Ja ja vergeten. Midden in de nacht zwetend wakker worden met de stem van Danny Cardo in je kop.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ja vergeten. Midden in de nacht zwetend wakker worden met de stem van Danny Cardo in je kop.
Gelukkig luistert just me niet mee, ligt ze weer de hele nacht wakker...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ja vergeten. Midden in de nacht zwetend wakker worden met de stem van Danny Cardo in je kop.
Na al die alcohol? Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig luistert just me niet mee, ligt ze weer de hele nacht wakker...
is de Branding gesloopt trouwens?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het golfslagbad wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is de Branding gesloopt trouwens?
De Branding, dat is wel een lange tijd geledenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is de Branding gesloopt trouwens?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Kleine Greetje uit de Polder - Havenzangres
Huh? Wie? Wat?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:25 schreef Dj_Vout het volgende:
Als deze onbekend is.... ik denk dat in ieder geval Mad de plaat hierna wel kent.
Edit: wat zeg ik... jullie kennen hem allemaal.
quote:
zalencentrumquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
De Branding, dat is wel een lange tijd geleden![]()
Was toch iets van een horecadinges?
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zalencentrum![]()
Best lang geleden ja
nee! Neeeeeeeeeeeeeee! NEEN! NEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN!!!quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Saxofoon is gewoon altijd Andre Moss...
dat feest was in 1990 ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet er nog best jong uit voor je leeftijd, Symph
sommige dingen moet je gewoon als standaardantwoord paraat hebben als je geen idee hebtquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Saxofoon is gewoon altijd Andre Moss...
En deze dan?quote:
Je doet het erom he.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je moet de dj's hier niet uitdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |