Ziggo >>>> KPNquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Niks mis met KPN toch?
Nooit gezeik mee, in tegenstelling tot Ziggo.
Dan dus toch Kuijt, op links.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:49 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 13:47:05Elia begint zondag in de Arena op de bank. #ajafey reageer retweet
Behoorlijk klote.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:53 schreef Caland het volgende:
Geen Kongolo, geen Elia en geen Vilhena.
Je mist dus je hele linkerflank en een linkermiddenvelder.
Genot.
Bilal er ook niet bij.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:04 schreef Caland het volgende:
Gewoon starten met Bilal en Berghuis, jatog.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:10 schreef Typisch het volgende:
Wel pittige aids.
Nelom - Nieuwkoop-Kuyt
is toch een wat mindere flank dan Kongolo - Vilhena - Elia.
Ik heb er gewerkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Niks mis met KPN toch?
Nooit gezeik mee, in tegenstelling tot Ziggo.
Aha, vertel? Is het echt zo erg ja?quote:
Bedankt voor de bijdrage.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alsof de Klassieker er nog toe doetjullie zijn al kampioen boys.
Op de consumentenmarkt scoren ze goed. Ben zelf ook zeer tevreden na mijn overstap vanquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aha, vertel? Is het echt zo erg ja?
Als klant merk ik er weinig van in ieder geval.
Met de punt naar voren en Toornstra waarschijnlijk meer op de positie van Kuyt en Dirk dan als aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de consumentenmarkt scoren ze goed. Ben zelf ook zeer tevreden na mijn overstap vanZiggo
![]()
Misschien waren ze op de werkvloer tegen Scrummie niet zo aardig.
En terecht, als hij hier de vuile was even lekker buiten wil gaan hangen.![]()
Dus.. wordt het dan zoiets?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige hier die Jørgensen nog geen geweldenaar vind? Speelt best aardig, en in zijn balconcontacten en inzet 800x beter dan kraamgeval, maar het is ook niet alsof hij ze uit alle hoeken en standen er ik schiet ofZo. Ik hoop vooral dat hij nog een paar stappen door kan groeien richting niveau Pelle, al denk ik niet dat hij dat niveau uiteinendelijk ook daadwerkelijk gaat halen. Voor de eredivisie best leuk, maar verder niet heel indrukwekkend ofZo.
Dan ben je een klant die nooit problemen heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aha, vertel? Is het echt zo erg ja?
Als klant merk ik er weinig van in ieder geval.
Ten eerste hij noemt nadrukkelijk 'nog', dus op dat moment begin afgelopen oktober.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ik dacht eerst dat het een recente post was
Dat werk heb ik tien jaar geleden of zo ook gedaan, precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je een klant die nooit problemen heeft.
Maar is alweer jaren terug hoor. Ik heb toen in er werkte in elk geval besloten er *nooit* klant te worden. Het mooiste van oplichting was dat je toen nog Het Net, Planet en gewoon KPN had. KPN & Planet klanten betaalden 10 cent per minuut, Het Net klanten (allemaal LIMBURGERS!) betaalden 45 cent per minuut. Kwam gewoon allemaal binnen op dezelfde helpdesk.
Het hele debat is hier te zienquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:08 schreef Oldground het volgende:
Iemand hier dat Arminius debat over Feyenoord City gezien?
Dit. Waarom een bijna een half jaar oude post quoten?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ten eerste hij noemt nadrukkelijk 'nog', dus op dat moment begin afgelopen oktober.
Ten tweede, Jørgensen zit nu ook 'nog'niet op het niveau Pellè.
wtfquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele debat is hier te zien
Toepasselijke muziek vanaf 10:30
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:54 schreef F.M.D. het volgende:
geen aanjager vilhena, wel slappe nelom. daar kom je in de arena niet mee weg. nederlaag is ingecalculeerd.
Heb het vanmorgen teruggekeken. Wat je zegt klopt wel, maar dat was ook een paar jaar geleden (waar ik wel bij was). Erg storend.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele debat is hier te zien
Ik ga het in stappen terugkijken, maar begreep dat het aardig werd verstoord door geschreeuw zo nu en dan
Toepasselijke muziek vanaf 10:30
Start vanaf 27 minuten zo ongeveer.
zien we zondag of het gelul is. als elia niet begint in de basis, mis je gewoon in elke linie een cruciale speler. te veel voor in een topwedstrijd op vijandelijke bodem.quote:
Wat een kk hoer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:04 schreef Hamilcar het volgende:
Ik droomde vannacht dat m'n ex me uit het niets belde en lachend vertelde dat Feyenoord 4-1 achter staat tegen Ajax, waarna ze ophing. Wat de neuk.
Snap dat anti Krabby nooit zo. Gister had hij ook gelijk inzake Vilhena.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:34 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Krabby geen KPN als hoofdsponsor met als sluitend verhaal: 'Geen naam gehoord, maar schijnt iets onbekender te zijn.'
Krabaids.
Koning van het non nieuwsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Snap dat anti Krabby nooit zo. Gister had hij ook gelijk inzake Vilhena.
Dat wordt dus iets van het niveau TitaTuinmeubelen.nl. Koevermansgod.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:34 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Krabby geen KPN als hoofdsponsor met als sluitend verhaal: 'Geen naam gehoord, maar schijnt iets onbekender te zijn.'
Krabaids.
Een wat onbekender bedrijf dat evenveel als het grote Opel gaat betalen kan toch bijna niet. Het moet wel een erg bekend groot bedrijf zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:34 schreef Slobeend het volgende:
Krabaids.
Hij kwam in het verleden altijd met gestook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Inderdaad, en met allerlei berichten waar niets van bleek te kloppen. Volgens mij houdt hij zich nu wel een beetje in.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij kwam in het verleden altijd met gestook.
Feyenoord in de eerste 27 wedstrijden van Feyenoord dit seizoen:quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Dan word je een beetje de kampioen van de armoede.
Ik droomde vannacht dat mn ex mn ex niet was en ik er nog aan vastzat. Veel erger. Die hield namelijk niet van voetbal en zou nog niet bellen als Feyenoord met 10-0 voorstond, ik in de fik stond en hij me kon blussen met dat nieuws.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:04 schreef Hamilcar het volgende:
Ik droomde vannacht dat m'n ex me uit het niets belde en lachend vertelde dat Feyenoord 4-1 achter staat tegen Ajax, waarna ze ophing. Wat de neuk.
HAAAA GAAAAYYYquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat mn ex mn ex niet was en ik er nog aan vastzat. Veel erger. Die hield namelijk niet van voetbal en zou nog niet bellen als Feyenoord met 10-0 voorstond, ik in de fik stond en hij me kon blussen met dat nieuws.
De bal is rond.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, en met allerlei berichten waar niets van bleek te kloppen. Volgens mij houdt hij zich nu wel een beetje in.
[..]
Feyenoord in de eerste 27 wedstrijden van Feyenoord dit seizoen:
-Vanaf eerste speeldag bovenaan
-Meeste punten
-Meeste doelpunten voor
-Minste doelpunten tegen (samen met PSV)
-Tot nu toe 7 punten uit 3 topwedstrijden
[ link | afbeelding ]
In de eerste 27 wedstrijden van dit seizoen heeft Feyenoord 69 punten gehaald, 68 doelpunten gemaakt en 17 doelpunten tegen gekregen. Als je de op basis hiervan de gemiddelden per wedstrijd uitrekent en je dit vervolgens doortrekt naar 34 wedstrijden, kun je deze gegevens vergelijken met de statistieken van eerdere kampioenen:
[ link | afbeelding ]
Je kunt ook nog kijken naar de voorsprong op de nummer 2. Feyenoord staat na 27 wedstrijden 6 punten voor, als je dit doortrekt naar 34 wedstrijden kom je op 7,56 punten. De voorsprong na 34 wedstrijden van de kampioen op de nummer 2 is in de afgelopen 19 seizoenen 12 keer kleiner geweest dan dat, en maar 7 keer groter.
Het lijkt voor ons nu alsof het echt een enorm spannend seizoen is, waarbij het elke week ineens fout kan gaan... een flinterdunne marge van 4 of 6 punten kan zo weg zijn natuurlijk. MAar ik heb echt het idee dat we later op dit seizoen terugkijken en het het seizoensverloop dan eigenlijk allesbehalve spannend lijkt te zijn geweest. Feyenoord is vanaf het begin de beste en meest stabiele ploeg, Ajax komt al die tijd al net wat tekort en PSV heeft nooit echt meegedaan.Als je geen supporter bent van een van de drie topclubs is er denk ik echt geen flikker aan deze 'titelstrijd;. Maar ik zit zondag sowieso weer met een dosis gezonde spanning voor de buis hoor! Adrenalin is a hell of a drug.
Aw, dat klinkt meer als een nachtmerrie dan een droom. Ik werd lachend wakkerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat mn ex mn ex niet was en ik er nog aan vastzat. Veel erger. Die hield namelijk niet van voetbal en zou nog niet bellen als Feyenoord met 10-0 voorstond, ik in de fik stond en hij me kon blussen met dat nieuws.
Mijn ex was een nachtmerrie op twee benen. Ben van pure ellende met een Ajacied gaan daten na hemquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:30 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Aw, dat klinkt meer als een nachtmerrie dan een droom. Ik werd lachend wakker![]()
![]()
.. ik voel me nu enigszins geconflicteerd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mijn ex was een nachtmerrie op twee benen. Ben van pure ellende met een Ajacied gaan daten na hem
Nee joh, kon ik me eindelijk eens letterlijk laten naaien door de kliek uit 020, toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:07 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
.. ik voel me nu enigszins geconflicteerd.
Lucky Ajax :'Dquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee joh, kon ik me eindelijk eens letterlijk laten naaien door de kliek uit 020, toch?
Over daten met Ajacieden gesproken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mijn ex was een nachtmerrie op twee benen. Ben van pure ellende met een Ajacied gaan daten na hem
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over daten met Ajacieden gesproken.
Wij wonen in West-Brabant vlakbij Breda, en mijn zus had een date helemaal uit Alkmaar laten overkomen naar hier.
Hij dat Teringeind gereden, belt aan en mijn zus doet open. Het eerste dat mijn zus vraagt "Oh ja, ben jij trouwens voor Ajax?"
Toen de arme jongen bevestigend antwoordde gooide ze keihard de deur voor hem dicht en is ze terug naar boven gegaan, waarna hij dat hele Teringeind weer terug kon rijden.
Eigenlijk best lullig, maar ik vind het stiekem toch wel hilarisch.
Het verhaal wordt bij ons in de familie nog geregeld aangehaald. Ik moest het toch even met jullie delen.
Pics van je zus?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij wonen in West-Brabant vlakbij Breda, en mijn zus had een date helemaal uit Alkmaar laten overkomen naar hier.
Hij dat Teringeind gereden, belt aan en mijn zus doet open. Het eerste dat mijn zus vraagt "Oh ja, ben jij trouwens voor Ajax?"
Toen de arme jongen bevestigend antwoordde gooide ze keihard de deur voor hem dicht en is ze terug naar boven gegaan, waarna hij dat hele Teringeind weer terug kon rijden.
Het verhaal wordt bij ons in de familie nog geregeld aangehaald. Ik moest het toch even met jullie delen.
Krabbendam past met zijn geneuzel en gestook en gekut beter bij een roddelbladquote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Krabby heeft aan de andere kant ook meermaals geroepen dat Tonny al weg was bij Feyenoord en dat "Dollar Dirk" nooit meer zou komen. Maar als je die artikels las zag je alleen maar op niets gebaseerde vermoedens. Altijd als het rustig was rond de club kwam hij weer met een stookartikel aanzetten omdat ie geen goede onderwerpen had. Daarom neemt niemand hem meer serieus en wilde Dirk niet meer met hem praten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Als echt waar dan heb je toch wel echt een tokkiefamilie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ziet hij eruit zeg...quote:
quote:Gio zegt nee tegen KNVB: Ik wil kampioen worden
Giovanni van Bronckhorst schiet niet in de stress vanwege de oorlogstaal van Ajax-middenvelder Lasse Schöne, die voorspelt dat Feyenoord nog zal instorten.
Dat Feyenoord in competitieverband al sinds 2005 niet meer heeft gewonnen in Amsterdam tegen Ajax. Dat Ajacied Lasse Schöne nog een ineenstorting van de koploper voorspelt. Giovanni van Bronckhorst haalde er gisteren nog net niet schaterlachend zijn schouders over op. ,,Statistieken tellen helemaal niet, ik heb er ook niets mee eerlijk gezegd’’, zegt Van Bronckhorst. ,,We willen in de Arena een goed resultaat boeken en zorgen dat we er voor de laatste zes wedstrijden gewoon enorm goed voor staan.’’
Schöne voorspelde dat Ajax zondag wint en Feyenoord dan in elkaar stort, daar doet Van Bronckhorst. ,,De woorden van Schöne als extra motivatie of prikkel? Wij willen kampioen worden. Dat is onze prikkel en dat is voldoende.’’
Geen verstoppertje
De trainer van Feyenoord het volste vertrouwen in een goede afloop. En misschien was het wel daarom dat hij geen verstoppertje wilde spelen. Ja, Eljero Elia trainde al twee dagen voluit mee. Maar de trainer gaf toe dat hij in de Arena niet op een basisplaats hoeft te rekenen. ,,Meer voor erbij’’, zei Van Bronckhorst, die wederom voor Miquel Nelom als linksback kiest omdat Terence Kongolo nog altijd geblesseerd is.
En de onervaren Bart Nieuwkoop gaat in de Arena hoogstwaarschijnlijk aan de aftrap verschijnen omdat Tonny Vilhena door een schorsing ontbreekt. ,,Of hij klaar is voor een basisplaats? Dat denk ik wel’’, zegt Van Bronckhorst.
Als ze in Zeist bij de KNVB aan hem denken om het zwalkende Oranje weer op de rails te zetten, dan kunnen ze de moeite besparen. Van Bronckhorst heeft geen interesse. ,,Als ze bellen, zeg ik nee’’, zegt de trainer. ,,Ik wil kampioen worden met Feyenoord.’’
quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als echt waar dan heb je toch wel echt een tokkiefamilie.
Hij is inmiddels ook wel oud .quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat ziet hij eruit zeg...
Hij heeft overigens volkomen gelijk, maar hij lijkt wel terminaal...
Is 61, vind ik nou niet bijzonder oud ofzoquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is inmiddels ook wel oud .
Weet niet precies hoe oud maar in de jaren 90 zag hij er al vijftig plus uit.
Wat een kut hoer inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als echt waar dan heb je toch wel echt een tokkiefamilie.
Prachtigquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die scharrel van me was behalve het Ajaciedendom best okay en ook erg relaxed over het voetbal-aspect. We waren allebei nooit echt boos over een uitslag of zo. We konden dus zonder grote incidenten de klassieker uitzitten naast elkaar. Soms eens een stompquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:39 schreef Keyos het volgende:
...
Overigens zou ik nooit kunnen daten met een meid die actief voetbal volgt en voor Ajax is. Klinkt misschien zielig, maar voetbal kijken is al stressvol genoeg, dan hoef ik niet iemand te hebben die de hele tijd zit te lachen naast me als het weer kut is. Mijn beste vriend is een Ajacied, maar die kan ik gewoon negeren op een wedstrijddag, je vriendin niet.
oke we weten nu wel genoeg...ik verwijs je nu ergens anders heen om over je scharrels te gaan praten:quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die scharrel van me was behalve het Ajaciedendom best okay en ook erg relaxed over het voetbal-aspect. We waren allebei nooit echt boos over een uitslag of zo. We konden dus zonder grote incidenten de klassieker uitzitten naast elkaar. Soms eens een stomp
Dus als die verkeerde club het enige is en hij verder normaal reageert op voetbal, dan ga ik er echt niet op afknappen natuurlijk. Maar het is wel een geweldige pre als iemand ook voor Feyenoord is natuurlijk
ergo, krabby is een kankerjood!quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:14 schreef Typisch het volgende:
Krabby is dus een Spartaan joh, wist ik niet.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke we weten nu wel genoeg...ik verwijs je nu ergens anders heen om over je scharrels te gaan praten:
www.libbeleforum.nl
Als ik die lijst zo goed interpreteer wordt eigenlijk Ajax alleen kampioen op moment dat andere teams het af laten weten, als we het dan toch over kampioen van de armoede hebben....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, en met allerlei berichten waar niets van bleek te kloppen. Volgens mij houdt hij zich nu wel een beetje in.
[..]
Feyenoord in de eerste 27 wedstrijden van Feyenoord dit seizoen:
-Vanaf eerste speeldag bovenaan
-Meeste punten
-Meeste doelpunten voor
-Minste doelpunten tegen (samen met PSV)
-Tot nu toe 7 punten uit 3 topwedstrijden
[ link | afbeelding ]
In de eerste 27 wedstrijden van dit seizoen heeft Feyenoord 69 punten gehaald, 68 doelpunten gemaakt en 17 doelpunten tegen gekregen. Als je de op basis hiervan de gemiddelden per wedstrijd uitrekent en je dit vervolgens doortrekt naar 34 wedstrijden, kun je deze gegevens vergelijken met de statistieken van eerdere kampioenen:
[ link | afbeelding ]
Je kunt ook nog kijken naar de voorsprong op de nummer 2. Feyenoord staat na 27 wedstrijden 6 punten voor, als je dit doortrekt naar 34 wedstrijden kom je op 7,56 punten. De voorsprong na 34 wedstrijden van de kampioen op de nummer 2 is in de afgelopen 19 seizoenen 12 keer kleiner geweest dan dat, en maar 7 keer groter.
Het lijkt voor ons nu alsof het echt een enorm spannend seizoen is, waarbij het elke week ineens fout kan gaan... een flinterdunne marge van 4 of 6 punten kan zo weg zijn natuurlijk. MAar ik heb echt het idee dat we later op dit seizoen terugkijken en het het seizoensverloop dan eigenlijk allesbehalve spannend lijkt te zijn geweest. Feyenoord is vanaf het begin de beste en meest stabiele ploeg, Ajax komt al die tijd al net wat tekort en PSV heeft nooit echt meegedaan.Als je geen supporter bent van een van de drie topclubs is er denk ik echt geen flikker aan deze 'titelstrijd;. Maar ik zit zondag sowieso weer met een dosis gezonde spanning voor de buis hoor! Adrenalin is a hell of a drug.
quote:Hier kun je in Rotterdam naar de Klassieker kijken
Feyenoordfans die de wedstrijd tegen Ajax morgen buiten willen kijken, wacht droog weer met aardig wat zon. Volgens weerman Leen de Koning wordt het zo'n 15 graden. 'En de wedstrijdspanning zorgt vast voor wat warmte'.
Dat is goed nieuws voor de AD-lezers die morgen naar de Schiestraat komen om de Klassieker te kijken bij De Biergarten en Annabel. Voor 5 euro kunnen zij de wedstrijd kijken, mét voor- en nabeschouwing door oer-Feyenoorder Willem van Hanegem. Het voetbalfeest is volledig uitverkocht.
Ook bij Woudestein kunnen voetballiefhebbers de wedstrijd via grote schermen op het veld volgen. Wie erbij wil zijn, moet wel 125 euro betalen. Voor het duel treedt Lee Towers op die in elk geval zijn hit You'll Never Walk Alone zal laten horen. De opbrengst van het evenement komt ten goede aan de Dutch CAA Foundation, een organisatie die zich inzet tegen de hersenziekte CAA.
De wedstrijd is ook te zien op televisieschermen in horecagelegenheden op het Stadhuisplein in het centrum van Rotterdam. Natuurlijk zullen supporters zich ook verzamelen in andere kroegen in de Maasstad. Denk bijvoorbeeld aan café Schuimspaan op de Laan op Zuid, café Aan Zet aan de Schiedamseweg, Panenka aan de Eendrachtsweg en Penny Pean op de Meent.
Gewoon volgende keer 'oh, Dirkje Kuyt van me' in z'n oor fluisteren tijdensquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die scharrel van me was behalve het Ajaciedendom best okay en ook erg relaxed over het voetbal-aspect. We waren allebei nooit echt boos over een uitslag of zo. We konden dus zonder grote incidenten de klassieker uitzitten naast elkaar. Soms eens een stomp
Dus als die verkeerde club het enige is en hij verder normaal reageert op voetbal, dan ga ik er echt niet op afknappen natuurlijk. Maar het is wel een geweldige pre als iemand ook voor Feyenoord is natuurlijk
wat is jou probleem manquote:
Da's volgend jaar pas Arie.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:50 schreef Henrys het volgende:
Is wel weer typisch Feyenoord dat in het jaar dat we kampioen worden, de kampioen van de eredivisie zich niet meer rechtstreeks plaatst voor de CL
Hopelijk worden we in het volgende seizoen kampioen ja.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:50 schreef Henrys het volgende:
Is wel weer typisch Feyenoord dat in het jaar dat we kampioen worden, de kampioen van de eredivisie zich niet meer rechtstreeks plaatst voor de CL
Met de hele dag onbeperkt vreten en zuipen. En Leen natuurlijk.quote:
Pak 'mquote:Op zaterdag 1 april 2017 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hopelijk worden we in het volgende seizoen kampioen ja.
Op Coen gelijk gedaan paar uur terug al.quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:17 schreef Caland het volgende:
https://www.goudenelftal.(...)tm_term=Coen_Moulijn
Even stemmen allemaal.
Gr gr
Spannend!quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:17 schreef Caland het volgende:
Even stemmen allemaal.
Gr gr
Sneu dit. Maar goed werk. Lekker fappen met z'n allen op spelers die we niet eens hebben zien spelenquote:Op zaterdag 1 april 2017 23:17 schreef Caland het volgende:
Even stemmen allemaal.
Gr gr
Madquote:Op zondag 2 april 2017 00:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sneu dit. Maar goed werk. Lekker fappen met z'n allen op spelers die we niet eens hebben zien spelen
Ik vraag me af waar de overige 7% op gestemd heeftquote:Op zaterdag 1 april 2017 23:17 schreef Caland het volgende:
Even stemmen allemaal.
Gr gr
Nooit, we worden kampioen _0_.quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 00:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sneu dit. Maar goed werk. Lekker fappen met z'n allen op spelers die we niet eens hebben zien spelen
Nee, waarom?quote:
Verkeerde topicquote:
PASSIEquote:
voor wie? de LIgt?quote:
Hehehe, wist niet dat er meer Fokkers in de Schuim komen.quote:
Paar extra boxers: Check.quote:
Je moederquote:Op zondag 2 april 2017 00:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga lekker met het gezin naar Blijdorp. Geen zin in die stress.quote:Op zondag 2 april 2017 09:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Paar extra boxers: Check.
Maar dat is standaard bij elke uitwedstrijd..
bang voor weer een nederlaag tegen de aartsrivaal.quote:
De neusaap schijnt een aanrader te zijnquote:Op zondag 2 april 2017 09:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga lekker met het gezin naar Blijdorp. Geen zin in die stress.
Lijkt een beetje op Louis van Gaal.quote:Op zondag 2 april 2017 09:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De neusaap schijnt een aanrader te zijn
[ afbeelding ]
ik vind dat persoonlijk een hele gunstige statistiek op dit momentquote:Op zondag 2 april 2017 09:50 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
bang voor weer een nederlaag tegen de aartsrivaal.
van de laatste 21 klassiekers (uit en thuis) er maar 1 gewonnen.
Je zegt wat zinnigs. Klaasgod.quote:Op zondag 2 april 2017 09:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vind dat persoonlijk een hele gunstige statistiek op dit moment
Hoe meer een bepaalde uitslag voorkomt in een bepaalde reeks hoe groter de kans wordt dat er een omslagpunt komt....... Harvard![]()
Zou dat omslagpunt vandaag zijn?
Gelijkspel is genoeg
Winst is voortreffelijf
Nederlaag is een hele kleine domper maar geen ramp
doemdenker..quote:Op zondag 2 april 2017 10:02 schreef exile79 het volgende:
Nederlaag zou ook een ramp zijn. In Zwolle hebben we ook nog nooit gewonnen en dan sta je zo weer gelijk in punten. Dan trekken wij het echt niet meer over de streep hoor.
Ajax heeft nog een paar zware potjes....psv uit bijvoorbeeld...\Het gaat niet alleen om Feyenoord maar ook wat de concurrentie nog gaat doen. Ik ben zeer positief.quote:Op zondag 2 april 2017 10:02 schreef exile79 het volgende:
Nederlaag zou ook een ramp zijn. In Zwolle hebben we ook nog nooit gewonnen en dan sta je zo weer gelijk in punten. Dan trekken wij het echt niet meer over de streep hoor.
quote:Op zondag 2 april 2017 10:02 schreef exile79 het volgende:
quote:Berghuis: We gaan met de borst vooruit de Arena in
Winnen in de Arena. Feyenoorder Steven Berghuis maakte het al eens mee toen hij nog in het shirt van AZ speelde. ,,Aron Johannsson maakte het winnende doelpunt’’, weet Berghuis nog. ,,Niklas Moisander van Ajax kreeg een rode kaart. Het was een mooie ervaring. Maar dit zal anders zijn.’’
02-04-17, 09:22
Met dat laatste doelt de aanvaller niet op zozeer op de uitslag, want met een 0-1 zou Feyenoord de landstitel voor het oprapen te hebben. ,,Dan komen we wel heel dichtbij’’, zegt de speler die verwacht na het seizoen weer te moeten terugkeren bij Watford in de Engelse Premier League. ,,Dat met Watford is iets voor later. Ja, we gaan echt met de borst vooruit de Arena binnenstappen. Wij zijn de koploper van Nederland, dan ga je niet angstig naar een wedstrijd toe. Dat verdienen al die mensen die achter ons staan ook helemaal niet. Natuurlijk voel ik het verlangen, de hunkering. Ik woon in Rotterdam en al valt de gekte nog mee, de mensen spreken je wel vaak aan. Ja, het valt nog mee, vind ik. Ik heb mijn haar geknipt, dus misschien herkennen ze me niet zo eenvoudig hahaha. Maar ik had er laatst met Karim El Ahmadi over. Ik zei fantastisch hoor al die mensen, veel mensen positief over ons elftal. Hij zei: geniet er van, ik heb ook de andere kant meegemaakt.’’
Of ik op rechts of op links speel? Op rechts voel ik me misschien iets vrijer.
Die sportief barre tijden lijken inmiddels ver achter de Rotterdammers te liggen. In de Arena kan Feyenoord de kroon op het werk zetten. Of is het eerder zorgen dat de voorsprong op Ajax in elk geval intact blijft? ,,Dat eerste is het droomscenario, het scenario waar wij aan denken. Maar alles hangt van de wedstrijd af. Dat bepaalt waar je achteraf tevreden mee moet zijn. Of ik op rechts of op links speel? Op rechts voel ik me misschien iets vrijer. Maar links kan ook, al was het tegen Heerenveen inderdaad moeizaam. Daar hadden we in de eerste helft vaak de bal niet en moesten we achteruit. Dat was lastig voor mij.’’
Na de pauze stond Berghuis weer op rechts en was hij nadrukkelijk betrokken bij de twee Rotterdamse treffers. ,,We voelen ons goed, ik dus ook. De aanloop naar de Klassieker was apart omdat veel spelers lang weg waren met de nationale ploeg. Ik vond het in eerste instantie jammer dat we niet echt een hele week samen naar zo’n topwedstrijd konden toeleven. Maar weet je: toen we donderdag allemaal in de Kuip aankwamen, voelde het als typisch Feyenoord. Het voelde alsof we alweer weken bij elkaar waren en naar die topwedstrijd toeleefden;
Woudenberg op rechts? Waarom niet gewoon Nieuwkoop?quote:Op zondag 2 april 2017 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
zo de opstelling zojuist doorgekregen van gio
------------jones----------
karsdorp---heijden------Botteghin----Nelom
Woudenberg------EL----------Toornstra
Berghuis----------Jorgensen-------Kuijt
Woudenberg denk ik over rechts en Toornstra over links. Anders zou heel die linkerkant anders zijn als normaal met Kongolo, Vilhenna, Elia.
Beetje jammer dat heel die linkerkant afwezig is. Ajax zal daar op in gaan willen spelen.
Feyenoord heeft alles te winnen en bijzonder weinig te verliezen. Win en Ajax is knock-out, verlies en Ajax staat met 3 punten achter en op doelsaldo mijlenver weg. Moet Feyenoord nog 2x punten verspelen en Ajax, lastiger programma, alles pakken. Met een drukker programma.quote:Op zondag 2 april 2017 09:50 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
bang voor weer een nederlaag tegen de aartsrivaal.
van de laatste 21 klassiekers (uit en thuis) er maar 1 gewonnen.
nieuwkoop bedoel ikquote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Woudenberg op rechts? Waarom niet gewoon Nieuwkoop?
Heb vooral wat tegen die grote droevige groep Tokkies die menen bij de club te horen en zich nergens kunnen gedragen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Feyenoord eigenlijk?
Maar wat kom je hier dan doen?quote:Op zondag 2 april 2017 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb vooral wat tegen die grote droevige groep Tokkies die menen bij de club te horen en zich nergens kunnen gedragen.
Ze lopen overal wel. Maar bij Feyenoord zijn het er gewoon heel erg veel. Sneu volk.
Alsof je hier alleen mag posten als je Feyenoord supporter bent? Ik post ook bij Ajax en PSV. Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op zondag 2 april 2017 11:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar wat kom je hier dan doen?Hier zijn we allemaal beschaafde supporters.
Je doet hier altijd een beetje (passief) agressief. Omdat je een beetje boos bent op een groepje Feyenoorders, maar die groep zit hier helemaal niet.quote:Op zondag 2 april 2017 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je hier alleen mag posten als je Feyenoord supporter bent? Ik post ook bij Ajax en PSV. Zo vreemd is dat toch niet?
quote:Prominenten voorspellen: 'Feyenoord heeft de betere ploeg'
KLASSIEKER
Zelden stond er zoveel op het spel tijdens de Klassieker als vandaag. Wint Ajax, dan wordt de titelrace nog spannend, wint Feyenoord, dan staan de Rotterdammers met anderhalf been op de Coolsingel. Wij vroegen voetbalprominenten naar hun voorspelling.
30-03-17, 19:54 Laatste update: 02-04-17, 11:11
In aanloop naar de Klassieker komen steeds meer prominenten aan het woord.
Door Daniël Dwarswaard en Nik Kok
Jan van Halst
Voorspelling: 1-3 voor Feyenoord
Uitleg: ,,Feyenoord heeft een betere ploeg dan Ajax. Ik verwacht dat ze gaan reageren en dat ligt ze wel.''
Leroy Fer
Voorspelling: 2-2
Uitleg: ,,Een gelijkspel zou perfect zijn. Een overwinning? Ja, dan is het vandaag al afgelopen in de eredivisie.''
Michael Mols
Voorspelling: 1-2 voor Feyenoord
Uitleg: ,,Ajax moet, dus Feyenoord zou op de counter kunnen toeslaan met hun snelle mensen voorin. Achterin is Feyenoord heel stabiel.''
Gertjan Verbeek
Uitleg: ,,De kans is ook groot dat het een gelijkspel wordt omdat Feyenoord niet per se hoeft en ik Ajax niet bij machte zie om Feyenoord te verslaan. Maar een kleine overwinning voor Feyenoord zit er wel in (1-2). Feyenoord is veel stabieler dan Ajax. Zij laten het zien op de momenten dat het moet zoals laatst tegen Heerenveen. Zij kunnen de bakens wél verzetten. Ajax mist duidelijk scorend vermogen. Spannend gaat het wel worden.”
John van Loen
Voorspelling: 2-2
Uitleg: ,,Ik denk niet dat Feyenoord verliest. Ik hoop dat ze hoog druk zetten, want als ze gaan inzakken krijg je eenrichtingsverkeer.''
Aad de Mos
Voorspelling: 0-1 voor Feyenoord.
Uitleg: ,,En dan is het seizoen klaar. Feyenoord is meer een team dan Ajax. Ajax is sterk in de Arena, maar Feyenoord laat zich dit niet meer afnemen.''
Kees Kist
Voorspelling: 1-1
Uitleg: ,,De ploegen zullen in de Arena gelijkwaardig zijn aan elkaar. Ajax zal wel aanvallen, maar ik vind Feyenoord zo degelijk dat ze hen prima partij kunnen bieden. Dan neemt Ajax risico en dan moeten ze toch een tegentreffer slikken. Ik denk niet dat Feyenoord meer in de problemen komt. Zondag niet en dan daarna ook niet.”
Ronald de Boer
Voorspelling: 2-1 voor Ajax.
Uitleg: ,,Maar dat is meer omdat ik het hoop. Want Feyenoord is heel degelijk en heeft veel verschillende wapens."
Stefan Pettersson
Uitleg: ,,En dan kan het daarna echt nog wel spannend worden."
Johnny Rep
Voorspelling: 2-2.
Uitleg: ,,Feyenoord neemt een voorschot op de titel en dat gun ik hen wel."
Richard Witschge
Voorspelling: 3-1 voor Ajax.
Uitleg: ,,Feyenoord maakt een goede periode door, maar het thuisvoordeel gaat de doorslag geven."
Sjaak Swart
Uitleg: ,,Je denkt toch niet dat we nog wat weg gaan geven in ons eigen stadion?"
Gerard van der Lem
Uitleg: ,,Omdat het nog wel een beetje spannend moet blijven. Maar ik gun Feyenoord de titel wel."
Henk ten Cate
Voorspelling: 1-1
Uitleg: ,,Ik hou het op 1-1 want Feyenoord zit in een flow en die heeft aan dit gelijkspel genoeg. Ik proef zoveel honger bij die ploeg, dat is niet normaal. Die tweede helft tegen Heerenveen laatst, toen ze die 1-0-achterstand wisten om te buigen, was wat dat betreft exemplarisch. Ajax en PSV hebben in principe meer voetballende kwaliteiten maar Feyenoord kán niet verliezen. Zondag dus ook niet.”
Kees Jansma
Uitleg: ,,Bij Feyenoord is meer geloof en kracht momenteel dan bij Ajax. Dit kunnen ze niet meer laten lopen en dat gaat ook doorwerken in de Klassieker. Dat is trouwens een gevoel dat ik al veel langer heb. Voor het seizoen eigenlijk al. Dit is gewoon hét jaar voor Feyenoord. Het maakt ook niet veel uit dat Vilhena niet meedoet. Spelers worden geschorst of raken geblesseerd, dat is allemaal van geen doorslaggevende betekenis.”
Simon Tahamata
Voorspelling: 2-1 voor Ajax
Uitleg: ,,Maar het gaat Feyenoord niet van de titel houden.''
Kenneth Perez
Voorspelling: 3-3
Uitleg: ,,Ik denk dat het een spektakel wordt. Ajax moet in tegenstelling tot Feyenoord vol gas gaan. Dan moet Feyenoord wel mee. Dat kunnen ze, het wordt mooi.”
Pierre van Hooijdonk
Voorspelling: 0-1 voor Feyenoord
Uitleg: ,,Feyenoord kan zonder enige bibbers naar de Amsterdam Arena en dat komt dan vooral door dat laatste eredivisieweekeinde toen Ajax punten verspeelde tegen Excelsior. Dat zorgt ervoor dat ze vrijuit kunnen voetballen en dat is lekker. Het gevoel van ‘we kunnen een klapje krijgen’ is fijn in de wetenschap dat Feyenoord in de Arena al een tijdje niet heeft gewonnen.”
Bryan Roy
Voorspelling: 1-0 voor Ajax
Uitleg: ,,Dit is alleen gebaseerd op liefde voor de club. Verder zit er helemaal geen gedachte achter. Dat zegt wel genoeg hè.’'
quote:Op zondag 2 april 2017 00:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben er echt vam overtuigd dat we gaan winnen. Meestal eindigt het dan in een deceptiequote:
Ik heb er voornamelijk gewoon zin in. We zitten gewoon in een luxe positie. De joden moeten echt, maar mogen ook absoluut niet verliezen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken tegen een Feyenoord dat zo makkelijk scoort.quote:
Komt denk ik omdat het gewoon niet zo heel belangrijk is voor ons dit seizoen. Hangt niks van af en we staan ruim bovenaan dus hoeven ook na slechte resultaten onze eer niet te redden oid.quote:Op zondag 2 april 2017 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie wel wat het gaat worden. Ik heb niet die klassieker spanning geloof ik.
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 02-04-2017 om 12:11:29Feyenoorders in Katwijk brachten vanmorgen een laatste groet voor de klassieker. De bus is onderweg!!… #KLASSIEKERKOORTS
![]()
https://t.co/rwkee4551A reageer retweet
Dan moet je wel heel erg in de SM zijn wil je daar naar kijken.quote:Op zondag 2 april 2017 12:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Nu op FOX 5 de wedstrijd van 2005. Lucius, Buijs, Greene o.a. Wat een aids
JAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 april 2017 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Oke. Net had ik nog geen spanning. Alsof ik ineens wakker werd is dat er nu dus wel. Tyfuszooi.
Lekker genieten van die zure kop van Jan Joodquote:Op zondag 2 april 2017 12:35 schreef Keyos het volgende:
We worden kampioen vandaag mannen _0_. De vijver in.
Kon dat niet alleen bij Eredivisie Live?quote:Op zondag 2 april 2017 12:38 schreef VanKuikeren het volgende:
Sinds wanneer kan je geen losse wedstrijd meer kopen op Foxsports?
"I don't talk to you, you have Ajax face".quote:Op zondag 2 april 2017 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker genieten van die zure kop van Jan Jood
quote:
twitter:KPNwebcare twitterde op zondag 02-04-2017 om 11:40:06advies uw modem niet te herstarten. Wij doen er alles aan het probleem z.s.m. op te lossen. Excuses voor het ongemak. 2/2 reageer retweet
Zou kunnen. Alleen een internetabbo is ook al niet eens meer mogelijk zie ik...quote:Op zondag 2 april 2017 12:38 schreef Oldground het volgende:
[..]
Kon dat niet alleen bij Eredivisie Live?
Ik heb net een dagpas gekocht bij ziggoquote:Op zondag 2 april 2017 12:43 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Zou kunnen. Alleen een internetabbo is ook al niet eens meer mogelijk zie ik...
...kan zo'n gammele stream echt niet handelen en ben te ziek om in de kroeg te gaan zitten
Arme tomatenboer. Hij zat vrijdag nog te roepen hier dat ie nooit storing had met KPNquote:Op zondag 2 april 2017 12:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:KPNwebcare twitterde op zondag 02-04-2017 om 11:40:06advies uw modem niet te herstarten. Wij doen er alles aan het probleem z.s.m. op te lossen. Excuses voor het ongemak. 2/2 reageer retweet
Sneerquote:Op zondag 2 april 2017 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arme tomatenboer. Hij zat vrijdag nog te roepen hier dat ie nooit storing had met KPN
Een dagpas start om 8.00 uur ’s ochtends en eindigt om 8.00 uur de volgende dag. Je kan een dagpas vanaf 6 dagen voor aanvang bestellen. Tot uiterlijk 6 uur voor het einde van de dag waarvoor je bestelt: 2.00 uur 's nachts dus.quote:Op zondag 2 april 2017 12:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb net een dagpas gekocht bij ziggo
7.95 kan je heel de dag kijken
voorheen was 7.95 per wedstrijd maar nu voor heel de dag ...
Dag pasquote:Op zondag 2 april 2017 12:50 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Een dagpas start om 8.00 uur ’s ochtends en eindigt om 8.00 uur de volgende dag. Je kan een dagpas vanaf 6 dagen voor aanvang bestellen. Tot uiterlijk 6 uur voor het einde van de dag waarvoor je bestelt: 2.00 uur 's nachts dus.
Shit.
Als je iemand kent met FOX Sports kun je misschien via hun GO kijken?quote:Op zondag 2 april 2017 12:50 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Een dagpas start om 8.00 uur ’s ochtends en eindigt om 8.00 uur de volgende dag. Je kan een dagpas vanaf 6 dagen voor aanvang bestellen. Tot uiterlijk 6 uur voor het einde van de dag waarvoor je bestelt: 2.00 uur 's nachts dus.
Shit.
Ik heb hier geen storing hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arme tomatenboer. Hij zat vrijdag nog te roepen hier dat ie nooit storing had met KPN
wat is er shit aan???quote:Op zondag 2 april 2017 12:50 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Shit.
Ik heb Ziggo.quote:Op zondag 2 april 2017 12:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Tot uiterlijk 6 uur voor het einde van de dag waarvoor je bestelt: 2.00 uur 's nachts dus.
jezus wat bedoel je manquote:Op zondag 2 april 2017 12:56 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo.
Tot uiterlijk 6 uur voor het einde van de dag waarvoor je bestelt: 2.00 uur 's nachts dus.
Wel erg makkelijk gedacht, Feyenoord kan ook van Sparta verliezen bijvoorbeeld dus het is nog lang niet gespeeld als je het mij vraagtquote:Op zondag 2 april 2017 08:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Zelfs al zouden we vandaag verliezen dan staan we nog gewoon 3 punten voor op Ajax en hebben we alles nog in eigen hand.
De bal is rond.quote:Op zondag 2 april 2017 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel erg makkelijk gedacht, Feyenoord kan ook van Sparta verliezen bijvoorbeeld dus het is nog lang niet gespeeld als je het mij vraagt
Ik heb 7,95 gemachtigd, maar word nergens naartoe gestuurd en kan dat tyfuskanaal evenmin vinden...quote:Op zondag 2 april 2017 12:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jezus wat bedoel je man
je kan nu nog gewoon bestellen
ik heb het om 12 uur gedaan en kan nu gewoon kijken.....je kan 1 seconde later kijken....wordt je automatische naar het kanaal gelinkt
Boefjequote:Op zondag 2 april 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Al dat stream geneuzel doet me denken aan de glorie tijden van netwerk.to. Had daar voor Ajax - Feyenoord een handleiding geplaatst (wedstrijd die we wonnen) om te streamen, kwam in kranten en bij RTL Boulevard langs want Talpa vond het niet leuk.
quote:Op zondag 2 april 2017 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Beter verliezen jullie ff. Anders bestelen jullie mij. Wordt de laatste wedstrijd maar kampioen.
Vroegah. Toen we nog moesten streamen via sopcastquote:Op zondag 2 april 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Al dat stream geneuzel doet me denken aan de glorie tijden van netwerk.to. Had daar voor Ajax - Feyenoord een handleiding geplaatst (wedstrijd die we wonnen) om te streamen, kwam in kranten en bij RTL Boulevard langs want Talpa vond het niet leuk.
kanaal 460 tm 465quote:Op zondag 2 april 2017 13:12 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ik heb 7,95 gemachtigd, maar word nergens naartoe gestuurd en kan dat tyfuskanaal evenmin vinden...
vreemd hoor je kan het 1 minuut voor de wedstrijd nog gewoon aciveren....quote:
Ja. Heb trouwens geen TV, maar mag hopen dat je dat via Ziggogo ook kan bekijken?quote:Op zondag 2 april 2017 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vreemd hoor je kan het 1 minuut voor de wedstrijd nog gewoon aciveren....
heb je dat op kanaal ziggo kanaal gedaan? neem aan van wel toch
kanaal 450
zeg dat dan gelijk manquote:Op zondag 2 april 2017 13:29 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ja. Heb trouwens geen TV, maar mag hopen dat je dat via Ziggogo ook kan bekijken?
Dan zou je volgens mij ook via de website van foxsports moeten kunnen kijken.quote:Op zondag 2 april 2017 13:29 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ja. Heb trouwens geen TV, maar mag hopen dat je dat via Ziggogo ook kan bekijken?
Via internet. Kan daar normaal alle zender bekijken die ik in mijn pakket heb.quote:Op zondag 2 april 2017 13:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zeg dat dan gelijk man
volgens mij niet...
gaat alleen via tv volgens mij
zigogo is dat met de app?
volgens mij niet hoorquote:Op zondag 2 april 2017 13:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan zou je volgens mij ook via de website van foxsports moeten kunnen kijken.
lul doe nou nietquote:Op zondag 2 april 2017 13:32 schreef Wicky15 het volgende:
Heb echt het gevoel dat Nelom weer iemand over zijn been laat gaan in de 16
Ik heb elke keer dat hij soeelt het gevoel dat hij een genante fout gaat maken.quote:Op zondag 2 april 2017 13:32 schreef Wicky15 het volgende:
Heb echt het gevoel dat Nelom weer iemand over zijn been laat gaan in de 16
Net Ziggo aan de lijn gehad, werd verteld dat het wel degelijk moest kunnen via ziggogo.tv, ze gaan een spoedverzoek doen en binnen 10 minuten moet ik kunnen kijken volgens mevrouw.quote:Op zondag 2 april 2017 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor
als je het via ziggo heb geactiveerd kan het alleen via de tv
ik ga het even op mijn ipad kijken of het dan ook kan kijken
Wat doe jij met die lelijke turk als UI ?quote:Op zondag 2 april 2017 13:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb elke keer dat hij soeelt het gevoel dat hij een genante fout gaat maken.
Ook altijd gelijk tot nu toe
Genieten van de hatersquote:Op zondag 2 april 2017 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat doe jij met die lelijke turk als UI ?
ik heb nu die go app aanstaan en daar is het niet zichtbaarquote:Op zondag 2 april 2017 13:30 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Via internet. Kan daar normaal alle zender bekijken die ik in mijn pakket heb.
Elke dag kom ik er wel een schuimbekkende idioot om tegen hier. Trollen was nog nooit zo makkelijkquote:
okequote:Op zondag 2 april 2017 13:35 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Net Ziggo aan de lijn gehad, werd verteld dat het wel degelijk moest kunnen via ziggogo.tv, ze gaan een spoedverzoek doen en binnen 10 minuten moet ik kunnen kijken volgens mevrouw.
Ik hoopte stiekem een beetje dat het met je ondertitel te maken hadquote:Op zondag 2 april 2017 13:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke dag kom ik er wel een schuimbekkende idioot om tegen hier. Trollen was nog nooit zo makkelijk
Harry Mensgodquote:Op zondag 2 april 2017 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem een beetje dat het met je ondertitel te maken had
Trap er niet in!quote:Op zondag 2 april 2017 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat doe jij met die lelijke turk als UI ?
Wie jynxte er laatst toch ook weer.. Was jij dat ook? Of die zwartkijker RvdLaakquote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 2 april 2017 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Wie jynxte er laatst toch ook weer.. Was jij dat ook? Of die zwartkijker RvdLaak
Je ondertitel zegt wat anders.quote:Op zondag 2 april 2017 14:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Kan zijn dat ik 't was
Welke wedstrijd?quote:Op zondag 2 april 2017 14:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Log jij eens uit.
DAN BEGINT DE WEDSTRIJD
Bepaal jij dat?quote:Op zondag 2 april 2017 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom doe je zo vaag? Niemand lacht.
Nou nou nou nou nou nou nouquote:Op zondag 2 april 2017 14:11 schreef Divje het volgende:
Echt, volgens mij tast de FP iets aan in je hersenpan..
Ga lekker naar de kroeg johquote:Op zondag 2 april 2017 14:13 schreef -jos- het volgende:
Ik zit er klaar voor met een pauper livetv stream
Toch voel ik de liefde niet. Vasion is een hele leve jongenquote:Op zondag 2 april 2017 14:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die het bevestigt. Ja.
Dat zeggen we ook altijd bij mensen met het down syndroomquote:Op zondag 2 april 2017 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch voel ik de liefde niet. Vasion is een hele leve jongen
Alleen neemt niemand de FP serieus, dus hoeveel dat dan over de Feyenoorders zegt..quote:Op zondag 2 april 2017 14:19 schreef timmmmm het volgende:
De feyenoorders zijn ook verreweg in de meerderheid in de FP-crew, dus we moeten er toch wel een beetje kijk op hebben
ga weg gloeilampiequote:Op zondag 2 april 2017 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen neemt niemand de FP serieus, dus hoeveel dat dan over de Feyenoorders zegt..
Ik mag toch hopen dat ik een aantal niveaus boven dat figuur uit stijg...quote:Op zondag 2 april 2017 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Dat jebij RvLaak denkt dat de FP je voetbalverstand aantast kan ik me nog iets bij voorstellen. 1 trap boven PSVCL die gap.
Maar vasion is gewoon een goeie jongen
quote:Op zondag 2 april 2017 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik een aantal niveaus boven dat figuur uit stijg...
Sopcast, dat waren nog eens cowboy tijdenquote:Op zondag 2 april 2017 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroegah. Toen we nog moesten streamen via sopcast
Klopt, weer genaaid. Tyfusslecht gekeept trouwens.quote:
Was dan ook een fenomenale vrije trapquote:Op zondag 2 april 2017 14:33 schreef eight het volgende:
Volgens mij is de verslaggever van fox zojuist klaargekomen
Was een hele goede vrije trap die heel snel wegdraaide aan het einde.quote:Op zondag 2 april 2017 14:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, weer genaaid. Tyfusslecht gekeept trouwens.
Organisatie behouden ipv meegaan in dat klutsvoetbalquote:Op zondag 2 april 2017 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat kan dit Feyenoord wel + nu extra motivatie
Tis fucking de eerste minuut man, alsof je er dan als supporter vol op gaat terwijl er geen tegenstander isquote:Op zondag 2 april 2017 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die grafjoden, het publiek is ineens wakker hoor
Genieten dit.quote:Op zondag 2 april 2017 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Echt hèquote:Op zondag 2 april 2017 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
lolquote:Op zondag 2 april 2017 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Perfect geraakt inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2017 14:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was een hele goede vrije trap die heel snel wegdraaide aan het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |