Ik niet. Maar ik denk wel dat Italie zich weer zal terugtrekken als ze nu niet winnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat gebeuren. Ik ben er 100 procent van overtuigd.
Ik welquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik denk wel dat Italie zich weer zal terugtrekken als ze nu niet winnen.
quote:
Que belloquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik welIk blijf een beetje in Italo-stemming, met deze remix van Better Than Love van Hurts.
Beep Beep was voor mij wel het hoogtepunt. Op dat moment was de disclaimer voor mij wel van toepassing.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En voor het antwoord op de laatste, toch wel relevante vraag. Hiervoor verwijs ik je toch naar de Disclaimer
Ik mis de Italo-connection een beetje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik welIk blijf een beetje in Italo-stemming, met deze remix van Better Than Love van Hurts.
En je hebt nog wel "link" in je naam staan...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mis de Italo-connection een beetje.
Ja, had ik nou ook een disclaimer bij mijn gebruikersnaam moeten zetten?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En je hebt nog wel "link" in je naam staan...
si siquote:
Beep Beep is toch wel geniaal te noemen vinnikquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Beep Beep was voor mij wel het hoogtepunt. Op dat moment was de disclaimer voor mij wel van toepassing.
Ik zei niksquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En voor het antwoord op de laatste, toch wel relevante vraag. Hiervoor verwijs ik je toch naar de Disclaimer
1987 - 1988quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:26 schreef livelink het volgende:
Wanneer zat noobiedoo ongeveer in de brugklas?
quote:
Blijft geweldig hè? Ik kwam op het idee doordat de titel vanmiddag werd genoemd als antwoord op de vraag waar een basloopje vandaan kwam.quote:
Om de een of andere manier vond ik haar vroeger altijd op Clarabella Koe lijkenquote:
Hier zitten ook enorm veel samples inquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijft geweldig hè? Ik kwam op het idee doordat de titel vanmiddag werd genoemd als antwoord op de vraag waar een basloopje vandaan kwam.
Oeh!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:37 schreef Tuned22 het volgende:
Je thema had ook 'kijk niet verder dan je neus lang is' kunnen zijn
Wie is de vrouw van?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
MadMaster draaide de vrouw van. Ik draai gewoon Enigma zelf. Maar dan wel in de Jam & Spoon remix.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zangeres Sandra, kennelijk. Wist ik ook niet hoor
Die ken ik wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maria Magdalena, Everlasting Love... jaren 80....
Maria Magdalenaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maria Magdalena, Everlasting Love... jaren 80....
Sfeermakerquote:
ik heb gewoon nog niets gepland vanavond kwam ik vanmiddag achter, goed moment om weer eens van radio49 te genietenquote:
Dat is altijd een goed moment.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:47 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog niets gepland vanavond kwam ik vanmiddag achter, goed moment om weer eens van radio49 te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |