Dat is de quaestorquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Treasurer. Klinkt als iets wat je in het bestuur van je studentvereniging bent.
Schrijf ze maar op bij wat men van Griekenland krijgt in wat was dat 2090, als 1 euro nog 1 ct waard is?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef remlof het volgende:
Mooi, we krijgen nog ¤66.000.000.000 van de Britten.
Tsja, de Big4 slokt nu inderdaad duizenden mindere goden op. Die staan over 10 jaar allemaal op straat, zowel fiscaal als accountancy. Adviessector zal wel minder last daarvan hebben, dat is toch meer inschatten en rechtsgevoel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
Laatst een presentatie gehad van iemand bij Big 4 over automatisering en de invloed van technologie op de fiscale praktijk. Er zijn echt duizenden mensen de sjaak komende decennia denk ik.
Heel trots verkondigen dat ze een applicatie hebben die tientallen uren werk per klant kan besparen. Blijkbaar niet echt doorhebbend dat ze dan zelf overbodig zijn. Want wat zíj doen, dat blijft echt wel nodig. Is niet te automatiseren, heus.
Hier spreken we Engels.quote:
Daar maak ik me ook wel eens zorgen om, die dekselse automatisering, dat is natuurlijk helemaal niet zo goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
Laatst een presentatie gehad van iemand bij Big 4 over automatisering en de invloed van technologie op de fiscale praktijk. Er zijn echt duizenden mensen de sjaak komende decennia denk ik.
Heel trots verkondigen dat ze een applicatie hebben die tientallen uren werk per klant kan besparen. Blijkbaar niet echt doorhebbend dat ze dan zelf overbodig zijn. Want wat zíj doen, dat blijft echt wel nodig. Is niet te automatiseren, heus.
6.7/10.quote:
Audit/control zal altijd wel blijven.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, de Big4 slokt nu inderdaad duizenden mindere goden op. Die staan over 10 jaar allemaal op straat, zowel fiscaal als accountancy. Adviessector zal wel minder last daarvan hebben, dat is toch meer inschatten en rechtsgevoel.
Alles is te automatiseren. Dat is geen reden om de automatisering te stoppen. Iemand moet het projectje leiden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
Dat er banen door verloren gaan is niet per se slecht maar eerder onvermijdelijk. Hoe we daar mee omgaan is essentieel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook wel eens zorgen om, die dekselse automatisering, dat is natuurlijk helemaal niet zo goed.
Was toch zo'n reclame van ik meen de rabobank die het mogelijk maakte voor PostNL dat alle pakketjes automatisch worden gesorteerd door een groot elektronisch systeem.
Daar gaan weer enkele duizenden banen.
Zal mij een zorg wezen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat er banen door verloren gaan is niet per se slecht maar eerder onvermijdelijk. Hoe we daar mee omgaan is essentieel.
Werklozen recyclen tot varkensvoer lijkt me het goedkoopst.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat er banen door verloren gaan is niet per se slecht maar eerder onvermijdelijk. Hoe we daar mee omgaan is essentieel.
Mooi. Kunnen die duizenden dozenschuivers weer wat anders doen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook wel eens zorgen om, die dekselse automatisering, dat is natuurlijk helemaal niet zo goed.
Was toch zo'n reclame van ik meen de rabobank die het mogelijk maakte voor PostNL dat alle pakketjes automatisch worden gesorteerd door een groot elektronisch systeem.
Daar gaan weer enkele duizenden banen.
Zoalsquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen die duizenden dozenschuivers weer wat anders doen.
Audit. Ohnee, gaat ook weg.quote:
Hoe hebben we typistes aan het werk gekregen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mjah Duterte is hier anders ook niet echt geliefd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Werklozen recyclen tot varkensvoer lijkt me het goedkoopst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |