abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:37:38 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169903547
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:20 schreef Shaken63 het volgende:

[..]

100% eens met de laatste alinea, daders van ernstige misdrijven zijn hun rechten kwijt.
Wetten KUNNEN worden aangepast, wordt helaas door de linkse kliek tegengehouden, en schijnbaar zijn veel stemmers het daar mee eens, gezien het aantal zetels voor D'66, GL en toch ook nog PvdA.
nou ja de rechtse kliek doet er ook niet veel aan hoor, omdat het nou eenmaal zo niet werkt in een rechtsstaat. Of je moet artikel 1 afschaffen, maar ja dat zal niet zo snel gebeuren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:41:13 #127
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_169903605
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Klopt geen reet van:

Wie zet er nu een horloge van ¤ 30000, op paupermarktplaats?
En besteld vervolgens tijdens een deal een pizza?
Wie koopt er zo´n duur horloge op marktplaats?

Er zijn imo wel wat meer scenario's mogelijk dan een uit de hand gelopen woningoverval.
Voor hetzelfde geld hebben de bewoners geprobeerd de koper te misleiden.
quote:
Volgens hem ging een medewerker een pizza bezorgen, toen plots mensen uit een huis kwamen en op hem af kwamen rennen.
Nergens staat dat die slachtoffers van de beroving diegenen waren die een pizza hadden besteld.
pi_169903645
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:41 schreef Voszje het volgende:
Nergens staat dat die slachtoffers van de beroving diegenen waren die een pizza hadden besteld.
Was het misschien een crimineel pizzabezorgertje die het horloge had gejat en met dat volk op dat adres samen het horloge probeerde te slijten? Namelijk erg verdacht dat die bezorger er net bij was ten tijde van die overval, en dat men een pizza bestelde terwijl er iemand kwam kijken voor een horloge van 30K!

Dan ben je volgens mij niet binnen 5 minuten klaar denk ik.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:44:04 #129
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_169903646
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb het idee dat deze mensen die er achter aan gingen ook niet helemaal pluis zijn,
Dit, hoe kwamen ze eigenlijk aan de sleutel van die pizzabus?
pi_169903729
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit, hoe kwamen ze eigenlijk aan de sleutel van die pizzabus?
Da's niks vreemds. Als iemand eten komt bezorgen dan zet men meestal de auto niet uit. Die staat gewoon met draaiende motor voor de deur.
pi_169903800
De pizza man had dus ook de horloge verkoper overhoop mogen schieten volgens de zelfbenoemde rechtsgeleerden hier. Per slot van rekening was die op dat moment een autodief.

Of is een auto jatten weer minder erg dan een horloge?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:03:56 #132
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169903989
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:53 schreef qajariaq het volgende:
De pizza man had dus ook de horloge verkoper overhoop mogen schieten volgens de zelfbenoemde rechtsgeleerden hier. Per slot van rekening was die op dat moment een autodief.

Hij was gevlucht en liet zijn auto met sleutel en al achter, wat denk je zelf?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_169904060
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Best verbazend dat een kennelijk slim persoon als jij een rechtstaat en trias-politica niet wil snappen.
quote:
Fucking hell dat ik dit moet uitleggen, mongolen hier.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169904064
Die pizza man deed het juiste, weglopen van de misdaad. Jammer dat daardoor zijn auto gestolen werd. Nogmaals in mijn beleving is dat de juiste wijze van handelen. Mocht er iemand indersteuning verdienen en een nieuwe auto dn is dat de (medewerker van de) pizzaboer wel.

Maar autodiefstal is autodiefstal. Een aantal mensen hier juichen het toe om een dief te vermoorden. Dus had de autodief ook omgelegd mogen worden?
pi_169904083
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:48 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Da's niks vreemds. Als iemand eten komt bezorgen dan zet men meestal de auto niet uit. Die staat gewoon met draaiende motor voor de deur.
Dit. Zijn toch meestal oude barrels met duidelijke reclame erop. Die wil niemand hebben.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169904087
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:53 schreef qajariaq het volgende:

Bij het jatten van de bus was het geen gewapende overval op de pizzabezorger. Dus je vergelijkt eppelen met peren.
pi_169904119
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:10 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Bij het jatten van de bus was het geen gewapende overval op de pizzabezorger. Dus je vergelijkt eppelen met peren.
Oh, dus een wapenbezitter spotten geeft je het recht een auto te jatten en er iemand mee te doden.
pi_169904160
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:12 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Oh, dus een wapenbezitter spotten geeft je het recht een auto te jatten en er iemand mee te doden.
Je snapt het verschil niet tussen iemand je met een wapen bedreigd met de dood om je te beroven en iemand die snel je auto instapt en wegrijdt niet?

En ik beweer toch nergens dat een wapenspotter bezitten het iemand het recht geeft om een auto te jatten? Slaat je fantasie op hol?

Ik geaf enkel aan dat je vergelijk niet klopte!

Tsja, heeft het dan zin om het je uit te leggen? Nee, denk het niet.
pi_169904183
Om een lang verhaal kort te maken. Ik snap echt niet dat een aantal mensen de consequenties niet snapt van recht in eigen hand nemen. En vaak zijn dat de zelfde mensen die zoveel waarde hechten aan de westerse normen en waarden. De christelijk joodse cultuur. Dat is zo in tegenspraak met die cultuur en die normen en waarden.

Een crimineel moet je straffen. Maar dan wel na een degelijke rechtspraak. Laat het zonder proces iemand doodmaken nou maar aan achterlijke culturen over.
pi_169904208
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:09 schreef qajariaq het volgende:
Maar autodiefstal is autodiefstal. Een aantal mensen hier juichen het toe om een dief te vermoorden. Dus had de autodief ook omgelegd mogen worden?
Nee, verdraait het naar hoe het jou uitkomt. Een aantal mensen juicht toe, of heeft er weinig moeite mee dan een gewapende overvaller het met de dood moet bekopen!

Zo zit het En da's iets heel anders dan wat jij er van maakt!
pi_169904223
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:15 schreef qajariaq het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken. Ik snap echt
Nee, dat had ik al vastgesteld. Blijkbaar is begrijpend lezen erg moeilijk voor je.
pi_169904278
quote:
. Ik snap echt niet dat een aantal mensen de consequenties niet snapt van recht in eigen hand nemen. En vaak zijn dat de zelfde mensen die zoveel waarde hechten aan de westerse normen en waarden.
Omdat die mensen ook de norm en waarde stellen dat je geen gewapende overvallen pleegt! En wanneer je dat wel doet dan moet je niet janken dat normen en waarden niet meer gelden voor je als je je er zelf ook niet aan houdt!

En zeker vandaag de dag waar de dader vaak meer als slachtoffer wordt gezien dan als dader!
pi_169904282
quote:
Een crimineel moet je straffen. Maar dan wel na een degelijke rechtspraak. Laat het zonder proces iemand doodmaken nou maar aan achterlijke culturen over.
Als iemand mij berooft, is het mijn goed recht om achter diegene aan te gaan. Als diegene mij vervolgens beschiet, is het mijn goed recht om diegene uit te schakelen. Althans, zo zie ik het.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:22:39 #144
38496 Perrin
pi_169904306
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:21 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Als iemand mij berooft, is het mijn goed recht om achter diegene aan te gaan. Als diegene mij vervolgens beschiet, is het mijn goed recht om diegene uit te schakelen. Althans, zo zie ik het.
Yup. Noodweer met de voorbumper.
pi_169904315
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:18 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Nee, dat had ik al vastgesteld. Blijkbaar is begrijpend lezen erg moeilijk voor je.
Ik draai nix en op de man spelen doe ik alleen in reactie op mensen die dat ook keihard doen.

Ik snap echt niet dat mensen goedkeuren om disproportioneel geweld te gebruiken. Zoals eerder opgemerkt weet je absoluut niet wat in dat huis is gebeurd. Graag een rechter laten oordelen.

Iemand die een ander vermoord om een klokje lijkt mij gewoon niet goed bij zijn hoofd en moet opgesloten worden.
pi_169904328
Snack attack :D
pi_169904351
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Yup. Noodweer met de voorbumper.
Of schieten omdat een gek je plat wilt rijden? Was je erbij?
pi_169904384
Iemand achter na zitten in een auto omdat die je heeft beroofd is natuurlijk geen noodweer :D
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:25:55 #149
38496 Perrin
pi_169904385
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:24 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Of schieten omdat een gek je plat wilt rijden? Was je erbij?
Nee, maar ik ben wel opgelucht dat er een vuurwapengevaarlijke overvaller minder op deze wereld is.
pi_169904399
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:21 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat vind jij maar de Nederlandse wet niet. Een oog voor een oog maakt de hele wereld blind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')