Die was hier gisteren nog (Webschip).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te hopen dat EG nog eens een keer op komt draven.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken ... en toen kwam ik Freegans tegen. Haha!
Nee ik vind het offeren van kinderen niet echt grappig nee.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
De Europese Federatie komt stiekem elke dag een klein beetje dichterbij mensen.
Liever een handreiking naar Marokko, Algerije, Tunesië en Libië. Leuk voor de moslims.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens wel weer zin in een flinke uitbreidingsgolf van de eurozone. Immers is het alweer twee jaar geleden dat alle drie de Baltische staten er voor het eerst volledig bij zaten.
Dus kom maar op met Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Polen, Roemenië, Hongarije, Schotland en Noord-Ierland. En diepere economische integratie graag.
Ik wilde SATANIC RITUALS als TT, maar die vettige Kaas was me voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:27 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde "Met hopelijk geen satanische kindoffers" als TT doen.
Waarom stel je mij op deze manier een vraag? Grote kans dat ik het niet zie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:26 schreef Kaas- het volgende:
Japie stuur jij wel eens brieven of e-mails naar Tweede Kamerleden?
Vaak voorkomend probleem ja, die satanische kinderoffers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik vind het offeren van kinderen niet echt grappig nee.
Dat jouw bekrompen wereldbeeld je vertelt dat dit soort dingen niet gebeurd is dan wel weer grappig.
Libië moet je bombarderen tot het stabiel is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Liever een handreiking naar Marokko, Algerije, Tunesië en Libië. Leuk voor de moslims.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef remlof het volgende:
Jee Kaas-, zit ik te wachten op een acceptgiro van D66 blijkt dat jij gewoon mijn lidmaatschap voor het eerste jaar betaald hebt
Jij gaat bier van me krijgen bij de volgende meet!
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vaak voorkomend probleem ja, die satanische kinderoffers.
Nu-uh.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Libië moet je bombarderen tot het stabiel is.
Ja whatever.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?
Lid af worden bij de PvdA is lastiger, al twee keer een mail gestuurd maar ik krijg behalve een auto-reply gewoon geen antwoordquote:
We kunnen ook gewoon een collectieve actie starten om meneer niet te citeren of te benoemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
De Europese Federatie komt stiekem elke dag een klein beetje dichterbij mensen.
Het is nou juist deze instelling van onverschilligheid wat er mis is met de wereld. Deze instelling is de oorzaak van alle armoede en alle andere shit in de wereld. Ga eens een keer zelf nadenken man.quote:
Jouw ogen zijn geopend!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is nou juist deze instelling van onverschilligheid wat er mis is met de wereld. Deze instelling is de oorzaak van alle armoede en alle andere shit in de wereld. Ga eens een keer zelf nadenken man.
Ik ben lekker de zon in geweest, nu weer even terug. Dat is het mooie van veel vrije tijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |