abonnement Unibet Coolblue
pi_169909768

quote:
UPDATE 23.51 uur - Na een woningoverval aan de Limburgsingel in Arnhem is donderdagavond volgens lokale media een gewapende overvaller overleden nadat zijn slachtoffers hem aanreden.

Eigenaar Jimmy van Cafetaria Snackattack vertelt aan De Gelderlander dat een van de pizzabezorgers naar de Limburgsingel was gereden voor een bestelling. Op dat adres was bij aankomst een woningoverval bezig. De bezorger vluchtte toen hij schoten hoorde.

Vervolgens gingen de boze slachtoffers met het bestelbusje van de pizzabezorger achter de overvaller aan, aldus de Snackattack-eigenaar. Daarbij zou de overvaller meerdere keren hebben geschoten op het busje. Vervolgens kwamen de twee in botsing. De overvaller raakte hierbij zo ernstig gewond, dat hij overleed, aldus de uitbater.

Dode man op straat
De politie kan nog weinig zeggen over het incident, maar bevestigt wel dat er op de Limburgsingel een dode man is aangetroffen voor een woning. Zijn identiteit, noch de doodsoorzaak, zijn bekend.

De woordvoerder laat weten dat er nog veel onduidelijk is en dat er later meer informatie bekend wordt gemaakt. Hij zegt dat er volgens een melding door twee personen is geschoten. Of er mensen zijn aangehouden, wil de woordvoerder nog niet zeggen.

Om 21.39 uur kwam via het P2000 netwerk een melding binnen dat er een traumaheli naar de Limburgsingel in Arnhem is gegaan. Op straat staat een wit busje van Lunchroom Jimmy, een nevenvestiging van Snackattack, die zichtbaar beschadigd is. In de voorruit zit een grote barst.

De politie is ter plekke een onderzoek gestart naar de precieze toedracht van het incident en heeft daarvoor de omgeving afgezet.

http://m.telegraaf.nl/bin(...)artij-arnhem’+
pi_169909817
Koppelen is niet echt geluk.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:54:28 #3
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_169909822
Nu RTL Boulevard het item hierover.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:58:04 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_169909866
Zag heel even een shot van het dodelijk slachtoffer. Even terugspoelen de uitzending.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_169909867
kansparel?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:58:36 #6
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_169909875
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
kansparel?
De persoon die ik zag liggen had wel een trainingspak aan.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:02:37 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169909911
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:58 schreef Razor21 het volgende:

[..]

De persoon die ik zag liggen had wel een trainingspak aan.
Een belangrijke aanwijzing maar nog geen sluitend bewijs.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:02:54 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_169909918
Foto via RTL Boulevard (net in de uitzending)

Zo te zien heeft hij een soort sokjes om zijn voeten / schoenen ivm sporen. Dus de koper was sowieso van plan om een overval te plegen lijkt mij.



[ Bericht 39% gewijzigd door Razor21 op 31-03-2017 19:11:02 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_169909926
Hij had ook een wapen in zijn hand volgens een buurtbewoner.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:05:28 #10
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_169909943
Die figuur die de uitdrukking "boontje komt om zijn loontje" niet snapt.

Sowieso zijn alle interviews wel met mensen met een erg laag niveau in het Nederlands.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_169909985
Uit het verhaal van de eigenaar van de snackbar lijkt het er helemaal niet op dat de pizzabezorger 'aan de kant is geduwd'. De pizzabezorger kent de bewoner en daarom zou hij hulp hebben verleend.

Filmpje te zien bij HvN.
pi_169909988
Trots op me wijkie !!!!
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_169910386
quote:
vrijdag 31 maart 2017 @ 18:18 • 289
Razor21
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:17 schreef Fer het volgende:
Las ergens dat het "slachtoffer" eigenaar was van een sigarenwinkel, zonnestudio, autohandel en geoothandel in bloemen/planten. Klinkt wel een beetje als het profiel van een drugshandelaar/witwasser.

Hij was eigenaar van de Primark in Arnhem en nog wat zaken.
Primera, een sigarenwinkel.
.
pi_169910452
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:58 schreef Razor21 het volgende:

[..]

De persoon die ik zag liggen had wel een trainingspak aan.
Het was dus een sportief persoon, waarschijnlijk een marathonloper met een record tijd van onder de 3 uur met wind mee. Triest dat zo'n man het leven ontnomen is, hij was waarschijnlijk een hele lieve man maar helaas op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:42:28 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169910591
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Foto via RTL Boulevard (net in de uitzending)

Zo te zien heeft hij een soort sokjes om zijn voeten / schoenen ivm sporen. Dus de koper was sowieso van plan om een overval te plegen lijkt mij.

[ afbeelding ]

lijkt daar lekker the chillen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169910730
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:36 schreef Nober het volgende:

[..]

Het was dus een sportief persoon, waarschijnlijk een marathonloper met een record tijd van onder de 3 uur met wind mee. Triest dat zo'n man het leven ontnomen is, hij was waarschijnlijk een hele lieve man maar helaas op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
Toch rende hij kennelijk niet hard genoeg.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:59:44 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169911014
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Trots op me wijkie !!!!
Als overvaller zou ik in het vervolg maar een ander wijkje pakken, na dit nieuws. .
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169912324
Slachtoffers zijn daders en daders zijn slachtoffers in vele gevallen...
pi_169923752
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Foto via RTL Boulevard (net in de uitzending)

Zo te zien heeft hij een soort sokjes om zijn voeten / schoenen ivm sporen. Dus de koper was sowieso van plan om een overval te plegen lijkt mij.

[ afbeelding ]

Hij draagt in ieder geval handschoenen.

De politie heeft blijkbaar moeite om zijn identiteit te achterhalen. Vraag me af of het wel een Nederlander is, misschien een Oost-Europeaan ofzo.
pi_169926628
quote:
Gedode verdachte woningoverval had geen vaste woon- of verblijfplaats

De persoon die donderdag om het leven kwam nadat hij vermoedelijk betrokken was geweest bij een woningoverval in Arnhem is een 46-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats. Dat maakte de politie vanmiddag bekend. Het sporenonderzoek in en rond de woning aan de Limburgsingel is afgerond.

Na de overval gingen de bewoners, een 32-jarige vrouw en een 34-jarige man, achter de verdachte aan in een busje van een pizzakoerier dat in de straat stond. Daarbij werd geschoten. Door wie is nog niet bekend. De man van 34 reed in een nabijgelegen plantsoentje de vermoedelijke overvaller aan, waardoor die om het leven kwam. ,,Uit verder onderzoek moet vast komen te staan of deze man ook daadwerkelijk de overvaller was'', aldus de politie zaterdag. ,,Ook wordt nog onderzocht of er meerdere overvallers waren.'' De twee bewoners werden donderdag gearresteerd.
http://www.ad.nl/binnenla(...)lijfplaats~ae929d9d/
pi_169927498
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:05 schreef Pek het volgende:
Hij was alleen, dus een Marokkaan zal het niet zijn. Die lafbekjes opereren in groepen.
Hoezo was hij alleen?
  zaterdag 1 april 2017 @ 19:35:40 #22
28033 Pek
je moet wat
pi_169931452
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 16:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hoezo was hij alleen?
In zijn eentje enzo? :+
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_169931872
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 19:35 schreef Pek het volgende:

[..]

In zijn eentje enzo? :+
De politie zegt al vanaf donderdagavond dat ze ervan uitgaan dat er meerdere overvallers waren, dus vraag me af waar je dat vandaan hebt. :P
pi_169937813
quote:
Rolex van 30.000 euro mogelijke reden fataal afgelopen overval Arnhem

ARNHEM - Een advertentie op internet waarin een Rolex-horloge van 30.000 euro werd aangeboden, zou de aanleiding zijn geweest voor de woningoverval in Arnhem. De gewelddadige overval liep fataal af voor de overvaller.

De man kwam om toen hij werd aangereden door een busje van een pizzakoerier, vermoedelijk bestuurd door het slachtoffer van de overval. Tijdens de achtervolging schoot de overvaller meerdere keren op het busje.

De politie heeft twee mensen opgepakt voor de dodelijke aanrijding. Wie er zijn aangehouden, wordt vanwege het lopende onderzoek nog niet bekendgemaakt.

De woning aan de Limburgsingel is erg goed bewaakt. Zo hangt er aan iedere hoek van het huis minstens een camera. Volgens buren is het huis een soort fort.

De bewoner van het beroofde huis is de eigenaar van verschillende bedrijven in Arnhem. Onder meer de Primera in winkelcentrum Oostburgwal in Arnhem, een zonnestudio, een autohandel en een groothandel in bloemen en planten.


pi_169937853
Allemaal nogal oud nieuws.
pi_169937953
Het blijft vaag verhaal.
pi_169938903
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2017 00:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Het blijft vaag verhaal.
Tja, een overval schijnt nogal heftig te zijn om mee te maken. Ieder mens reageert er anders op.
Deze keer lijken de overvallers verkeerd te hebben gegokt. Voortaan maar weer gewoon weerloze bejaarden overvallen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 2 april 2017 @ 01:30:37 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169939007
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 01:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Tja, een overval schijnt nogal heftig te zijn om mee te maken. Ieder mens reageert er anders op.
Deze keer lijken de overvallers verkeerd te hebben gegokt. Voortaan maar weer gewoon weerloze bejaarden overvallen.
Tja, als daarnaast ook nog eens op je geschoten is tijdens die achtervolging..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169939098
Oyster datejust
geen 30 ruggen...................
pi_169939410
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 01:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Tja, als daarnaast ook nog eens op je geschoten is tijdens die achtervolging..
Is het al duidelijk wie er allemaal geschoten hebben?
pi_169939470
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 01:38 schreef srapnel het volgende:
Oyster datejust
geen 30 ruggen...................
Het is geen datejust maar een skydweller.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 2 april 2017 @ 02:21:00 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169939473
quote:
5s.gif Op zondag 2 april 2017 02:11 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Is het al duidelijk wie er allemaal geschoten hebben?
Uit wat ik lees was het de overvaller
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169939580
De kogelgaten zitten in het pizzabusje, dus dat is wel duidelijk. Of er nog door iemand anders ook geschoten is, is onduidelijk.
  zondag 2 april 2017 @ 03:19:35 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_169939766
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Foto via RTL Boulevard (net in de uitzending)

Zo te zien heeft hij een soort sokjes om zijn voeten / schoenen ivm sporen. Dus de koper was sowieso van plan om een overval te plegen lijkt mij.

[ afbeelding ]

Ik denk eerder dat het gewoon de belichting is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169939777
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 03:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het gewoon de belichting is.
Nee, hij heeft echt iets blauws aan z'n voeten, maar ik denk dat het gewoon van die afschuwlijke sportschoenen zijn. Zie ook deze foto's:
http://www.gelrenieuws.nl(...)goverval-arnhem.html
pi_169939967
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 07:57 schreef Wombcat het volgende:
Dan waren zij de criminelen geweest en had Elfletterig hen dood mogen rijden, maar als hij daarbij weer iemand anders had geraakt, dan had die hem weer dood mogen rijden. Ruimt wel lekker op zo.
Je maakt er een karikatuur van. Mijn pleidooi is slechts dat we criminelen op het moment van het plegen van een ernstig crimineel feit wat minder rechten geven en dat we wat meer begrip tonen voor de schok die zoiets bij slachtoffers teweeg brengt en de impulsieve daden die daar op volgen.

Je hebt makkelijk praten met je beschouwende woorden. Het zal je maar overkomen, dat iemand op jou een gewapende overal pleegt, dat je trilt van de schrik en dat de adrenaline door je lichaam stroomt als een gek. Probeer jij dan je hoofd maar eens koel te houden.

De slachtoffers die deze overvaller hebben doodgereden zijn wat mij betreft helden, omdat ze een gevaarlijke crimineel hebben uitgeschakeld én de samenleving hebben behoed voor meer gevaar. Is de dood een te zware straf voor een gewapende overval? Ja. Maar dat is het risico van het "vak".
  zondag 2 april 2017 @ 04:33:55 #37
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169939973
Die worden vast weer aangeklaagd voor doodslag en veroordeeld door een d66 rechter, rechtvaardig altijd die uitspraken hier in Nederland :')
pi_169940273
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
kansparel?
Het zou zomaar een pvv kansenparel geweest kunnen zijn ja. De overvaller had geen vaste woon of verblijfplaats las ik ergens.
pi_169942579
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 04:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je maakt er een karikatuur van. Mijn pleidooi is slechts dat we criminelen op het moment van het plegen van een ernstig crimineel feit wat minder rechten geven en dat we wat meer begrip tonen voor de schok die zoiets bij slachtoffers teweeg brengt en de impulsieve daden die daar op volgen.

Je hebt makkelijk praten met je beschouwende woorden. Het zal je maar overkomen, dat iemand op jou een gewapende overal pleegt, dat je trilt van de schrik en dat de adrenaline door je lichaam stroomt als een gek. Probeer jij dan je hoofd maar eens koel te houden.

De slachtoffers die deze overvaller hebben doodgereden zijn wat mij betreft helden, omdat ze een gevaarlijke crimineel hebben uitgeschakeld én de samenleving hebben behoed voor meer gevaar. Is de dood een te zware straf voor een gewapende overval? Ja. Maar dat is het risico van het "vak".
Dus vol met adrenaline mag een willekeurig iemand voor rechter en beul spelen? Een rechter is misschien nog niet het juiste woord want die wordt geacht recht af te wegen. Stel dat er toevallig een jogger voorbij kwam lopen die voor de inbreker werd aangezien? Of dat de pizzaman als mede plichtige werd aangemerkt? Knap dat iemand in blinde woede al die afwegingen kan maken.

Wat is dan nog de grens met in blinde woede een kind het ziekenhuis in slaan omdat ie een kras op je auto heeft gemaakt? Ben je dan ook een held?

Het hele idee van rechtspraak is nu net dat er in alle rust en met hoor en wederhoor wordt afgewogen of er een misdaad is begaan en wat daar een passende straf voor is. Dat had voor de inbreker gegolden maar nu dus ook voor de moordenaar.
pi_169943810
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 11:53 schreef qajariaq het volgende:
Dus vol met adrenaline mag een willekeurig iemand voor rechter en beul spelen?
Het zijn omstandigheden waar een rechter rekening mee houdt over het algemeen ja. De rechter zal nooit zeggen dat het "ok" is, maar wel dat het begrijpelijker is gezien de omstandigheden!

Vind het opvallend hou jij het maar blijft opnemen voor die gewapende overvaller! Is dat soort je vrienden ofzo?
pi_169944202
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 13:05 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Het zijn omstandigheden waar een rechter rekening mee houdt over het algemeen ja. De rechter zal nooit zeggen dat het "ok" is, maar wel dat het begrijpelijker is gezien de omstandigheden!

Vind het opvallend hou jij het maar blijft opnemen voor die gewapende overvaller! Is dat soort je vrienden ofzo?
Waar zie je mij het opnemen voor een overvaller? Waarom heb jij het nodig om op de man te spelen?

Ik ben juist tegen mensen die misdaden plegen...
pi_169946643
Vrouw inmiddels weer vrij.

quote:
De 32-jarige vrouw die samen met een 34-jarige man was opgepakt nadat een mogelijke betrokkene van een woningoverval in Arnhem was aangereden, is zaterdagavond weer op vrije voeten gekomen. Ze blijft nog wel verdachte in de zaak, liet de politie zondag weten.
pi_169949045
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 11:53 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dus vol met adrenaline mag een willekeurig iemand voor rechter en beul spelen? Een rechter is misschien nog niet het juiste woord want die wordt geacht recht af te wegen. Stel dat er toevallig een jogger voorbij kwam lopen die voor de inbreker werd aangezien? Of dat de pizzaman als mede plichtige werd aangemerkt? Knap dat iemand in blinde woede al die afwegingen kan maken.

Wat is dan nog de grens met in blinde woede een kind het ziekenhuis in slaan omdat ie een kras op je auto heeft gemaakt? Ben je dan ook een held?

Het hele idee van rechtspraak is nu net dat er in alle rust en met hoor en wederhoor wordt afgewogen of er een misdaad is begaan en wat daar een passende straf voor is. Dat had voor de inbreker gegolden maar nu dus ook voor de moordenaar.
Iemand die een kras op een auto veroorzaken vergelijkt met een gewapende overval, op jou gericht, meemaken, kan ik niet al te serieus nemen, sorry.

Mijn punt was niet dat mensen in zo'n situatie voor eigen rechter of beul mogen spelen; mijn punt is je compleet ontgaan. Mijn punt was dat zo'n gebeurtenis iets met je doet en dat je dan wellicht niet in staat bent om volledig rationeel en kalm te handelen. Nogmaals: je hebt makkelijk praten met je gortdroge, DS4-Xa1pt-DonJames-analyse.

De "moordenaar" blijf ik trouwens slachtoffer én held noemen.
pi_169949974
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 16:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iemand die een kras op een auto veroorzaken vergelijkt met een gewapende overval, op jou gericht, meemaken, kan ik niet al te serieus nemen, sorry.
Het ziekenhuis in slaan is ook niet vergelijkbaar met moord. Mijn vraag was waar dan de grens ligt?
quote:

Mijn punt was niet dat mensen in zo'n situatie voor eigen rechter of beul mogen spelen;
mijn punt is je compleet ontgaan.
Kom ik zo op terug
quote:
Mijn punt was dat zo'n gebeurtenis iets met je doet en dat je dan wellicht niet in staat bent om volledig rationeel en kalm te handelen. Nogmaals: je hebt makkelijk praten met je gortdroge, DS4-Xa1pt-DonJames-analyse.
O, omdat ik net iets op schreef wat niet jouw mening was maakte jou kwaad en dan mag jij in blinde woede mij opeens voor misdadiger uitmaken? Waarom ik gemakkelijk praten heb weet ik niet en je laatste zin snap ik niet eens. Er zit ook nog wel een subtiel verschil tussen niet volledig rationeel handelen en iemand zo mishandelen dat de dood waarschijnlijk is.
quote:
De "moordenaar" blijf ik trouwens slachtoffer én held noemen.
Misschien ontgaat jouw punt mij weer. Maar deze stelling en de vet gemaakte spreken elkaar tegen. Iemand is dus een held omdat ie zich totaal niet kan beheersen als ie kwaad is?
pi_169990379
Het verhaal van de slachtoffers:

http://www.ad.nl/arnhem/a(...)j-hem-dood~a618b312/
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:59:32 #46
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169992172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:17 schreef ReplaR het volgende:
Het verhaal van de slachtoffers:

http://www.ad.nl/arnhem/a(...)j-hem-dood~a618b312/
Sick. En dubbel sick dat deze mensen zo behandeld worden :r NL weer op zijn best hoor :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169992345
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Sick. En dubbel sick dat deze mensen zo behandeld worden :r NL weer op zijn best hoor :r
Zijn ze nu al veroordeeld? Dat is snel.
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:12:34 #48
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_169992393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:17 schreef ReplaR het volgende:
Het verhaal van de slachtoffers:

http://www.ad.nl/arnhem/a(...)j-hem-dood~a618b312/
Blijft een bizar verhaal.

Overigens, wie verkoopt er een horloge van 30k op marktplaats, spreekt met een potentiële koper af om 21:30, bij je eigen huis :')
pi_169992405
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Blijft een bizar verhaal.

Overigens, wie verkoopt er een horloge van 30k op marktplaats, spreekt met een potentiële koper af om 21:30, bij je eigen huis :')
Met je horloge om je pols :')
Wegvluchten van je kinderen :') :') :')
Hell To The Liars
pi_169992462
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:13 schreef Droopie het volgende:

[..]

Met je horloge om je pols :')
Wegvluchten van je kinderen :') :') :')
Nou ja, in blinde paniek vluchten en dan pas jezelf realiseren dat de kinderen boven in bed liggen vind ik nog niet zo heel gek. Als de kogels om je oren vliegen is het lastig om rustig te blijven nadenken.
pi_169992489
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, in blinde paniek vluchten en dan pas jezelf realiseren dat de kinderen boven in bed liggen vind ik nog niet zo heel gek. Als de kogels om je oren vliegen is het lastig om rustig te blijven nadenken.
Wegrennen kan ik nog inkomen.
Maar in blinde paniek een auto "kapen" om te vluchten :D
Hell To The Liars
pi_169992600
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

Wegrennen kan ik nog inkomen.
Maar in blinde paniek een auto "kapen" om te vluchten :D
Ik neem aan dat dat deel van het verhaal ook wordt gecontroleerd.

Het is lastig om te beoordelen vanaf hier. Het kost in ieder geval bijzonder veel moeite om er ook maar een beetje triest om te zijn dat de overvaller er niet meer is. Natuurlijk ben je idioot als je een horloge van 30 mille op marktplaats aanbiedt, maar de wereld mist nog veel minder aan een low life die dat opvat als een uitnodiging om gewapend en al dat klokkie af te komen pakken.
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:24:15 #53
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169992621
Nog even in z'n achteruit eroverheen is natuurlijk lastig(er) uit te leggen als noodweer :o

Begrijpelijk, zeker! Maar noodweer?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169992655
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
Nog even in z'n achteruit eroverheen is natuurlijk lastig(er) uit te leggen als noodweer :o

Begrijpelijk, zeker! Maar noodweer?
Ik zou liever ook niet onder de auto gaan kijken of hij nog in staat is om mijn hersens uit mijn kop te knallen.

Dat vind ik het probleem nog niet. De vraag lijkt mij meer of ze achter de overvaller aan wilde om het klokkie terug te krijgen, of dat ze echt op de vlucht waren.
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:28:44 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169992686
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:26 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zou liever ook niet onder de auto gaan kijken of hij nog in staat is om mijn hersens uit mijn kop te knallen.

Dat vind ik het probleem nog niet. De vraag lijkt mij meer of ze achter de overvaller aan wilde om het klokkie terug te krijgen, of dat ze echt op de vlucht waren.
Onder de auto kijken, of in z'n achteruit nog een keertje terug, zijn natuurlijk ook twee dingen. :D

Jouw vraag is ook zeker terecht. Genoeg redenen om gedegen onderzoek te doen lijkt mij. Wellicht dat iemand ook thuis kan zitten in afwachting van het onderzoek, maar goed... We kennen de achtergrond van de verdachte ook niet. Wanneer hij bijvoorbeeld een historie heeft, lees strafblad, dan mag je minder snel naar huis.

Zijn nogal wat factoren die meewegen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169992739
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat deel van het verhaal ook wordt gecontroleerd.

Het is lastig om te beoordelen vanaf hier. Het kost in ieder geval bijzonder veel moeite om er ook maar een beetje triest om te zijn dat de overvaller er niet meer is. Natuurlijk ben je idioot als je een horloge van 30 mille op marktplaats aanbiedt, maar de wereld mist nog veel minder aan een low life die dat opvat als een uitnodiging om gewapend en al dat klokkie af te komen pakken.
Klokkies zijn vaak betaalmiddelen in bepaalde milieu's.
Ik geef er idd weinig om dat er een overvaller is overleden.

Maar deze mensen komen een beetje bijzonder over.
Ik wacht met smart op de rechtbankverslagen.

Voorlopig ben ik niet verontwaardigd, zoals bv. met het juweliersechtpaar dat de daders schietend hun winkel uitwerkte.
Hell To The Liars
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:52:24 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169993015
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Blijft een bizar verhaal.

Overigens, wie verkoopt er een horloge van 30k op marktplaats, spreekt met een potentiële koper af om 21:30, bij je eigen huis :')
De slachtoffers, dat kan je overal lezen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169993020
Wat ongelofelijk dom om een Rolex van 30.000 euro via marktplaats te verkopen.
Zoiets doe je toch bij een juwelier ofzo. Tenzij je niet alle papieren meer erbij hebt of zo...
Daar kun je misschien dan ook weer vraagtekens bij zetten. Vind dit nogal een vaag verhaal.
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:53:33 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169993035
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:52 schreef naiipajiiau het volgende:
Wat ongelofelijk dom om een Rolex van 30.000 euro via marktplaats te verkopen.
Zoiets doe je toch bij een juwelier ofzo. Tenzij je niet alle papieren meer erbij hebt of zo...
Daar kun je misschien dan ook weer vraagtekens bij zetten. Vind dit nogal een vaag verhaal.
Idd hij had beter moeten weten. Zijn eigen schuld...

:') :'(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169993496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd hij had beter moeten weten. Zijn eigen schuld...

:') :'(
Nouja... Ik heb laatst ook weer iemand van MP aan de deur gehad dat was een aardige dude verder. Maar je zoekt ze wel zoveel mogelijk uit zeg maar. Tenminste dat doe ik altijd. Sommige situaties denk ik dan van nee dat ga ik toch echt niet zo aanpakken.

Maar zeker op marktplaats geldt vaak hoe meer geld ermee gemoeid is. Hoe groter het risico en "rare" personen die erop reageren. Familie van me had eens een quad te koop. Kwam iemand van MP, behoorlijk lang langs, alles inspecteren zeuren en vragen over dit en dat. Uiteindelijk: "Nee, koop em toch maar niet....". S'nachts ingebroken wisten precies hoe wat en waar, 3x raden... quad was weg. Toeval? Daarom nooit je adres meteen erop, nooit telefoonnummer etc.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:29:29 #61
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169993594
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:24 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Nouja... Ik heb laatst ook weer iemand van MP aan de deur gehad dat was een aardige dude verder. Maar je zoekt ze wel zoveel mogelijk uit zeg maar. Tenminste dat doe ik altijd. Sommige situaties denk ik dan van nee dat ga ik toch echt niet zo aanpakken.

Maar zeker op marktplaats geldt vaak hoe meer geld ermee gemoeid is. Hoe groter het risico en "rare" personen die erop reageren. Familie van me had eens een quad te koop. Kwam iemand van MP, behoorlijk lang langs, alles inspecteren zeuren en vragen over dit en dat. Uiteindelijk: "Nee, koop em toch maar niet....". S'nachts ingebroken wisten precies hoe wat en waar, 3x raden... quad was weg. Toeval? Daarom nooit je adres meteen erop, nooit telefoonnummer etc.
Ik snap je punt wel hoor maar het is echt belachelijk om de schuld bij de verkoper neer te leggen. Je moet er gvd toch vanuit kunnen gaan dat je gewoon iets kan verkopen :') dat we daar al verontwaardigd over zijn is eigenlijk best heel erg. Echt jammer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:37:32 #62
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169993714
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel hoor maar het is echt belachelijk om de schuld bij de verkoper neer te leggen. Je moet er gvd toch vanuit kunnen gaan dat je gewoon iets kan verkopen :') dat we daar al verontwaardigd over zijn is eigenlijk best heel erg. Echt jammer.
Ik vind niet dat de verkoper schuld heeft, maar je bent wel een hele rare vogel om een dergelijke transactie op deze manier te regelen. Ik heb dus het vermoeden dat het horloge zelf ook niet helemaal zuiver is.
pi_169993717
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Onder de auto kijken, of in z'n achteruit nog een keertje terug, zijn natuurlijk ook twee dingen. :D

Jouw vraag is ook zeker terecht. Genoeg redenen om gedegen onderzoek te doen lijkt mij. Wellicht dat iemand ook thuis kan zitten in afwachting van het onderzoek, maar goed... We kennen de achtergrond van de verdachte ook niet. Wanneer hij bijvoorbeeld een historie heeft, lees strafblad, dan mag je minder snel naar huis.

Zijn nogal wat factoren die meewegen.
Ik moet toegeven, dat achteruit rijden zal door het OM niet positief beoordeeld worden. ;)
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:38:13 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169993729
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, dat achteruit rijden zal door het OM niet positief beoordeeld worden. ;)
Nee, dat wordt gewoon een aanklacht voor doodslag vermoed ik.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:39:29 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169993762
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik vind niet dat de verkoper schuld heeft, maar je bent wel een hele rare vogel om een dergelijke transactie op deze manier te regelen. Ik heb dus het vermoeden dat het horloge zelf ook niet helemaal zuiver is.
Daarom gewoon terecht toch dat er een pistool op je wordt gericht idd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169993774
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

Klokkies zijn vaak betaalmiddelen in bepaalde milieu's.
Ik geef er idd weinig om dat er een overvaller is overleden.

Maar deze mensen komen een beetje bijzonder over.
Ik wacht met smart op de rechtbankverslagen.

Voorlopig ben ik niet verontwaardigd, zoals bv. met het juweliersechtpaar dat de daders schietend hun winkel uitwerkte.
Het is mij bekend, al zijn die klokkies dan doorgaans wat duurder. Inruilwaarde is wel vaak om te huilen. Uiterlijk ook overigens.

Eens dat het geen doorsnee gezin zal zijn.
pi_169993781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel hoor maar het is echt belachelijk om de schuld bij de verkoper neer te leggen. Je moet er gvd toch vanuit kunnen gaan dat je gewoon iets kan verkopen :') dat we daar al verontwaardigd over zijn is eigenlijk best heel erg. Echt jammer.
Oh nee dat doe ik niet hoor. Ik doelde er meer op dat ik het eerste deel wel al erg ondoordacht vond van de verkoper. Daar begint het verhaal al vaag. Wellicht is het doodrijden daar min of meer een "logisch" vervolg op. Eerst handelen dan nadenken.. Hij zit nu zelf in de penarie, terwijl ze hem kwamen overvallen. Maar goed... speculaties.
pi_169993818
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nee, dat wordt gewoon een aanklacht voor doodslag vermoed ik.
Tenzij blijkt dat de eerste klap al tot de dood heeft geleid, want dan kun je helemaal niets met dat terugrijden.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:42:00 #69
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169993824
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Daarom gewoon terecht toch dat er een pistool op je wordt gericht idd.
Je moet eens niet zo zwart/wit denken.
pi_169993851
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel hoor maar het is echt belachelijk om de schuld bij de verkoper neer te leggen. Je moet er gvd toch vanuit kunnen gaan dat je gewoon iets kan verkopen :') dat we daar al verontwaardigd over zijn is eigenlijk best heel erg. Echt jammer.
Het zou moeten mogen, maar je bent niet helemaal helder als je denkt dat het probleemloos kan.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:46:35 #71
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169993934
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tenzij blijkt dat de eerste klap al tot de dood heeft geleid, want dan kun je helemaal niets met dat terugrijden.
Dat kan wel kloppen ja. Maar echt hard bewijs dat iemand op slag dood was na de eerste klap kun je denk ik vergeten nadat er twee keer een paar ton al slippend overheen gedenderd is.
pi_169993988
als ik beschoten werd zou ik er ook nog een keer achteruit overheen gaan. of wilde je stoppen en de gok nemen dat ie opstaat en alsnog een kogel door de achterruit jaagt. :')

overvaller had ook lekker thuis kunnen blijven, sbs shownews kijken. had 'ie nog geleefd.
pi_169994017
Al hadden ze 100 keer over de dader gereden zal mij worst wezen beroepsrisico!

^O^
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:55:08 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169994118
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zou moeten mogen, maar je bent niet helemaal helder als je denkt dat het probleemloos kan.
Naïef, misschien.. maar gelijk niet helder noemen...? manmanman ;(

quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:42 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Je moet eens niet zo zwart/wit denken.
Oh oke papa.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Oh nee dat doe ik niet hoor. Ik doelde er meer op dat ik het eerste deel wel al erg ondoordacht vond van de verkoper. Daar begint het verhaal al vaag. Wellicht is het doodrijden daar min of meer een "logisch" vervolg op. Eerst handelen dan nadenken.. Hij zit nu zelf in de penarie, terwijl ze hem kwamen overvallen. Maar goed... speculaties.
Zeer triest, idd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:01:55 #75
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169994232
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:

Oh oke papa.

Goede inhoudelijke reactie van een waardevolle FOK!er.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:03:58 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169994257
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie van een waardevolle FOK!er.
Deze ook, en je vorige ook. Hulde.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169994664
Is al bekend welke nationaliteit en voorouders de doodgereden dader heeft?
U MAD?
pi_169996372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef VMSDKR het volgende:
als ik beschoten werd zou ik er ook nog een keer achteruit overheen gaan. of wilde je stoppen en de gok nemen dat ie opstaat en alsnog een kogel door de achterruit jaagt. :')

overvaller had ook lekker thuis kunnen blijven, sbs shownews kijken. had 'ie nog geleefd.
Als je sbs kijkt ben je geestelijk dood.
pi_169996718
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Is al bekend welke nationaliteit en voorouders de doodgereden dader heeft?
Ja, een autochtone Nederlander John Appels uit Breda:
http://www.bd.nl/brabant/(...)-uit-breda~aa44cbc6/
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169996798
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:24 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Nouja... Ik heb laatst ook weer iemand van MP aan de deur gehad dat was een aardige dude verder. Maar je zoekt ze wel zoveel mogelijk uit zeg maar. Tenminste dat doe ik altijd. Sommige situaties denk ik dan van nee dat ga ik toch echt niet zo aanpakken.

Maar zeker op marktplaats geldt vaak hoe meer geld ermee gemoeid is. Hoe groter het risico en "rare" personen die erop reageren. Familie van me had eens een quad te koop. Kwam iemand van MP, behoorlijk lang langs, alles inspecteren zeuren en vragen over dit en dat. Uiteindelijk: "Nee, koop em toch maar niet....". S'nachts ingebroken wisten precies hoe wat en waar, 3x raden... quad was weg. Toeval? Daarom nooit je adres meteen erop, nooit telefoonnummer etc.
Wacht even: je hebt familie met een quad?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169997619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:05 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wacht even: je hebt familie met een quad?
Op dit moment niet nee.
pi_169998242
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:24 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Op dit moment niet nee.
Sowieso: familie die een quad heeft (gehad): kampers?

Verder: een quad op MP aanbieden valt toch wel in dezelfde categorie als een Rolex van 30K op marktplaats aanbieden.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169998599
Dat er schoten te horen zijn op de opname van de 112-melding en dat er al geschoten is bij binnenkomst, zou wel eens erg in zijn voordeel kunnen gaan werken.
pi_170002652
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ja, een autochtone Nederlander John Appels uit Breda:
http://www.bd.nl/brabant/(...)-uit-breda~aa44cbc6/
John Appels... klinkt als een kamper.
U MAD?
pi_170002666
Vind het een beetje niet helemaal geloofwaardig verhaal.

Ze stelen een auto om te vluchten maar laten de chauffeur lekker in de gevarenzone staan? Bovendien een vriend en echtgenote daarvan laten ze voor jaffa in huis en tuin liggen?

Na een stukje weg rijden draaien ze om vanwege de kinderen. De dief die zich op de stoep bevindt, met een grasstrook gescheiden van de rijweg begint dan op ze te schieten?

Man besluit dat een scherpe bocht maken naar de man toe veiliger is dan snel wegrijden?

Nee, ik verdedig de overvaller niet maar deze man zit ook hartstikke fout.
pi_170002689
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:52 schreef Physsic het volgende:
Dat er schoten te horen zijn op de opname van de 112-melding en dat er al geschoten is bij binnenkomst, zou wel eens erg in zijn voordeel kunnen gaan werken.
Dit gaat een ellenlang proces worden en uiteindelijk is er vrijspraak.

Maar even serieus.... je hebt een horloge van 30.000 euro en je gaat deze dan verkopen op Marktplaats :').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar heb je speciale fora voor.

Wat zijn dit voor paupers? Of hadden ze iets te verbergen?
U MAD?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 4 april 2017 @ 19:51:34 #87
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_170002976
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit gaat een ellenlang proces worden en uiteindelijk is er vrijspraak.

Maar even serieus.... je hebt een horloge van 30.000 euro en je gaat deze dan verkopen op Marktplaats :').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar heb je speciale fora voor.

Wat zijn dit voor paupers? Of hadden ze iets te verbergen?
Er staan ook auto's van een ton op marktplaats. Je hebt daar nou eenmaal het grootste bereik.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_170003682
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er staan ook auto's van een ton op marktplaats. Je hebt daar nou eenmaal het grootste bereik.
Een auto moet je registreren en in die prijsklasse hebben ze ook nog een volgsysteem. Onvergelijkbaar met een klokkie.

Dat gezegd hebbende: ook niet doen. Gewoon lekker inruilen als je weer een nieuwe koopt. Kan jou die paar duizend euro schelen. Daarvoor wil je toch niet al die ellende voor over de vloer?
pi_170003701
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

John Appels... klinkt als een kamper.
Is het dan stiekem toch geen autochtoon meer?
pi_170005394
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er staan ook auto's van een ton op marktplaats. Je hebt daar nou eenmaal het grootste bereik.
Niet in je doelgroep.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_170009507
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is het dan stiekem toch geen autochtoon meer?
Waarom moet je dit zo benadrukken? Ben je blij dat het geen Bilal of Mo is ofzo?
U MAD?
pi_170009543
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er staan ook auto's van een ton op marktplaats. Je hebt daar nou eenmaal het grootste bereik.
Als ik op zoek was naar een horloge van 30k dan was wel de allerlaatste plaats waar ik zocht Marktplaats..... voor een horloge van 30 euro ok...
U MAD?
pi_170009817
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit gaat een ellenlang proces worden en uiteindelijk is er vrijspraak.

Maar even serieus.... je hebt een horloge van 30.000 euro en je gaat deze dan verkopen op Marktplaats :').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar heb je speciale fora voor.

Wat zijn dit voor paupers? Of hadden ze iets te verbergen?
Misschien gaat het OM wel helemaal niet over tot vervolging. Bij EenVandaag/Nieuwsuur hadden ze laatst een aantal voorbeelden gegeven van inbrekers die waren mishandeld of overleden, waarbij het OM niet tot vervolging is overgegaan.
pi_194412515
En vrijspraak, zoals het hoort!

https://www.telegraaf.nl/(...)den-woningovervaller

D66 Rechters *O* *O* *O*
.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:56:04 #96
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194413752
Ik hoop dat dit slachtoffers in de toekomst motiveert om in het vervolg vaker terug te vechten.

Dan is Rotterdam binnen no-time weer schoon ^O^
pi_194414514
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat een ellenlang proces worden en uiteindelijk is er vrijspraak.

edit
quote:
Hij is schuldig aan doodslag, maar wordt niet gestraft.
Dus geen vrijspraak maar ook geen (verdere) straf. Dat het ellenlang geduurd heeft klopt dus wel.

[ Bericht 20% gewijzigd door qajariaq op 05-08-2020 17:10:35 ]
pi_194414681
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:07 schreef Fer het volgende:
En vrijspraak, zoals het hoort!

https://www.telegraaf.nl/(...)den-woningovervaller

D66 Rechters *O* *O* *O*
3 fucking jaar :')
pi_194415054
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 17:36:07 #100
186611 Haags
pi_194415094
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:07 schreef Fer het volgende:
En vrijspraak, zoals het hoort!

https://www.telegraaf.nl/(...)den-woningovervaller

D66 Rechters *O* *O* *O*
Mooi en terecht
Zonder wrijving geen glans
pi_194415238
quote:
Ook hoeft Albert K. de nabestaanden van de overvaller die Albert K. twee weken geleden een moordenaar noemden, geen schadevergoeding te betalen.
^O^
pi_194415400
Jammer dat de bestelwagen van de Snack Attack geen dashcam had.
  Redactie Frontpage woensdag 5 augustus 2020 @ 18:32:29 #103
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194415957
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Jammer dat de bestelwagen van de Snack Attack geen dashcam had.
Waarom?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194415958
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:51 schreef qajariaq het volgende:

[..]

edit
[..]

Dus geen vrijspraak maar ook geen (verdere) straf. Dat het ellenlang geduurd heeft klopt dus wel.
Klopt dus bijna in zn geheel
U MAD?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:34:51 #105
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_194416005
Fantastisch! *O*
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_194418325
John Appels, prominent lid van de Quick Boys uit Breda. Iedereen uit Breda die de jaren 80 heeft meegemaakt kent ze wel. Is al de 2e die het leven laat op een aparte manier. De rest leeft geloof ik nog wel, maar meeste zijn grotendeels aan lager wal geraakt. Blijft tragisch voor de nabestaanden,maar ook voor de "dader".
pi_194420695
Bijzondere kornuiten...
De “New Kids” van de 80’s




https://www.boevennieuws.(...)rvaller-john-appels/

[ Bericht 27% gewijzigd door CoExist op 05-08-2020 22:59:55 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:15:29 #108
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194423446
quote:
Ook hoeft Albert K. de nabestaanden van de overvaller die Albert K. twee weken geleden een moordenaar noemden, geen schadevergoeding te betalen.

Wtf 8)7
Krekker is de bom!
pi_194424046
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wtf 8)7
Iedereen hier schijnt over het hoofd te zien dat Albert wel degelijk schuldig is bevonden maar zonder strafvervolging ivm noodweer. Dat is wezenlijk anders dan vrijspraak. De opmerking dat een civiele procedure ook niet mogelijk is lijkt me dan wel een extra geruststelling voor A.
pi_194435814
Terechte uitspraak, met uitzondering van de "invoelbaarheid" van het leed van de nabestaanden in deze zaak, met wie ik geen sympathie heb.

nul inzicht in de dynamiek van deze zaak, de vraag waarom de -inmiddels vrijgesproken- verdachte dit eigenlijk heeft gedaan met "hun geliefde" lijkt niet belangrijk te zijn, en de schadevergoedings-eis suggereert dat men er ook een slaatje uit wil slaan naar mijn mening.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:44:16 #111
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_194454902
De nabestaande geen schadevergoeding gekregen ..... gelukkig maar

Word je eerst in je eigen huis beschoten door een persoon , en dan zou je daarachter af nog eens chade vergoeding van moeten betalen ...omdat je je verweerde

Ik denk eerder dat de nabestaande even een grote spaarvarken leeg mag gaan trekken ivm Albert K, wegens PTSS en andere klachten die hij nu heeft

Maar helaas het zal zo ver weer niet lopen in dit land
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')