Gelukkig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pas laat in de avond. Eerst weer een hele mooie dag.
Dat snijdende windje toen ik langs kraampjes struindequote:Op donderdag 30 maart 2017 20:49 schreef INViCTuS het volgende:
Over een maand tijdens Koningsdag graag weer dit weer. 24 graden met zon mag zeker wel. Erger dan vorig jaar kan bijna niet.
Hele middag in de zon (buiten de wind) kunnen zitten vorig jaar. Dikke primaquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:49 schreef INViCTuS het volgende:
Over een maand tijdens Koningsdag graag weer dit weer. 24 graden met zon mag zeker wel. Erger dan vorig jaar kan bijna niet.
Graag, aangezien ik dan in 't land benquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb even overlegd en over een half uurtje is hij ook bij jou. Zei die. Maar ja, die zonnen van tegenwoordig....quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb even overlegd en over een half uurtje is hij ook bij jou. Zei die. Maar ja, die zonnen van tegenwoordig....
jaaaaaaaaaa regenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het is betrokken hier in Den Haag. Harde wind ook net opeens. En het begint te regenen.
"... die begon zowat in mei maart"quote:
Vrij normale temperaturen nog steeds, maar wel jammer dat het weer zo wisselvallig wordt..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Begint ineens aardig te waaien
Als ik Buienradar moet geloven dan is het volgende week ook weer gedaan met de lekkere dagen van afgelopen week. Tussen de 11 en 13 graden heel de week. Of het moet ineens weer gaan veranderen![]()
Was de zon nog gekomen?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nat
Maar die regen-in-de-zomer-geur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |