Ligt er hier aan hoe je het bekijkt.quote:
Leuk grafiekjequote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk artikel over calorieën verbranden. Voor wie niet van hardlopen houdt.. je kan ook gewoon 3.5 uur gaan seksen
https://www.1843magazine.(...)g-is-better-than-sex
Hmm ja, beide keren wint seks hetquote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:17 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ligt er hier aan hoe je het bekijkt.
Ik heb vaker seks dan dat ik stofzuig, maar met stofzuigen ben ik per week wel meer tijd kwijt.
Maar blijkbaar heeft dus maar 60% van alle volwassen Amerikanen minimaal 1 keer per jaar seks.
450 kcal per uur is ook niet echt intensief. Bij hardlopen of fietsen zit ik daarop als ik een heel rustige duurtraining doe, maar als ik een pittige training doe is het eerder 700-800.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik kano, maar kan me niet voorstellen dat dat zo intensief is. Ik kan dan gemakkelijker doorpraten in de tussentijd.
Precies, bij kanoën geldt dat ook. We varen wel, maar zijn vooral heel erg bezig met technieken. Het wordt een ander verhaal als je een toertocht gaat varen, maar ook dat werk ik me op plat water niet in het zweet. Wildwatervaren is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:00 schreef Pinuts het volgende:
Bij boksen precies hetzelfde. Hij geeft aan rond de 480 / 490 kcal per half uur. Misschien als je continue aan het sparren bent ja. Maar de meeste trainingen ben je vooral op techniek aan het trainen.
Wat verdrietig, sterkte!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:25 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kom hier ook weer even spieken. M`n zwangerschap is mis gegaan en om m`n zinnen even te verzetten stort ik me weer op 'gezond en bewegen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |