Je vergeet Pim. Nationaalpopulisten houden van excentriekelingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
Als Baudet PVV-stemmers wil winnen is het niet zo handig om in zo'n knoflooktaal te beginnen natuurlijk
Daarna dat renaissance gewauwel gevolgd door bladidbladibla...bleghh. Niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
Als Baudet PVV-stemmers wil winnen is het niet zo handig om in zo'n knoflooktaal te beginnen natuurlijk
Pim sprak niet eens fatsoenlijk Engelsquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je vergeet Pim. Nationaalpopulisten houden van excentriekelingen.
Zelfs Thierry Baudet is niet de gemiddelde FvD'er.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Als hij zelfgeschreven Latijn had vind ik het nog best stoer. Die klassieke referenties ben ik wel fan van. Heb het nog niet geluisterd.
Maar ik ben misschien ook niet de gemiddelde FvD'er.
Nee, zijn achterban is alles wat hij niet is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zelfs Thierry Baudet is niet de gemiddelde FvD'er.
Dat is bij anderen niet zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, zijn achterban is alles wat hij niet is.
Even beluisterd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Als hij zelfgeschreven Latijn had vind ik het nog best stoer. Die klassieke referenties ben ik wel fan van. Heb het nog niet geluisterd.
Nee, die heeft puisten en is nog maagdquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zelfs Thierry Baudet is niet de gemiddelde FvD'er.
De maidenspeech wordt bijna altijd ook online gepubliceerd door het betreffende Kamerlid. In de Kamer luister op de eigen fractie na toch bijna niemand.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even beluisterd.
Het is een vrije bewerking van Cicero, beginnend met "hoe lang wil je nog misbruik maken van", of is in die geest.
Verder volslagen kansloos natuurlijk, geen hond in de kamer die hem begrijpt. Zelfs met een gymnasiumdiploma is dit natuurlijk niet te volgen.
Echt iemand uit Oostenrijk? Of uit de Oostenrijkse school. Beide is even hilarisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:37 schreef Ryon het volgende:
Vandaag heerlijk dagje politiek gehad.
Knakker uit Oostenrijk kwam zijn libertarisch gedachtegoed verspreiden en hield in Amsterdam een pleidooi dat AirBnB niet door de overheid gereguleerd mocht worden want dat zou in strijd zijn met de vrije markt.
Gelukkig was Bolkestein aanwezig om die vent even de oren te wassen. De wereldvreemdheid van libertariers weet mij elke keer weer opnieuw te verbazen.
Jawel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Gewoon lekker aan de vrije markt overlaten om dat te regelen. Als er genoeg toeristen in elkaar worden gestompt door boze buurt- of huisbewoners, dan neemt de vraag vanzelf weer af.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:37 schreef Ryon het volgende:
Vandaag heerlijk dagje politiek gehad.
Knakker uit Oostenrijk kwam zijn libertarisch gedachtegoed verspreiden en hield in Amsterdam een pleidooi dat AirBnB niet door de overheid gereguleerd mocht worden want dat zou in strijd zijn met de vrije markt.
Gelukkig was Bolkestein aanwezig om die vent even de oren te wassen. De wereldvreemdheid van libertariers weet mij elke keer weer opnieuw te verbazen.
Nee, van de Oostenrijkse school. Zijn thuisbasis is wel Wenen. Hij kwam oorspronkelijk uit Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Echt iemand uit Oostenrijk? Of uit de Oostenrijkse school. Beide is even hilarisch.
Och ja, want de vrije markt werkt uitstekend in Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, van de Oostenrijkse school. Zijn thuisbasis is wel Wenen. Hij kwam oorspronkelijk uit Zuid-Amerika.
Dat was oprecht zijn betoog. Hij vond dat als toeristen echt te veel overlast veroorzaakten dat de politie maar moest ingrijpen. Toen begreep hij plotsklaps de tegenstrijdigheden in zijn verhaal en begon hij te stotteren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan de vrije markt overlaten om dat te regelen. Als er genoeg toeristen in elkaar worden gestompt door boze buurt- of huisbewoners, dan neemt de vraag vanzelf weer af.
hoelang stelt het partijkartel en de baantjescarroussel ons geduld nog op de proef, terwijl het vlaggenschip van de renaissancevloot klaar ligt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarna dat renaissance gewauwel gevolgd door bladidbladibla...bleghh. Niet om aan te horen.
Volgens Baudet zelf betekent dat zoveel alsquote:Quousque tandem factionem cartellum et officiorum machina patientia nostra abutitur, dum navis pretoria ressurectionis ad profiscendum parata est
Koeterwaals Brabants juffie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:23 schreef Janneke141 het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, maar de voertaal is Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |