Ik zei foutje Klaassen, soort van dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft er al iemand Zoet verdedigd in dit topic?
Ik had het al doorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Haha KingRoland kijk ze eens happen.
Het België onder Wilmots verslaan is ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Die hebben België laatste EK nog voetballes gegeven
wat valt er te verdedigen met zo'n verdedigingquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog geen PSV'ers gezien hier.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die andere keeper is toch in Vorm?quote:
Misschien kunnen we Lamprou nog naturaliseren?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
De enige man die oranje nog kan redden
Niet nodig met de concurrenten die hij heeftquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik straks wel weer mee doen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
Oh overigens over haxball: Iedereen die mijn posts negeert zal uiteraard ook niet meedoen, maar dat lijkt me logisch, want iemand die zich écht aan het negeren houdt die klikt niet eens op de server.
Een jonge knaap er insturen om het gat diep te penetreren.quote:
Niks mis met Kostas.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Lamprou nog naturaliseren?
Mijn.ING F5en en wachten tot z'n oprotpremie gestort is.quote:
Ik hoop dat ik jou zal treffen aan mijn zijde in het team van Davy. Dat haxbalt echt een stuk makkelijker johquote:
Die is gepasveert.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:26 schreef Zorro het volgende:
Onbegrijpelijk dat Pasveer niet is geselecteerd.
Je bent een prima team maat ja. Je kiest uitstekend positiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou zal treffen aan mijn zijde in het team van Davy. Dat haxbalt echt een stuk makkelijker joh
Je ziet haast niet dat dit gephotoshopped is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die speelt thuis mee op deze wedstrijd.
[ afbeelding ]
Volwassen mannen die gebbetje zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vasion kan wel tegen een gebbetje
Gebbetje
Ik moest ginnegappen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vasion kan wel tegen een gebbetje
Gebbetje
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volwassen mannen die gebbetje zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |