Gewonnen zaakquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:01 schreef Bombvis het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:00:49Van Benthem staat voor videoscherm en vertelt hoe hij actie van Vilhena ziet. 'Let nu op die arm, naar kant van val. Stop! Arm hang losjes' reageer retweet
Lijkt me sowieso wel mooi. Rechtzaken over elleboogstotenquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zou wel in Zeist willen zitten. Lachen man, wat een heerlijke wedstrijd.
Schuld van Pogba dus, die moet aangeklaagd worden.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:01:53Benthem: 'Maar Pogba springt niet, die is bezig Vilhena te hinderen...' Maar het beeld is nogal wazig reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:02:32Volgens Van Benthem kan het best de tape zijn om Vilhena's pols die voor het wondje heeft gezorgd in gezicht Pogba... reageer retweet
Misschien kan Vilhena even ter plekke die tape omdoen? Kijken of het klopt.twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:02:30Van Benthem: Pogba springt niet, kijk maar mee naar de beelden. Van Benthem laat nu beelden stilzetten. Wond bij Pogba kan van tape zijn. reageer retweet
Nou ja, zou dat echt invloed hebben op de aanklager? Lijkt mij niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Van Benthem: Het zou heel erg zwaar zijn voor Vilhena als hij nu wedstrijden moet missen in de titelrace. Dit heet impact. #Zeist #Vilhena
Wij moesten eens met het team naar de regionale KNVB omdat een wedstrijd ontspoorde en de tegenstander ging vechten met ons. Wij hadden er wel zin in want we stonden in ons gelijk, hoefden wij niet te komen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel mooi. Rechtzaken over elleboogstoten.
Van EijckGod is het hier mee eens.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:03 schreef Bombvis het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:02:32Volgens Van Benthem kan het best de tape zijn om Vilhena's pols die voor het wondje heeft gezorgd in gezicht Pogba... reageer retweet
Moet ook geen invloed hebben op de aanklager maar op de beroepsomissiequote:Op woensdag 29 maart 2017 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, zou dat echt invloed hebben op de aanklager? Lijkt mij niet.
Godsamme.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet ook geen invloed hebben op de aanklager maar op de beroepsomissie.
Ik wil die beelden zien.twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:04:27Van Benthem heeft een beeld van een kopduel met Pogba en Vilhena eerder in wedstrijd. Pogba springt nu wel. Beelden nu naast elkaar. #Zeist reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:04:36Perry Mason raakt op dreef nu en haalt ander kopduel aan: 'Spartanen fladderen met armen, Pogba springt nu wel mee en niks aan de hand.' reageer retweet
Gewonnuhhhquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil die beelden zien.twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:04:27Van Benthem heeft een beeld van een kopduel met Pogba en Vilhena eerder in wedstrijd. Pogba springt nu wel. Beelden nu naast elkaar. #Zeist reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:05:15Eigenlijk is het de schuld van Pogba, is wat Van Benthem er maar mee probeert te zeggen reageer retweet
Goed punt idd, hoop dat je hem te pakken krijgt!quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
heeft van benthem al gezegd dat vilhenna bij een gele kaart geschorst zou worden en tony er alles aan deed om dat te voorkomen.....dus waarom zie die een elleboog gaan uitdelen
ik bel hem even
ik vind dit wel een goed argument
quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:05:15Eigenlijk is het de schuld van Pogba, is wat Van Benthem er maar mee probeert te zeggen reageer retweet
Als hij dat soort onzin gaat uitkramen, wordt hij wel heel erg overmoedig. Daarmee impliceert hij dat een scheidsrechter aan het eind van het seizoen meer overtredingen zou moeten toestaan dan aan het begin van het seizoen omdat de impact van een schorsing groter is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Van Benthem: Het zou heel erg zwaar zijn voor Vilhena als hij nu wedstrijden moet missen in de titelrace. Dit heet impact. #Zeist #Vilhena
Denk dat hij niet gaat opnemen, staat nogal onprofessioneel. Klaas, snel naar Zeist rijden!quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
heeft van benthem al gezegd dat vilhenna bij een gele kaart geschorst zou worden en tony er alles aan deed om dat te voorkomen.....dus waarom zie die een elleboog gaan uitdelen
ik bel hem even
ik vind dit wel een goed argument
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:06:14Kortom: verkeerde interpretatie van tv-beelden door tuchtcommissie reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |