Nee ik vind haar ook leuk hoorquote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vind
Vind haar iig leuker dan die Fleur van Herman.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die Mara, hier bekend als had mond, wel leuk vind
Ik vind haar niet verkeerd.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Nee ik zei net hetzelfde.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Dat is idd een dingetje bij allebei...quote:Op zondag 26 maart 2017 21:16 schreef Starlie het volgende:
David heeft gewoon de verkeerde gekozen denk ik... die hangmond studeert nog en die ander is net een bedrijf gestart. Beide niet echt relatiemateriaal als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |