
Duitselandquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Reza van Heerenveen, Jahanbaks van Az en Dejagha of zoiets uit Duitseland.
Lambertus ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel al bijna gekwalificeerd voor het WK al.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:39 schreef Caland het volgende:
Ik heb een flesje rood open getrokken
#beetjegayisoké
Dat lukt NL daar ook welquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel al bijna gekwalificeerd voor het WK al.
wordtquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, dat word wel verwacht waar ik werk.
Pizzabezorger?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
WORDTquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onlo, je bent toch niet zo'n 010/020 mannetje hè?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een jood, wat verwacht je nou
wordtquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je werkt mannen af achter het station?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Touchéquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:43 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je het lelijkste stadion van het land vernoemen naar één van de beste voetballers ter wereld. Snap die discussie nooit zo goed.
Het Gelredome is nog wel lelijker naar mijn mening.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:43 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je het lelijkste stadion van het land vernoemen naar één van de beste voetballers ter wereld. Snap die discussie nooit zo goed.
Zelfde laken een pak.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Gelredome is nog wel lelijker naar mijn mening.
Mooiste van Nederland, wist je dat je de hele mat eruit kan rollenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle ookquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronaldown.quote:
Sowieso weinig mooie stadions esthetisch gezien in Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het AZ stadion, is ook echt heel erg lelijk.
Krijg gelijk zin om Larry te spelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:45 schreef GGMM het volgende:
HAXBALLTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
http://www.haxball.com/?r(...)9cb0a398dcac8926e1a9
![]()
![]()
Mwah, dat heeft in ieder geval nog wat weg van een voetbalstadion. Tocht alleen altijd zo hard daar.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het AZ stadion, is ook echt heel erg lelijk.
Dat klopt wel. Jij bent er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso weinig mooie stadions esthetisch gezien in Nederland.
Maar jij of Caland gaat zo een opmerking maken dat ik hier niet over mee mag praten.
Ik snap niet waarom het zo'n trend in Nederland is om van die grote grachten in stadions te zetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Is gewoon een mooi stadion man. Die van PEC, die is lelijk.
Waar niet precies?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Jij bent er nog nooit geweest
Zodat de ambulances er langs kunnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het zo'n trend in Nederland is om van die grote grachten in stadions te zetten.
Kasteelquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:48 schreef Caland het volgende:
De Kuip, de Koel, Adelaarshorst, Vijverberg. Genotstadions.
Dat hebben ze in Engelse of Spaanse stadions toch ook niet nodigquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zodat ze de ambulances er langs kunnen.
Anders bekogel je de spelers sneller of loop je het veld opquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het zo'n trend in Nederland is om van die grote grachten in stadions te zetten.
Mwah, eigenlijk alleen het kasteel zelf. De rest is ook gewoon zoals ongeveer alle stadions er in Nederland uitzien. Inspiratieloos.quote:
Ik heb in de Koel en op Vijverberg gevoetbald. Zelfs ook nog in Kasteel toen er nog gras in lag.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:48 schreef Caland het volgende:
De Kuip, de Koel, Adelaarshorst, Vijverberg. Genotstadions.
Op het kasteel-bouwwerk na is dat helaas maar een saai, 13-in-een-dozijn-stadion.quote:
Heb je ook tegen BadderHaring gespeeld?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb in de Koel en op Vijverberg gevoetbald. Zelfs ook nog in Kasteel toen er nog gras in lag.
Als je goed kan mikken raak je die speler ook wel over een gracht heen. Het veld oplopen heb je toch stewards voor om dat in de gaten te houden, en anders hoe vaak komt dat nou voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anders bekogel je de spelers sneller of loop je het veld op
In die grachten zit horeca en lelijke trappetjes. Helaas.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je goed kan mikken raak je die speler ook wel over een gracht heen. Het veld oplopen heb je toch stewards voor om dat in de gaten te houden, en anders hoe vaak komt dat nou voor.
Wel tegen Andy van der Meyde en Vennegoor of Hesselink.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je ook tegen BadderHaring gespeeld?
Pff die nobuddies boeien me niet. Heb je wel of niet tegen Badder gespeeld?!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wel tegen Andy van der Meyde en Vennegoor of Hesselink.
Ja dat is ook zo'n trend ja, bij Volendam ook precies achter het doel. Schiet je naast belandt de bal in de frituurpan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
In die grachten zit horeca en lelijke trappetjes. Helaas.
Utrecht is er mee begonnen in de jaren '80 als eerste club in Europa. Zowel om supporters van het veld te weren als hun een vluchtroute te bieden bij calamiteiten op de tribune. Verder is het handig voor cateringsvoorzieningen, circulatie en dat soort gedoe.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen trend, dat is al best lang zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo'n trend ja, bij Volendam ook precies achter het doel. Schiet je naast belandt de bal in de frituurpan.
Stewards in nl doen niksquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je goed kan mikken raak je die speler ook wel over een gracht heen. Het veld oplopen heb je toch stewards voor om dat in de gaten te houden, en anders hoe vaak komt dat nou voor.
Waar speelde Badder en van welke leeftijd is Badder?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pff die nobuddies boeien me niet. Heb je wel of niet tegen Badder gespeeld?!
Geen idee, en 57.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar speelde Badder en van welke leeftijd is Badder?
Al in 1917 stond dat in voorschriften van het NOC. Tribune stuk boven het veld, destijds nog staanplaatsen ervoor. Die helaas later zijn vervangen voor horecapunten en toiletten + een gracht / concours.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is geen trend, dat is al best lang zo.
Nja ze begonnen ooit met het neerzetten of renoveren van die stadions natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is geen trend, dat is al best lang zo.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, Badder was bij ons de materiaalman.
Alleen het Harry Mens gedeelte was genotquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Typisch het volgende:
Was het wat? Dan kijk ik hem zo effe terug
Ligt eraan wat voor type gracht. Die gracht in de Kuip is prima. De actie is dichtbij, maar toch te ver weg om één of andere dwaas te hebben die het veld op komt. Zo'n gracht als bij de Arena is onacceptabel natuurlijk, net als elk stadion met een sintelbaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg jij daar nog money voor?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Ik mag jou wel. Zin om bij de FP te werken?
Toch niet onder jou hè?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Ik mag jou wel. Zin om bij de FP te werken?
Redelijk vaak als ik mensen voor het eerst meeneem naar de Kuip (sta op vak X) komen ze er dan pas achter dat het stadion uberhaupt een gracht heeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor type gracht. Die gracht in de Kuip is prima. De actie is dichtbij, maar toch te ver weg om één of andere dwaas te hebben die het veld op komt. Zo'n gracht als bij de Arena is onacceptabel natuurlijk, net als elk stadion met een sintelbaan.
De waarheid mag benoemd worden. Maar jullie 2 samen met Messi steken er gewoon met kop en schouders bovenuit. De rest zijn gewoon veredelde amateurs (mijzelf inclusief hoor)quote:
Verstandig.quote:
Sta je in de lokquote?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GraagZie graag pro's aan het werk
Heldquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:33 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c42-81d92816f807.mp4
Beter dan in m'n reet.quote:
Verheug me op de verpleegsters.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Tong, jij hebt nu toch de leeftijd dat je uitkijkt naar die prostaatonderzoeken?
Gaat steeds beterquote:
I fucked a FAquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je nu al vrouw op die zolderkamer van je gefixt?
Wat ben je toch ook triest.quote:Op zondag 2 april 2017 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van wolfswinkel gestemd zodat er geen Neus wint.
waarom niet Traore/Schone?quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal stemmen op kleine Kluivert, kunnen ze hem weer langs brengen bij Patrick.
Maak je druk om een domme poll.quote:
Raar dat er een keer geen Feyenoorder tussen staat (lol)quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal stemmen op kleine Kluivert, kunnen ze hem weer langs brengen bij Patrick.
Ik merk dat hier iets diep zit.quote:Op zondag 2 april 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mickey is na Davy de grootste calimero van FOK
Jij bent toch wel met mijn eens dat Feyenoord niet goed speeldequote:Op zondag 2 april 2017 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar dat er een keer geen Feyenoorder tussen staat (lol)
Opmerkelijk genoeg geen Feyenoorder dit keer.quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Boskamp zit ertwitter:VoetbalInside twitterde op zondag 02-04-2017 om 20:31:09Jan Boskamp nomineert Brandley Kuwas voor de Speler van de Week! Stem via https://t.co/HBgjzfKWNW #voetbalinside https://t.co/RdVVy1dGpM reageer retweet
Genietenquote:Op maandag 3 april 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boskamp zit ertwitter:VoetbalInside twitterde op zondag 02-04-2017 om 20:31:09Jan Boskamp nomineert Brandley Kuwas voor de Speler van de Week! Stem via https://t.co/HBgjzfKWNW #voetbalinside https://t.co/RdVVy1dGpM reageer retweet
Zure kakkerlak genotquote:Op maandag 3 april 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heb jij iets tegen Boskampquote:Op maandag 3 april 2017 20:04 schreef tong80 het volgende:
Wat een sukkelDit moeten we leuk vinden van die analfabeet ?
FC Den Bosch is geen club.quote:Op maandag 3 april 2017 20:04 schreef tong80 het volgende:
Wat een sukkelDit moeten we leuk vinden van die analfabeet ?
Klopt. Niet leuk, dom en Ajax-hater. Komt geen zinnig woord uit. Moeten we leuk vinden. Chauvinistischer vind je ze niet. Een Ajacied zou allang van het scherm zijn gehaald. Wel aandoenlijk die blaffende underdog zonder leven. Ik heb ook geen leven. Maar heb minder te zeiken.quote:Op maandag 3 april 2017 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets tegen Boskamp
Ik heb nooit het idee dat Boskamp zo'n Ajax-hater is, kan er gewoon objectief over praten.quote:Op maandag 3 april 2017 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Niet leuk, dom en Ajax-hater. Komt geen zinnig woord uit. Moeten we leuk vinden. Chauvinistischer vind je ze niet. Een Ajacied zou allang van het scherm zijn gehaald. Wel aandoenlijk die blaffende underdog zonder leven. Ik heb ook geen leven. Maar heb minder te zeiken.
FF pissen trouwens.
Ik zat in de Vliert toen ik Cruijff zag spelen in 1971. En heb er zelf 4 keer gescoord in één wedstrijd.quote:Op maandag 3 april 2017 20:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel toen de club failliet ging.
#Glazenbol
Ok dat is misschien overdreven van me. Maar als een Ajacied zo zou praten over Ajax wordt ie afgeschoten. Vandaag ook weer een belachelijke column van De Kromme in het AD over Ajax - Feyenoord.quote:Op maandag 3 april 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit het idee dat Boskamp zo'n Ajax-hater is, kan er gewoon objectief over praten.
Maar Boskamp komt verder wel gewoon sympathiek over. Van Hanegem is seniel ja.quote:Op maandag 3 april 2017 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dat is misschien overdreven van me. Maar als een Ajacied zo zou praten over Ajax wordt ie afgeschoten. Vandaag ook weer een belachelijke column van De Kromme in het AD over Ajax - Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |