ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
WHAT THE FUK MOET DIT VOORSTELLEN...NOG NOOIT GEHAD![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef BB-King het volgende:
Is Grim straks de enige coach met een 0% winstpercentage?
Ja, of jij hebt hem overschat en riep blind anderen na zodat je niet hoefde toe te geven dat Cillessen beter was.quote:
ALS JE 10 JAAR NIEUW NOEMT.....dan wel jahquote:
Dat je eens normaal Nederlands moet lullen zonder die kut enters er tussen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
WHAT THE FUK MOET DIT VOORSTELLEN...NOG NOOIT GEHAD![]()
![]()
![]()
![]()
Jodenpubliek?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
De sfeer in de arena begint grimmig te worden.
Moet dat dan geen 99 van de 100 zijn?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef Coco. het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat 9 op de 10 users op het fok forum zwakzinnig zijn.
Gelukkig hoor ik bij de 1%
10% bedoel je.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef Coco. het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat 9 op de 10 users op het fok forum zwakzinnig zijn.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet dat dan geen 99 van de 100 zijn?
LOLquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef Coco. het volgende:
Dikke padtquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
De enige man die oranje nog kan redden
Eensquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
wat is jouw probleem jongenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat je eens normaal Nederlands moet lullen zonder die kut enters er tussen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet dat dan geen 99 van de 100 zijn?
Haha KingRoland kijk ze eens happen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10% bedoel je.
Ik vrees dat je toch bij de 90% hoort
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
Oh overigens over haxball: Iedereen die mijn posts negeert zal uiteraard ook niet meedoen, maar dat lijkt me logisch, want iemand die zich écht aan het negeren houdt die klikt niet eens op de server.
Die man moet zichzelf opheffen. Wat een ontzettende kneus is dat zegquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit kanquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
Oh overigens over haxball: Iedereen die mijn posts negeert zal uiteraard ook niet meedoen, maar dat lijkt me logisch, want iemand die zich écht aan het negeren houdt die klikt niet eens op de server.
Ik zei foutje Klaassen, soort van dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft er al iemand Zoet verdedigd in dit topic?
Ik had het al doorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Haha KingRoland kijk ze eens happen.
Het België onder Wilmots verslaan is ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Die hebben België laatste EK nog voetballes gegeven
wat valt er te verdedigen met zo'n verdedigingquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog geen PSV'ers gezien hier.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die andere keeper is toch in Vorm?quote:
Misschien kunnen we Lamprou nog naturaliseren?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
Niet nodig met de concurrenten die hij heeftquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik straks wel weer mee doen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
Een jonge knaap er insturen om het gat diep te penetreren.quote:
Niks mis met Kostas.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Lamprou nog naturaliseren?
Mijn.ING F5en en wachten tot z'n oprotpremie gestort is.quote:
Ik hoop dat ik jou zal treffen aan mijn zijde in het team van Davy. Dat haxbalt echt een stuk makkelijker johquote:
Die is gepasveert.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:26 schreef Zorro het volgende:
Onbegrijpelijk dat Pasveer niet is geselecteerd.
Je bent een prima team maat ja. Je kiest uitstekend positiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou zal treffen aan mijn zijde in het team van Davy. Dat haxbalt echt een stuk makkelijker joh
Je ziet haast niet dat dit gephotoshopped is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die speelt thuis mee op deze wedstrijd.
[ afbeelding ]
Volwassen mannen die gebbetje zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vasion kan wel tegen een gebbetje
Gebbetje
Ik moest ginnegappen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vasion kan wel tegen een gebbetje
Gebbetje
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volwassen mannen die gebbetje zeggen
Kostas was ook gewoon geselecteerd als ie Nederlander was lijkt me.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:26 schreef TLC het volgende:
Kunnen ze Lamprou van Willem II niet in de goal zetten ? veel slechter kan het niet uitpakken
waarvan akte.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen puur voor de leedvermaak. Normaal kijk ik nooit vriendschappelijke interlands.
Dan liever Jeroen "pizza" Verhoeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:26 schreef Zorro het volgende:
Onbegrijpelijk dat Pasveer niet is geselecteerd.
Nee hoor, hij speelt een potje voetbal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef KingRadler het volgende:
Blind zal nu wel zijn geld aan het tellen zijn
In moskeeen zie ik genoeg volwassen mannen gebbetjes zeggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volwassen mannen die gebbetje zeggen
Oke nou doeiquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Achterhoker het volgende:
Dat mensen überhaupt nog naar het Nederlands elftal kijken![]()
Na de aanstelling van Blind was ik al afgehaakt. Dit is toch diep treurig. Heb gewoon medelijden met Robben dat zo'n wereldspeler met dat stel heikneuters moet spelen.
bedoelde Dannyquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij speelt een potje voetbal.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En toch heb ik hem liever in mijn team dan een weglopende jodenneus als jij.
Je zou 10 minuten geleden al gestopt zijn met kijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
vermoeide wedstrijd weer dit
dit oranje wint niet van België onder 19
Daarom is je moeder dus niet thuis.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Blind begraaft waarschijnlijk nu in een hoop coke en een stel dure hoeren
Niet zo zuur doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Achterhoker het volgende:
Na de aanstelling van Blind was ik al afgehaakt. Dit is toch diep treurig. Heb gewoon medelijden met Robben dat zo'n wereldspeler met dat stel heikneuters moet spelen.
Tegen Italie te gevaarlijk, die beloven hem pizza'squote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan liever Jeroen "pizza" Verhoeven.
Fred Grim heeft grote clubs getraind. Vertrouwen is groot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Achterhoker het volgende:
Moeten ons berusten in het feit dat we in ieder geval wel van ze winnen met korfbal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
vermoeide wedstrijd weer dit
dit oranje wint niet van België onder 19
Ik speel al maanden geen haxball meer. Iemand speelt onder mijn naam maar ik dus niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En toch heb ik hem liever in mijn team dan een weglopende jodenneus als jij.
Hij zei ook al zoiets afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou 10 minuten geleden al gestopt zijn met kijken.
Dat verklaart wel een hoop inderdaadquote:
nou nou nou.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Klaasen is echt tering slecht. Geef hem gewoon een doodschop.
Vanaf nu zal ik iedereen die met jouw naam binnenkomt bannen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik speel al maanden geen haxball meer. Iemand speelt onder mijn naam maar ik dus niet.
Jij kijkt hier raar van op?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:30 schreef Dejannn het volgende:
Een B-team van Italië op halve kracht is gewoon nog met gemak beter dan dit Oranje.
Wie?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Klaasen is echt tering slecht. Geef hem gewoon een doodschop.
Daar is ie goed in. Heeft ie met school ook gedaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:30 schreef Almerian het volgende:
Bruno heeft goed geluisterd, linie over slaan.
Want Nederland heeft geen B team opgesteld?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:30 schreef Dejannn het volgende:
Een B-team van Italië op halve kracht is gewoon nog met gemak beter dan dit Oranje.
Oke.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu zal ik iedereen die met jouw naam binnenkomt bannen.
Oh oke. Nouja. Dan ben je geen weglopende jodenneus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik speel al maanden geen haxball meer. Iemand speelt onder mijn naam maar ik dus niet.
goserquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
die strootman haalt nooit meer \zijn oude nivo voor zijn blessure
waarom blijft iedereen maar in strootman geloven
die goser kan er echt geen fuk van
Vervangen door Tapia, die speelt voor Feyenoordquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
die strootman haalt nooit meer \zijn oude nivo voor zijn blessure
waarom blijft iedereen maar in strootman geloven
die goser kan er echt geen fuk van
Anders zouden Tete en Zoet niet spelen ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want Nederland heeft geen B team opgesteld?
Waarom nam Messi de taxi?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
pfff nog 3 minuten voordat haxball begint...
Nee joh, laat maar lekker zitten. Morgen vrijspraak en dan lekker ballen in Amsterdam zondag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:32 schreef Keyos het volgende:
Haal Strootman en Promes eraf en begint opnieuw. Hups Tonny.
haha leukequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef TLC het volgende:
Ben blij als Grim weg is, ideale opvolger lijkt me Danny Blind
pvv homoquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef KingRadler het volgende:
haal alle Negers ervan af bakken er niks van vanavond.
Annefleur vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef KingRadler het volgende:
Dat zei je moeder gisteren ook. Echt een ervaren rot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef TLC het volgende:
Ben blij als Grim weg is, ideale opvolger lijkt me Danny Blind
Ik wou dat ik dat kon. Ben benieuwd hoelang we moeten wachten op de volgende 'gouden' generatie. Verwacht ook niet dat we dat keer op keer hebben maar je mag van Oranje tenminste wel verwachten dat ze zich plaatsen voor de eindtoernooien.quote:
Als je het Depay-topic moet geloven wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:34 schreef GGMM het volgende:
Depay was toch zo ontzettend goed geworden sinds hij in Frankrijk speelt?
Link graag. Ik ga niet weer KPD doorzoeken.quote:
neuken?quote:
Tussen 1978 en 1988 zat ik 10 jaar zonder, dat was pas zwaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:34 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Ben benieuwd hoelang we moeten wachten op de volgende 'gouden' generatie. Verwacht ook niet dat we dat keer op keer hebben maar je mag van Oranje tenminste wel verwachten dat ze zich plaatsen voor de eindtoernooien.
lol.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Link graag. Ik ga niet weer KPD doorzoeken.
De laatste keer dat ik dat deed kwam ik Drizzt tegen.
SOWquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook. Echt een ervaren rot.
Hahaha, mooiquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat deed je überhaupt in het piemeltopic?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zou dat wel willen, maar dit zijn (helaas) de afspraken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:38 schreef BB-King het volgende:
Robben moet schijt hebben aan Bayern.
Gewoon invallen. NU.
Ok eerst thee drinken maar na de rust dan!
Maar die EK titel was het wachten wel waard toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tussen 1978 en 1988 zat ik 10 jaar zonder, dat was pas zwaar.
Dat is de neef van Tony Martin.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Wie is Tino Martin?
Tony Martin ken ik wel.
Dat is onze modeeee.twitter:bartf twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:40:42Minste balcontacten van veldspelers Oranje in 1e helft:Strootman - 28Klaassen - 25Wijnaldum - 19Yep, dat is het hele middenveld #nedita reageer retweet
John v/d Brom.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan moet Gullit het maar gaan doen.
Lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan moet Gullit het maar gaan doen.
Gewoon een goede veldtrainer erbij en klaar ben je.quote:
Ik zie het wel zitten, dat EK 2020.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een goede veldtrainer erbij en klaar ben je.
Weghorst in de spits.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We moeten een trainer die ons uit de stront haalt.
Maaskant zou genot zijn
Dan past hij helemaal uitstekend bij Oranje lijkt me.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks gepresteerd. Vraag maar in Rotterdam, Grozny, Los Angeles en aan Alan Shearer.
Straks ga jij Petrovic nog opperen als kandidaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
De KNVB mag hopen dat PSV derde wordt en Cocu afzwaait.
Vind ik toch meer een kloeptrainer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks ga jij Petrovic nog opperen als kandidaat.
Ik ben toch niet Jan Pipo de Clown?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind ik toch meer een kloeptrainer.
Het verlies tegen België in de korfbal wk finale in 1991 doet nog wel een beetje pijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:47 schreef TLC het volgende:
Gelukkig zijn we nog goed in korfbal en schaatsen
Robson is al dik in de 80, dat is wel heel erg oud.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Bobby Robson zie ik wel zitten als we naar buitenlandse coaches gaan kijken. Of Eric Gerets.
De Kabelquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Staan wel erg veel negers in het veld nu.
Al overleden in 2009quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Robson is al dik in de 80, dat is wel heel erg oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |