SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Dat Max Verstappen vroeg of laat wereldkampioen gaat worden, dat kunnen we nu denk ik wel wegstrepen
ach ja, heeft ie zich maanden op verheugdquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:18 schreef Klummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Probeer nuance eens, erg verhelderend.
Als je definitie van 'vroeg' dit seizoen is, dan kan je die hoogstwaarschijnlijk wegstrepen ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Dat Max Verstappen vroeg of laat wereldkampioen gaat worden, dat kunnen we nu denk ik wel wegstrepen
Al die kleuters hier, als Verstappen niet op 1 staat kan 'ie er geen reet van, als 'ie wint is hij de beste ooit en onklopbaar. Vermoeiend.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nuance mag niet meer, alles is zwart wit, links rechts, dit-dat-alles.
Lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
Al die kleuters hier, als Verstappen niet op 1 staat kan 'ie er geen reet van, als 'ie wint is hij de beste ooit en onklopbaar. Vermoeiend.
Ik zeg dit, juist omdat veel idioten veel te opportunistisch zijn over de prestaties van Max. Het is niet vanzelfsprekend dat Max wel even wereldkampioen gaat worden. We mogen blij zijn dat Max een zege haalt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:18 schreef Klummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De stelling dat Verstappen sowieso ooit wereldkampioen gaat worden is zelf natuurlijk niet erg genuanceerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:18 schreef Klummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met zijn prestaties is niks mis hoor, maar een goede bolide onder je reet is echt wel nodig om wereldkampioen te worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zeg dit, juist omdat veel idioten veel te opportunistisch zijn over de prestaties van Max. Het is niet vanzelfsprekend dat Max wel even wereldkampioen gaat worden. We mogen blij zijn dat Max een zege haalt.
Fok natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:06 schreef Beach het volgende:
De mening van een wereldkampioen F1 versus een paar fokkers. Ik weet wel wie er meer verstand van zal hebben.
Precies. Gewoon zijn auto in het gras sturen en dan op de radio huilen dat je eraf geduwt bent en 3mm voor lag. Zo heurt een eckte kampioen het te doenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
dat zag je aan zijn gedrag ook vorig seizoen op sommige momenten. Dat is gewoon een kleuterschool nivo waar hij over heen moet groeien.
Niks is zeker, maar die jongen heeft boordevol talent en nog een carrière van een jaar of 15 voor de boeg. Dus roepen dat-ie nu kansloos is om ooit een kampioenschap te winnen is op z'n minst een beetje raar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zeg dit, juist omdat veel idioten veel te opportunistisch zijn over de prestaties van Max. Het is niet vanzelfsprekend dat Max wel even wereldkampioen gaat worden. We mogen blij zijn dat Max een zege haalt.
Dit!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nuance mag niet meer, alles is zwart wit, links rechts, dit-dat-alles.
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken met je reeks aan waardeloze voorspellingen. "Stroll gaat het Max nog lastig maken"quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:06 schreef Beach het volgende:
De mening van een wereldkampioen F1 versus een paar fokkers. Ik weet wel wie er meer verstand van zal hebben.
Ehhhquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Villeneuveverbazingwekkend stil vooral over zijn 18 jarige landgenoot
triggered muchquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken met je reeks aan waardeloze voorspellingen. "Stroll gaat het Max nog lastig maken"
STroll!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen wordt nooit meer wereldkampioen, want Hamilton staat nu dik op pole, dat lijkt me duidelijk. Het lijkt me sterk dat Hamilton überhaupt een keer een race gaat verliezen dit jaar, gezien zijn overmacht deze week, en aangezien Red Bull er een seconde achter zit kun je die voor de komende 15 jaar ook wel vergeten.
Als Haas dit jaar als 5e eindigt zijn ze automatisch kampioen bij dat Nascar toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen wordt nooit meer wereldkampioen, want Hamilton staat nu dik op pole, dat lijkt me duidelijk. Het lijkt me sterk dat Hamilton überhaupt een keer een race gaat verliezen dit jaar, gezien zijn overmacht deze week, en aangezien Red Bull er een seconde achter zit kun je die voor de komende 15 jaar ook wel vergeten.
Als Grosjean minstens vijf keer voor Ocon eindigt wel ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:06 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Als Haas dit jaar als 5e eindigt zijn ze automatisch kampioen bij dat Nascar toch?
ha!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:23 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ehhh
https://racingnews365.nl/(...)ormule-1-is-schande/
Dat laatste kan morgen zomaar gebeuren op het moment dat Max, Strolldonado gaat proberen te lappen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken met je reeks aan waardeloze voorspellingen. "Stroll gaat het Max nog lastig maken"
Waspoeder in de tank bij de benzen doen en de Ferrari's saboteren, dan wint Max welquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |