Wat een held. Gewonnen en het daarna nog eens weten om te buigen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:05:15Eigenlijk is het de schuld van Pogba, is wat Van Benthem er maar mee probeert te zeggen reageer retweet
quote:
quote:Perry Mason is een Amerikaanse misdaadserie, die op de Amerikaanse televisie werd uitgezonden van 1957 tot 1966. Acteur Raymond Burr vertolkte de rol van advocaat Perry Mason, Barbara Hale was zijn secretaresse Della Street. De serie is gebaseerd op de boekenreeks van de Amerikaanse auteur Erle Stanley Gardner.
Er is nog niks gewonnen. Ik heb er niet zoveel vertrouwen inquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat een held. Gewonnen en het daarna nog eens weten om te buigen.
Wint hij wel. Hij lulde er wel vaker wat spelers uit. Komt goed joh. Rustig aan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is nog niks gewonnen. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in.
Als ze serieus gaan schorsen terwijl zowel de scheids als waarnemer het niks vonden dan kunnen we de aanklager wel opheffen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vertrouwen Merkie vanzelf wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit ja, kan het me echt niet meer voorstellen dat dit geen vrijspraak gaat worden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze serieus gaan schorsen terwijl zowel de scheids als waarnemer het niks vonden dan kunnen we de aanklager wel opheffen.
Dat klopt, maar het is sowieso een arbitrair gedoe daar bij de KNVB.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze serieus gaan schorsen terwijl zowel de scheids als waarnemer het niks vonden dan kunnen we de aanklager wel opheffen.
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:09:18Van Benthem: Pogba was in de media ontlastend. Ik zou willen zeggen: komt u eens kijken in de kleedkamer. Naar schrammen, bloed, sneeën. reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:09:11Van Benthem, nogmaals: 'De aanklacht lijkt me wat verzwaard om die straf van Tonny te rechtvaardigen.' reageer retweet
Beroepsomissie bestaat geloof ik uit juristen die geen functie bij de KNVB hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is sowieso een arbitrair gedoe daar bij de KNVB.
De enige juiste conclusie van deze avond.twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:10:13Van Benthem: Aanklager krijgt geen steun van de arbiter, een internationale arbiter. Dat is toch hoogst opmerkelijk? Daar kunt u niet omheen reageer retweet
Of de scheidsrechter, die heeft dan toch niks te vertellen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hiermee. V Benthem moet eens serieus worden en Pogba aanklagen. Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:02 schreef Bombvis het volgende:
Schuld van Pogba dus, die moet aangeklaagd worden.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:01:53Benthem: 'Maar Pogba springt niet, die is bezig Vilhena te hinderen...' Maar het beeld is nogal wazig reageer retweet
Heel de avond feest en leedvermaakquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:10 schreef Vasion het volgende:
Straks Vilhena die de winnende maakt in de Arena
Nee, dat was echt het enige verweer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:12 schreef Merkie het volgende:
Heb ik trouwens iets gemist, of was het enige verweer van de aanklager dat de verklaring van Makkelie terzijde geschoven moest worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |