quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Boerenkool met Riksquote:Op zondag 26 maart 2017 20:53 schreef Starlie het volgende:
Fleur houdt wel van worst dus ze kan altijd nog naar riks![]()
![]()
Fleur wordt jaloers. Dat gaat tegen je werken"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op zondag 26 maart 2017 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Annekim lijkt op die chick uit de clip van When the Lady Smiles van Golden Earring.Nouja, er hebben ook wel tuinders meegedaan (met kassen enzoquote:Op zondag 26 maart 2017 20:51 schreef super_tekkel het volgende:
Wat is er nou eigenlijk "boer" aan Marc?) dat zijn ook niet echt "boeren"
![]()
Hij kiest echt geen meid die nog niet zeker weet wat ze wil.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Herman is wel de leukste, ook al is het een beetje een sukkeltje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hermans ogen spraken boekdelen.
Hij gaat voor moeder
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ditquote:Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij gaat voor moeder"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nouja, er hebben ook wel tuinders meegedaan (met kassen enzo) dat zijn ook niet echt "boeren"
Ik was er te lui voor.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Net een echte fokker.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Herman is wel de leukste, ook al is het een beetje een sukkeltje.pindazakje![]()
Anne is moeder?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij gaat voor moeder![]()
Groot gelijk, ik zou ook niet voor iemand gaan die mompelend zegt dat gevoel nog moet groeien, terwijl er iemand naast zit die er voor 200% voor wil gaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij gaat voor moederOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Deze hebben eerst 3 weken sex en daarna verhuisd die rooie naar NL
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
In Canada is je Riks een daalder waard.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:56 schreef -Magica- het volgende:
Je zult daar wonen, en dan ook nog met rikspindazakje![]()
Ik ben zo benieuwd naar de ex van Riks.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Staat er geen bordje bij de boerderij van die buurman "trespassers will be shot" ?
Of is dat meer iets voor Texas ?![]()
Hoe heet die meid die al verliefd is? Volgens mij haal ik ze nu door elkaar.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
de hamerquote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef loekf het volgende:
Ik krijg Fargo visionen bij Riks, met die sneeuw en oude bakken.
quote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In Canada is je Riks een daalder waard.![]()
![]()
OK then.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef loekf het volgende:
Ik krijg Fargo visionen bij Riks, met die sneeuw en oude bakken.![]()
Anne, met die brilquote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe heet die meid die al verliefd is? Volgens mij haal ik ze nu door elkaar.
Fleur, met die oren"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
piaquote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe heet die meid die al verliefd is? Volgens mij haal ik ze nu door elkaar.Don't call me Shirley![]()
Iemand de snapchat van dat zusje van Herman?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Shit, oren heeft nu ook bril opquote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe heet die meid die al verliefd is? Volgens mij haal ik ze nu door elkaar."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik zag net ook een schedel in de goot liggen bij een van die shots dus wat dat betreft gaat de vergelijking wel op.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef loekf het volgende:
Zusje is gewoon mini-Fleur
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nee heb alleen de chaturbate.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Iemand de snapchat van dat zusje van Herman?pindazakje![]()
Hij lijkt totaal niet geïnteresseerd
Herman weer en zijn subtiele uitspraken
quote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef loekf het volgende:
Als je niet weet of je verliefd bent, dan ben je het gewoon simpelweg niet.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
En dan een bril in je ogen krijgen?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:59 schreef BobW het volgende:
Fleur voelt aan dat ze weggestuurd gaat worden![]()
![]()
Herman ziet het wel zitten, oeh spannend
Ja want als je werkt zit je wel in de volle drukte Riks
Zelfs de montage kan ons niet meer truken.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit programma gaat serieus
helemaal
nergens
over![]()
Je bent niet verplicht om te kijken.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
helemaal
nergens
overYour beauty never ever scared me.![]()
Voel jij ook wat?
Nou, boer Richard!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oeh Riks weet het nog niet, dit maakt het wel leuk
Als BZV je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar een andere topic!quote:Op zondag 26 maart 2017 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
helemaal
nergens
over![]()
![]()
Ik voel me verplicht om de juiste input te kunnen leveren voor deze slowchatquote:Op zondag 26 maart 2017 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te kijken.pindazakje![]()
Ze gaan kussen
Zou wel eens mooi zijn als ze deze serie de sexscenes laten zien. Gaat vooral bij Herman hilarische beelden opleveren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee want deze slowchat is beter da van miljoenenjachtquote:Op zondag 26 maart 2017 21:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als BZV je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar een andere topic!pindazakje![]()
"Ik moet verliefd worden."
Dat vind ik altijd zon debiele uitspraak.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Leuk dat ze soms als de camera ver weg is even vergeten dat ze een microfoon en een zender hebben."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
hoor je nog eens een scheetjequote:Op zondag 26 maart 2017 21:03 schreef OProg het volgende:
Leuk dat ze soms als de camera ver weg is even vergeten dat ze een microfoon en een zender hebben.Don't call me Shirley![]()
Deevid gaat even de verzekering oplichten, alles platbranden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eerst 10 keer er naast prikken voordat het hem lukt, vervolgens lijkt het een slachthuis en is hij binnen 3 seconden klaarquote:Op zondag 26 maart 2017 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel eens mooi zijn als ze deze serie de sexscenes laten zien. Gaat vooral bij Herman hilarische beelden opleveren."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Misschien is het het beste om die zooi er omheen ook gewoon in de fik te zetten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Denk dat ie al klaar is als ie alleen al een blote tiet ziet.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerst 10 keer er naast prikken voordat het hem lukt, vervolgens lijkt het een slachthuis en is hij binnen 3 seconden klaarAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaat hij haar wegsturen, ik hoor een 'maar'.
Oh toch niet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En Marc als seriemoordenaarquote:Op zondag 26 maart 2017 21:04 schreef Starlie het volgende:
Stel je de het hoofd van Eline eens voor met de mond van MaraDan heb je een wandelende horrorfilm!
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Herman is wel heel raar bezig hoor. Maar hij lijkt duidelijk op ANne te zitten momenteel.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
ik vind je super leuk, super spontaan, maar.............. Of is er geen maar?daar wachtte ik ook opquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
quote:Op zondag 26 maart 2017 21:04 schreef Starlie het volgende:
Stel je de het hoofd van Eline eens voor met de mond van MaraDan heb je een wandelende horrorfilm!
![]()
![]()
Anne is Ijsmeisquote:Op zondag 26 maart 2017 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Herman is wel heel raar bezig hoor. Maar hij lijkt duidelijk op ANne te zitten momenteel.pindazakje![]()
mond en fleur zou ik gewoon schenkenquote:Op zondag 26 maart 2017 21:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie van de fokkers zou Mond willen doen?![]()
Zou hij niet bang zijn dat als hij deze kiest, dat ze toch niet besluit om daar te gaan wonen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Photoshop iemand?quote:Op zondag 26 maart 2017 21:04 schreef Starlie het volgende:
pindazakje![]()
Koekoek die blonde
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Allemaal blanken."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Marc had veel zin, kuch.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Eindelijk een beetje vaart bij Marc"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zal Marc de rest van de blanke deernes al afgewerkt hebben ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Iedereen ziet er spontaan uit op de boot, echt iedereen, behalve Marc
Ze was echt goed nat zeg.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Soms versta ik hem niet, wat is er lichamelijk anders, voelde het anders voor hem?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een treurige bende is het daar toch ook."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
MarshmallowsSowieso spekjes
Hoe leuk je iemand ook vindt, daar wil je als jonge meid toch niet wonen...quote:Op zondag 26 maart 2017 21:09 schreef OProg het volgende:
Wat een treurige bende is het daar toch ook.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Niet als Mond straks nakend op de bureaustoel wordt vastgetaped.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:09 schreef OProg het volgende:
Wat een treurige bende is het daar toch ook.pindazakje![]()
Keiharde kudo deze.. als je tieten zou vergelijken met lampen dan leek annekim absoluut zonder licht te rijden en dat is in nederland in elk geval in het donker verboden.quote:![]()
Lijkt me echt een nachtmerrie, wonen in Roemenië in die oude zooi en dan ook nog met zo'n wijsneuzerig Dik Trommetje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zijn dit zn vrienden, of gewoon een betaalde booze cruise?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Annekim heeft geen licht nodig, die geeft zelf licht zo wit is zequote:Op zondag 26 maart 2017 21:10 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Keiharde kudo deze.. als je tieten zou vergelijken met lampen dan leek annekim absoluut zonder licht te rijden en dat is in nederland in elk geval in het donker verboden.
Anke heeft een mooier lijfThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Gevoelens in 1 dag."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
betaalde cruise met toeristenquote:Op zondag 26 maart 2017 21:10 schreef matthijst het volgende:
Zijn dit zn vrienden, of gewoon een betaalde booze cruise?![]()
Eerst die tent in Frankrijk en nu dit, wat een sfeerplekjes
in opquote:Op zondag 26 maart 2017 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou je negers in op je sloep toelaten.![]()
![]()
Dat haar van Alberdien is echt een ramp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja ergens ben ik wel verbaasd dat Marc vrienden heeft. Waar zou hij met ze over pratenquote:Op zondag 26 maart 2017 21:10 schreef matthijst het volgende:
Zijn dit zn vrienden, of gewoon een betaalde booze cruise?![]()
![]()
De twee meiden waren lichamelijk anders ofzoietsquote:Op zondag 26 maart 2017 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Soms versta ik hem niet, wat is er lichamelijk anders, voelde het anders voor hem?#FreeHat![]()
Een gebruikte mop van twee jaar oudquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoe hij het beste rendement kan halen uit zijn gedetineerdenquote:Op zondag 26 maart 2017 21:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ergens ben ik wel verbaasd dat Marc vrienden heeft. Waar zou hij met ze over pratenRED ONS HENNIEGOD![]()
Alberdien: weet je nog een leuke mop Olke?
Olke: jouw haarThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Deze poogt ff de leeftijd te benadrukken!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
32 jaar, daar zouden ze een liedje over moeten maken.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:14 schreef matthijst het volgende:
32 jaar, haha, wat een simpele is die hangmond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:GMTAquote:Op zondag 26 maart 2017 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die ligt nakend aan de kettingen in de kelder.![]()
Wees eerlijk, 32, dan ben je in wezen gewoon rijp voor de seniorenwoningmarkt. Volgens Mara.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:14 schreef matthijst het volgende:
32 jaar, haha, wat een simpele is die hangmond.![]()
![]()
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vind
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nee hoor, Mara isquote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vind![]()
![]()
Wie is 32 in dit gezelschap dan?quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wees eerlijk, 32, dan ben je in wezen gewoon rijp voor de seniorenwoningmarkt. Volgens Mara.pindazakje![]()
Nee hoor, de meeste hier vinden haar wel leuk volgens mij.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vindReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze gaat waarschijnlijk afvallen dus pak je kans zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vindAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee ik vind haar ook leuk hoorquote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vind![]()
![]()
David heeft gewoon de verkeerde gekozen denk ik... die hangmond studeert nog en die ander is net een bedrijf gestart. Beide niet echt relatiemateriaal als je het mij vraagt![]()
Vind haar iig leuker dan die Fleur van Herman.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind haar niet verkeerd.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vind
Maar als ik hem was... ik zou de andere kiezen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee ik zei net hetzelfde.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vindEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat is idd een dingetje bij allebei...quote:Op zondag 26 maart 2017 21:16 schreef Starlie het volgende:
David heeft gewoon de verkeerde gekozen denk ik... die hangmond studeert nog en die ander is net een bedrijf gestart. Beide niet echt relatiemateriaal als je het mij vraagtOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Olke skipt geen enkele dayThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Alberdien wil hem gewoon hebbenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Alberdien doet elke ochtend mee met Nederland In Beweging.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Olleke laat zijn handjes wapperen onder water.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft hij nou een lange broek aan?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik vond hem bij het uitzoeken van de brieven en gesprekjes echt een arrogant verkopertje.
Nu met de meiden vind ik hem wel leuk thuis.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Twee mooie vrouwen???"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Alberdien kan er niet meer tegenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Herman gaat hitten!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties Forumhop: Hop naar: