Dat zou best kunnen. Het is niet mijn ding.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn oom heeft ook altijd geheime zenders aan, volgens mij is dat echt een fenomeen uit die kant van Nederland
Dat merk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heel af en toe weet hij de gekste dingen
Welke kant van Nederland? Mijn ouders komen uit Limburg en hebben daar een voorkeur voor schlagers van meegekregen. De duitse zenders stonden daar meer aan dan de nederlandse.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn oom heeft ook altijd geheime zenders aan, volgens mij is dat echt een fenomeen uit die kant van Nederland
Overijssel en Drenthe, echt van die vreselijke woonwagenkampmuziekquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke kant van Nederland? Mijn ouders komen uit Limburg en hebben daar een voorkeur voor schlagers van meegekregen. De duitse zenders stonden daar meer aan dan de nederlandse.
zoete oma?quote:
Je onderschat Brabant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Overijssel en Drenthe, echt van die vreselijke woonwagenkampmuziek
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Mijn rij instructeur organiseerde een feest waar Rudi optrad, in Huisduinen
Was echt top...
Wereldberoemd in heel Nederland.quote:
morgen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit zijn we morgen allemaal weer vergeten
Jij overmorgen natuurlijk, Diaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|