twitter:beINSPORTS twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:51:15🎥 Exclusive: @GullitR - I want the #Netherlands job.➡️ https://t.co/6Ew92Lmc5Y #WCQ https://t.co/XzEJ0JVr9g reageer retweet
Verrassendquote:Op maandag 27 maart 2017 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:beINSPORTS twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:51:15🎥 Exclusive: @GullitR - I want the #Netherlands job.➡️ https://t.co/6Ew92Lmc5Y #WCQ https://t.co/XzEJ0JVr9g reageer retweet
Wel raar dat Ruud nu wel opeens wil werken met Hans van Breukelen terwijl hij na dat assistentengedoe nog zei dat hij hem niet kon vertrouwenquote:
Ruudje Dil blijft een rasopportunist.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel raar dat Ruud nu wel opeens wil werken met Hans van Breukelen terwijl hij na dat assistentengedoe nog zei dat hij hem niet kon vertrouwen.
Bondscoach is anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden we. Die man heeft als coach niet veel gepresteerd.
Dit Nederland heeft een tactisch sterke en ervaren trainer nodig. Die man heeft zes jaar geleden voor het laatst iets gedaan en dat liep al uit op een fiasco.quote:
Ruud heeft niks gepresteerd als trainer en wil ineens bondscoach worden. Haha wat een grapjas. Dit gaat de KNVB niet doen toch mag ik hopen. Je schiet er werkelijk helemaal niks mee op vergeleken met Blind.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:beINSPORTS twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:51:15🎥 Exclusive: @GullitR - I want the #Netherlands job.➡ https://t.co/6Ew92Lmc5Y #WCQ https://t.co/XzEJ0JVr9g reageer retweet
Die is zowat nog minder dan Blindquote:Op maandag 27 maart 2017 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Gullit zou prima zijn mits er 2 tactische assistenten bij komen zoals een Lijnders of Meulensteen etc. Ruud beheerst het aspect met mensen omgaan wel goed natuurlijk, kan dus prima.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:14 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Ruud heeft niks gepresteerd als trainer en wil ineens bondscoach worden. Haha wat een grapjas. Dit gaat de KNVB niet doen toch mag ik hopen. Je schiet er werkelijk helemaal niks mee op vergeleken met Blind.
Lijnders gaat er ook geen trek in hebben. Die blijft in ieder geval nog een jaartje in Liverpool.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gullit zou prima zijn mits er 2 tactische assistenten bij komen zoals een Lijnders of Meulensteen etc. Ruud beheerst het aspect met mensen omgaan wel goed natuurlijk, kan dus prima.
Smoofie for coach. Ik zorg voor een sterk verdedigend counter teamquote:Op maandag 27 maart 2017 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit Nederland heeft een tactisch sterke en ervaren trainer nodig. Die man heeft zes jaar geleden voor het laatst iets gedaan en dat liep al uit op een fiasco.
Je hebt de hersenen van een Portugees.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Smoofie for coach. Ik zorg voor een sterk verdedigend counter team
Dat aspect is ook een eigen leven gaan leiden, alsof de andere kandidaten absolute randdebielen op dat gebied zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gullit zou prima zijn mits er 2 tactische assistenten bij komen zoals een Lijnders of Meulensteen etc. Ruud beheerst het aspect met mensen omgaan wel goed natuurlijk, kan dus prima.
Nee. Ik ben strateeg. Je kunt veel over mij zeggen stijn, maar ik ben een meester in turtlen, counteren en vanuit een gesloten positie aan te vallenquote:Op maandag 27 maart 2017 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt de hersenen van een Portugees.
Nou, als dat het enige is wat je moet kunnen als bondscoach. Dan kan ik het ook wel doen hoor, kost ook lang niet zoveel voor de KNVB. Geef me 2 sterke tactische assistenten en dan kan ik het ook wel. Lekker chillen met die gasten, lekker in de omgang. Een bondscoach moet alles bezitten, en niet alleen goed om kunnen gaan met spelers. Want dat kan zowat iedere trainer wel, zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fysiek is gewoon belangrijk Johanquote:Op maandag 27 maart 2017 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hiervoor zouden ze je paspoort moeten afnemen.
Techniek, inzicht, tactiek en creativiteit is vele malen belangrijker.quote:
Eens.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Techniek, inzicht, tactiek en creativiteit is vele malen belangrijker.
Het pijnpunt in dit Oranje is namelijk niet dat het fysiek matig is (kijk maar naar dat middenveld, dat is fysiek in orde) het zit hem erin dat ze niet goed een bal kunnen aannemen, geen individuele actie hebben of een goede steekpass kunnen geven.
Wees maae naief.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hiervoor zouden ze je paspoort moeten afnemen.
hahahaha deze neger kijkt rtl boulevardquote:Op maandag 27 maart 2017 18:37 schreef superniger het volgende:
Nu een item hierover bij RTL Boulevard
Kijk hoe er verdedigd werd. Fysiek zijn is ook meer er bovenop, korter erop, meer conditie, meer kracht.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Techniek, inzicht, tactiek en creativiteit is vele malen belangrijker.
Het pijnpunt in dit Oranje is namelijk niet dat het fysiek matig is (kijk maar naar dat middenveld, dat is fysiek in orde) het zit hem erin dat ze niet goed een bal kunnen aannemen, geen individuele actie hebben of een goede steekpass kunnen geven.
Jij kijkt alleen maar naar de verdediging, maar het middenveld liep niet en de aanval liep niet. Hoe wil je dan gaan scoren?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk hoe er verdedigd werd. Fysiek zijn is ook meer er bovenop, korter erop, meer conditie, meer kracht.
Curieusquote:Louis van Gaal zal dinsdag toekijken bij het oefenduel van Oranje met Italië (20.45 uur). Van Gaal is samen met Fabio Capello op uitnodiging van Clarence Seedorf aanwezig in De Arena.
Seedorf neemt voorafgaand aan de interland afscheid van het Nederlands elftal. Hij speelde in 2008 al zijn laatste interland. In 1992 debuteerde Seedorf onder Louis van Gaal bij Ajax. Het duo won in 1992 samen de Champions League. Met Capello werkte Seedorf samen bij Real Madrid en AC Milan.
Na de sof van Sofia en het daaropvolgende ontslag van Danny Blind is de KNVB op zoek naar een nieuwe bondscoach. In de discussie over de opvolger van Blind wordt de naam van Van Gaal veelvuldig genoemd.
Van Gaal viert momenteel een sabbatical, maar heeft zijn trainersloopbaan nog niet beëindigd. In 2014 leidde hij Oranje verrassenderwijs naar de halve finale op het WK. Daarna ging hij aan de slag bij Manchester United, waar hij alleen de FA Cup won, en werd opgevolgd door José Mourinho.
VI
Het verschil in punten is nu al te groot met de top 2. Ook als winnen we vanaf nu alles(wat ik betwijfel), dan nog is de kans niet erg groot dat we het halen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik volg het Nederlands elftal niet op de voet, maar dit valt toch wel een beetje mee? Zweden speelden we uit helemaal van de mat, een godswonder dat je daar niet wint. Selectie is matig, maar minimaal gelijkwaardig aan de concurrentie voor de tweede plaats.
We moeten ook niet vergeten dat Blind een episch slechte trainer is. Vierde met Ajax in zijn enige volledige seizoen, voor rest nooit hoofdtrainer geweest.
Snelle buitenspelers met wat techniek en een goede spits en middenbelderquote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar naar de verdediging, maar het middenveld liep niet en de aanval liep niet. Hoe wil je dan gaan scoren?
Iemand die inzicht heeft kan de duels ontwijken door slim te lopen en de bal goed af te schermen. Dan beuk je iemand niet zomaar omver met een schouderduw, maar zal je gewoon een overtreding moeten maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Smoofie het volgende:
JR, een aanvaller kan creatief zijn en veel hebben zijn, maar als hij minder snel is en ik hem met een schouderduw omver gooi heb je er niets aan. Ja dan ga je messi roepen, maar 90% komt niet in de buurt van messi.
Eigenlijk is dit wel een mooi moment om in te stappen. EK 2016 is niet gehaald. Danny heeft het WK2018 ook al bijna verprutst.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je bent ook gek als je hierin stapt, je kunt alleen maar afgaan
Toch mag de knvb me bellen
Laten we eerst voor zorgen dat we weer wat spelers krijgen met creativiteit en techniek, fysiek kunnen ze altijd nog verbeteren. Die basisbeginselen zijn veel belangrijker.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snelle buitenspelers met wat techniek en een goede spits en middenbelder. Je begrijpt mij ook verkeerd. Creatieve spelers met inzicht kunnen ook prima veel fysiek hebben. Zie alexis, kun, silva etc.
Ah nu je het zegt ja, was ff weggezaktquote:Op maandag 27 maart 2017 18:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V gaal gaat knvb adviseren was gisteren al bekend
En jeugdopleidingen creëren die wel oog hebben voor positionele structuur. Als je zoveel loopt te pochen met de Hollandse School is het een schande dat de veldbezetting zo dramatisch is.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we eerst voor zorgen dat we weer wat spelers krijgen met creativiteit en techniek, fysiek kunnen ze altijd nog verbeteren. Die basisbeginselen zijn veel belangrijker.
En meteen spieren trainenquote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we eerst voor zorgen dat we weer wat spelers krijgen met creativiteit en techniek, fysiek kunnen ze altijd nog verbeteren. Die basisbeginselen zijn veel belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |