Je vergeet Pim. Nationaalpopulisten houden van excentriekelingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
Als Baudet PVV-stemmers wil winnen is het niet zo handig om in zo'n knoflooktaal te beginnen natuurlijk
Daarna dat renaissance gewauwel gevolgd door bladidbladibla...bleghh. Niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
Als Baudet PVV-stemmers wil winnen is het niet zo handig om in zo'n knoflooktaal te beginnen natuurlijk
Pim sprak niet eens fatsoenlijk Engelsquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je vergeet Pim. Nationaalpopulisten houden van excentriekelingen.
Zelfs Thierry Baudet is niet de gemiddelde FvD'er.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Als hij zelfgeschreven Latijn had vind ik het nog best stoer. Die klassieke referenties ben ik wel fan van. Heb het nog niet geluisterd.
Maar ik ben misschien ook niet de gemiddelde FvD'er.
Nee, zijn achterban is alles wat hij niet is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zelfs Thierry Baudet is niet de gemiddelde FvD'er.
Dat is bij anderen niet zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, zijn achterban is alles wat hij niet is.
Even beluisterd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Als hij zelfgeschreven Latijn had vind ik het nog best stoer. Die klassieke referenties ben ik wel fan van. Heb het nog niet geluisterd.
Nee, die heeft puisten en is nog maagdquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zelfs Thierry Baudet is niet de gemiddelde FvD'er.
De maidenspeech wordt bijna altijd ook online gepubliceerd door het betreffende Kamerlid. In de Kamer luister op de eigen fractie na toch bijna niemand.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even beluisterd.
Het is een vrije bewerking van Cicero, beginnend met "hoe lang wil je nog misbruik maken van", of is in die geest.
Verder volslagen kansloos natuurlijk, geen hond in de kamer die hem begrijpt. Zelfs met een gymnasiumdiploma is dit natuurlijk niet te volgen.
Echt iemand uit Oostenrijk? Of uit de Oostenrijkse school. Beide is even hilarisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:37 schreef Ryon het volgende:
Vandaag heerlijk dagje politiek gehad.
Knakker uit Oostenrijk kwam zijn libertarisch gedachtegoed verspreiden en hield in Amsterdam een pleidooi dat AirBnB niet door de overheid gereguleerd mocht worden want dat zou in strijd zijn met de vrije markt.
Gelukkig was Bolkestein aanwezig om die vent even de oren te wassen. De wereldvreemdheid van libertariers weet mij elke keer weer opnieuw te verbazen.
Jawel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Gewoon lekker aan de vrije markt overlaten om dat te regelen. Als er genoeg toeristen in elkaar worden gestompt door boze buurt- of huisbewoners, dan neemt de vraag vanzelf weer af.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:37 schreef Ryon het volgende:
Vandaag heerlijk dagje politiek gehad.
Knakker uit Oostenrijk kwam zijn libertarisch gedachtegoed verspreiden en hield in Amsterdam een pleidooi dat AirBnB niet door de overheid gereguleerd mocht worden want dat zou in strijd zijn met de vrije markt.
Gelukkig was Bolkestein aanwezig om die vent even de oren te wassen. De wereldvreemdheid van libertariers weet mij elke keer weer opnieuw te verbazen.
Nee, van de Oostenrijkse school. Zijn thuisbasis is wel Wenen. Hij kwam oorspronkelijk uit Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Echt iemand uit Oostenrijk? Of uit de Oostenrijkse school. Beide is even hilarisch.
Och ja, want de vrije markt werkt uitstekend in Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, van de Oostenrijkse school. Zijn thuisbasis is wel Wenen. Hij kwam oorspronkelijk uit Zuid-Amerika.
Dat was oprecht zijn betoog. Hij vond dat als toeristen echt te veel overlast veroorzaakten dat de politie maar moest ingrijpen. Toen begreep hij plotsklaps de tegenstrijdigheden in zijn verhaal en begon hij te stotteren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan de vrije markt overlaten om dat te regelen. Als er genoeg toeristen in elkaar worden gestompt door boze buurt- of huisbewoners, dan neemt de vraag vanzelf weer af.
hoelang stelt het partijkartel en de baantjescarroussel ons geduld nog op de proef, terwijl het vlaggenschip van de renaissancevloot klaar ligt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarna dat renaissance gewauwel gevolgd door bladidbladibla...bleghh. Niet om aan te horen.
Volgens Baudet zelf betekent dat zoveel alsquote:Quousque tandem factionem cartellum et officiorum machina patientia nostra abutitur, dum navis pretoria ressurectionis ad profiscendum parata est
Koeterwaals Brabants juffie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:23 schreef Janneke141 het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, maar de voertaal is Nederlands.
Sowieso is Latijn spreken niet echt bon ton.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even beluisterd.
Het is een vrije bewerking van Cicero, beginnend met "hoe lang wil je nog misbruik maken van", of is in die geest.
Verder volslagen kansloos natuurlijk, geen hond in de kamer die hem begrijpt. Zelfs met een gymnasiumdiploma is dit natuurlijk niet te volgen.
Ik zat te wachten op intercontinentale koopjesjagers in zijn betoog.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
hoelang stelt het partijkartel en de baantjescarroussel ons geduld nog op de proef, terwijl het vlaggenschip van de renaissancevloot klaar ligt?
Buiten de Kerk, bedoel je?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso is Latijn spreken niet echt bon ton.
Ook mooi als Kuzu in het Turks zou wouwelen. Dan was de PVV/FvD-aanhang woedend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Weer eens wat anders dan het standaardriedeltje van z'n collega-fractievoorzitters.
Hopelijk gaat hij bij z'n volgende speech Duitse spreekwoorden gebruiken.
Toen een klasgenoot aan mijn docent vroeg waarom wij eigenlijk Latijn moesten leren zei deze:quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso is Latijn spreken niet echt bon ton.
En zijn voorstel voor de Wet BNW.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op intercontinentale koopjesjagers in zijn betoog.
Cave Panem is dan wel weer een leuke naam voor een upscale bakkerij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Toen een klasgenoot aan mijn docent vroeg waarom wij eigenlijk Latijn moesten leren zei deze:
"Dan kan je in het Latijn een brood bij de bakker bestellen, kom je heel slim over"
Sindsdien plaats ik al mijn bestellingen bij de bakker in het Latijn. Werkt inderdaad goed voor mijn status binnen de buurt. Ik heb alleen al jaren geen fatsoenlijk brood meer gegeten.
De kerk is ook niet meer bon ton.quote:
Zijn ze nu al. Ik was net naar die Latijnse tekst aan het zoeken, en op een van de pagina's die ik aanklikte was een van de eerste reacties dat "Arib de leden van Denk ook toestond om in het Turks de Kamer toe te spreken", dus dat ze er hier faliekant naast zat. Daarna iedereen instemmend quoten uiteraard.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook mooi als Kuzu in het Turks zou wouwelen. Dan was de PVV/FvD-aanhang woedend.
Hehe. Dat is oprecht een goede. Toch maar een bakkerij beginnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Cave Panem is dan wel weer een leuke naam voor een upscale bakkerij.
Sommige mensen hebben wel een aardige confirmation bias, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn ze nu al. Ik was net naar die Latijnse tekst aan het zoeken, en op een van de pagina's die ik aanklikte was een van de eerste reacties dat "Arib de leden van Denk ook toestond om in het Turks de Kamer toe te spreken", dus dat ze er hier faliekant naast zat. Daarna iedereen instemmend quoten uiteraard.
Nadat het volledige kabinet terecht gesteld is op de Dam ter lering ende vermaak.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Maar Thierry wil dus dat de tweede kamer het voortouw neemt qua regeren en niet de regering. Het kabinet moet op de knieën bij de Kamer komen om voor elke beslissing goedkeuring te vragen. Als Thierry dan z'n duim omhoog steekt is het goed, naar beneden is slecht nieuws en wordt het kabinet vervangen.
Whehehe.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook mooi als Kuzu in het Turks zou wouwelen. Dan was de PVV/FvD-aanhang woedend.
Lavendel-zakjes uitdelen bij de gemeenteverzeikingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, zijn achterban is alles wat hij niet is.
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nadat het volledige kabinet terecht gesteld is op de Dam ter lering ende vermaak.
Om de pislucht te verdrijven?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lavendel-zakjes uitdelen bij de gemeenteverzeikingen.
Allemaal grinnikende gymnasiasten binnen. Jan met de Pet snapt er geen sikkepit van.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hehe. Dat is oprecht een goede. Toch maar een bakkerij beginnen.
Oestrogene bagger. Snap niet waarom alfa-man Baudet lavendel gaat snuiven. Wellicht om z'n extreme libido te temperen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lavendel-zakjes uitdelen bij de gemeenteverzeikingen.
Zal wel stormlopen daar dan, evt iets erbij in wit poeder?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal grinnikende gymnasiasten binnen. Jan met de Pet snapt er geen sikkepit van.
PvdD deelt die mening, overigens. Leuk voor de stemmers op die partij die zich ook in POL bevinden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Maar Thierry wil dus dat de tweede kamer het voortouw neemt qua regeren en niet de regering. Het kabinet moet op de knieën bij de Kamer komen om voor elke beslissing goedkeuring te vragen. Als Thierry dan z'n duim omhoog steekt is het goed, naar beneden is slecht nieuws en wordt het kabinet vervangen.
Het is inderdaad zweefteefspul.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oestrogene bagger. Snap niet waarom alfa-man Baudet lavendel gaat snuiven. Wellicht om z'n extreme libido te temperen?
Alleen maar speltbroodjes van 5 euro per stuk verkopen. Jan met de Pet wil je niet eens binnen hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal grinnikende gymnasiasten binnen. Jan met de Pet snapt er geen sikkepit van.
Baudet en Thieme zouden een perfect koppel zijn, zoveel is zeker.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PvdD deelt die mening, overigens. Leuk voor de stemmers op die partij die zich ook in POL bevinden.
Alleen tijdens de gemeenteverzeikingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doet Thierry ook aan gouden douches?
Meer van dat spul dat je tante op de wc heeft hangen.quote:
Net wat Baudet nodig heeft, zeven dag advent.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Baudet en Thieme zouden een perfect koppel zijn, zoveel is zeker.
Zo rollen we in ons kikkerlandje Janneke.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
Maar goed, zijn er met die PVV'ers al 19 zinloze zetels gevuld, met FvD hebben we er ook nog eens twee acteurs bij die de Kamer sowieso niet serieus nemen. Mooi is dat.
Ook het zinloze deel van het volk is vertegenwoordigd, jawel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
Maar goed, zijn er met die PVV'ers al 19 zinloze zetels gevuld, met FvD hebben we er ook nog eens twee acteurs bij die de Kamer sowieso niet serieus nemen. Mooi is dat.
Daar hadden we de SP al voor. En eventueel 50+.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ook het zinloze deel van het volk is vertegenwoordigd, jawel.
Is nog maar zeer de vraag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Janneke, als VMBO-docente, staat daar uiteraard boven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De bestsellers:quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Alleen maar speltbroodjes van 5 euro per stuk verkopen. Jan met de Pet wil je niet eens binnen hebben.
4 partijen is wat moeilijker inkopen toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar hadden we de SP al voor. En eventueel 50+.
Acteurs nemen het allicht serieuzer dan proxy-stemmers van opperleider Geert of onderdanen van Kim-Jong Lilian.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
Dat begin van Baudet.quote:
Link?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:01 schreef Ryon het volgende:
Ik kijk nu even de speech van Baudet terug. Wat een feest.
Flink wat non-fictie, wat een held.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Dit had ik nog niet helemaal gezien, maar holy lol.
Koloniseert ook gewoon de trap. En dat in het reservaat in Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Flink wat non-fictie, wat een held.
Kom toch net binnen, knutselhomo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Lees gewoon ff terug joh, Pikkebaas. Is al 100x gepost.
Hehe, daar knappen na twee reacties ook altijd een paar circuitjes in de bovenkamer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat was oprecht zijn betoog. Hij vond dat als toeristen echt te veel overlast veroorzaakten dat de politie maar moest ingrijpen. Toen begreep hij plotsklaps de tegenstrijdigheden in zijn verhaal en begon hij te stotteren.
Zo stel ik mij de mensen in het libertarier topic ook voor.
Nog beter: via Tinder had ik gister een match met de enige jongedame van de FvD. Ik vermoed dat dit gewoon bij de campagne hoort.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Ryon het volgende:
Via mijn LinkedIn zag ik dat de baantjescarrousel rondom FVD inmiddels ook al flink begint te draaien. Daar is nu flink carrière in te maken.
Carola?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nog beter: via Tinder had ik gister een match met de enige jongedame van de FvD. Ik vermoed dat dit gewoon bij de campagne hoort.
Tuzu? Kunahan Tuzu?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:12 schreef GSbrder het volgende:
Dacht trouwens dat Tuzu zei:
"Daarnaast wil ik Allah politieke partijen (...)"
Kuzu inderdaad.quote:
Helemaal mooi voor een meisje.quote:
Doet me denken aan de oorlog tussen de Tutu's en de Hoetsies.quote:
Winnen de tutu's sowieso.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oorlog tussen de Tutu's en de Hoetsies.
Eens, dat is nu mijn einddoel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Helemaal mooi voor een meisje.
Maar Carola ziet er uit als een leuke dame. Gewoon mee afspreken, Waht. En als het dan goed gaat stelt ze je misschien wel voor aan Thierry
Zie je niet vaak, een pretentieuze Downpatiënt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zou sowieso een pretentieuze zak worden.
Zeker niet met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Zie je niet vaak, een pretentieuze Downpatiënt.
Pretentieuze lieden zullen vaker voor abortus kiezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Zie je niet vaak, een pretentieuze Downpatiënt.
Eerst een prenatale politieke test of het voorplantsel wel links genoeg zal zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Pretentieuze lieden zullen vaker voor abortus kiezen.
Nou heh?quote:
Wil Tem dat echt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou heh?
Hee, maar Tem wil graag dat je op de volgende meet komt. Zullen we je alvast opschrijven?
Waarom krijgt die dan weer een podium?quote:
Nou, daarom dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom krijgt die dan weer een podium?
"Ik zei domme dingen en toen zeiden andere mensen domme dingen terug en nu voel ik me niet meer veilig"?
VARA. Ze schrijft voor Joop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Ik zei domme dingen en toen zeiden andere mensen domme dingen terug en nu voel ik me niet meer veilig"?
Er is een reden dat ik al tijden geen talkshows meer kijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De nieuwswaarde van de twittergeneratie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, discussiewaarde van hier tot ginder.
Oneindig veel mogelijkheden om op dit thema voort te borduren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is een beetje komkommeren nu ze er nog niet uit zijn met de formatie heh. Je moet wat om elke weekdag een uur vol te lullen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oneindig veel mogelijkheden om op dit thema voort te borduren.
Misschien kunnen ze een uur lang Teleac Latijn voor beginners uitzenden. Kun je als leek tenminste ook weer de kamerdebatten volgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een beetje komkommeren nu ze er nog niet uit zijn met de formatie heh. Je moet wat om elke weekdag een uur vol te lullen.
Blijkbaar. Of gewoon een uitzending cancellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een beetje komkommeren nu ze er nog niet uit zijn met de formatie heh. Je moet wat om elke weekdag een uur vol te lullen.
Hoe zou jij hier eigenlijk mee omgaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De nieuwswaarde van de twittergeneratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 21:46:46 ]
Ik heb daar als elite gewoon les in gehad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een uur lang Teleac Latijn voor beginners uitzenden. Kun je als leek tenminste ook weer de kamerdebatten volgen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe zou jij hier eigenlijk mee omgaan?Lossen ze volgend jaar wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij in een andere commissie dan conservatie-collega X. Risico gemitigeerd.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
[..]
Hoe zou jij hier eigenlijk mee omgaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Ja, ik ook. En als het aan Bram ligt krijgt iedereen dat. Maar tot die tijd is het wellicht wel nuttig, met Thierry achter het spreekgestoelte.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb daar als elite gewoon les in gehad.
[..]
Hoe zou jij hier eigenlijk mee omgaan?Wat zijn ouders toch een humorloze zeiksnorren tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 21:49:29 ]
In Italië binnenkort menstruatieverlof dankzij links.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Ik heb liever copulatieverlof.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Italië binnenkort menstruatieverlof dankzij links.
De truc is om te zorgen dat je geen last hebt van die eikels in de lokalen naast je. Als je dat kunstje eenmaal doorhebt, is het een fantastische werkplek.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Goh, wat ben ik blij niet in het onderwijs te zitten. Ook wat waard.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 21:57:09 ]
Hebben ze dat niet in Denemarken of Zweden?quote:
Definieer "in het onderwijs zitten".quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Goh, wat ben ik blij niet in het onderwijs te zitten. Ook wat waard.
Student danwel docent zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Definieer "in het onderwijs zitten".
Met 30 domme eikels die je les moet geven? Onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De truc is om te zorgen dat je geen last hebt van die eikels in de lokalen naast je. Als je dat kunstje eenmaal doorhebt, is het een fantastische werkplek.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Perrin het volgende:
Mooie voor je cv, Pokkel. "Ruime ervaring in het onderwijs"
3 dagen vrij voor vrouwen per maand.quote:
Dat is helemaal niet leuk hoor, dat mag ik toch alleen maar doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Perrin het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Dat geloof ik zeker.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De truc is om te zorgen dat je geen last hebt van die eikels in de lokalen naast je. Als je dat kunstje eenmaal doorhebt, is het een fantastische werkplek.
Misschien als onderdeel van het zwangerschapsverlof, maar daar heb je niet zoveel aan als je alleen neukt voor de lolquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet in Denemarken of Zweden?
Nee ik dacht dat het in ieder geval geopperd was als geboortestimuleringsmiddel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien als onderdeel van het zwangerschapsverlof, maar daar heb je niet zoveel aan als je alleen neukt voor de lol
Daarom, als daar een beetje mee te marchanderen valt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Perrin het volgende:
Nee, maar als je lang op vakantie wil loont het wel om kindjes te maken daar,quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet in Denemarken of Zweden?
Wie zijn de gasten?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
Zin in Pauw, nouja vooral in de social media rel tijdens en nadien.
Anne Fleur Dekkerquote:
Thieme over de formatie kan nog wel interessant zijn dan.twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 20:45:04Vanavond bij #Pauw Pieter Heerema, @EdNijpels, @mariannethieme, @Viggowaas, Loes Luca en Anne Fleur Dekker:... https://t.co/yT7HLZVVe2 reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:34 schreef LA_niner het volgende:
Latijn, onzin voor snobs, indien je Zuid-Europese talen wil leren, doe dat dan ipv een onlogische omweg.
twitter:Jossedevoogd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 20:56:51Ophef om een paar woorden #Latijn in de kamer. Ondertussen wordt het Nederlands afgeschaft op de universiteiten. #Engels reageer retweet
Oh, laat dan maar, hier al meer dan genoeg gejank over dat aandachtsorgel, en al dat gejank heeft haar inmiddels bij Pauw aan tafel gebracht. Ze weet zichzelf wel in the picture te krijgen, en dat vooral dankzij degenen die het hardst over haar janken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anne Fleur Dekker
(en viggo waas plus nog 2 anderen die me volstrekt niet interesseren)Thieme over de formatie kan nog wel interessant zijn dan.twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 20:45:04Vanavond bij #Pauw Pieter Heerema, @EdNijpels, @mariannethieme, @Viggowaas, Loes Luca en Anne Fleur Dekker:... https://t.co/yT7HLZVVe2 reageer retweet
Oja, opzich vind ik het wel knap hoe ze dat even voor elkaar heeft gekregen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, laat dan maar, hier al meer dan genoeg gejank over dat aandachtsorgel, en al dat gejank heeft haar inmiddels bij Pauw aan tafel gebracht. Ze weet zichzelf wel in the picture te krijgen, en dat vooral dankzij degenen die het hardst over haar janken.
En door de online woordendiarree van de vara zelf (joop)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, laat dan maar, hier al meer dan genoeg gejank over dat aandachtsorgel, en al dat gejank heeft haar inmiddels bij Pauw aan tafel gebracht. Ze weet zichzelf wel in the picture te krijgen, en dat vooral dankzij degenen die het hardst over haar janken.
RR?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:41 schreef Euribob het volgende:
Waarom zou de deskundige bij RR onherkenbaar zijn gemaakt?
#spanning
Nee, de figuren die haar al weken in the spotlight zitten te zetten wel, maar goed, dat gaat de puberale frusties boven de pet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, opzich vind ik het wel knap hoe ze dat even voor elkaar heeft gekregen.
Waarschijnlijk weet ze heel goed waar ze mee bezig is wat dat betreft, dom is ze wat dat betreft niet.
Goed, talen belemmeren federal EU.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:Jossedevoogd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 20:56:51Ophef om een paar woorden #Latijn in de kamer. Ondertussen wordt het Nederlands afgeschaft op de universiteiten. #Engels reageer retweet
Die pubers doen er niet zo toe, zijn vooral mensen als Veelo, Duk en Paternotte die zich in de discussie mengen en artikels schrijven voor TPO en DDS waar ze die bekendheid mee krijgt en dan krijg je als reactie daar op weer de stukjes op Krapuul, Joop etc.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de figuren die haar al weken in the spotlight zitten te zetten wel, maar goed, dat gaat de puberale frusties boven de pet natuurlijk.
Ja, schandalig genoeg is Latijn al jaren niet meer de voertaal op de universiteiten. Baudet doet er tenminste wat aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:Jossedevoogd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 20:56:51Ophef om een paar woorden #Latijn in de kamer. Ondertussen wordt het Nederlands afgeschaft op de universiteiten. #Engels reageer retweet
Goed voor internationaal gerichte studies ja. Bestuurskunde, planologie, sociologie kan je gewoon het best in het Nederlands geven en dan de delen van de studie die wel internationaal gericht zijn ook in het Engels geven.quote:
Dat was natuurlijk niet z'n puntquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, schandalig genoeg is Latijn al jaren niet meer de voertaal op de universiteiten. Baudet doet er tenminste wat aan.
Zonder de Britten wordt het makkelijker Engels als voertaal in te voeren in de Europese Federatie straks.quote:
Iets anders format, maar kan ook wel genieten van het half uur monoloog van John Oliver.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:46 schreef Monolith het volgende:
Blijven toch altijd wel vermakelijk, die monologen van Stephen Colbert:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.5d5236b175d1
Die volgen ook gewoon wat op fora aandacht genereert, daar beginnen dat soort dingen mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die pubers doen er niet zo toe, zijn vooral mensen als Veelo, Duk en Paternotte die zich in de discussie voeren en artikels schrijven voor TPO en DDS waar ze die bekendheid mee krijgt en dan krijg je als reactie daar op weer de stukjes op Krapuul, Joop etc.
Eigenlijk is ze maar een kleine spil in een veel grotere strijd, wel jammer dus dat ze "alleen" Dekker vanavond hebben uitgenodigd en niet iemand van FvD of 1 van 3 bovengenoemde.
Voertaal is daar veelal nl toch? Vind dat locale talen uitgefaseerd moeten worden en Engels of L'alleman boventoon moet gaan voeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goed voor internationaal gerichte studies ja. Bestuurskunde, planologie, sociologie kan je gewoon het best in het Nederlands geven en dan de delen van de studie die wel internationaal gericht zijn ook in het Engels geven.
Voor jou wel ja, maar aangezien ik beide kanten niet echt mag geniet ik als fervent twitteraar wel van die hele rel. Ik mag dat nog.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:53 schreef Monolith het volgende:
Klinkt sowieso wel als een vrij oninteressante circlejerk.
Sociologie heb ik in Engels afgerond. Niet in de laatste plaats omdat de meeste docenten en studenten van ver buiten de landgrenzen kwamen. Je kan niet verwachten dat iedereen binnen een maandje op academisch niveau Nederlands kan lullen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goed voor internationaal gerichte studies ja. Bestuurskunde, planologie, sociologie kan je gewoon het best in het Nederlands geven en dan de delen van de studie die wel internationaal gericht zijn ook in het Engels geven.
Nee, zoals gezegd verdwijnt ook in die studies de Nederlandse taal of uberhaubt de focus van de studie op Nederlandse steden/bestuursvormen rap uit het curriculum en wordt vervangen door engels en de focus op globale steden/bestuursvormen etc.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Voertaal is daar veelal nl toch? Vind dat locale talen uitgefaseerd moeten worden en Engels of L'alleman boventoon moet gaan voeren.
Doe het dan goed en schrijf 'artikles'.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:55 schreef remlof het volgende:
Zag ik hier nou een falende kutpuber 'artikels' schrijven ipv 'artikelen'?![]()
Tegen Engels zijn en zelf anglicismen gebruiken
Met een k?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe het dan goed en schrijf 'artikles'.![]()
(pfff, moest nog mijn best doen om dat zo te schrijven)
Engels is prima, heb ook gewoon TTO gedaan ipv VWO.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:55 schreef remlof het volgende:
Zag ik hier nou een falende kutpuber 'artikels' schrijven ipv 'artikelen'?![]()
Tegen Engels zijn en zelf anglicismen gebruiken
Het is überhaupt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd verdwijnt ook in die studies de Nederlandse taal of uberhaubt de focus van de studie op Nederlandse steden/bestuursvormen rap uit het curriculum en wordt vervangen door engels en de focus op globale steden/bestuursvormen etc.
Dat is natuurlijk geen probleem als de studie en het werk daarna daar op aansluit, integendeel. Als het qua werkgelegenheid beter is om in het Duits te onderwijzen in het oosten van het land is dat ook een prima zaak.
Daar gaat het mis natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, maar aangezien ik beide kanten niet echt mag geniet ik als fervent twitteraar wel van die hele rel. Ik mag dat nog.
Bijzonder..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe het dan goed en schrijf 'artikles'.![]()
(pfff, moest nog mijn best doen om dat zo te schrijven)
Pcies..quote:
Oh ik dacht dat je het eerst enkel over de U had, nouja dank, dat schrijf ik dus altijd met een 'b' verdomme.quote:
Kijk maar naar Trump...quote:
Owh, die krijg ik nooit. Lekker rustig welquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik begin echt een intense haat te ontwikkelen voor mailtjes van banken, overheid, etc. waar alleen in staat dat je een berichtje hebt.
k ook niet, maar suffe berichtjes dat ze weer eens de rente hebben verlaagd moet je dan voor inloggen, of joepie een bericht die je ook per post krijgt dat je aangifte moet doen terwijl ik dat allang gedaan heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, die krijg ik nooit. Lekker rustig wel
En nee, ik ben geen wanbetaler en heb ook geen schulden
Vaarwel.twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:04:52BREAKING UPDATE: British PM Theresa May signed the letter that'll formally take the UK out of the EU, will be deliv… https://t.co/6qSXT7HQN6 reageer retweet
Hoort bij wo, je wordt niet opgeleid voor een beroep.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd verdwijnt ook in die studies de Nederlandse taal of uberhaubt de focus van de studie op Nederlandse steden/bestuursvormen rap uit het curriculum en wordt vervangen door engels en de focus op globale steden/bestuursvormen etc.
Dat is natuurlijk geen probleem als de studie en het werk daarna daar op aansluit, integendeel. Als het qua werkgelegenheid beter is om in het Duits te onderwijzen in het oosten van het land is dat ook een prima zaak.
Die van banken doe ik niks mee, want grote kans dat het phising mail is, de overheid mailt alleen maar dat ik naar mijn.overheid.nl moet gaan en heeft daar geen linkje bij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik begin echt een intense haat te ontwikkelen voor mailtjes van banken, overheid, etc. waar alleen in staat dat je een berichtje hebt.
DUO stuurt altijd mails waar ze niet in zetten of het belangrijk is. Krijg je zo'n nietszeggend mailtje dat er "een bericht voor je klaar staat" waar óf in kan staan dat ze over drie maanden hun mailadres gaan wijzigen óf dat je standrechtelijk geëxecuteerd wordt als je niet binnen twaalf minuten je OV stopzet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
k ook niet, maar suffe berichtjes dat ze weer eens de rente hebben verlaagd moet je dan voor inloggen, of joepie een bericht die je ook per post krijgt dat je aangifte moet doen terwijl ik dat allang gedaan heb.
I
Ik moet ook altijd lachen als ik inlog bij internetbaknieren. "U heeft nog 268 ongelezen berichten"quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van banken doe ik niks mee, want grote kans dat het phising mail is, de overheid mailt alleen maar dat ik naar mijn.overheid.nl moet gaan en heeft daar geen linkje bij.
Iedere keer als ik de naam Ed Nijpels hoor zie ik hem weer laveloos aan de bar hangen in Breda in de tijd dat hij burgemeester was. Waren we net klaar als barcie (studentenvereniging) boven, opgeruimd etc en daalden we af naar de normale kroeg, en dan hing Edje weer lavenloos half over de bar..quote:
Ik heb een aardig leuke OV boete gekregen ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
DUO stuurt altijd mails waar ze niet in zetten of het belangrijk is. Krijg je zo'n nietszeggend mailtje dat er "een bericht voor je klaar staat" waar óf in kan staan dat ze over drie maanden hun mailadres gaan wijzigen óf dat je standrechtelijk geëxecuteerd wordt als je niet binnen twaalf minuten je OV stopzet.
Ja, zou wel fijn zijn als ze er tenminste inzetten waar de fuck het over gaat. Rabo doet dat tegenwoordig gelukkig wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
DUO stuurt altijd mails waar ze niet in zetten of het belangrijk is. Krijg je zo'n nietszeggend mailtje dat er "een bericht voor je klaar staat" waar óf in kan staan dat ze over drie maanden hun mailadres gaan wijzigen óf dat je standrechtelijk geëxecuteerd wordt als je niet binnen twaalf minuten je OV stopzet.
Ken er meer. Dat is wel zo'n verschrikkelijk naaisysteem hè. Vriendin overkwam dat dus was zelf wel op tijd maar het schiet er zo makkelijk bij in.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb een aardig leuke OV boete gekregen ja.
Daar zou ik niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen als ik inlog bij internetbaknieren. "U heeft nog 268 ongelezen berichten"
Prima, doei, jullie zullen nog met weemoed terugdenken aan de goede oude tijdquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Vaarwel.twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:04:52BREAKING UPDATE: British PM Theresa May signed the letter that'll formally take the UK out of the EU, will be deliv… https://t.co/6qSXT7HQN6 reageer retweet
Ik had het natuurlijk moeten nakijken (dat ik apart OV moet stopzetten wat enkel bij een apparaatje kan en ik had mijn kaart ook niet meer overigens). Ze sturen dus inderdaad pas een mail nadat je boete al torenhoog is en niet even in de tussentijd met de waarschuwing dat je je ov moet stopzetten omdat je je studie hebt stopgezet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken er meer. Dat is wel zo'n verschrikkelijk naaisysteem hè. Vriendin overkwam dat dus was zelf wel op tijd maar het schiet er zo makkelijk bij in.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is net de professor uit Back to the future
Voor een hoop ex-studenten is het lonend en die zetten het expres niet stop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk moeten nakijken (dat ik apart OV moet stopzetten wat enkel bij een apparaatje kan en ik had mijn kaart ook niet meer overigens). Ze sturen dus inderdaad pas een mail nadat je boete al torenhoog is en niet even in de tussentijd met de waarschuwing dat je je ov moet stopzetten omdat je je studie hebt stopgezet.
#breaking_biglyquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:12 schreef Pokkelmans het volgende:
News_Executive heeft ook echt vier dozijn breaking news-tweets per dag of niet?
Het is natuurlijk verantwoordelijkheid van de student. Maar ze maken je het ook absoluut niet makkelijk. Als je een dag te laat bent krijg je direct een boete van 97 en die blijft ook met dat bedrag toenemen per 2 weken, zelfs als je helemaal niet reist (wat ze uiteraard gewoon zouden kunnen controleren). Waarom het niet mogelijk is je OV gewoon te stoppen als je stufi stopt ontgaat me ook volkomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk moeten nakijken (dat ik apart OV moet stopzetten wat enkel bij een apparaatje kan en ik had mijn kaart ook niet meer overigens). Ze sturen dus inderdaad pas een mail nadat je boete al torenhoog is en niet even in de tussentijd met de waarschuwing dat je je ov moet stopzetten omdat je je studie hebt stopgezet.
Zou voor alles en iedereen beter zijn als ze gewoon je ov-chipkaart blokkeren op het moment dat je geen recht meer hebt op ov. Wil er nog even op wijzen dat een WeekendVrij-abonnement acht keer zo weinig kost als de boete als je je weekendabonnement als student niet stopzet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor een hoop ex-studenten is het lonend en die zetten het expres niet stop.
Dom wijfquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Mooi, Anne Fleur wordt hard aangepakt.
In de goede oude tijd hadden we dat niet. Je moest wel binnen een maand oid je ov-kaart inleveren op een postkantoor. Die bestonden toen nog wijdverbreid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is natuurlijk verantwoordelijkheid van de student. Maar ze maken je het ook absoluut niet makkelijk. Als je een dag te laat bent krijg je direct een boete van 97 en die blijft ook met dat bedrag toenemen per 2 weken, zelfs als je helemaal niet reist (wat ze uiteraard gewoon zouden kunnen controleren). Waarom het niet mogelijk is je OV gewoon te stoppen als je stufi stopt ontgaat me ook volkomen.
Ik kende een meisje dat een half jaar haar stufi stopzette wegens studievertraging, bleek dus die OV door te lopen en krijg je aan het eind van je studie honderden euro's boete op je dak. Teringlijers
Ik ben het met haar oneens en laat dat horen ja, maar dat zij het tot pauw weet te schoppen vind ik wel knap, dat ze nu volledig wordt gefileerd vind ik wel prachtig ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Tchock het volgende:
Allemaal op die Anne Fleur schelden en tieren en vervolgens braaf er naar gaan kijken als ze op tv is. Jullie laten je ook wel heel makkelijk bespelen door zo'n sensatiezoekend mens.
Zou ook logisch, helemaal mee eens. Maar zelfs mastodonten als ik moesten het ding nog zelf gaan inleveren op een postkantoor. Is dus niks nieuws dat de verantwoordelijkheid bij de ex-student wordt gelegd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou voor alles en iedereen beter zijn als ze gewoon je ov-chipkaart blokkeren op het moment dat je geen recht meer hebt op ov. Wil er nog even op wijzen dat een WeekendVrij-abonnement acht keer zo weinig kost als de boete als je je weekendabonnement als student niet stopzet.
Hele kwestie niet gevolgd. Dit leek mee een goede manier om even up to date te worden gebracht.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Tchock het volgende:
Allemaal op die Anne Fleur schelden en tieren en vervolgens braaf er naar gaan kijken als ze op tv is. Jullie laten je ook wel heel makkelijk bespelen door zo'n sensatiezoekend mens.
Dat zegt dan weer vrij weinig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel doen, dat dan weer wel.
Goede voorbereiding op het echte leven. Als je dingen niet zelf regelt gebeurt het niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou voor alles en iedereen beter zijn als ze gewoon je ov-chipkaart blokkeren op het moment dat je geen recht meer hebt op ov. Wil er nog even op wijzen dat een WeekendVrij-abonnement acht keer zo weinig kost als de boete als je je weekendabonnement als student niet stopzet.
Ik snap je punt, maar toen had je nog een papiertje. Je kunt een papiertje lastig op afstand uitzetten. Met een OV-chipkaart kan dat prima.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou ook logisch, helemaal mee eens. Maar zelfs mastodonten als ik moetsen het ding nog zelf gaan inleveren op een postkantoor. Is dus niks nieuws dat de verantwoordelijkheid bij de ex-student wordt gelegd.
Kom op zeg, ondanks haar stupide gedrag doet ze het tenminste onder haar eigen naam, itt de platrechtse helden hier op FOK! en elders.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben het met haar oneens en laat dat horen ja, maar dat zij het tot pauw weet te schoppen vind ik wel knap, dat ze nu volledig wordt gefileerd vind ik wel prachtig ja.
Ook wel een waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goede voorbereiding op het echte leven. Als je dingen niet zelf regelt gebeurt het niet.
En ze wordt er door bedreigd en op haar werk opgezocht. Dat was het me wel waard heyquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Kom op zeg, ondanks haar stupide gedrag doet ze het tenminste onder haar eigen naam, itt de platrechtse helden hier op FOK! en elders.
Oke, geen idee hoe dat inhaakt op mijn post, maar mooi verhaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Kom op zeg, ondanks haar stupide gedrag doet ze het tenminste onder haar eigen naam, itt de platrechtse helden hier op FOK! en elders.
Scherp. Daar scoor je wel een puntje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Chicks met piercings.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef skysherrif het volgende:
Beetje jammer dat ze die neuspiercing heeft.
http://www.volkskrant.nl/(...)-partijkas~a4480050/quote:De frauderende ex-fractievoorzitter en -penningmeester van de PVV in Limburg Michael Heemels was niet alleen verslaafd aan alcohol en cocaïne. Door 177 duizend euro uit de partijkas te verduisteren leidde hij ook een luxe leventje. Heemels, ex-woordvoerder van PVV-leider Geert Wilders, was verslaafd aan een 'boven zijn stand leven' en had 'het uitgavenpatroon van een fraudeur'.
[De OvJ] somde enkele uitgaven op: 35 duizend euro aan buitenlandse reizen, 5000 euro aan auto-uitgaven, 19 duizend euro computeruitgaven, duizend euro bij de juwelier, 47 duizend euro aan contante geldopnames, 7500 euro kleding en schoenen. Hij reisde naar Amerika, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Italië en België. Hij ging naar concerten van Madonna en Bon Jovi, allemaal met verduisterd PVV-geld.
Jij hebt een Prince Albert?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Chicks met piercings.![]()
Maar dan geen crappy navelpiercing
Dat het pas "prachtig" zou zijn als iedereen met open vizier de strijd aanging. Nu is het een meute maffe Baudet en Wilders adepten die onder een deken van anonimiteit denken allerhande rabiate uitingen te kunnen doen over het internet. 4 Fukking topics op FOK!, dat het open blijft zegt ook wel genoeg, smakeloos.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke, geen idee hoe dat inhaakt op mijn post, maar mooi verhaal.
Nee, lijkt mij niets. Moet je gaan zitten als je gaat plassen. Er is al genoeg onderdrukking door vrouwen.quote:
PVV is toch percentagegewijs wel 1 vd meesters...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-partijkas~a4480050/
Ik weet wel dat het lang niet altijd de PVV is maar die partij weet wel een prachtige figuren aan te trekken zeg
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij niets. Moet je gaan zitten als je gaat plassen. Er is al genoeg onderdrukking door vrouwen.
Nee, want dan komt er niemand meer kennelijk. Invasielui vermijdend gedrag. Gaat tegenwoordig via DM.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Iemand de energie om een polsen of en wanneer we gaan meeten topicje te knutselen?
Dat vond ik ook een vreemde eend in de bijt tussen de 35K aan reizen en 19K aan computeronderdelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou nou, een vierdehands Golf II op de kop getikt?
Marketingwonder, die Thierry.twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:19:33Wie geïnteresseerd is in mijn roman Voorwaardelijke Liefde, Ode aan de romantische liefde voor de vrouw: https://t.co/udt4KtuJ63 #pauw reageer retweet
Libertarismequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is al genoeg onderdrukking door vrouwen.
Feit is wel dat je als PVV/FvD in veel organisaties straks veel moeilijker een baan krijgt, dat is jammer, maar wel begrijpelijk waarom dat dus niet kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat het pas "prachtig" zou zijn als iedereen met open vizier de strijd aanging. Nu is het een meute maffe Baudet en Wilders adepten die onder een deken van anonimiteit denken allerhande rabiate uitingen te kunnen doen over het internet. 4 Fukking topics op FOK!, dat het open blijft zegt ook wel genoeg, smakeloos.
Zo'n Opel Manta hoeft niet veel te kosten natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vreemde eend in de bijt tussen de 35K aan reizen en 19K aan computeronderdelen.
Het is wel een beetje zo'n Antifa-mentaliteit inderdaad. Ook dat in de verdediging schieten, "Maar is dat erger dan het verkrachten van vrouwen dan?!"quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feit is wel dat je als PVV/FvD in veel organisaties straks veel moeilijker een baan krijgt, dat is jammer, maar wel begrijpelijk waarom dat dus niet kan.
Bovendien kan ik me best goed voorstellen dat je geen zin hebt in een antifa knokploeg voor je deur. Dat zij het met open vizier doet is verder wel bewonderenswaardig inderdaad, jammer dat ze zoals jij ook zegt redelijk stupide is.
Slaat natuurlijk verder ook nergens op dat pegida typetjes haar gaan bedreigen.
Ode aan de romantische liefde? Niet dat ik het broddelwerk ooit heb mogen aanschouwen - laat staan gelezen heb - kan ik me er weinig bij voorstellen gezien zijn "welnee, een nee is geen nee"-uitsprakenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Marketingwonder, die Thierry.twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:19:33Wie geïnteresseerd is in mijn roman Voorwaardelijke Liefde, Ode aan de romantische liefde voor de vrouw: https://t.co/udt4KtuJ63 #pauw reageer retweet
Kan ook een setje nieuwe velgen zijn geweest, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vreemde eend in de bijt tussen de 35K aan reizen en 19K aan computeronderdelen.
Ik kan het ook niet inhoudelijk toetsen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ode aan de romantische liefde? Niet dat ik het broddelwerk ooit hen mogen aanschouwen - laat staan gelezen heb - kan ik me er weinig bij voorstellen gezien zijn "welnee, een nee is geen nee"-uitspraken
Een semi-autobiografisch boek over zijn veroveringen en hoe vrouwen als een blok voor hem vallen. Schijnt echt gruwelijk slecht te zijn, al mag je dat uiteraard niet zeggen, want dan demoniseer je.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ode aan de romantische liefde? Niet dat ik het broddelwerk ooit hen mogen aanschouwen - laat staan gelezen heb - kan ik me er weinig bij voorstellen gezien zijn "welnee, een nee is geen nee"-uitspraken
Ik word sowieso een beetje onpasselijk van jongetje Baudet en zijn beweging...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een semi-autobiografisch boek over zijn veroveringen en hoe vrouwen als een blok voor hem vallen. Schijnt gruwelijk slecht te zijn, al mag je dat uiteraard niet zeggen, want dan demoniseer je.
Ook hilarisch dat er super veel aandacht voor dat boek is en zelfs een herdruk nodig en je nog FvD'ers hoort klagen dat Baudets literaire genie genegeerd wordt.
Dan zijn alleen de mini-meets. Niet de 'officiele'.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want dan komt er niemand meer kennelijk. Invasielui vermijdend gedrag. Gaat tegenwoordig via DM.
Heb ik van horen zeggen
Ik vrees dat we er nog lang niet vanaf zijn. Hij speelt zijn kaarten beter uit dan de PVV, heeft volgens mij minder grote debielen om zich heen en spreekt ongeveer hetzelfde publiek aan maar daarnaast ook nog behoorlijk wat hoger opgeleiden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik word sowieso een beetje onpasselijk van jongetje Baudet en zijn beweging...![]()
En dan heb ik nog mijn uiterate best gedaan er zo weinig mogelijk van mee te krijgen
Anyway, Baudet verheerlijkt zichzelf weer eens. Verrassend wel..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een semi-autobiografisch boek over zijn veroveringen en hoe vrouwen als een blok voor hem vallen. Schijnt echt gruwelijk slecht te zijn, al mag je dat uiteraard niet zeggen, want dan demoniseer je.
Ook hilarisch dat er super veel aandacht voor dat boek is en zelfs een herdruk nodig en je nog FvD'ers hoort klagen dat Baudets literaire genie genegeerd wordt.
Ik wil ook niet naar de officiele om dezelfde reden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan zijn alleen de mini-meets. Niet de 'officiele'.
Heeft hij hem op FB al gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:36 schreef remlof het volgende:
Henk Krol wil Rinus Michels als nieuwe bondscoach
Nee, echt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:36 schreef remlof het volgende:
Gewoon opgraven. Slechter dan Blind kan haast niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:36 schreef remlof het volgende:
Dat die (de hoger opgeleiden) er niet doorheen prikken vind ik vrij teleurstellend. Dat Baudet voortkomt uit de sectie Rechtsfilosofie van Leiden univ (mijn alma mater nota bene) verbaast me dan weer niks. Daar zitten echt alleen wappies. En dan doel ik op de professoren...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vrees dat we er nog lang niet vanaf zijn. Hij speelt zijn kaarten beter uit dan de PVV, heeft volgens mij minder grote debielen om zich heen en spreekt ongeveer hetzelfde publiek aan maar daarnaast ook nog behoorlijk wat hoger opgeleiden.
Dat doet ie al elk jaar sinds ie op Feestboek zit waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft hij hem op FB al gefeliciteerd?
Die zijn maar wat blij dat ze nu een alternatief hebben op te stemmen dan de PVV. FvD klinkt vooralsnog net iets beter en wordt ook iets meer geaccepteerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat die (de hoger opgeleiden) er niet doorheen prikken vind ik vrij teleurstellend. Dat Baudet voortkomt uit de sectie Rechtsfilosofie van Leiden univ (mijn alma mater nota bene) verbaast me dan weer niks. Daar zitten echt alleen wappies. En dan doel ik op de professoren...
Aub geen linkjes van domrechtse sites als dumpert en geenstijl in de polsc, bvd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_nieuwe_bon.html
Ipv ipv danquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die zijn maar wat blij dat ze nu een alternatief hebben op te stemmen dan de PVV. FvD klinkt vooralsnog net iets beter en wordt ook iets meer geaccepteerd.
De PVV is nationaalpopulistisch, het FvD is gewoon puur fascistisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die zijn maar wat blij dat ze nu een alternatief hebben op te stemmen dan de PVV. FvD klinkt vooralsnog net iets beter en wordt ook iets meer geaccepteerd.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aub geen linkjes van domrechtse sites als dumpert en geenstijl in de polsc, bvd.
Ik vermoed dat ie te elitair is om de PVV echt naar de troon te steken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vrees dat we er nog lang niet vanaf zijn. Hij speelt zijn kaarten beter uit dan de PVV, heeft volgens mij minder grote debielen om zich heen en spreekt ongeveer hetzelfde publiek aan maar daarnaast ook nog behoorlijk wat hoger opgeleiden.
De reply waarvan ik wist dat ie zou komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aub geen linkjes van domrechtse sites als dumpert en geenstijl in de polsc, bvd.
Doe eens niet zo lief over de PVV ineens zeg..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is nationaalpopulistisch, het FvD is gewoon puur fascistisch.
Dat heeft ie vandaag meteen al volkomen duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie te elitair is om de PVV echt naar de troon te steken.
Het nationaalpopulisme is een moderne fascistische stroming, Baudet neigt veel meer naar het klassieke fascisme.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lief over de PVV ineens zeg..
Eerste dat ook in mij opkwamquote:
Niks voor jouw je studie zal toch wel niks meer worden neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon opgraven. Slechter dan Blind kan haast niet.
Dat klinkt iig al minder lief, beter zoquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het nationaalpopulisme is een moderne fascistische stroming, Baudet neigt veel meer naar het klassieke fascisme.
Juist omdat dat verbloemd gaat onder een vleugje "intellect" (baudetquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is nationaalpopulistisch, het FvD is gewoon puur fascistisch.
Nogmaals: iedereen met anderhalve hersencel weet beter... Dus tsja..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Juist omdat dat verbloemd gaat onder een vleugje "intellect" (baudet) lijkt het voor de normale toeschouwer juist een veel fijner en beter alternatief voor de PVV. Het is natuurlijk ook veel rechtser dan de PVV (of dan de PVV doet voorkomen).
Heb op werk ook 2 FvD stemmers die dat trots kwamen vertellen, alsof ze zojuist op de grootste intellectueel hebben gestemd en ze het niet meer moreel konden opbrengen om op die racistische partij pvv te stemmen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie te elitair is om de PVV echt naar de troon te steken.
Ik denk eigenlijk dat het volk dat juist leuk vindt, omdat hij wel zegt een man van het volk te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft ie vandaag meteen al volkomen duidelijk gemaakt.
Beide partijen moeten uiteraard te vuur en te zwaard bestreden worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klinkt iig al minder lief, beter zo
De helft van het electoraat maar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: iedereen met anderhalve hersencel weet beter... Dus tsja..
Prima, maar dat kan je beter niet overlaten aan types als Joke Kaviaar en Anne Fleur dekker. Dat doet meer kwaad dan goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Beide partijen moeten uiteraard te vuur en te zwaard bestreden worden.
Echt waar een paar keer gebruikt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eigenlijk dat het volk dat juist leuk vindt, omdat hij wel zegt een man van het volk te zijn.
Voelen ze zichzelf ineens een stuk slimmer, omdat hun keuze kennelijk wel dat "intellect" heeft.
Zo klink je weer als remlofquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Beide partijen moeten uiteraard te vuur en te zwaard bestreden worden.
Man, Henk en Ingrid begrijpen geen woord van wat Baudet zegt, die gaan echt biet op 'm stemmen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eigenlijk dat het volk dat juist leuk vindt, omdat hij wel zegt een man van het volk te zijn.
Voelen ze zichzelf ineens een stuk slimmer, omdat hun keuze kennelijk wel dat "intellect" heeft.
Baudet, man vh volk?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |