SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
ik was al bang dat ik dat hoorde, jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Gieleke, draai nog een keer aan dat wieleke!
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
Leuk zo'n dropping... zweet me de pleuris
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:00 schreef knokkels het volgende:
Nee echt, Vout. straks gaat de bel en gaan mijn buren echt vragen of de muziek harder kan
Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:00 schreef knokkels het volgende:
Nee echt, Vout. straks gaat de bel en gaan mijn buren echt vragen of de muziek harder kan
op tijd terug op de locatie, nog niet thuis...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Maar wel op tijd thuis.![]()
Hoi peaceman.
quote:
Ah.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
op tijd terug op de locatie, nog niet thuis...
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:00 schreef knokkels het volgende:
quote:
quote:
Ik wilde net zeggen... Ik zie hier nog niemand.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
op tijd terug op de locatie, nog niet thuis...
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... Ik zie hier nog niemand.
Klopt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel de B kant, die ander ken ik wel...
Open Sesame van Leila K...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hellup, we moeten nog een openingsnummer gaan verzinnen
deze toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik kiezen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
quote:
Dat klopt.quote:
quote:
D'n Raymondquote:
Klopt. Ik ben duidelijk te jong voor dezequote:
Zo vaak luister ik niet naar Vout...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
D'n Raymond
die ene, van het nog niet rijpe bos.
Bobby Prins.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |