Ziggo >>>> KPNquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Niks mis met KPN toch?
Nooit gezeik mee, in tegenstelling tot Ziggo.
Dan dus toch Kuijt, op links.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:49 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 13:47:05Elia begint zondag in de Arena op de bank. #ajafey reageer retweet
Behoorlijk klote.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:53 schreef Caland het volgende:
Geen Kongolo, geen Elia en geen Vilhena.
Je mist dus je hele linkerflank en een linkermiddenvelder.
Genot.
Bilal er ook niet bij.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:04 schreef Caland het volgende:
Gewoon starten met Bilal en Berghuis, jatog.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:10 schreef Typisch het volgende:
Wel pittige aids.
Nelom - Nieuwkoop-Kuyt
is toch een wat mindere flank dan Kongolo - Vilhena - Elia.
Ik heb er gewerkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Niks mis met KPN toch?
Nooit gezeik mee, in tegenstelling tot Ziggo.
Aha, vertel? Is het echt zo erg ja?quote:
Bedankt voor de bijdrage.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alsof de Klassieker er nog toe doetjullie zijn al kampioen boys.
Op de consumentenmarkt scoren ze goed. Ben zelf ook zeer tevreden na mijn overstap vanquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aha, vertel? Is het echt zo erg ja?
Als klant merk ik er weinig van in ieder geval.
Met de punt naar voren en Toornstra waarschijnlijk meer op de positie van Kuyt en Dirk dan als aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de consumentenmarkt scoren ze goed. Ben zelf ook zeer tevreden na mijn overstap vanZiggo
![]()
Misschien waren ze op de werkvloer tegen Scrummie niet zo aardig.
En terecht, als hij hier de vuile was even lekker buiten wil gaan hangen.![]()
Dus.. wordt het dan zoiets?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige hier die Jørgensen nog geen geweldenaar vind? Speelt best aardig, en in zijn balconcontacten en inzet 800x beter dan kraamgeval, maar het is ook niet alsof hij ze uit alle hoeken en standen er ik schiet ofZo. Ik hoop vooral dat hij nog een paar stappen door kan groeien richting niveau Pelle, al denk ik niet dat hij dat niveau uiteinendelijk ook daadwerkelijk gaat halen. Voor de eredivisie best leuk, maar verder niet heel indrukwekkend ofZo.
Dan ben je een klant die nooit problemen heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aha, vertel? Is het echt zo erg ja?
Als klant merk ik er weinig van in ieder geval.
Ten eerste hij noemt nadrukkelijk 'nog', dus op dat moment begin afgelopen oktober.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ik dacht eerst dat het een recente post was
Dat werk heb ik tien jaar geleden of zo ook gedaan, precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je een klant die nooit problemen heeft.
Maar is alweer jaren terug hoor. Ik heb toen in er werkte in elk geval besloten er *nooit* klant te worden. Het mooiste van oplichting was dat je toen nog Het Net, Planet en gewoon KPN had. KPN & Planet klanten betaalden 10 cent per minuut, Het Net klanten (allemaal LIMBURGERS!) betaalden 45 cent per minuut. Kwam gewoon allemaal binnen op dezelfde helpdesk.
Het hele debat is hier te zienquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:08 schreef Oldground het volgende:
Iemand hier dat Arminius debat over Feyenoord City gezien?
Dit. Waarom een bijna een half jaar oude post quoten?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ten eerste hij noemt nadrukkelijk 'nog', dus op dat moment begin afgelopen oktober.
Ten tweede, Jørgensen zit nu ook 'nog'niet op het niveau Pellè.
wtfquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele debat is hier te zien
Toepasselijke muziek vanaf 10:30
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:54 schreef F.M.D. het volgende:
geen aanjager vilhena, wel slappe nelom. daar kom je in de arena niet mee weg. nederlaag is ingecalculeerd.
Heb het vanmorgen teruggekeken. Wat je zegt klopt wel, maar dat was ook een paar jaar geleden (waar ik wel bij was). Erg storend.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele debat is hier te zien
Ik ga het in stappen terugkijken, maar begreep dat het aardig werd verstoord door geschreeuw zo nu en dan
Toepasselijke muziek vanaf 10:30
Start vanaf 27 minuten zo ongeveer.
zien we zondag of het gelul is. als elia niet begint in de basis, mis je gewoon in elke linie een cruciale speler. te veel voor in een topwedstrijd op vijandelijke bodem.quote:
Wat een kk hoer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:04 schreef Hamilcar het volgende:
Ik droomde vannacht dat m'n ex me uit het niets belde en lachend vertelde dat Feyenoord 4-1 achter staat tegen Ajax, waarna ze ophing. Wat de neuk.
Snap dat anti Krabby nooit zo. Gister had hij ook gelijk inzake Vilhena.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:34 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Krabby geen KPN als hoofdsponsor met als sluitend verhaal: 'Geen naam gehoord, maar schijnt iets onbekender te zijn.'
Krabaids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |