abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:53:15 #151
3542 Gia
User under construction
pi_169857891
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Deze discussie is toch helemaal niet relevant?

Maar om antwoord te geven: ze reageerde op sentimenten die veelal in de PVV-hoek leven, dus daarom gebruikt ze Wilders als tegenovergestelde van een moskee.
Zoals ik al zei, dikke onzin. Deze sentimenten leven evenzeer in de linkse hoek.
pi_169857907
Het is gewoon grappig dat AnneFleurtje helemaal van de kaart is over een roman, een aangeprate goedkeuring van verkrachting, vermeend facisme en extremisme dat ze zelf een dergelijke extreem pad bewandeld en het niet doorheeft.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169857912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oké. Daarom blijf ik bij mijn initiële oordeel: niet handig, maar je moet het ook weer niet uitvergroten aangezien een taart gooien niet leidt tot fysiek letsel. :)
Weer incorrect. Het kan wel degelijk fysiek letsel toebrengen. Wellicht verliest diegene zijn balans en komt tot val. De kans is alleen inderdaad niet heel erg groot. De kans op emotioneel letsel lijkt me groter (maar ook nog niet bijzonder groot), en de kans op financiële schade lijkt me aanzienlijk. Maar om te zeggen dat een taart gooien nooit tot letsel leidt hoeft niet altijd juist te zijn.

En zelfs als het geen fysiek letsel toebrengt, kan het wel een vorm van 'geweld gebruiken' zijn. Ik hoop dat ik dat verschil niet uit hoef te leggen?
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:53:58 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_169857913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dikke onzin. Deze sentimenten leven evenzeer in de linkse hoek.
Ben je het mij eens dat die sentimenten in de PVV-hoek aanwezig zijn?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_169857935
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:48 schreef CrashO het volgende:
Heuj, net pakjesochtend dit. Weer nieuw smulgoed op JOOP _O-

[..]

http://www.joop.nl/opinies/pauw-grenzen-vrouwen
Hij schreef gisteren ook al zo'n geweldig stukje :7
http://www.joop.nl/opinie(...)en-slecht-incasseren
pi_169857938
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Aanklacht of aangifte? Indien aanklacht: bij wie? Indien aangifte: waar zou hij dan precies aangifte van moeten doen?
Aanzetten / oproepen tot openlijke geweldpleging. Wellicht in combinatie met de daaropvolgende tweet waar gevraagd wordt naar zijn locatie.
pi_169857942
Is er nu inmiddels bewijs dat Anne Fleur bedreigd is geworden door nazi's, want eerlijk gezegd geloof ik dat linkse volk niet zo, die liegen en bedreigen tot ze zwart zien zolang ze maar tegen de "fascistische" PVV kunnen strijden?
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:56:55 #158
53267 TC03
pi_169857978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Het kan wel degelijk fysiek letsel toebrengen. Wellicht verliest diegene zijn balans en komt tot val.
Te hypothetisch. Als je zelf risicovolle situaties erbij mag bedenken kan alles wat je maar wilt mogelijk leiden tot fysiek letsel. Ik verklaar dit argument niet geldig.
quote:
De kans is alleen inderdaad niet heel erg groot. De kans op emotioneel letsel lijkt me groter (maar ook nog niet bijzonder groot), en de kans op financiële schade lijkt me aanzienlijk.
Zeker, maar ik had het over fysiek letsel. Financiële schade snap ik btw niet helemaal, maar soit.
quote:
Maar om te zeggen dat een taart gooien nooit tot letsel leidt hoeft niet altijd juist te zijn.
Gelukkig maar dat ik dat niet zei.
quote:
En zelfs als het geen fysiek letsel toebrengt, kan het wel een vorm van 'geweld gebruiken' zijn. Ik hoop dat ik dat verschil niet uit hoef te leggen?
Zeker, maar alsnog denk ik van tja, als we taarten gooien als een enorme zonde gaan beschouwen, dan is het sneeuwballen gevecht bij mij in de straat deze winter een massale veldslag geweest. Of waren het gewoon kinderen die aan het spelen waren?
pi_169857996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Iedereen hier denkt dat zeggen dat je iets wilt gelijk staat aan het daadwerkelijk doen. :{
Het gaat om het effect van haar tweet.
En na alle commotie nog steeds glashard zeggen dat je er geen spijt van hebt.
En vervolgens nog even lekker door gaat met het domino-effect door flink verder te tweeten.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:58:33 #160
53267 TC03
pi_169858023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:57 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

En vervolgens nog even lekker door gaat met het domino-effect door flink verder te tweeten.
Wat is dat effect dan? En waarom is zij verantwoordelijk voor commotie ontstaan bij mensen die niet kunnen lezen?
pi_169858029
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:54 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Hij schreef gisteren ook al zo'n geweldig stukje :7
http://www.joop.nl/opinie(...)en-slecht-incasseren
Kijk al wat langer op Joop.nl, het is een ziekelijk makende club met tunnelvisie, hun argumenten staan vol generaliseringen en er is geen groep in Nederland die zich meer schuldig maakt aan het verketteren en uitsluiten van mensen met een andere mening dat het linkse volk o.a. op die site. En ze krijgen er nog subsidie voor ook nog, geregeld complete doodverwensingen kunnen lezen richting de PVV'ers.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:59:33 #162
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_169858045
‘Ik ben de rechts-racistische ellende komend van ouwe mannen als Pauw kotsbeu’

http://www.joop.nl/opinie(...)nde-oude-mannen-pauw

ook een prachtstukje :D
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_169858076
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik heb nog niemand zien twitteren dat Jesse gestenigd moet worden!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:01:57 #164
3542 Gia
User under construction
pi_169858099
quote:
13s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:52 schreef NgInE het volgende:
Ik kan mij totaal niet vinden in jouw verhaal. Ik hoor letterlijk niemand in mijn omgeving over "de buitenlanders'. Noch vrienden van mij die links stemmen, noch degene die rechts stemmen. Misschien dat dit normaler is buiten de randstad?

Praten over integratie kan, over schaarste aan banen ook, maar ik vind het onacceptabel om te proberen om racisme mainstream te maken. En dat is wat je doet wanneer je stenen gooien naar gebedshuizen en neerkijken op mensen die niet inheems Nederlander zijn goed praat.
Ik heb het niet over veelvuldig, maar net zoveel bij rechts als bij links.

Ik heb nogal wat vrienden die SP en GL stemmen, vanwege eigenbelang, en juist ook veelal de schuld van de slechte economie bij de buitenlanders leggen.
pi_169858102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Aanzetten / oproepen tot openlijke geweldpleging. Wellicht in combinatie met de daaropvolgende tweet waar gevraagd wordt naar zijn locatie.
En dan beweren dat het ECHT niet zo bedoeld was.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169858105
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:43 schreef Drug het volgende:
ze heeft niet opgeroepen daartoe. ze heeft heeft willen aantonen dat de oproep om stenen tegen een moskee te gooien niet ludiek is (vandaar aanhalingstekens), door moskee te vervangen met wilders. die poging is niet heel geslaagd omdat ze een gebouw vervangt met een persoon, en dat doet wat met de consequentie van er stenen tegen gooien. maar met enige ervaring in begrijpend lezen is zichtbaar dat zij hier enkel de debiliteit heeft willen tonen van het woord ludiek in de context (zowel de oorspronkelijke tweet als haar eigen persiflage daarop)
Met 500 man met legosteentjes tegen een moskee aan gooien kan best als een soort van ludiek protest opgevat worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:04:19 #167
3542 Gia
User under construction
pi_169858147
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, maar ook in de SP en GL-hoek.
Uit welke hoek deze tweet kwam, zou ik niet weten. Stond dat erbij?

Oh nee, uit België! Helemaal niet uit de PVV-hoek.
pi_169858156
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat is dat effect dan? En waarom is zij verantwoordelijk voor commotie ontstaan bij mensen die niet kunnen lezen?
Als zij er verder geen drama van had gemaakt en zo verstandig geweest zou zijn om er niet op in te blijven gaan met allerlei tweets zou ik het met je eens zijn. Maar ze vindt al die aandacht fantastisch en blijft het volop voeden. Dus ja, zij is daarvoor verantwoordelijk.
pi_169858157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:46 schreef DUTCHKO het volgende:
Het is gewoon een domme kut die Anne-Fleur.
Incidentje.
Volgende zaak....
Past als zodanig goed bij de rest van het linkse clubje.
(Nietzsche)
pi_169858166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:57 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Domino steentjes! Ja, daar kan je ook mee gooien.

Wordt dat niet veel gespeeld door moslims? Zou best ludiek zijn om met domino steentjes tegen een moskee aan te gooien als ludiek protest.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169858199
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:05 schreef Montagui het volgende:

[..]

Domino steentjes! Ja, daar kan je ook mee gooien.

Wordt dat niet veel gespeeld door moslims? Zou best ludiek zijn om met domino steentjes tegen een moskee aan te gooien als ludiek protest.
Kijk maar uit, want die moslims vermoorden je al voor een tekeningetje!
(Nietzsche)
pi_169858217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb het niet over veelvuldig, maar net zoveel bij rechts als bij links.

Ik heb nogal wat vrienden die SP en GL stemmen, vanwege eigenbelang, en juist ook veelal de schuld van de slechte economie bij de buitenlanders leggen.
Dat vind ik erg naïef en ondoordacht van jouw vrienden.
De slechte economie komt door het feit dat wij net een hele ernstige economische crisis achter de rug hebben. Als je iemand daar de schuld van wilt geven dan zijn dat de banken die te makkelijk leningen hebben verstrekt (of hypotheken) aan mensen die deze niet kunnen betalen. Dit probleem zag je niet alleen in Nederland, maar ook sterk in Amerika.
Omdat wij een wereldeconomie hebben krijg je dan een domino-effect en jij en jouw vrienden mogen van geluk spreken dat jullie in Nederland wonen. In Zuid-Europa is de werkloosheid vele maten erger en het gaat decennia duren voordat dat weer een beetje op pijl is.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 12:08:14 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169858229
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ik heb nog niemand zien twitteren dat Jesse gestenigd moet worden!
ik heb er wel wat verwijderd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 12:09:00 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169858246
naja niet stenigen ofzo maar wel echt boze moorddadige shit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169858277
quote:
5s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:44 schreef NgInE het volgende:

[..]

Heeft ze daarin trouwens niet een beetje gelijk? Ik zie soms ronduit discriminerende uitlating hier op Fok! en er zijn er veel die dat soort uitlatingen verdedigen. Maar wanneer met dezelfde fermheid over b.v. PVV aanhangers wordt gesproken dan is het huis te klein.

Neemt niet weg dat Annefleur natuurlijk veels te ver is gegaan in haar uitspraken. En ik denk inderdaad dat je dat onder jeugdige naïviteit kunt scharen.
Ja, feitelijk klopt dat zeker. Ik vind het alleen een bijzonder zwakke en lege motivatie voor je eigen handelen.

Ze bekritiseert een andere groep dat die mensen intolerant zijn en aanzetten tot haat. Dan vind ik het uitermate zwak, zowel inhoudelijk als retorisch, om jezelf van diezelfde methodiek te bedienen.

Ik zie dan echt zo'n beeld waarbij twee kinderen elkaar aan het klieren zijn, de ene naar zijn ouder toeloopt "mama, jantje pest mij!" en dan een vermoeide ouder die er echt bijna helemaal doorheen zit die reageert met "ja pietje, jantje pest jou ook .....".

Wellicht in haar geval dat ze dan vlechtjes in haar haar knoopt, met wat bloemetjes erin, haar rijlaarzen aantrekt en op haar prachtig witte paard genaamd 'moraal' stapt. Lekker samen door de weide galopperen, blij en vrolijk, vlinders, bloemen, etc. Vervolgens stopt ze bij een wit schaap wat in de weg staat, stapt af, geeft dat schaap een schop, stapt weer op en rijdt verder. En als je haar dan bij terugkomst vraagt waarom ze dat schaap schopte, dat ze dan doodleuk zegt "ja hij stond in de weg, en dat doet die gemene boer van hiernaast ook bij zijn zwarte schapen" en weg huppelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 29-03-2017 12:15:32 ]
pi_169858278
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:02 schreef Montagui het volgende:

[..]

Met 500 man met legosteentjes tegen een moskee aan gooien kan best als een soort van ludiek protest opgevat worden.
:')
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:11:08 #177
3542 Gia
User under construction
pi_169858287
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:07 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dat vind ik erg naïef en ondoordacht van jouw vrienden.
De slechte economie komt door het feit dat wij net een hele ernstige economische crisis achter de rug hebben. Als je iemand daar de schuld van wilt geven dan zijn dat de banken die te makkelijk leningen hebben verstrekt (of hypotheken) aan mensen die deze niet kunnen betalen. Dit probleem zag je niet alleen in Nederland, maar ook sterk in Amerika.
Omdat wij een wereldeconomie hebben krijg je dan een domino-effect en jij en jouw vrienden mogen van geluk spreken dat jullie in Nederland wonen. In Zuid-Europa is de werkloosheid vele maten erger en het gaat decennia duren voordat dat weer een beetje op pijl is.
Uhm, ik heb niet dezelfde mening als mijn vrienden. Moet dat dan?
Ik stem dan ook niet links en al helemaal niet op Jesse Klaver "omdat het zo'n leuke frisse jongen is". Iemand die zijn afkomst verloochent door zich een hippe naam aan te meten.
Walgelijk persoon.

Ik heb persoonlijk dan ook niks tegen de gemiddelde Marokkaan of moslim. Ga daar regelmatig mee om en heb er goede contacten mee.
pi_169858321
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, feitelijk klopt dat zeker. Ik vind het alleen een bijzonder zwakke en lege motivatie voor je eigen handelen.

Ze bekritiseert een andere groep dat die mensen intolerant zijn en aanzetten tot haat. Dan vind ik het uitermate zwak, zowel inhoudelijk als retorisch, om jezelf van diezelfde methodiek te bedienen.

Ik zie dan echt zo'n beeld waarbij twee kinderen elkaar aan het klieren zijn, de ene naar zijn ouder toeloopt "mama, jantje pest mij!" en dan een vermoeide oude die er echt bijna helemaal doorheen zit die reageert met "ja pietje, jantje pest jou ook ....." verzucht.
Dit ben ik dan ook helemaal met je eens; het is helaas wel een feit dat dit soort polarisatie speelt in de samenleving. Ik had het hier dan ook meer over de dubbele moraal van sommig Fok!kers.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:12:49 #179
3542 Gia
User under construction
pi_169858330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:10 schreef probeer het volgende:
Wellicht in haar geval dat ze dan vlechtjes in haar haar knoopt, wellicht met wat bloemetjes erin, haar rijlaarzen aantrekt en op haar prachtig witte paard genaamd 'moraal' stapt. Lekker samen door de weide galopperen, blij en vrolijk, vlinders, bloemen, etc. Vervolgens stopt ze bij een wit schaap wat in de weg staat, stapt af, geeft dat schaap een schop, stapt weer op en rijdt verder. En als je haar dan bij terugkomst vraagt waarom ze dat schaap schopte, dat ze dan doodleuk zegt "ja hij stond in de weg, en dat doet die gemene boer van hiernaast ook bij zijn zwarte schapen" en weg huppelt.
Goede vergelijking!
pi_169858367
Wat een eng haatmeisje is het toch. Geniet nou gewoon van je leven, ipv boos te doen tegen mensen met een andere mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')