* OscarMopperkont moet denken aan Dexter en het moeras vol vaten met lijkenquote:
Die verzuurden niet, die losten op. Da's andersquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet denken aan Dexter en het moeras vol vaten met lijken
ja schuur opruimen... een hele grote klus zo blijkt... wat verzamelt een mens veel troep zeg!quote:
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja schuur opruimen... een hele grote klus zo blijkt... wat verzamelt een mens veel troep zeg!
hmmm dan wordt het huis wel heel erg leeg....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!
Doe je dat zelf ook?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!
Ik doe mijn bestquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat rare konijn heeft een keer gegrapt dat er een Tetten-forum zou komen. En dat kwam er vervolgens écht: MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*
Het idee dat FOK! een democratie zou worden is nog steeds geen werkelijkheid geworden, trouwens... ONZ / Belangrijke dienstmededeling over FOK!
Ik zou het graag proberen maar ik denk dat mijn knieband dat niet wil!quote:
ik zou het voor de zekerheid gewoon NIET doenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het graag proberen maar ik denk dat mijn knieband dat niet wil!
Wil ik best doen, maar ik denk dat het dan een duur koud broodje wordtquote:
Pfft, 30 minuten of gratis broodje hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik denk dat het dan een duur koud broodje wordt
Hij woont niet binnen mijn bezorg gebiedquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfft, 30 minuten of gratis broodje hoor.
Ja mooi blijft diequote:
Moet dat dan? Fix ik het.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:55 schreef just me het volgende:
Peaceman ik zie je niet op het rooster staan ?
Peaceman toch niet ? Symph welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |