Nee man, dat is overduidelijk Jamai.quote:
werkt dit??quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig. Elan sluit dat abbo af met zijn eigen nummer en mailt jou de inloggegevens die jij vervolgens weer veranderd incl je eigen nummer.
Denken dat dat Jamai isquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee man, dat is overduidelijk Jamai.
er is per definitie geen sprake van een aanmaning voordat de betalingstermijn is verstreken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.
Idd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:49 schreef Yiha3 het volgende:
dat kaas hier gewoon een paypal me link plaatst
Niet zo snel Kaas. Of ga je nu zelf de voorwaarden van de weddenschap eenzijdig aanpassen?quote:
Wellicht kan de schade afgewenteld worden op FOK!? Nakoming is niet mogelijk door een tekortkoming van een derde. Elan loopt nu vermogensschade (in de vorm van door Kaas te vorderen vertragingsschade) én immateriële schade (reputatieschade) op doordat FOK! tekort schiet in de door haar geboden diensten?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik hier voor de betaalmodule
Kan hier niet op klikken?
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wellicht kan de schade afgewenteld worden op FOK!? Nakoming is niet mogelijk door een tekortkoming van een derde. Elan loopt nu vermogensschade (in de vorm van door Kaas te vorderen vertragingsschade) én immateriële schade (reputatieschade) op doordat FOK! tekort schiet in de door haar geboden diensten?
Ik ben betrouwbaar ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.
Topic slaat nergens op, ben geen jood en loop derhalve ook niet weg. Maar moet wel praktisch haalbaar zijn die shit te fiksen lijkt me.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.
Dat zeggen onbetrouwbare mensen altijdquote:
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.
wie is klaasquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wees een kerel, neem je eigen verantwoordelijk.
Betaal die abbo gewoon voor klaas.. 5 euro, das net 2 glazen bier!
Zo ben je hele gedoe vanaf!
Sssstquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat zeggen onbetrouwbare mensen altijd
Vraag Kaas- z'n IBAN en maak 5 euro over. Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Topic slaat nergens op, ben geen jood en loop derhalve ook niet weg. Maar moet wel praktisch haalbaar zijn die shit te fiksen lijkt me.
Het lijkt me dat smartengeld betalen hier wel op zijn plaats isquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.
"FOK!ker zonder eergevoel is een matige user en bedrieger die afspraak niet nakomt" werd door Kaas gepost voordat de weddenschap afgelopen was. De klacht was niet gericht op het voornemen om niet na te komen maar op het niet nakomen van de weddenschap zelf, begrijp ik. Wat vind jij?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.
Heb ik gisteren ook voorgesteld. Maar uhm hoe dan, dm en pm is geblokkeerd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag Kaas- z'n IBAN en maak 5 euro over. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Degene die je een weddenschap aanging. KAAS-quote:
Laat Kaas mij zijn gegevens sturen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook voorgesteld. Maar uhm hoe dan, dm en pm is geblokkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |