Heb van 23:00 tot ~00:30 geslapen, toen 5 uur wakker gelegen.quote:
Maar waarom?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb van 23:00 tot ~00:30 geslapen, toen 5 uur wakker gelegen.
Stress voor tentamen & college misschien, idk.quote:
Wehehe, neequote:Op maandag 27 maart 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Is dit geen leuk topic voor onze Pokkol?
F&L / bevolkingsgroei Afrika inperken door onconventionele maatregelen
Baudet een reptillian.. Ja, nu vallen de puzzelstukjes opeens op hun plaats..quote:
Hemel. Wat heb je gedaan al die tijd dan? Saai zeg.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Stress voor tentamen & college misschien, idk.
watquote:Op maandag 27 maart 2017 15:14 schreef remlof het volgende:
Volgens de kaartje is de OP daalt het geboortecijfer wereldwijd, behalve in midden-Afrika.
Dat hebben Pokkel en ik vannacht vastgesteld. Omdat hij kijkt alsof ie nog niet aan z'n human skin gewend is.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Baudet een reptillian.. Ja, nu vallen de puzzelstukjes opeens op hun plaats..
Excuus, ik deed een Elziesje. Ik bedoelde "volgens de kaartjes in de OP daalt het geboortecijfer wereldwijd...".quote:
Goed werk weer van de internetnachtploeg. Tijd nuttig besteed. Zo komt de waarheid uiteindelijk wel aan het licht voor de gewone man.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben Pokkel en ik vannacht vastgesteld. Omdat hij kijkt alsof ie nog niet aan z'n human skin gewend is.
Proberen te slapen, en dan om het uur een YouTube filmpje kijken. Over de saaiheid maakte ik me het minst druk.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hemel. Wat heb je gedaan al die tijd dan? Saai zeg.
Check.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:21 schreef Ryon het volgende:
Kan deze trouwens in de OP?
[ afbeelding ]
Opdat wij de bijdrages van Japie niet vergeten.
Hier misschien nog een sterker plaatje.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:23 schreef remlof het volgende:
Dan pleur ik die geboortecijferkaartjes wel hier neer:
Bruto geboortecijfer per land in 2008:
[ afbeelding ]
Bruto geboortecijfer per land in 2014:
[ afbeelding ]
Heb je dit zojuist even in paint bij elkaar gekrabbeld? Allemachtig.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier misschien nog een sterker plaatje.
[ afbeelding ]
Als de gezondheidszorg en omstandigheden toenemen waardoor de kindersterfte daalt, dan zakt het geboortecijfer tot op of rond de 2 kinderen. Daar zijn maar een paar uitzonderingen op.
Ja, ik heb in een kwartiertje alle geboortedata van de wereld van 1960 tot 2014 verwerkt, vind je het mooi?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb je dit zojuist even in paint bij elkaar gekrabbeld? Allemachtig.
Alleen jammer dat iedereen flink door blijft kezen als 4 op de 5 kinderen gewoon blijft leven.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier misschien nog een sterker plaatje.
[ afbeelding ]
Als de gezondheidszorg en omstandigheden toenemen waardoor de kindersterfte daalt, dan zakt het geboortecijfer tot op of rond de 2 kinderen. Daar zijn maar een paar uitzonderingen op.
Als je twee kinderen krijgt die voor je levensonderhoud moeten gaan zorgen en de sterfte is 20%, dan zit 1 op de 25 ouders zonder kroost. Toch best vervelend voor je boerderijtje en zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat iedereen flink door blijft kezen als 4 op de 5 kinderen gewoon blijft leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |