SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:29 schreef livelink het volgende:
Ik schakel ook weer eens in, val meteen in dit nummer
livelinkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:29 schreef livelink het volgende:
Ik schakel ook weer eens in, val meteen in dit nummer
haha, dat denk jijquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
Dan heb je het ergste alvast maar gehad
Nee, ik ben even blanco na het vorige nummer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
livelink![]()
Had je dan een verzoekje? Mag ook hoor
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
Dan heb je het ergste alvast maar gehad
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze show is zo'n belachelijk groot succes dat Knokkels nog een kwartiertje langer doorgaat
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:35 schreef livelink het volgende:
ik ben al zo ver dat ik zelf na elke zin al beep beep ben aan het zingen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:35 schreef livelink het volgende:
ik ben al zo ver dat ik zelf na elke zin al beep beep ben aan het zingen.
U zei?quote:
Ik had hem al wel gequeued natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
De invloed van Vout Melting is meteen merkbaar.
Oh ja dat dusquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:40 schreef Tuned22 het volgende:
Een ritje in een ruimteschiphopelijk een vlucht
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voel iets van Edelweiss aankomen nu...
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:43 schreef livelink het volgende:
Zo krijg je toch weer even een heel nieuw beeld van Stephen Hawking
Gisteren werd The Race van Yello gedraaid en toen viel mij op dat de vocals daarvan zijn nagedaan in Raumschiff Edelweiss...quote:
Nerdcorequote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:43 schreef livelink het volgende:
Zo krijg je toch weer even een heel nieuw beeld van Stephen Hawking
Stephen Hawking endorses himquote:Ken Lawrence is a nerdcore hip hop artist who purports to be theoretical physicist Stephen Hawking rapping under the name MC Hawking.
quote:
Nou, ik drink veel te weinig om korsakov te krijgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoort bij Korsakov... maak je geen zorgen
quote:
Zijn versie van Lucy in the sky with diamonds blijf ik nog het gaafste vinden wat hij gemaakt heeft!quote:
Ja hoor, even druk met een show bij elkaar sprokkelenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:50 schreef knokkels het volgende:
Yoo Hoo.. Anybody Up There!? Helloooooooo?
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn versie van Lucy in the sky with diamonds blijf ik nog het gaafste vinden wat hij gemaakt heeft!
Ik was even aan het meetypen met het nummerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, even druk met een show bij elkaar sprokkelen
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:01 schreef livelink het volgende:
William Shatner valt hier even van een voetstuk voor mij. Ik wist dit helemaal niet, joh.
Hij was veel bekender als Kirk hoor!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:03 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Jij kende hem van Rescue 911?
Hij is een best rare man hoor.![]()
I love weird
Have funquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga even opnieuw opstarten; ben zo terug
Ik ken(de) hem alleen maar als Captain Kirk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:03 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Jij kende hem van Rescue 911?
Hij is een best rare man hoor.![]()
I love weird
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken(de) hem alleen maar als Captain Kirk.
Ik luister niet naar wat hij zegt, maar ik vind zijn stem wel mooiquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister niet naar wat hij zegt, maar ik vind zijn stem wel mooi
Ik wel, hij nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:10 schreef livelink het volgende:
Het duurt wel wat lang. Gaat hij door tot 18.15?
Vind er nog steeds niks aanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:07 schreef knokkels het volgende:
Deze is zo mooi.
En Christopher Walken
Je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:
Dat had ik wel binnen 2 minuten voor kunnen lezenquote:
Ik had het ook met 10.000 woorden kunnen zeggen om in de stijl te blijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mijn mond.
Ja, dat zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had ik wel binnen 2 minuten voor kunnen lezen
Ja ik zat tussen 2 in hequote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:13 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek (denk ik), Knokkels.
Ze komen toch nooit op de afgesproken tijdquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
NB: Mocht ik tijdens de show ineens even stilvallen: ik krijg mogelijk iemand aan de deur om een pakketje af te halen.
Alstuquote:
Dat doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
NB: Mocht ik tijdens de show ineens even stilvallen: ik krijg mogelijk iemand aan de deur om een pakketje af te halen.
Bijzonder.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:15 schreef Tuned22 het volgende:
Ja knokkels, thnx. Het was weer eeeh... hoe noem je zoiets
Vet geweldig! Awesome! Mindbending! Een straf om te luisteren! Hoe HAALT IE HET IN ZIJN HOOFD! OMG! Kan ik de rekening voor de geleden emotionele schade indienen bij iemand?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:15 schreef Tuned22 het volgende:
Ja knokkels, thnx. Het was weer eeeh... hoe noem je zoiets
thpethialquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vet geweldig! Awesome! Mindbending! Een straf om te luisteren! Hoe HAALT IE HET IN ZIJN HOOFD! OMG! Kan ik de rekening voor de geleden emotionele schade indienen bij iemand?
Zoiets?
Gaat gebeuren. Ik ben er 100 procent van overtuigd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:17 schreef livelink het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Italie weer eens een keer won.
Ik niet. Maar ik denk wel dat Italie zich weer zal terugtrekken als ze nu niet winnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat gebeuren. Ik ben er 100 procent van overtuigd.
Ik welquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik denk wel dat Italie zich weer zal terugtrekken als ze nu niet winnen.
quote:
Que belloquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik welIk blijf een beetje in Italo-stemming, met deze remix van Better Than Love van Hurts.
Beep Beep was voor mij wel het hoogtepunt. Op dat moment was de disclaimer voor mij wel van toepassing.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En voor het antwoord op de laatste, toch wel relevante vraag. Hiervoor verwijs ik je toch naar de Disclaimer
Ik mis de Italo-connection een beetje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik welIk blijf een beetje in Italo-stemming, met deze remix van Better Than Love van Hurts.
En je hebt nog wel "link" in je naam staan...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mis de Italo-connection een beetje.
Ja, had ik nou ook een disclaimer bij mijn gebruikersnaam moeten zetten?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En je hebt nog wel "link" in je naam staan...
si siquote:
Beep Beep is toch wel geniaal te noemen vinnikquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Beep Beep was voor mij wel het hoogtepunt. Op dat moment was de disclaimer voor mij wel van toepassing.
Ik zei niksquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En voor het antwoord op de laatste, toch wel relevante vraag. Hiervoor verwijs ik je toch naar de Disclaimer
1987 - 1988quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:26 schreef livelink het volgende:
Wanneer zat noobiedoo ongeveer in de brugklas?
quote:
Blijft geweldig hè? Ik kwam op het idee doordat de titel vanmiddag werd genoemd als antwoord op de vraag waar een basloopje vandaan kwam.quote:
Om de een of andere manier vond ik haar vroeger altijd op Clarabella Koe lijkenquote:
Hier zitten ook enorm veel samples inquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijft geweldig hè? Ik kwam op het idee doordat de titel vanmiddag werd genoemd als antwoord op de vraag waar een basloopje vandaan kwam.
Oeh!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:37 schreef Tuned22 het volgende:
Je thema had ook 'kijk niet verder dan je neus lang is' kunnen zijn
Wie is de vrouw van?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
MadMaster draaide de vrouw van. Ik draai gewoon Enigma zelf. Maar dan wel in de Jam & Spoon remix.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zangeres Sandra, kennelijk. Wist ik ook niet hoor
Die ken ik wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maria Magdalena, Everlasting Love... jaren 80....
Maria Magdalenaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maria Magdalena, Everlasting Love... jaren 80....
Sfeermakerquote:
ik heb gewoon nog niets gepland vanavond kwam ik vanmiddag achter, goed moment om weer eens van radio49 te genietenquote:
Dat is altijd een goed moment.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:47 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog niets gepland vanavond kwam ik vanmiddag achter, goed moment om weer eens van radio49 te genieten
En daar moet ik dan maar weer op inspelenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:51 schreef livelink het volgende:
Qua muziek zou het zo in Sound of Music kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |