Leek me nietquote:
Dit ja. Bewerkt ijs.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef Joezi het volgende:
Op enig moment heeft ie dus de ring in een spleet in het ijs gedaan
Nee, want je zag in één shot dat de ring niet meer in z'n hand was ook al deed ie van wel. Was best wel slecht.quote:
Het principe is een beetje zoals ik zei als balletje balletje. Het balletje hadden ze al weggepakt voordat de bekertjes werden neergezet. Zo had je het altijd fout.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken, ik kende hem nog niet
Ja juist als ie af en toe eens iets uitlegt zou het nog ok kunnen zijnquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef Remzz het volgende:
Ik vind dit nooit leuk juist omdat je er toch nooit achterkomt hoe die het doet.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Het principe is een beetje zoals ik zei als balletje balletje. Het balletje hadden ze al weggepakt voordat de bekertjes werden neergezet. Zo had je het altijd fout.
Wat komt er voor in de plaats dan? Behalve dan per seconde wijzer op vrijdag?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste mes op tafel vandaag gogogo
Op het moment dat hij het papiertje naast zich pakte deed hij de ring al in/tegen het ijsblok.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef Joezi het volgende:
Op enig moment heeft ie dus de ring in een spleet in het ijs gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |