Eensquote:Op dinsdag 4 april 2017 10:50 schreef Juweel het volgende:
Sorry mensen, ik vond het fantastisch![]()
![]()
-Rick die Negan even, héél even uit evenwicht bracht door tegen hem in te gaan
-Sasha/Abraham/Maggie: prachtige scenes waardoor het eigenlijk vanaf het begin al duidelijk was dat Sasha het niet zou gaan overleven
-Sasha die uit de kist kwam
-Eugene die Negan heette
-de vuilnisvrouw die wel even met Rick zou 'layen' afterwards![]()
-en natuurlijk de tijger. Ik zat te springen op de bank![]()
![]()
![]()
ishetaloktober!!
Dat was wel ff een cringe-momentquote:-de vuilnisvrouw die wel even met Rick zou 'layen' afterwards![]()
Ja dat was eindelijk een staaltje ballen van Rick.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:50 schreef Juweel het volgende:
Sorry mensen, ik vond het fantastisch![]()
![]()
-Rick die Negan even, héél even uit evenwicht bracht door tegen hem in te gaan
Sowieso, actrice gaat Star Trek doen.quote:-Sasha/Abraham/Maggie: prachtige scenes waardoor het eigenlijk vanaf het begin al duidelijk was dat Sasha het niet zou gaan overleven
Als ik die vuilnisvrouw was dan had ik al lang geschoten tijdens de chaos. Vond dat een beetje "Rick kan nog niet dood in de serie"quote:-de vuilnisvrouw die wel even met Rick zou 'layen' afterwards![]()
Van die tijger vond ik t ERG knap dat ie kon zien welke bad guy hij moest aanvallen en welke good guy hij moest laten levenquote:-en natuurlijk de tijger. Ik zat te springen op de bank![]()
![]()
![]()
Ah, ik was dus niet de enigequote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
How did Shiva know which guys were bad, when hasn't ever met most of the people on the battlefield?
One of these folks reached out to Khary Payton on Twitter to ask that very question. The actor - who portrays King Ezekiel on the show - had a hilarious response to the inquiry.twitter:kharypayton twitterde op maandag 03-04-2017 om 07:41:26I draw pictures of the bad guys on flash cards & quiz her before battle. Obviously. https://t.co/G3mUGbPMmc reageer retweet
Nee joh, als het je niet meer vermaakt kan je het beter gewoon laten. Niets zonde aan. Je hoeft niet te verwachten dat ze het anders gaan doen, de plotgaten zullen blijven, de zombies zullen steeds minder worden, het overleven zal steeds verder weg worden gedrongen en het soapgehalte even hoog blijven en misschien zelfs nog hoger worden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik zit er al 7 seizoenen in...Dus zonde om op te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt lang. Goeie serie dat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
Volgen mensen hier Outcast ook? 10 october start seizoen 2. 1 gaat deze week op herhaling. Zelfde makers als Walking dead
Je vergeet dat de Hilltop ook kwam met man en macht. 10 man en een tijgerquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:30 schreef planethugo het volgende:
aardige aflevering, tot die shoot out. Dat was gewoon A-Team niveau, pief paf poef en niemand wordt geraakt. Zelfs niet als een paar man van Negan op een vrachtwagen staa en met machinegeweren schiet op de groep van Ezekiel die over een lege straat aan komt rennen
En de groep van Negan incl die klote vuilnisgroep die vluchten als er 10 man en een tijger aan komen. Nee dan was zoiets als de belegering van de gevangenis eind S3 (?) door the Governor toch beter gaan, althans in mijn gedachten
Nou nou dan waren het er 15. Of heb je een screenshot waar je meer man aan ziet komen rennen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Je vergeet dat de Hilltop ook kwam met man en macht. 10 man en een tijger
Verder stond iedereen van Negan en die garbage-people binnen en zagen ze Ezekiel + Hilltop niet aankomen.
Yes, ben heel benieuwd naar S2!quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
Volgen mensen hier Outcast ook? 10 october start seizoen 2. 1 gaat deze week op herhaling. Zelfde makers als Walking dead
quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:40 schreef Juweel het volgende:
Op dinsdag 4 april 2017 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
Seizoen 2 begint volgens mij volgende week?
Nee man seizoen 2 begint maandag.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
Bovendien waren alleen Rick + Carl op de knieën. De rest van Alexandria was er ook nog, op de doden na die Rick op de grond zag liggen toen hij naar Carl werd begeleid.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Je vergeet dat de Hilltop ook kwam met man en macht. 10 man en een tijger
Verder stond iedereen van Negan en die garbage-people binnen en zagen ze Ezekiel + Hilltop niet aankomen.
Alexandria Will not fall!quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien waren alleen Rick + Carl op de knieën. De rest van Alexandria was er ook nog, op de doden na die Rick op de grond zag liggen toen hij naar Carl werd begeleid.
10 man + tijger + hilltop + Alexandria - Michonne, Rick en Carl.
Maar, gezien de grootte van de groep van Negan op 't eind is Oceanside eigenlijk wel erg nodig komend seizoen. En ik hoop dat Ezekiel een grote rol krijgt, geweldig karakter.
Ja, volg ik ook, leuke serie! Je bedoeld 10 april neem ik aan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
ja en die van Alexandria hebben ook in een seconde weer allemaal een wapen in de hand. Het was gewoon van een knulligheid die je bij the a-team verwacht, maar niet bij de best bekeken serie van het moment waar er dus genoeg geld binnen stroomt om betere schrijvers en makers aan te stellen. Maar dat vind ik het merendeel van dit seizoen trouwens, dat het meer knullig dan goed is. Jammer na die fantastische seizoensopenerquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien waren alleen Rick + Carl op de knieën. De rest van Alexandria was er ook nog, op de doden na die Rick op de grond zag liggen toen hij naar Carl werd begeleid.
Maar, gezien de grootte van de groep van Negan op 't eind is Oceanside eigenlijk wel erg nodig komend seizoen. En ik hoop dat Ezekiel een grote rol krijgt, geweldig karakter.
Dat jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij dat vinden. En ben ik het er totaal mee oneensquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja en die van Alexandria hebben ook in een seconde weer allemaal een wapen in de hand. Het was gewoon van een knulligheid die je bij the a-team verwacht, maar niet bij de best bekeken serie van het moment waar er dus genoeg geld binnen stroomt om betere schrijvers en makers aan te stellen. Maar dat vind ik het merendeel van dit seizoen trouwens, dat het meer knullig dan goed is. Jammer na die fantastische seizoensopener
dat mag ook gelukkigquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij dat vinden. En ben ik het er totaal mee oneens.
Hoe weet jij overigens dat mensen van Alexandria geen wapens meer hadden op dat moment?
Er lopen zombies rond, dus dat laatste is het per definitie al nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat mag ook gelukkig
lijkt me niet als je mensen onder schot of gevangen houdt dat je dat doet en ze ondertussen met een revolver in de jas laat zittenalthans, in een logische wereld
Waren ze gepakt dan door de saviours? Dat heb ik dan gemist. Ik dacht namelijk dat alleen Rick en Carl gepakt waren, en de rest op de vlucht was.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat mag ook gelukkig
lijkt me niet als je mensen onder schot of gevangen houdt dat je dat doet en ze ondertussen met een revolver in de jas laat zittenalthans, in een logische wereld
Vriend van me is woedend dat die tijger niet Negan aanviel. Omdat dat volgens hem uitmelken van de serie is. Dus de meningen daarover verschillen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Toch mooi dat die tijger wist wie ze aan moest vallen
Verder prima seizoenssluiter
Ja, maar dan was de serie ook wel snel afgelopen. Er waren deze aflevering genoeg momenten om hem te kunnen afschieten...quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vriend van me is woedend dat die tijger niet Negan aanviel. Omdat dat volgens hem uitmelken van de serie is. Dus de meningen daarover verschillen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:02 schreef Odaiba het volgende:
The Walking Dead: 15 Things That Need To Change In Season 8
Ik kan me hier wel in vinden.
Dat is juist 'leuk', ook een enorm belangrijk personage als Glenn werd er gewoon op zo'n lompe manier uitgemept, zoals dat net zo goed een willekeurige bewoner van Alexandria had kunnen overkomen.quote:After the divisive season six finale and the gratuitous season seven opener, fans began to jump ship, feeling that the series was becoming exceedingly bleak and that Abraham and (especially) Glenn deserved a better send off.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vriend van me is woedend dat die tijger niet Negan aanviel. Omdat dat volgens hem uitmelken van de serie is. Dus de meningen daarover verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 04-04-2017 13:17:22 ]
Daar punt wou ik juist niet overnemen. Vond dat namelijk best tofquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist 'leuk', ook een enorm belangrijk personage als Glenn werd er gewoon op zo'n lompe manier uitgemept, zoals dat net zo goed een willekeurige bewoner van Alexandria had kunnen overkomen.
Bedankt voor de spoiler.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:11 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dan moet je maar tegen die vriend van je zeggen dat die serie gebaseerd is op comics ***
Dat is inderdaad een spoiler, maar gelukkig wist ik het al. Verder willen ze in de serie ook wel eens de comic lijn niet volgen.quote:
Ze werden volgens mij onder schot gehouden met de wapens nog in de hand.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij dat vinden. En ben ik het er totaal mee oneens.
Hoe weet jij overigens dat mensen van Alexandria geen wapens meer hadden op dat moment?
Klopt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ze werden volgens mij onder schot gehouden met de wapens nog in de hand.
Ik dacht dat dat was voordat Carl gepakt was, want dat herinner ik me nog wel. Zeg maar het moment van walker Sasha. Maar oke, jullie kunnen gelijk hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ze werden volgens mij onder schot gehouden met de wapens nog in de hand.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een spoiler, maar gelukkig wist ik het al. Verder willen ze in de comics ook wel eens de comic lijn niet volgen.
Verder zitten er wel meer bij waar ik het niet mee eens ben, zoals dat het raar/negatief is dat Morgan ineens doordraaide en Richard dooddequote:Op dinsdag 4 april 2017 13:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Daar punt wou ik juist niet overnemen. Vond dat namelijk best tof
Dat was inderdaad een hele rare omdraai... Had van mij niet gehoeven op zo'n manier, want past niet bij zijn personage.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verder zitten er wel meer bij waar ik het niet mee eens ben, zoals dat het raar/negatief is dat Morgan ineens doordraaide en Richard doodde
Nee, hou maar op. Seizoen 2 staat me nog goed bij, met die boerderij van Hershel...quote:Zo'n aflevering als die met Tara tussendoor vind ik ook prima, soms wel eens lekker om niet telkens tussen drie of vier plekken te switchen.
Wil toch nog wel eens weten wat al deze ellende heeft veroorzaakt, maar echt sprongen daar naartoe maken ze niet.quote:Oh en 'plans for an endgame' ben ik het ook niet mee eens. Niet dat het nooit hoeft te stoppen, maar dit is natuurlijk geen serie waar het over een endgame gaat. Het is niet zo dat ze Negan verslaan en ze dan 'gewonnen' hebben en alles weer ok is
Niet iedereen leest de strip of leest zich zo in dat ze weten waar het verhaal naartoe gaat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Maar wat is nou precies de spoiler volgens jullie?
Er is een verschil tussen altijd op één plek alles doen en af en toe zo'n aflevering er tussendoor gooien natuurlijk. Vanuit een centrale 'basis' de nodige dingen ondernemen is ook prima, ze hoeven niet constant op weg te zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een hele rare omdraai... Had van mij niet gehoeven op zo'n manier, want past niet bij zijn personage.
[..]
Nee, hou maar op. Seizoen 2 staat me nog goed bij, met die boerderij van Hershel...
[..]
Wil toch nog wel eens weten wat al deze ellende heeft veroorzaakt, maar echt sprongen daar naartoe maken ze niet.
Voelt lang geleden dit
Die trip was naar aanleiding van de leugens van Eugene toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vraag me af of dat er ooit gaat komen. Voor ze in Alexandria kwamen was het volgens mij de bedoeling dat ze richting Washington zouden gaan met het oog op het vinden of iig zoeken van een oplossing en oorzaak. Of dat haalde ik er deels wel uit. Ik zou dat zelf wel een toevoeging vinden als ze die kant weer op zouden gaan.
Dat over een oplossing in Washington was Eugene's smoesje om met Abraham en co mee te kunnen reizenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vraag me af of dat er ooit gaat komen. Voor ze in Alexandria kwamen was het volgens mij de bedoeling dat ze richting Washington zouden gaan met het oog op het vinden of iig zoeken van een oplossing en oorzaak. Of dat haalde ik er deels wel uit. Ik zou dat zelf wel een toevoeging vinden als ze die kant weer op zouden gaan.
Dat van Morgan was niet meer dan logisch eigenlijk en juist niet onverwacht. Hij maakte namelijk hetzelfde mee als destijds met zijn eigen zoon. Dat was ook het moment dat hij toen doordraaide. Nu voelde hij een band met die jongen, en die gaat vervolgens ook neer, en het resultaat is exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het past niet bij Morgan..mwah, je verwacht het niet, dat is het meer. De hele gekte raakt hem ook en hij draaft eindelijk weer eens door naar hoe hij eerder was, dat was juist leuk om te zien.
Ik dacht toch echt dat ze de intentie hadden om wat langer te gaan reizen met een bepaalde bestemming en intentie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat over een oplossing in Washington was Eugene's smoesje om met Abraham en co mee te kunnen reizen
Dat is al eens vaker geroepen ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Divje het volgende:
Las ik laatst niet ergens dat de producers wel 20 seizoenen willen maken? Of was dat een 1 April grap![]()
Volgens mij gaat het gewoon om overleven/iets opbouwenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze de intentie hadden om wat langer te gaan reizen met een bepaalde bestemming en intentie.
Het idee was Washington dankzij Eugene en zijn leugens. Toen ze er bijna waren liet hij toen die bus ontsporen waarna Abraham hem flipte op hem omdat hij toegaf dat het allemaal leugens waren. Vervolgens kwam het hele Beth gebeuren in Grady Memorial Hospital (en kwam de groep weer samen). Toen zijn ze verder getrokken naar het dorpje van die jongen waar ik de naam van kwijt ben, en toen dat niets bleek te zijn hadden ze als doel alsnog naar Washington te gaan, maar kwam Aaron ineens langs en zijn ze dus geëindigd in Alexandria.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze de intentie hadden om wat langer te gaan reizen met een bepaalde bestemming en intentie.
Meh. Ik was een tijdje nr1 van Quiz Up The Walking Dead in Nederlandquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:43 schreef Divje het volgende:
Beth
Verder herinner ik me vrij weinig van dat allemaal
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh. Ik was een tijdje nr1 van Quiz Up The Walking Dead in Nederland.
Niet gebingedquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Baas.
Maar jij hebt vorig jaar toch alle seizoenen gebinged? Of was dat het jaar daarvoor
Dat was toch vanwege dat verhaal van Eugene (quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet gebinged. Dat zou wel een lange zit zijn. Maar ik kijk regelmatig oude afleveringen terug, en begin ook regelmatig weer bij aflevering 1
.
Laatst nieuwe TV gehaald. Van 32" naar 55". Eerste wat ik gekeken heb is Days gone bye (eerste episode)
Ik vind dat ook niet erg. Met Alexandië bouwde ze eindelijk wat meer op, maar ook dat was uiteindelijk niet mogelijk. Ik vond hoe de serie Jericho erg vet op dat gebied, jammer genoeg werd die gecanceld.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen altijd op één plek alles doen en af en toe zo'n aflevering er tussendoor gooien natuurlijk. Vanuit een centrale 'basis' de nodige dingen ondernemen is ook prima, ze hoeven niet constant op weg te zijn.
Achja mensen kunnen rare dingen doen inderdaad, maar toch raar.quote:En het past niet bij Morgan..mwah, je verwacht het niet, dat is het meer. De hele gekte raakt hem ook en hij draaft eindelijk weer eens door naar hoe hij eerder was, dat was juist leuk om te zien.
Zo gek vond ik dat dus niet, lijkt wel alsof je bent vergeten wat er hiervoor allemaal met Morgan is gebeurd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Achja mensen kunnen rare dingen doen inderdaad, maar toch raar.
Ik denk dat die man zich ongelofelijk schuldig voelt tegenover Rick en Co. Dat hij nog wel iets gaat ondernemen om Negan te ondermijnen. Hoop ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat Eugene fout is in de oorlog, ik vind hem verder echt een baas, zijn hele manier van doen, zijn manier van denken, praten en alles
Toch blijf ik geloven dat het ergens nog goedkomt met hem, hij probeerde nu ook de boel in eerste instantie zonder geweld op te lossen en hij is nou niet iemand die even sneaky Negan z'n nek door gaat snijden.
Staat me niet heel vers meer in het geheugen inderdaad xDquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zo gek vond ik dat dus niet, lijkt wel alsof je bent vergeten wat er hiervoor allemaal met Morgan is gebeurd.
Hij gaat er nog wel een keer aan hoop ikquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat Eugene fout is in de oorlog, ik vind hem verder echt een baas, zijn hele manier van doen, zijn manier van denken, praten en alles
Toch blijf ik geloven dat het ergens nog goedkomt met hem, hij probeerde nu ook de boel in eerste instantie zonder geweld op te lossen en hij is nou niet iemand die even sneaky Negan z'n nek door gaat snijden.
quote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
How did Shiva know which guys were bad, when hasn't ever met most of the people on the battlefield?
One of these folks reached out to Khary Payton on Twitter to ask that very question. The actor - who portrays King Ezekiel on the show - had a hilarious response to the inquiry.twitter:kharypayton twitterde op maandag 03-04-2017 om 07:41:26I draw pictures of the bad guys on flash cards & quiz her before battle. Obviously. https://t.co/G3mUGbPMmc reageer retweet
Dat snap ik, maar iedereen die de laatste aflevering heeft gezien weet toch dat Negan nog leeft en er ook in het volgende seizoen nog bij is? Ik spoiler verder dus niets.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:29 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Niet iedereen leest de strip of leest zich zo in dat ze weten waar het verhaal naartoe gaat.
Waarom zou je iets uit een comic spoileren in een TV topic?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar iedereen die de laatste aflevering heeft gezien weet toch dat Negan nog leeft en er ook in het volgende seizoen nog bij is? Ik spoiler verder dus niets.
ik hoopte serieus dat negan Lucille op m los zou latenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef heywoodu het volgende:
20 seizoenen, oke. Maar niet als het steeds meer begint te lijken op een soap-serie. De producers komen er (rond seizoen 4) achter dat je het verhaal kunt rekken, maar op een gegeven moment is de rek eruit. Ik mis de snelheid van de beginseizoenen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Divje het volgende:
Las ik laatst niet ergens dat de producers wel 20 seizoenen willen maken? Of was dat een 1 April grap![]()
Hoewel ik het een heel goede acteur vind, vind ik zijn personage vrij irritant en op sommige punten vrij ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben in een interview eens gezegd dat ze ideeën genoeg hadden voor 25 jaar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Divje het volgende:
zelfmoordneigingen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hoewel ik het een heel goede acteur vind, vind ik zijn personage vrij irritant en op sommige punten vrij ongeloofwaardig.
Wekenlang die toffe maniertjes en bijna zelfmoordneigingen krijgen als hij lichtelijk onder druk komt.
Je bent zelf achterlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:44 schreef chiren het volgende:
Wat een achterlijke finale. Zo lang opbouwen naar deze anti-climax vol onlogische shit op inderdaad A-team niveau. Ik zat helemaal klaar voor de oorlog alleen maar om erachter te komen dat er een oorlog aangekondigd gaat worden! WTF!
Ook zo achterlijk; Sasha wordt een walker, valt Negan aan, hel breekt los, overal is herrie en er wordt geschoten. Waar we 7 seizoenen lang gezien hebben dat walkers op geluid afkomen neemt walker-Sasha blijkbaar de benen en moeten ze haar ZOEKEN aan het eind om d'r af te maken![]()
![]()
![]()
![]()
Het Rick-Negan gesprekje was het enige lichtpuntje wmb.
Ik vind Eugene juist een geweldige verpersoonlijking van een bijzonder intelligente autist: sociaal matig, altijd dat logische denken, zo'n heerlijk systematische manier van praten etcquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hoewel ik het een heel goede acteur vind, vind ik zijn personage vrij irritant en op sommige punten vrij ongeloofwaardig.
Wekenlang die toffe maniertjes en bijna zelfmoordneigingen krijgen als hij lichtelijk onder druk komt.
Eugene en Sheldon van The Big Bang Theory zouden vast een awkward duo zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Eugene juist een geweldige verpersoonlijking van een bijzonder intelligente autist: sociaal matig, altijd dat logische denken, zo'n heerlijk systematische manier van praten etc
Leuk vooral, beter dan zo'n popiejopie als Neganquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eugene en Sheldon van The Big Bang Theory zouden vast een awkward duo zijn.
Dat heb ik ook al een paar keer gedaan, ga ik ws deze zomer ook weer doen. Heerlijk s'avonds laat 1 of 2 eps kijken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet gebinged. Dat zou wel een lange zit zijn. Maar ik kijk regelmatig oude afleveringen terug, en begin ook regelmatig weer bij aflevering 1
.
Laatst nieuwe TV gehaald. Van 32" naar 55". Eerste wat ik gekeken heb is Days gone bye (eerste episode)
Zo lang bestaat GTST ook al, dus dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ze hebben in een interview eens gezegd dat ze ideeën genoeg hadden voor 25 jaar.
En dan niet eens de banden lek schietenquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef Subject het volgende:
Ben ik de enige die helemaal stuk ging toen negan zijn middelvinger opstak tijdens het wegrijden
Z'n vieze vinger er af schietenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan niet eens de banden lek schieten
Ik wilde het seizoen ondanks de in mijn ogen vele fillers nog wel even afkijken omdat TWD eigenlijk altijd opbouwt naar een season finale. Wat dat betreft vond ik hem helaas vreselijk voorspelbaar en had ik gehoopt op een iets definitievere afhandeling van de Saviours.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Vooral het soort kritiek niet. Ik heb ook wel kritiek op TWD namelijk, maar dat zijn kleine puntjes. Dat is ook direct het storende; kritiek hier (of elders) is 1 lange zeikpost waarin er niets overblijft van wat ik een geweldige serie vind. Niets is positief. Alles is kut.
Ik heb niets met GoT bijvoorbeeld, eerste seizoen een kans gegeven maar niet mijn ding. Kijk het dus ook niet, en zal al helemaal niet in het topic van GoT gaan posten.
Que?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Que?Bij fox dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |