SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Met Patries en weer Okkie Huijsdens dus...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ [url=http://streamd.hitparade.ch/cdimages/heart_[nl]-lovemaker_s.jpg]afbeelding[/url] ]
Zit Patries daarbij?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Patries en weer Okkie Huijsdens dus...
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, midden achter.
Okkie zit links...
Aha.... wist ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Limousine kwam voort uit Heart, nadat Patries er uit was gestapt...
Nooit van gehoordquote:
quote:
quote:Lovemaker is een single van de Nederlandse band Heart. Het werd uitgebracht als losse single. Heart is nooit aan de opnamen van een muziekalbum toegekomen. Na het verschijnen van deze single ambieerde Patricia Paay een solocarrière beginnende met het album Beam of light geproduceerd door Steve Harley. Heart viel uit elkaar.
De muziek van de B-kant, Beautiful woman, was te horen in de televisieserie Waaldrecht.
Ooooooohquote:
Gezellig. Welkom.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:43 schreef Studio100 het volgende:
goede avond allemaal.......
ik ben mede partner van TinoV van de real studio's
heb nu ook een account bij jullie aan gemaakt om zo nu en dan mee te lullen
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:43 schreef Studio100 het volgende:
Hey! Halloquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:43 schreef Studio100 het volgende:
Ik ga ook zo horizontaal, wasmachine, hond, winterbanden, lamp, ik trek dat allemaal niet meer...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:50 schreef Melting het volgende:
Wie gaat het zo overnemen?
Ik zou normaal best door willen draaien, maar ik ben doodop.
Was vanmorgen al vroeg op, en een korte nacht gehad, dus ik ga zo plat.
Je wordt ook een dagje ouder.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga ook zo horizontaal, wasmachine, hond, winterbanden, lamp, ik trek dat allemaal niet meer...
Oh ja.... je moet je klok vannacht om 2 uur nog versjouwen naar zijn nieuwe plaats.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:51 schreef just me het volgende:
Ik draai dan wel niet maar ga ook vroeg naar bed, ik heb me ingeschreven voor een golfwedstrijdje en moet om 09.30 aanwezig zijn.... iets met klok
O ja, dat hebben we ook nog...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:51 schreef just me het volgende:
Ik draai dan wel niet maar ga ook vroeg naar bed, ik heb me ingeschreven voor een golfwedstrijdje en moet om 09.30 aanwezig zijn.... iets met klok
gelukkig gaat mijn mobiel (tevens wekker) vanzelf naar de juiste tijdquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja.... je moet je klok vannacht om 2 uur nog versjouwen naar zijn nieuwe plaats.
Bijna alle klokken gaan hier automagisch, op de klepelgevallen na...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig gaat mijn mobiel (tevens wekker) vanzelf naar de juiste tijd
weet je wel waar je die gelaten hebtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna alle klokken gaan hier automagisch, op de klepelgevallen na...
OW, TOF!! HAHAHAHA...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:54 schreef Studio100 het volgende:
WIJ GAAN ZO JAREN 80 EN DENK 90 JAREN DOEN
Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:54 schreef Studio100 het volgende:
kuch, kuch, met caps typen komt niet zo aardig overquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:54 schreef Studio100 het volgende:
Bij de klok, hoop ik...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
weet je wel waar je die gelaten hebt
nee sorry .... zag het al hersteldquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
kuch, kuch, met caps typen komt niet zo aardig over
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:55 schreef Studio100 het volgende:
[..]
nee sorry .... zag het al hersteld
Nou, die namen hebben ze nog creatief weten te verwerkenquote:
quote:
even koffie zetten, net wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |