Dat jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien waren alleen Rick + Carl op de knieėn. De rest van Alexandria was er ook nog, op de doden na die Rick op de grond zag liggen toen hij naar Carl werd begeleid.
10 man + tijger + hilltop + Alexandria - Michonne, Rick en Carl.
Maar, gezien de grootte van de groep van Negan op 't eind is Oceanside eigenlijk wel erg nodig komend seizoen. En ik hoop dat Ezekiel een grote rol krijgt, geweldig karakter.
Gelukkig mag jij dat vinden. En ben ik het er totaal mee oneensquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja en die van Alexandria hebben ook in een seconde weer allemaal een wapen in de hand. Het was gewoon van een knulligheid die je bij the a-team verwacht, maar niet bij de best bekeken serie van het moment waar er dus genoeg geld binnen stroomt om betere schrijvers en makers aan te stellen. Maar dat vind ik het merendeel van dit seizoen trouwens, dat het meer knullig dan goed is. Jammer na die fantastische seizoensopener
dat mag ook gelukkigquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij dat vinden. En ben ik het er totaal mee oneens.
Hoe weet jij overigens dat mensen van Alexandria geen wapens meer hadden op dat moment?
Er lopen zombies rond, dus dat laatste is het per definitie al nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat mag ook gelukkig
lijkt me niet als je mensen onder schot of gevangen houdt dat je dat doet en ze ondertussen met een revolver in de jas laat zittenalthans, in een logische wereld
Waren ze gepakt dan door de saviours? Dat heb ik dan gemist. Ik dacht namelijk dat alleen Rick en Carl gepakt waren, en de rest op de vlucht was.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat mag ook gelukkig
lijkt me niet als je mensen onder schot of gevangen houdt dat je dat doet en ze ondertussen met een revolver in de jas laat zittenalthans, in een logische wereld
Vriend van me is woedend dat die tijger niet Negan aanviel. Omdat dat volgens hem uitmelken van de serie is. Dus de meningen daarover verschillen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Toch mooi dat die tijger wist wie ze aan moest vallen
Verder prima seizoenssluiter
Ja, maar dan was de serie ook wel snel afgelopen. Er waren deze aflevering genoeg momenten om hem te kunnen afschieten...quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vriend van me is woedend dat die tijger niet Negan aanviel. Omdat dat volgens hem uitmelken van de serie is. Dus de meningen daarover verschillen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:02 schreef Odaiba het volgende:
The Walking Dead: 15 Things That Need To Change In Season 8
Ik kan me hier wel in vinden.
Dat is juist 'leuk', ook een enorm belangrijk personage als Glenn werd er gewoon op zo'n lompe manier uitgemept, zoals dat net zo goed een willekeurige bewoner van Alexandria had kunnen overkomen.quote:After the divisive season six finale and the gratuitous season seven opener, fans began to jump ship, feeling that the series was becoming exceedingly bleak and that Abraham and (especially) Glenn deserved a better send off.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vriend van me is woedend dat die tijger niet Negan aanviel. Omdat dat volgens hem uitmelken van de serie is. Dus de meningen daarover verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 04-04-2017 13:17:22 ]
Daar punt wou ik juist niet overnemen. Vond dat namelijk best tofquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist 'leuk', ook een enorm belangrijk personage als Glenn werd er gewoon op zo'n lompe manier uitgemept, zoals dat net zo goed een willekeurige bewoner van Alexandria had kunnen overkomen.
Bedankt voor de spoiler.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:11 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dan moet je maar tegen die vriend van je zeggen dat die serie gebaseerd is op comics ***
Dat is inderdaad een spoiler, maar gelukkig wist ik het al. Verder willen ze in de serie ook wel eens de comic lijn niet volgen.quote:
Ze werden volgens mij onder schot gehouden met de wapens nog in de hand.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij dat vinden. En ben ik het er totaal mee oneens.
Hoe weet jij overigens dat mensen van Alexandria geen wapens meer hadden op dat moment?
Klopt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ze werden volgens mij onder schot gehouden met de wapens nog in de hand.
Ik dacht dat dat was voordat Carl gepakt was, want dat herinner ik me nog wel. Zeg maar het moment van walker Sasha. Maar oke, jullie kunnen gelijk hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ze werden volgens mij onder schot gehouden met de wapens nog in de hand.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een spoiler, maar gelukkig wist ik het al. Verder willen ze in de comics ook wel eens de comic lijn niet volgen.
Verder zitten er wel meer bij waar ik het niet mee eens ben, zoals dat het raar/negatief is dat Morgan ineens doordraaide en Richard dooddequote:Op dinsdag 4 april 2017 13:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Daar punt wou ik juist niet overnemen. Vond dat namelijk best tof
Dat was inderdaad een hele rare omdraai... Had van mij niet gehoeven op zo'n manier, want past niet bij zijn personage.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verder zitten er wel meer bij waar ik het niet mee eens ben, zoals dat het raar/negatief is dat Morgan ineens doordraaide en Richard doodde
Nee, hou maar op. Seizoen 2 staat me nog goed bij, met die boerderij van Hershel...quote:Zo'n aflevering als die met Tara tussendoor vind ik ook prima, soms wel eens lekker om niet telkens tussen drie of vier plekken te switchen.
Wil toch nog wel eens weten wat al deze ellende heeft veroorzaakt, maar echt sprongen daar naartoe maken ze niet.quote:Oh en 'plans for an endgame' ben ik het ook niet mee eens. Niet dat het nooit hoeft te stoppen, maar dit is natuurlijk geen serie waar het over een endgame gaat. Het is niet zo dat ze Negan verslaan en ze dan 'gewonnen' hebben en alles weer ok is
Niet iedereen leest de strip of leest zich zo in dat ze weten waar het verhaal naartoe gaat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Maar wat is nou precies de spoiler volgens jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |