quote:Op woensdag 12 april 2017 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Trainspotting gaat niet over trein spotters
Hou je dat in de gaten wat er wel en niet op netflix staat?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet lang meer. Volgens mij alleen morgen nog. Daarna is die weg.
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 12 april 2017 20:27 schreef Waaghals het volgende:
Als filmliefhebber zijn er nou eenmaal bepaalde films die je gezien moet hebben. Dit is er een van.
Die mening mag je hebben als je hem gezien hebt. Zo zou ik nooit musicals kijken en toch vind ik Moulin Rouge geweldig nadat ik hem toch maar had gekeken.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensdie grote rode draad is voor mij rede genoeg om hem niet te willen zien. Wat voor status de film ook heeft
Waarom wil je hem eigenlijk per se niet zien? Alleen omdat je 'tegen' drugs bent?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensdie grote rode draad is voor mij rede genoeg om hem niet te willen zien. Wat voor status de film ook heeft
Moulin Rouge vond ik ook wel te pruimenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben als je hem gezien hebt. Zo zou ik nooit musicals kijken en toch vind ik Moulin Rouge geweldig nadat ik hem toch maar had gekeken.
Iedere dag met Upflixquote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hou je dat in de gaten wat er wel en niet op netflix staat?
Ik krijg bijna elke week wel te zien wat er gaat verdwijnen of al verdwenen is, ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hou je dat in de gaten wat er wel en niet op netflix staat?
Nee niet omdat ik tegen drugs ben. Maar dat onderwerp wat een prominente rol in die film heeft vind ik zo niet interessant dat ik de film niet wil zien. Of tenminste er van weerhouden word.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom wil je hem eigenlijk per se niet zien? Alleen omdat je 'tegen' drugs bent?
Ik neem aan dat je ook tegen seriemoorden bent maar ook wel eens een film over een seriemoordenaar hebt gezien
quote:
Ik zal het wel niet in de gaten houden omdat ik geen netflix hebquote:Op woensdag 12 april 2017 23:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik krijg bijna elke week wel te zien wat er gaat verdwijnen of al verdwenen is, ja.
http://www.netflix-nederland.nl/laatste-nieuws/verwijderalarm/
En dan kijk ik of er nog films tussen staan die ik wil zien (als ik tijd heb om ze te zien).
smaken verschillenquote:Op maandag 17 april 2017 11:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kijk zo uit naar die nieuwe Alien film, ik hou van de xenomorphs
De enige film die ik 2x in de bios gezien heb, maar dan nog was het geen bepaald meesterwerk om er een oscar aan te besteden...quote:
Wat heeft de kwaliteit van de film te maken met de oscar voor best song?quote:Op maandag 17 april 2017 17:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De enige film die ik 2x in de bios gezien heb, maar dan nog was het geen bepaald meesterwerk om er een oscar aan te besteden...
Dat ik niet aan die film dacht omdat hij gewoon niet goed isquote:Op maandag 17 april 2017 17:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat heeft de kwaliteit van de film te maken met de oscar voor best song?
Ditquote:Op maandag 17 april 2017 17:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat heeft de kwaliteit van de film te maken met de oscar voor best song?
Nee, ook niet. Ik bedoelde RZAquote:
Had dan een makkelijkere vraag gesteldquote:Op maandag 17 april 2017 17:42 schreef wyccie het volgende:
Dat zou mijn tweede gok zijn.
Geven jullie gauw antwoord op mijn vraag? Ik wil een dutje doen, ik krijg nu een ongelooflijke after dinner dip.![]()
Ook wat misselijk, beetje te veel gegeten.
dat mag hoorquote:Op maandag 17 april 2017 16:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
smaken verschillende enige alien film die ik gezien heb is Prometheus
Zegggggg ik zie dit bij de trivia over Whoopi Goldberg staan;quote:
Maar jij rekende haar niet goed bij je vraag wie een Grammy en een Oscar gewonnen heeft?quote:Is one of only 10 individuals who have won an Emmy, a Grammy, an Oscar and a Tony Award (counting Daytime Emmy Awards)
quote:Op dinsdag 18 april 2017 08:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zegggggg ik zie dit bij de trivia over Whoopi Goldberg staan;
[..]
Maar jij rekende haar niet goed bij je vraag wie een Grammy en een Oscar gewonnen heeft?![]()
![]()
Die is wel heel erg incompleet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit lijst gebruikt, misschien is ie incompleet.
IMDb: people who have won a grammy as well as an oscar - a list by shauryasinghthapa
Ik ben er, onder voorbehoud, bij!quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:02 schreef Karina het volgende:
Ik spam dit even bij jullie, misschien een idee voor een meet?
TV / Speciale FOK!screening van Guardians of the Galaxy Vol. 2
quote:
Tof! Helaas kan ik zelf nietquote:
lekker danquote:Op dinsdag 18 april 2017 11:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit lijst gebruikt, misschien is ie incompleet.
IMDb: people who have won a grammy as well as an oscar - a list by shauryasinghthapa
Sja, je moet soms een slap excuus hebben om blote borsten te posten... en die heb ik -> http://gcaptain.com/on-10(...)unfold-in-real-time/quote:
Het was niet bedoeld om het punt binnen te halen, maar om een foutief gespelde naam (er stond Jacky ipv Jackie) te verbeteren. Ik kreeg uit eerdere vragen de indruk dat daar doorgaans niet heel streng op gejureerd wordt, dus het leek me vrij onschuldig.quote:Ik had niet gezien dat ie ge-eddit was, maar het was gelukkig niet het 7de antwoord
Ik had niet gezien dat het ge-eddit was en bij een 7de antwoord had je hiermee dus het punt binnen gesleept aangezien jacky geen film is. Dus dan is het min of meer vals spelen. Daarom is edditen eigenlijk helemaal niet toegestaanquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld om het punt binnen te halen, maar om een foutief gespelde naam (er stond Jacky ipv Jackie) te verbeteren. Ik kreeg uit eerdere vragen de indruk dat daar doorgaans niet heel streng op gejureerd wordt, dus het leek me vrij onschuldig.
Nou nou, dat valt reuze mee.quote:Op maandag 17 april 2017 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En bij oscars, welke categorie dan ook denk ik aan goede films...
quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alweer een tijdje niet hier gesignaleerd, maar toch
Gefeliciteerd met je verjaardag Pico!
Dankquote:
Nee, dat is niet raar.quote:Op vrijdag 21 april 2017 22:01 schreef wyccie het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van die film heb gehoord?
Als dat meevalt, dan stellen de Oscars toch helemaal niks meer voor in dat gevalquote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 02:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als dat meevalt, dan stellen de Oscars toch helemaal niks meer voor in dat geval
Dat vind ik al jaren.quote:Op zaterdag 22 april 2017 02:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als dat meevalt, dan stellen de Oscars toch helemaal niks meer voor in dat geval
Op mijn dvd heten de hoofdstukken andersquote:Op maandag 24 april 2017 20:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1 "Just Cops"
2 Mr. White
3 Bark Or Bite
4 Cargo
5 "Job-Type Job"
6 I Gotcha
7 Blame Game
8 "Bam Bam Bam Bam"
9 Alone At Last
10 "You Hear That?"
11 "I'm A Cop"
12 Mr. Orange
13 In Character
14 Rehearsal
15 The Boys' Room
16 The Thing
17 Showtime
18 Name Game
19 Surveillance
20 "Worse Or Better?"
21 Ultimate Disappointment
22 Credits
23 End Credits
24 Let's Get a Taco
25 Botched Getaway
26 Mr. Orange's Defense
27 Kill That Man, You Die Next
28 Credits
Haaaiquote:
Ik denk dat sjoemie in het verkeerde topic (ik zoek een film / tv-serie...) heeft gevraagd of iemand een nieuw deel wil openen...quote:Op maandag 24 april 2017 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Haaai![]()
Als je een topic sluit is het wel zo net als je ook weer een nieuw opentGeen verplichting, maar dan gaat het spel toch een stukje vlotter
Ik heb ze hier vandaan. http://www.chapterdb.org/browse/12834quote:Op maandag 24 april 2017 20:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Op mijn dvd heten de hoofdstukken anders
Dat mag natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:29 schreef Persefoneia het volgende:
Wordt er nog een vraag gesteld of zal ik een 'opstartvraag' plaatsen?
Mijn excuses, minuten na mijn antwoord besloot op het werk de poep de ventilator te slaan en daarna heb ik er simpelweg niet meer aan gedacht. Bedankt voor de opstarterquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Laatste bericht is van ong 14 uur. Ik plaats wel een vraag.
Ja, nee, een pak slaag zal je krijgenquote:Op woensdag 26 april 2017 06:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn excuses, minuten na mijn antwoord besloot op het werk de poep de ventilator te slaan en daarna heb ik er simpelweg niet meer aan gedacht. Bedankt voor de opstarter
Wie? Waar moeten we rene van kennen?quote:
the Passion, aida, GTST en theaterquote:Op woensdag 26 april 2017 19:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie? Waar moeten we rene van kennen?
Dat, en RTL Boulevard erbij en je heb Dyon's ideale tv-avond...quote:Op woensdag 26 april 2017 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
the Passion, aida, GTST en theater
The passion is het enige dat ik interessant vind, maar nog nooit gekeken heb. RTL is het minst bekeken kanaal op mijn tv.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:42 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat, en RTL Boulevard erbij en je heb Dyon's ideale tv-avond...
Mijn vrouw, werk, werk. Sorryquote:Op woensdag 26 april 2017 07:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Ja, nee, een pak slaag zal je krijgen![]()
Waar liggen je prioriteiten? Bij je vriendjes van FMT of bij werk? Waar kom je nou al langer?
Goede excuses hoorquote:Op woensdag 26 april 2017 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn vrouw, werk, werk. Sorry
Hoest verder?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Goede excuses hoor
Ik ga lekker, hopelijk word ik ergens in mei vader
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Goede excuses hoor
Gaaf man, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Goede excuses hoor
Had graag gewild, maar afgelopen nacht gewerkt en komende nacht weer. Dus ik ben niet van de partij...quote:Op donderdag 27 april 2017 23:29 schreef hornage het volgende:
Dank allen, wie zie ik morgen in Utrecht naast asap?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:34 schreef hornage het volgende:
[..]
O dat is al snel dus, feliquote:Op donderdag 27 april 2017 16:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Goede excuses hoor
ja wel tweequote:Op vrijdag 28 april 2017 18:21 schreef hornage het volgende:
Woei, representatie van fmt aanwezig en bij elkaar
wat leuk gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Goede excuses hoor
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe vraag? Zo ja, graag bold maken.
Heb het filmpje niet gekeken. Maar Wreck it Ralph? Das toch geen game verfilmingquote:
Wreak it Ralph is een classic arcade-hall game als ik het goed heb...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb het filmpje niet gekeken. Maar Wreck it Ralph? Das toch geen game verfilming
In de film wel...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:35 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wreak it Ralph is een classic arcade-hall game als ik het goed heb...
Dave Bautista!!!quote:
Een trailer hot voor shot namaken? Da's geen heiligschennis, dat is een homage en erkenning van het origineel!quote:Op donderdag 11 mei 2017 07:54 schreef hornage het volgende:
@sasquatsch: Shot for Shot: 'Blade Runner 2049' vs. 'Blade Runner' al gezien?
Heiligschennis?
quote:
Want die van ASAP anderhalf uur eerder is fout denk je?quote:
Die hoofdletter K klopte niet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Want die van ASAP anderhalf uur eerder is fout denk je?
quote:
Waarschijnlijk niet gezien dat er al een volgende pagina was. De vraag staat een pagina eerder. Die fout maak ik ook wel eens.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Sas to the rescue!quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet gezien dat er al een volgende pagina was. De vraag staat een pagina eerder. Die fout maak ik ook wel eens.
quote:
Alleen dan van Draak natuurlijk...quote:
Sinds wanneer is er een pagina bijgekomen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Beiden gezien. Ik vond ze geweldig.quote:
Goed plan!quote:Op zondag 14 mei 2017 11:08 schreef Persefoneia het volgende:
Duurt lang..... zal ik een opstartvraag doen?
quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef hornage het volgende:
Wat betreft prijzen voor mei:
Wie wil er prijzen bijdragen deze maand?
In maart deelde Sands bioscoopbonnen uit wat een aantal nieuwe users trok en afgelopen maand heeft sasquatsch kwaliteits DVD boxen uitgedeeld. Wie is de volgende? Geef maar aan bij mij als ik iets kan doen hieromtrent, het liefste heb ik dat de prijzenuitdeler het nieuwe prijzentopic opent.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 07:36 schreef hornage het volgende:
Niemand trouwens die voor mei prijzen uit wil delen? Is er nog wel behoefte aan prijzen? Ik heb nog een redelijk stapel DVD's liggen met toppers ertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |