abonnement Unibet Coolblue
pi_169961956
Ik dacht, oh, doe ik ff.

quote:
2. Select the correct option:
The proof of the cake is in the serving.
The proof of the cake is in the eating.
The proof of the pudding is in the eating.
The proof of the pudding is in the baking.
The proof of the cake is in the baking.
3. If you ……, you take or borrow from one in order to give or pay something owed to another.
rob Paul to pay John
rob Peter to pay John
rob Peter to pay Paul
rob George to pay Christian
rob Paul to pay Peter
Laat maar. Als ze verwachten dat je dat soort uitspraken kent dan ben ik helaas niet het juiste publiek. En ik heb wel alle tijd van de wereld om het te googlen maarja dat voelt ook niet eerlijk.

Wel vreemde criteria, net alsof dit soort uitspraken vaak voorkomen in films ed.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 2 april 2017 @ 23:20:32 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169962208
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 23:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik dacht, oh, doe ik ff.

[..]

Laat maar. Als ze verwachten dat je dat soort uitspraken kent dan ben ik helaas niet het juiste publiek. En ik heb wel alle tijd van de wereld om het te googlen maarja dat voelt ook niet eerlijk.

Wel vreemde criteria, net alsof dit soort uitspraken vaak voorkomen in films ed.
Naja, het goede antwoord staat er niet eens tussen. The cake is a lie...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 23:21:39 #153
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_169962221
Zullen we het nu weer over de series en films op Netflix hebben? ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 2 april 2017 @ 23:22:30 #154
62419 CherryLips
chocoholic
pi_169962231
En als je het tegenkomt zoek je het alsnog op.
Tap tap tap
pi_169962245
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 23:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik dacht, oh, doe ik ff.

[..]

Laat maar. Als ze verwachten dat je dat soort uitspraken kent dan ben ik helaas niet het juiste publiek. En ik heb wel alle tijd van de wereld om het te googlen maarja dat voelt ook niet eerlijk.

Wel vreemde criteria, net alsof dit soort uitspraken vaak voorkomen in films ed.
Je test bekendheid met een taal. Deze specifieke uitdrukkingen komen wellicht niet direct terug, maar er zijn legio uitdrukkingen en gezegden die voorbij komen in films, series en documentaires.

Dat eerste gezegde is ook nog wel vrij bekend. Van die tweede had ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169963863
Ik heb dat sms'je nog steeds niet gehad.
pi_169963965
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 16:50 schreef avotar het volgende:
Even ter controle, ookal is het vast niet jullie normale genre.
Is het bij jullie ook zo dat bij Peppa Big nu alleen nog seizoen 2 en 4 erop staat en seizoen 4 niet Nederlands gesproken is?
Heb de vraag al uitstaan bij Netflix zelf alleen nog geen antwoord.
:Y
Liepen wij ook al tegenaan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 3 april 2017 @ 09:05:54 #158
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_169964438
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 14:02 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Maar wat vond je er van?
Het is wel boeiend en interessant, maar ik kan nog niet echt plaatsen wat ik er precies van vind. Het houdt me in ieder geval wel een uur aan de buis gekluisterd, dus ik denk een prima serie.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_169972703
Dat Hermes is wel 1 groot bugfest. _O- Ik heb de eerste 4 testen nu gedaan. Nu wachten op de helpdesk, want test 5 staat er 2 keer in en moet ik volgens het systeem beide maken. :') Video's die pas afspelen na 5 keer refreshen is ook fijn onder tijdsdruk. :P Voor diegene die hem ook gaat maken. Google brengt je een heel eind. Tijd genoeg bij test 1 en 2 om Engelse spreekwoorden op te zoeken die je niet weet. Test 3 zijn clipjes waar je de juiste Nederlandse vertaling bij moet zoeken en test 4 zijn clipjes met subtitles waar je de fouten uit moet halen.

Soms lastige vragen, want soms staan er meerdere fouten in, maar je mag maar 1 antwoord aanvinken. Dat komt overigens door de kwaliteit van de test en was waarschijnlijk niet de bedoeling. Er staan veel fouten in Engelse en Nederlandse zinnen, wat absoluut niet de bedoeling hoort te zijn. Kwalitatief is de test schandalig slecht. De vertaler van deze test naar het Nederlands haalt in ieder geval een dikke onvoldoende. Lijkt wel Google Translate en dat komt de multiple choice vragen niet ten goede. Soms zijn alle antwoorden in feite fout die je kunt geven, dus tjah... dan ligt het er maar net aan wat ze willen zien. Antwoorden doorgeven heeft geen zin overigens. Ik kreeg hele andere vragen dan delano.888 hierboven. Nu maar wachten op de helpdesk. Ben benieuwd wat voor score ik uiteindelijk haal. Ben tot nu toe best tevreden met mijn gegeven antwoorden gezien de omstandigheden. Van gebruikers in andere talen lees ik dezelfde problemen met slechte vertalingen. Slechte aanpak van Netflix op deze manier. :D

Ontopic:

Gisteren begonnen met Hatfield & McCoys. Aanrader. ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Blobje op 03-04-2017 16:11:27 ]
pi_169974727
Girlboss is geļnspireerd op het boek #Girlboss, de New York Times-bestseller van Sophia Amoruso, oprichtster van het modemerk Nasty Gal. De serie gaat over Sophia (Britt Robertson), die op eBay vintagekleding begint te verkopen en op basis daarvan al voor haar 28e binnen de modebranche het miljoenenbedrijf Nasty Gal weet op te bouwen.

Girlboss werd gemaakt door uitvoerend producente Kay Cannon (Pitch Perfect 1& 2, 30 Rock), die ook de leiding heeft over de show. Charlize Theron (Monster, Young Adult), Laverne McKinnon (Denver & Delilah), Christian Ditter (How to Be Single) en Sophia Amoruso zullen eveneens aantreden als uitvoerend producent. Ditter heeft daarnaast ook de regie van alle 13 half uur durende afleveringen in handen. De cast van Girlboss bestaat uit Britt Robertson (Sophia), Ellie Reed (Annie), Alphonso McAuley (Dax), Johnny Simmons (Shane) en Dean Norris (Jay).




[ Bericht 51% gewijzigd door Aether op 03-04-2017 18:29:06 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 3 april 2017 @ 19:25:09 #161
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169977573
Te zien tot en met 9 april

Finding Mercy en Finding Mercy 2 (2013, x,xx, miniserie)
Matters Arising (2014, x,xx)
Flower Girl (2013, x,xx)
Forgetting June (2013, 2,00)

Te zien tot en met 2 mei

Manhattan (2014, hele serie (2 seizoenen)
pi_169979585
quote:
Te zien tot en met 2 mei

Manhattan (2014, hele serie (2 seizoenen)
Ow daar mag ik nu dus wel mee gaan beginnen...
pi_169979830
Op het moment geef ik ff de voorkeur aan gamen boven series kijken, maar toch tof dat er weer nieuwe seizoenen van zowel The Get Down, Better Call Saul als Fargo aan zitten te komen ^O^
Tails tell tales
pi_169980892
Ik heb Shooter gekeken. Vond ik helemaal niets mis mee.
pi_169980915
The get down. _O_
pi_169982851
Geheimnisse des 'Dritten Reichs', een ZDF-productie, is wel interessant, mensen.
Tweede deel is wel ehm grappig ergens. Hitler deed afstand van zijn loon als kanselier (waar hebben we dat meer gehoord?). Ja, duh, hij betaalde ook nul komma niks belasting meer en was op dat moment al multimiljonair (dankzij Mein Kampf), dit terwijl hij zich voordeed als arme jongen des Volkes.
Er werd door industriėlen Krupp en Thyssen een fonds beschikbaar gesteld aan Hitler persoonlijk van 0,5% van alle loonkosten aan arbeiders, dat liep op tot 700 miljoen Reichsmark, waarover Hitler dus persoonlijk kon beschikken.........
Ben benieuwd naar de volgende delen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ryan3 op 03-04-2017 22:34:19 ]
I´m back.
pi_169990036
Ik weet niet of het hier al besproken is want ik lees bijna nooit terug maar ik heb 13 reasons why gekeken en vond het echt heel tof! Ik dacht eerst dat het beetje tiener-achtige serie zou zijn die makkelijk weg te kijken is, beetje ala PLL, maar het is echt super spannend tot het einde! Ik vond het echt super gaaf gedaan, een aanrader dus! :)
pi_169990118
Over de helft van 13 Reasons Why en ik weet nog steeds niet goed of ik het nou goed vind of niet :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169990284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Over de helft van 13 Reasons Why en ik weet nog steeds niet goed of ik het nou goed vind of niet :').
Dan zou je inmiddels toch minimaal zeven redenen moeten kunnen bedenken ;)
pi_169990302
13 reasons why staat ook op mijn lijst.

Maar gisteravond eerst begonnen met seizoen twee van Outlander O+ had gemist dat ie er was!
pi_169990334
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:11 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan zou je inmiddels toch minimaal zeven redenen moeten kunnen bedenken ;)
Ja, dat dan weer wel ;).
Nee, het kijkt echt prima weg hoor, maar het is nog niet wat ik er van hoopte.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169990849
Terrace House deel 2 ^O^
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:51:46 #173
211083 Angelof9
I must go first
pi_169990984
*O*
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_169991118
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:44 schreef Aether het volgende:
Terrace House deel 2 ^O^
eindelijk
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:41:27 #175
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_169992847
S7 van de Good Wife. Laatste seizoen ook?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')