nou ja de rechtse kliek doet er ook niet veel aan hoor, omdat het nou eenmaal zo niet werkt in een rechtsstaat. Of je moet artikel 1 afschaffen, maar ja dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:20 schreef Shaken63 het volgende:
[..]
100% eens met de laatste alinea, daders van ernstige misdrijven zijn hun rechten kwijt.
Wetten KUNNEN worden aangepast, wordt helaas door de linkse kliek tegengehouden, en schijnbaar zijn veel stemmers het daar mee eens, gezien het aantal zetels voor D'66, GL en toch ook nog PvdA.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Klopt geen reet van:
Wie zet er nu een horloge van ¤ 30000, op paupermarktplaats?
En besteld vervolgens tijdens een deal een pizza?
Wie koopt er zo´n duur horloge op marktplaats?
Er zijn imo wel wat meer scenario's mogelijk dan een uit de hand gelopen woningoverval.
Voor hetzelfde geld hebben de bewoners geprobeerd de koper te misleiden.
Nergens staat dat die slachtoffers van de beroving diegenen waren die een pizza hadden besteld.quote:Volgens hem ging een medewerker een pizza bezorgen, toen plots mensen uit een huis kwamen en op hem af kwamen rennen.
Was het misschien een crimineel pizzabezorgertje die het horloge had gejat en met dat volk op dat adres samen het horloge probeerde te slijten? Namelijk erg verdacht dat die bezorger er net bij was ten tijde van die overval, en dat men een pizza bestelde terwijl er iemand kwam kijken voor een horloge van 30K!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:41 schreef Voszje het volgende:
Nergens staat dat die slachtoffers van de beroving diegenen waren die een pizza hadden besteld.
Dit, hoe kwamen ze eigenlijk aan de sleutel van die pizzabus?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb het idee dat deze mensen die er achter aan gingen ook niet helemaal pluis zijn,
Da's niks vreemds. Als iemand eten komt bezorgen dan zet men meestal de auto niet uit. Die staat gewoon met draaiende motor voor de deur.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit, hoe kwamen ze eigenlijk aan de sleutel van die pizzabus?
Hij was gevlucht en liet zijn auto met sleutel en al achter, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:53 schreef qajariaq het volgende:
De pizza man had dus ook de horloge verkoper overhoop mogen schieten volgens de zelfbenoemde rechtsgeleerden hier. Per slot van rekening was die op dat moment een autodief.
Of is een auto jatten weer minder erg dan een horloge?
Best verbazend dat een kennelijk slim persoon als jij een rechtstaat en trias-politica niet wil snappen.quote:
quote:Fucking hell dat ik dit moet uitleggen, mongolen hier.
Dit. Zijn toch meestal oude barrels met duidelijke reclame erop. Die wil niemand hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:48 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
Da's niks vreemds. Als iemand eten komt bezorgen dan zet men meestal de auto niet uit. Die staat gewoon met draaiende motor voor de deur.
Bij het jatten van de bus was het geen gewapende overval op de pizzabezorger. Dus je vergelijkt eppelen met peren.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:53 schreef qajariaq het volgende:
De pizza man had dus ook de horloge verkoper overhoop mogen schieten volgens de zelfbenoemde rechtsgeleerden hier. Per slot van rekening was die op dat moment een autodief.
Of is een auto jatten weer minder erg dan een horloge?
Oh, dus een wapenbezitter spotten geeft je het recht een auto te jatten en er iemand mee te doden.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:10 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
Bij het jatten van de bus was het geen gewapende overval op de pizzabezorger. Dus je vergelijkt eppelen met peren.
Je snapt het verschil niet tussen iemand je met een wapen bedreigd met de dood om je te beroven en iemand die snel je auto instapt en wegrijdt niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:12 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Oh, dus een wapenbezitter spotten geeft je het recht een auto te jatten en er iemand mee te doden.
Nee, verdraait het naar hoe het jou uitkomt. Een aantal mensen juicht toe, of heeft er weinig moeite mee dan een gewapende overvaller het met de dood moet bekopen!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:09 schreef qajariaq het volgende:
Maar autodiefstal is autodiefstal. Een aantal mensen hier juichen het toe om een dief te vermoorden. Dus had de autodief ook omgelegd mogen worden?
Nee, dat had ik al vastgesteld. Blijkbaar is begrijpend lezen erg moeilijk voor je.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:15 schreef qajariaq het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken. Ik snap echt
Omdat die mensen ook de norm en waarde stellen dat je geen gewapende overvallen pleegt! En wanneer je dat wel doet dan moet je niet janken dat normen en waarden niet meer gelden voor je als je je er zelf ook niet aan houdt!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:15 schreef qajariaq het volgende:
. Ik snap echt niet dat een aantal mensen de consequenties niet snapt van recht in eigen hand nemen. En vaak zijn dat de zelfde mensen die zoveel waarde hechten aan de westerse normen en waarden.
Als iemand mij berooft, is het mijn goed recht om achter diegene aan te gaan. Als diegene mij vervolgens beschiet, is het mijn goed recht om diegene uit te schakelen. Althans, zo zie ik het.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:15 schreef qajariaq het volgende:
Een crimineel moet je straffen. Maar dan wel na een degelijke rechtspraak. Laat het zonder proces iemand doodmaken nou maar aan achterlijke culturen over.
Yup. Noodweer met de voorbumper.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:21 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als iemand mij berooft, is het mijn goed recht om achter diegene aan te gaan. Als diegene mij vervolgens beschiet, is het mijn goed recht om diegene uit te schakelen. Althans, zo zie ik het.
Ik draai nix en op de man spelen doe ik alleen in reactie op mensen die dat ook keihard doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:18 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al vastgesteld. Blijkbaar is begrijpend lezen erg moeilijk voor je.
Nee, maar ik ben wel opgelucht dat er een vuurwapengevaarlijke overvaller minder op deze wereld is.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:24 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of schieten omdat een gek je plat wilt rijden? Was je erbij?
Dat vind jij maar de Nederlandse wet niet. Een oog voor een oog maakt de hele wereld blind.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:21 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als iemand mij berooft, is het mijn goed recht om achter diegene aan te gaan. Als diegene mij vervolgens beschiet, is het mijn goed recht om diegene uit te schakelen. Althans, zo zie ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |