Altijd goed. Ik ga woensdag ook voor de 2e date uit eten. Misschien daten we wel met elkaar.quote:Op maandag 3 april 2017 08:39 schreef Hexagon het volgende:
Date 2 met dat hardrocktype is ook geslaagd. Heeft lekker droge humor en een fijne nuchtere kijk op het leven. Woensdag gaan we wat eten samen.
Zit er al een DSM5 labeltje op jou? Ben je ooit anders geweest in je gedrag? Zoek hulpquote:Op maandag 3 april 2017 18:17 schreef Andromache het volgende:
Ratio: daten is nergens voor nodig, ik heb het goed zo.
Emotie: NIEMAND RAAKT ME AAN MANIAKAAL NUUUUUUUUU BERICHTJES STUREN OP PEPPER EN GODSAMME WANNEER KOMT MIJN NIEUWE FOON ZODAT IK WEER OP TINDER KAN EN TENMINSTE WEER EENS EEN VENT VOELLLLLL en megajankbui voor de derde keer binnen 2 weken
Hormonen ???quote:Op maandag 3 april 2017 18:17 schreef Andromache het volgende:
Emotie: NIEMAND RAAKT ME AAN MANIAKAAL NUUUUUUUUU BERICHTJES STUREN OP PEPPER EN GODSAMME WANNEER KOMT MIJN NIEUWE FOON ZODAT IK WEER OP TINDER KAN EN TENMINSTE WEER EENS EEN VENT VOELLLLLL en megajankbui voor de derde keer binnen 2 weken
Dit gedrag is dan ook alles behalve aantrekkelijk voor een man (laat staan dat vrouwen er wel hard op gaan).quote:Op maandag 3 april 2017 18:17 schreef Andromache het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2017 18:17 schreef Andromache het volgende:
Tonder werkt niet anoniem, dus hoe wil je facebook/tinder/whatsapp ontsnappen?quote:Op maandag 3 april 2017 22:49 schreef Andromache het volgende:
Ik mis eigenlijk endorfine denk ik, net keihard gesport en het is ok. En SV komt zaterdag voor groot onderhoud. DSM-labeltje mja kenmerken van ontwijkende persoonlijkheidsstoornis. Ik date mede daardoor gewoon te weinig. Ik mag pas klagen na 100 datemijnheren zegt men. Ik heb er nu 5 gehad sinds het uit is.
Ontopic: heeft iemand Tinder web al geprobeerd met een VPN?
Zie hier de reden waarom ik betaalde websites niet vertrouw.quote:Op maandag 3 april 2017 18:17 schreef Andromache het volgende:
Daar ging mijn koffie.quote:
Ze is wat onzeker. Schattig juist.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:38 schreef GlenSpey het volgende:
Godsklere kunnen vrouwen nou nooit es een keer niet moeilijk doen?
'Ja we hebben gezoend maar is het normaal dat je niet gelijk op de eerste date verliefd bent en vlinders voelt en doen we het wel goed en en en...'
Hou es op
Dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:58 schreef TaMieke het volgende:
En dan uiteraard wel zeggen dat vrouwen zeuren....
Dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhaah ja scheelt dat mannen nooit zeuren
Ja maar die biologische klok tikt wel heel hard hoor !!!quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffie.
Ik zou bij dergelijk gedrag ook snel omdraaien denk ik. Wellicht moet je stoppen met daten en eerst jezelf stabiel krijgen.
Yep. Dus dat wordt hem niet. Niettemin staat haar persoonlijkheid en uiterlijk mij erg aan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:28 schreef Allures het volgende:
Misschien haal ik dingen door elkaar maar het meisje waar je wel wat in ziet woont in het buitenland toch?
Wat is dan de barriere?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Yep. Dus dat wordt hem niet. Niettemin staat haar persoonlijkheid en uiterlijk mij erg aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |