Nee, wel met steunzolen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Loop jij inmiddels al met een wandelstok?
Kut, betrapt.quote:
Even klassiekertje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En in het weekend lekker LARP'en.
Zich afvragend of carnaval dat jaar vroeg of laat is begonnenquote:Volgend jaar allemaal van die pseudo-intellectuelen die in potjeslatijn met een zachte g de gemeenteraad toespreken, en burgemeesters met een slappe lach. Lijkt me geweldig.
In de achtergrond pokkel die wat ratten afknaltquote:
Zware leventje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
Gvd. Morgenvroeg eerste ontmoeting met m'n scriptiebegeleider en ik moet vooraf een research proposal mailen, maar ik heb nog geen precies onderwerp. Liet me deze week elke keer als ik hiervoor op de uni aankwam verleiden om in de zon te gaan drinken met vrienden die ik dan tegenkwam en dat gaat dan van kwaad tot erger natuurlijk.
Iets met teveel blowen en zuipen en dan de volgende dag in bed doorbrengen, begreep ik?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
Gvd. Morgenvroeg eerste ontmoeting met m'n scriptiebegeleider en ik moet vooraf een research proposal mailen, maar ik heb nog geen precies onderwerp. Liet me deze week elke keer als ik hiervoor op de uni aankwam verleiden om in de zon te gaan drinken met vrienden die ik dan tegenkwam en dat gaat dan van kwaad tot erger natuurlijk.
Maak een poll met wat onderwerpen en de SC kiest voor jequote:Op donderdag 30 maart 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
Nee daar kon je niks aan doen, inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon iets over de Brexit, goedkoop scoren en onderdelen genoeg die interessant zijnquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maak een poll met wat onderwerpen en de SC kiest voor je
Het gaat sowieso over cheating behavior van personen tijdens een lab- of veldexperiment. Moet alleen daarbinnen nog iets origineels verzinnen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maak een poll met wat onderwerpen en de SC kiest voor je
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iets met teveel blowen en zuipen en dan de volgende dag in bed doorbrengen, begreep ik?
De Brexit dus. Waarom kozen vissers en boeren voor een Brexit terwijl dat rationeel gezien gewoon dom is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het gaat sowieso over cheating behavior van personen tijdens een lab- of veldexperiment. Moet alleen daarbinnen nog iets origineels verzinnen.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon iets over de Brexit, goedkoop scoren en onderdelen genoeg die interessant zijn
Als je daar 23 uur per dag doorbrengt is die kans wel groot inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik probeer nu even inspiratie op te doen op wc. Tijdens m'n vorige scriptie kwam daar plotseling het juiste idee.
Red Fang is live echt geniaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |